kv77 5 Napisano 21 Stycznia 2017 10 godzin temu, Fjubens napisał: Z tymi bad pixelami to jakaś plaga, bo naprawdę ciężko dorwać sztukę bez chociaż jednego. Jednak trochę dziwnie czyta się wpisy o tym jak ktoś po 1.5 miesiąca czy dłużej na palecie testowej znalazł bad pixela, bo jeśli przez taki czas użytkowania ani razu ten bad pixel się nie rzucił w oczy, to mało prawdopodobne żeby to się w użytkowaniu zmieniło. Nie bronię jednak w żaden sposób tutaj Samsunga, bo pozostaje niesmak przez niedbałe wykonanie oraz kontrolę (problem z ramkami) oraz badpixele w wielu sztukach oraz problem przy ewentualnej sprzedaży TV w przyszłości, bo jakoś jednak wypada zaznaczyć, że taki badpixel jest, żeby ktoś nie jechał na marne po 'TV w super idealnym stanie, bez bad pixeli' i na miejscu się wkurzał, że wcale tak nie jest. U mnie po 6-ciu miesiącach pojawił się bad piksel widoczny na czarnym tle (w momencie zakupu miałem jeden na jasnym). Dodatkowo bijąca jasna poświata po dwóch przeciwległych rogach, która obecnie już prawie sięga do środka telewizora (w momencie zakupu podświetlenie było prawie idealne). Dodatkowo nasilający się coraz bardziej problem z ruchem nawet przy wyłączonym upłynniaczu i brak obsługi plików mkv. Obecnie jestem po potwierdzeniu wszystkich usterek przez serwis i zatwierdzeniem TV do naprawy. Ma zostać wymieniona matryca i płyta główna. Niestety ani Samsung ani sklep nie zgodzili się na wymianę TV. Dodam jeszcze, że miałem już naprawianą tylną obudowę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ik26 5 Napisano 21 Stycznia 2017 10 godzin temu, X-Rite napisał: Zero martwych pikseli. Żadnych problemów z obudową. Trochę zaczynam się nudzić bo już nie wiem co w tym telewizorze jeszcze poprawić. Nuuuuuudaaa bo pozostaje jedynie oglądanie Dzisiaj przyjechał tradycyjny pilot. Sorry ale tradycyjne rozwiązanie jest znacznie szybsze niż "smart-pilot" z kompletu. Samsung to nie Apple i problem z wymyśleniem czegoś na serio ergonomicznego niestety mają. Oczywiście korci mnie wejście w menu serwisowe i odblokowanie dwóch dodatkowych trybów. Ja chyba (odpukać) jak na razie 0 problemów.Gdzie, jaki i za ile zamówiłeś pilot. Ja jakoś też wolałbym mieć tradycyjny .Przynajmniej na początku. A jestem ciekawy w jaki sposób panowie i panie kupowali tv (internet dostawa do domu itd) co mają problemy. pixele w rogu mogą być przyczyną nie ostrożnego obchodzenia się z matrycą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
X-Rite 51 Napisano 21 Stycznia 2017 Pilota kupiłem na Allegro. Przykładowo : http://allegro.pl/pilot-samsung-bn59-01247a-oryginalny-i6684488062.html?reco_id=561d45e7-dfc1-11e6-8922-0241594c01d5&ars_rule_id=201 Co do bad pikseli. Uważam, że jeżeli nie są widoczne przy normalnym oglądaniu telewizji, z normalnej odległości, to nie ma sensu zawracać sobie nimi głowy. Natomiast wyszukiwanie ich na siłę kojarzy mi się z nerwicą natręctw. Trudno wyprodukować matrycę bez bad-pikseli, szczególnie tak dużą jak 4k. Dotyczy to każdego z producentów i to nie zawsze tylko z grupy produktów konsumenckich. Osobiście nie chciałbym aby serwis wymieniał mi jednorodną i stabilną matrycę bo jest na niej kilka bad pikseli, których przy normalnym oglądaniu nie widać. Dlatego zamiast biegać, raz po raz, ze szkłem powiększającym, proponuję sprawdzić bad piksele raz i zapomnieć o temacie o ile nie przeszkadzają w oglądaniu. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ik26 5 Napisano 21 Stycznia 2017 Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grundig 498 Napisano 21 Stycznia 2017 (edytowane) 2 godziny temu, kv77 napisał: U mnie po 6-ciu miesiącach pojawił się bad piksel widoczny na czarnym tle (w momencie zakupu miałem jeden na jasnym). Dodatkowo bijąca jasna poświata po dwóch przeciwległych rogach, która obecnie już prawie sięga do środka telewizora (w momencie zakupu podświetlenie było prawie idealne). Dodatkowo nasilający się coraz bardziej problem z ruchem nawet przy wyłączonym upłynniaczu i brak obsługi plików mkv. Obecnie jestem po potwierdzeniu wszystkich usterek przez serwis i zatwierdzeniem TV do naprawy. Ma zostać wymieniona matryca i płyta główna. Niestety ani Samsung ani sklep nie zgodzili się na wymianę TV. Dodam jeszcze, że miałem już naprawianą tylną obudowę. Do sprawdzenia bad pikseli bardzo dobrze sprawdza sie tlo w roznych kolorach.Zatrzymujesz film na jedym z kolorow i sprawdzasz czy na ekranie nie ma widocznych uszkodzonych pikseli. https://www.youtube.com/watch?v=vczCdPpZzJY Sa tez darmowe programy i filmy na youtube .Przyklad w linku nizej https://www.youtube.com/watch?v=H37o-74CMXU Mogles przeczytac komentarze i kupic cos innego. Edytowane 21 Stycznia 2017 przez grundig Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kv77 5 Napisano 21 Stycznia 2017 Jak się sprawdza bad piksele i inne przypadłości tv to nie trzeba mi pisać. Ze sklepu wyjechałem dopiero z czwartą sztuką. Bad piksel na czarnym tle tak jak pisałem pojawił się po zakupie. TV kupiłem w połowie czerwca, więc większość problemów z tym tv raczej nie była wtedy jeszcze tak często opisywana. Poza tym nie rozumiem sugestii o czytaniu komentarzy i kupieniu czegoś innego. Opisałem co się stało z moim tv bo o tym modelu jest ten wątek. Wszystkie usterki powstały same po kilku miesiącach użytkowania. W żadem sposób nie oceniam marki ani modelu. Podałem tylko suche fakty, bo te jak uważam mogą być istotne dla osób zainteresowanych tym modelem. I oczywiste, że dotyczy to tylko mojego egzemplarza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RHJG 104 Napisano 21 Stycznia 2017 Witam wymienią płytę,matrycę od tego są i powinno być OK.Powodzenia... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ik26 5 Napisano 21 Stycznia 2017 Może się komuś przyda .Ja jeszcze raz na temat pilota. Posiadam samsunga seri B 650 i ku memu zdziwieniu pilot śmiga od niego jak tra lala. Jak na razie zakup zbędny do czasu aż się przyzwyczaję do nowego. Może się komuś przyda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kierownik hdtv 4 Napisano 21 Stycznia 2017 Zdemaskuj symbol pilota to będzie można wyszperać szybciej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ik26 5 Napisano 22 Stycznia 2017 (edytowane) BN59-00938A Na aukcji jest podobno zamiennik ale czy jest to w 100% to samo to nie wiem http://allegro.pl/pilot-tv-samsung-bn59-00937a-pasuje-za-bn59-00938a-i6044987260.html Edytowane 22 Stycznia 2017 przez ik26 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rooland 1 Napisano 22 Stycznia 2017 Z racji tego, że jest to mój pierwszy post to Witam wszystkich użytkowników Ostatnio zacząłem bardzo interesować się tym telewizorem lecz mam jedno pytanie dotyczące współpracy z nc +. Telewizor oprócz jak dla mnie wypas wyglądu oraz możliwości posiada super pilota. Tylko jak to jest jak się ma telewizję satelitarną z tunerem... czyli z dodatkowym tunerem i dodatkowym pilotem którym sterujemy/zmieniamy kanały i wtedy ten super fajny pilot już jest tylko do włączania i wyłączania telewizora i możliwości smart. Czy jest jakaś możliwość aby sparować oba urządzenia (te od nc+ / albo może jakiś inny tuner np ferguson) żeby wszystko działało z jednego pilota ? Niestety, nie mogę zastosować modułu cam bo mam multiroom a wtedy moduł cam nie jest osiągalny. Jest jakieś rozwiązanie na mój problem żeby obsługiwać wszystko jednym pilotem (tv i tuner)? Dzięki i pozdrawiam ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ik26 5 Napisano 22 Stycznia 2017 w ustawieniach masz uczenie pilota wybierasz platforme i chula Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rooland 1 Napisano 22 Stycznia 2017 5 minut temu, ik26 napisał: w ustawieniach masz uczenie pilota wybierasz platforme i chula I to działa z każdym tunerem ? Czy tuner musi posiadać jakieś złącze ? HDMI-CEC? Wybaczcie - nie wiem jak edytować mojego ostatniego posta... :/ Jak mozna sprawdzić z jakiego okresu jest telewizor ? Jest to gdzieś nadrukowane? Jakaś symbolika ? Przeczytałem cały temat i w sumie ramka mi nie będzie przeszkadzać bo telewizor będzie zabudowany po bokach tylko te martwe pixele :/ Jeżeli mam odległość od telewizora 3-3,5 metra to będize je widać ? (niektórzy piszą, że z takiej odległości nic nie będzie widać. Przed zakupem chcialbym go sprawdzić osobiście (już zgrałem plansze testowe do badpixelów) więc tylko pozostanie mi data produkcji (z tego co wyczytałem to czym młodszy tym lepszy - bo moze coś tam poprawili) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kierownik hdtv 4 Napisano 22 Stycznia 2017 Myślę że z okresu +500 bo pierwsze sztuki były z okresu Polska w Ruinie, obraz testowy oglądaj z 0.5-1m. Odnośnie daty produkcji tu masz wszystko wyjaśnione. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rooland 1 Napisano 22 Stycznia 2017 Dziękuje bardzo ale poradnik jest juz trochę stary 5 lat i nie wiem czy jego aktualność jest jeszcze pewna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kierownik hdtv 4 Napisano 22 Stycznia 2017 Google do przeczesania strona producenta jeszcze jedna strona Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
X-Rite 51 Napisano 22 Stycznia 2017 (edytowane) Wtrącenie pozornie nie związane z tematem. Szukając dla siebie telewizora zauważyłem na wielu formach internetowych bezpardonową walkę koreańskich koncernów pomiędzy sobą. Konkretnie chodzi o czarny PR. Z jednej strony kampania Samsunga dotycząca kontrowersyjnych matryc M+ od LG, z drugiej strony kampania ze strony LG w sprawie martwych pikseli. Charakterystyczne przy takich walkach jest stosunkowo mała ilość wpisów nowego usera i kategoryczność stwierdzeń, że albo Samsung to "gó...o" albo że LG to "padaka". Tacy delikwenci potrafią przelecieć kilka for internetowych wpisując w nie prawie te same posty, z tonem takim jakby właśnie ktoś z LG albo z Samsunga zabił im ulubionego kota lub psa, spuszczając na niego z drugiego piętra telewizor danej firmy. Widać, że przy tego typu kampaniach zatrudniane są osoby raczej słabo rozgarnięte albo takie, które pobieżnie zapoznały się z materiałami reklamowymi producenta. Często takie osoby, aby poprzeć swój bełkot powołują się na oceny w specjalistycznej prasie lub na "opiniotwórczych" portalach internetowych. Dlatego szukającym swojego nowego telewizora nieśmiało sugeruję aby wszelkie, bardzo kategoryczne opinie, zarówno te bardzo pozytywne, jak i te bardzo negatywne, wrzucali automatycznie "do kosza", ponieważ istnieje duże prawdopodobieństwo, że to zwykły, marketingowy kit albo celowe przejaskrawienie stosunkowo błahego problemu i jego rozdmuchanie do rozmiarów "armagedonu". Wracając do tematu. Ustawiłem przy kalibracji referencyjną gammę na 2.35 z 2.2 przy DT709 oraz zmniejszyłem podświetlenie na 5 oraz kontrast na 85. Moim zdaniem obraz stał się lepszy. Czy ktoś wie gdzie w sieci mogę znaleść plansze testowe z szarościami od 0 do 100IRE (z krokiem 10) ale takie, które uaktywnią mi automatycznie HDR w KS7000? Edytowane 22 Stycznia 2017 przez X-Rite 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
X-Rite 51 Napisano 22 Stycznia 2017 (edytowane) Z drugiej jednak strony trzeba być kompletną du...ą z uszami aby nie wykorzystać swojego potencjału i przespać moment w którym samemu powinno się inwestować w produkcję matryc. Mam na myśli to, że SONY i Panasonic muszą stosować matryce od Koreańców. Byłem chyba z 8 lat temu na IFA. Najlepsze TV miał chyba wtedy Sony i Sharp. Gdzie dzisiaj jest Sharp? Gdzie jest Toshiba? Dlaczego GoldStar, synonim badziewia w ubiegłym stuleciu, idzie ze swoim OLEDem jak burza i wyznacza trendy? Co się stało z Japońską innowacją? Też bym kupił OLED a ale nie stać mnie na ekran 60-65" w tej technologii. Dodatkowo mam jednak wrażenie, że to ciągle technologia która raczkuje. I przepraszam za ewidentnego byka ortograficznego w poprzednim poście. Edytowane 22 Stycznia 2017 przez X-Rite 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kierownik hdtv 4 Napisano 22 Stycznia 2017 (edytowane) Myślę iż powinieneś tu uderzyć a jak nie to Maciej od kalibracji.Naciśnij flagę niemiecką to ukaże się j.polski. Edytowane 22 Stycznia 2017 przez Kierownik hdtv 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
X-Rite 51 Napisano 22 Stycznia 2017 22 minuty temu, Kierownik hdtv napisał: Myślę iż powinieneś tu uderzyć a jak nie to Maciej od kalibracji.Naciśnij flagę niemiecką to ukaże się j.polski. Ciekawa strona. Dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rooland 1 Napisano 24 Stycznia 2017 Czy jest jakaś możliwość sprawdzenia ile telewizor już świeci ? Ok. Wczoraj "zaryzykowałem" i kupiłem tego Ks7000 w rozmiarze 55 przez neta w sklepie na S z 30 dniowym terminem na ewentualny zwrot. Po sprawdzeniu w sklepie czy działa od razu zabrałem do domu aby sprawdzić go w swoim zaciszu. W sklepie wyglądał na mniejszy Po rozłożeniu go w docelowym miejscu, podłączeniu do dekodera szczęka mi opadła, siedziałem jak wryty. Jakość obrazu niewyobrażalna (przynajmniej dla mnie - po przesiadce ze starego, słabego sharpa). Kanały fullhd piękne, sd-wiadomo, 4k masakryczne. Zrobiłem aktualizację i bawiłem się nim do późnego wieczora - na tą chwilę jestem zadowolony i to mega ale nie dziwię się ze względu na to co miałem wcześniej. Poczekamy 3-4 tygodnie i zobaczymy co dalej. Na tą chwile nie ma ani bad pixeli, ani odstających ramek, ani kurzu na matrycy (sprzedawca w sklepie powiedział mi, że poprawili sprawę z odstającymi ramkami - niby, ile w tym prawdy, zobaczymy) Niestety widać, że telewizor był używany - nie wiem kiedy i jak (folia na tyle jest naruszona, delikatnie porozcinana tak aby można było można oddać, tam gdzie są miejsca na wentylację również jest wzdłuż przecięta) Możliwe, że ktoś zrobił tak jak ja, kupił go, oddał, dlatego że coś mu się nie podobało albo znalazł jakieś wady o których ja nie wiem (jeszcze nie wiem), inna wersja to, że w sklepie był testowany bądź pokazywany komuś. Niestety, pilota nie udało mi się sparować z dekoderem fergusona ariva s300 (ale przypuszczałem, że tak może być - dzisiaj sprawdzę z oryginalnym wifiboxem nc+). Tak więc po jednym dniu jestem mega zadowolony, bawię się, testuję, użytkuję. Chciałbym się tylko dowiedzieć jak zrobić aby obraz z komórki był na telewizorze i telewizor na komórce (bo słyszałem, że coś takiego jest też możliwe) oraz identyczna opcja z komputerem (z kompa pulpit na telewizor - czy zwyczajnie dublowanie ekranu ?)?. Aplikacje zgrałem, łączy się i mogę pokazywać filmy czy zdjęcia ale nie cały pulpit. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ik26 5 Napisano 24 Stycznia 2017 Wchodzisz w ustawienia-łączność-kopia lustrzana i działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dunker 0 Napisano 24 Stycznia 2017 Ja chyba (odpukać) jak na razie 0 problemów.Gdzie, jaki i za ile zamówiłeś pilot. Ja jakoś też wolałbym mieć tradycyjny .Przynajmniej na początku. A jestem ciekawy w jaki sposób panowie i panie kupowali tv (internet dostawa do domu itd) co mają problemy. pixele w rogu mogą być przyczyną nie ostrożnego obchodzenia się z matrycą.To nie mieliście dwóch pilotów w zestawie? Ja miałem tradycyjny i Smart Sent from my iPhone using Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rooland 1 Napisano 24 Stycznia 2017 Ja wczoraj kupiłem i tylko smart. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowyuser90 0 Napisano 24 Stycznia 2017 Witam Czy ktoś wie jak zmienić rozdzielczość wyświetlania w aplikacji youtube? Na moim 49ks7000 jak odtwarzam filmik 4k to wyświetla w hd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach