Skocz do zawartości
Maciej Koper

Samsung KS9500/KS9800 (UE65KS9500) Test - Flagowy Direct LED, SUHD, Ultra HD Premium

Rekomendowane odpowiedzi

Jak Samsung ci oferuje wymianę, to bierz od nich nowego, całkowicie nowego ks9500, bo inne to daleko w tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak powiedzą ze nowych ks9500 już nie ma? W takim przypadku zwrot kasy mi przysługuje jeśli tego od początku nie żądałem ? Zgłosiłem chęć wymiany na nowy a nie zaznaczyłem opcji zwrot pieniędzy i nie wiem jak teraz to wyglada? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę że jak zażądasz bezpośrednio od Samsunga nowego tv, zaznaczając że nie akceptujesz, zwrotów i odnawianych tv, to pewnie ci napiszą czy mają i wyślą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dostałem decyzje o wymianie na nowy. Mam dwie opcje do wyboru:

1. Serwis samsunga przyjeżdża do mnie z nowym tv i zabiera stary

2. Sklep samsunga gdzie kupowałem sprowadza nowy tv a ja muszę przywieźć mój telewizor i zabrać nowy na swój koszt. 

Wydaje się ze opcja 1 jest korzystniejsza bo nigdzie nie muszę jeździć. Jednak jest małe ale. Mianowicie sklep samsunga i serwis samsunga to dwie różne firmy i zastanawiam się jakie to będzie miało dla mnie znaczenie w przyszłości. Co w przypadku gdy serwis przywiezie mi tv i się okaże ze ma tez jakaś wadę. Gdzie wówczas mogę zgłaszać rękojmie? W sklepie samsunga czy w serwisie? Niby dowód zakupu pozostaje bez zmian wiec rozumiem ze w razie co mogę jechać z rękojmia do sklepu? 

Mam nadzieje ze po wymianie nadal będę miał 5 letnia gwarancje bo jak rejestrowałem ja na stronie to podawałem numer seryjny sprzętu a ten będzie teraz inny. 

Ale o to wszystko dopytam już w poniedziałek. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A miało to trwać miesiącami heh.

Troszkę nerwów w sumie nie potrzebnych. Wymienią mam nadzieję że na prawdziwą nówkę i zapomnisz o problemach. Według mnie on nie ma sobie równych, jedynie oled. A pytałeś serwis ile godzin miał przepracowanych?

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Radzę dobrze obejrzeć ekran pod kątem pikseli, subpikseli na planszach testowych, szczególnie na białej. Bo jak podpiszesz papier odbioru to potem już tylko hasło "Widziały gały co brały". Pilnuj ramki wokół telewizora. Powinna być w pewnej, równej odległości od matrycy. Jeśli górą będzie licować z ekranem nie przyjmuj. Po czasie ekran zacznie wyłazić do przodu. Niech sprawdzą przy tobie przepracowany czas telewizora, pilnuj wad podświetlenia i spasowania tylnej obudowy szczególnie narożników i części środkowej górą a będzie ok:)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Andy_LIs napisał:

A pytałeś serwis ile godzin miał przepracowanych?

Tak sprawdzili przy mnie i miał jakieś 50 godzin czyli tylko tyle co ja go używałem. Serwisant powiedział natomiast ze ten licznik można łatwo wyczyścić i to żaden dowód ze telewizor jest nowy:) i ze nie da się sprawdzić czy ktoś wcześniej zerowal licznik godzin. 

33 minuty temu, hymmen napisał:

Radzę dobrze obejrzeć ekran pod kątem pikseli, subpikseli na planszach testowych, szczególnie na białej. Bo jak podpiszesz papier odbioru to potem już tylko hasło "Widziały gały co brały".

Niby tak ale za pierwszym razem tez oglądałem przed zakupem i podpisałem karteczkę ze wszystko z tv jest Ok. Właśnie po to jest rękojmia żeby chronić w takiej sytuacji kupującego. W każdym razie dzięki za rady bo wiadomo lepiej uniknąć powtórki z rozrywki.

Mam nadzieje ze teraz będzie już wszystko dobrze. No i będę miał możliwość sprawdzić tv od razu w domowych warunkach. 

hymenn a jak sprawdzić Pilnuj ramki wokół telewizora.

37 minut temu, hymmen napisał:

Pilnuj ramki wokół telewizora. Powinna być w pewnej, równej odległości od matrycy. Jeśli górą będzie licować z ekranem nie przyjmuj.

Chyba nie do końca rozumiem. Chodzi o odstawanie ramki od reszty telewizora i jakieś luki które się będą pogłębiały? Co miałeś dokładnie na myśli? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 8.09.2017 o 22:55, pawel_bthd napisał:

U minie coś takiego spotkaliście się z czymś takim? Aż się boję reklamować bo do tej pory matryca była idealna. ..3da014d312861761d5361aba2deee05a.jpg3e4f7495d93a34e08cf240e7edb05dcf.jpg7780ea51942ade229eb24f87e440fc22.jpgf26fd1eb6994a37538df10e957cc8093.jpgf8bb62d0694f8fc26bcdab63d1601cc3.jpg

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
 

Strona 8 tematu. Mój też miał górną ramkę przyszczypaną, ale ekran nie zdążył wyskoczyć. Reklamowałem piksele.

Licznik też pozostawia ślad. Samo wejście w tryb serwisowy również. Trafisz na nie tego co trzeba serwisanta i masz problem.

Edytowane przez hymmen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziwi mnie ta odpowiedź z serwisu o liczniku. Czyli możemy tam grzebać bo i tak się nie pokapują?
50 godzin przepracowane, ale czy były nieuprawnione wejścia? Resety? Wiadomo wszystko można zatrzeć, ale jak tv by był np.ze zwrotu to są ślady ingerencji.
Teraz to gdybanie, ale jak sporządzili by opinię taką np. do sporu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znajomy miał spore problemy po uruchomieniu trybu cal-night poprzez tryb serwisowy. Podczas wymiany matrycy w KS 8000 serwis dogrzebał się, ponoć wpisu w rejestrze?, że ten tryb był wcześniej włączony a przed wymianą, zabraniem tv do serwisu został z powrotem wyłączony. Gwarancję uznano po ciężkich bojach. Uzasadnieniem było ponoć włączenie tego trybu przez firmę kalibrujacą telewizor...

Jak dla mnie totalna głupota. Jest tak jak mówię jedni się przyczepią a inni nie.

Edytowane przez hymmen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się nad tym modelem ks9500 65` tyko pytanie gdzie można jeszcze go dostać jest jeszcze w kilku sklepach internetowych Matrix Media i Migael24 czy ktoś kupował z tych sklepów..

 

Wysłane z mojego STF-L09 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Matrix Media to sprawdzony sklep ale czy te tv będą nówki bo  to bardzo dobry tv z 2016

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam Matrix Media to sprawdzony sklep ale czy te tv będą nówki bo  to bardzo dobry tv z 2016
Też nie jestem pewien co byś cię polecili myślałem właśnie o tym ks9500 65 lub oled55b7v.

Wysłane z mojego STF-L09 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach



Też nie jestem pewien co byś cię polecili myślałem właśnie o tym ks9500 65 lub oled55b7v. A może jakiś inny do 8000 zł.

Wysłane z mojego STF-L09 przy użyciu Tapatalka





Wysłane z mojego STF-L09 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi powiedzieli w dziale reklamacji samsunga jak załatwiałem wymianę na nowy egzemplarz (65ks9500) powiedzieli mi kilka dni temu, że zostały same ekspozycje. Dlatego dostałem zwrot kasy i muszę szukać czegoś innego.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie macie jakieś dobre ustawienia do oglądania piłki nożnej?
 
PS Kupiłem KS9500 w SILESIA CITY CENTER SAMSUNG BRAND STORE z 4 letnią gwarancją to do gwarancji wystarczy tylko paragon? czy jakies potwierdzenie  ze gwarancja jest 4 letnia?
Trzeba rejestrować na stronie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, starvin napisał:

Panowie macie jakieś dobre ustawienia do oglądania piłki nożnej?

 

PS Kupiłem KS9500 w SILESIA CITY CENTER SAMSUNG BRAND STORE z 4 letnią gwarancją to do gwarancji wystarczy tylko paragon? czy jakies potwierdzenie  ze gwarancja jest 4 letnia?

 

Kupowałem tam gdzie i Ty.I mam rachunek w formacie a4 (gdzie jest  min nr seryjny) a te male kasy przypiete.Potwierdzenie 4 lat gwary dostalem na meila(od samung guard) sprzedawca rejestrował,ale gdzies zgubilem ten zalacznik,ponoc jest  systemie takze luzik.Co do realizacji gwarancji,ostatnio korzystalem bo pilot padl.Potrzebny dowod zakupu oraz fota nr seryjnego z tabliczki z tylu tv lub fotka ekranu z nr .ustawienia<zakladka <pomoc techniczna<kontakt z firma samsung i tam jest nr seryjny wyswietlany,to musialem sfotografowac i wsio.

ps.kontakt z serwisem u mnie w miescie bardzo pozytywny i szybki

Edytowane przez Donio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś się orientuje. Mam ustawione żeby nie aktualizował się automatycznie i dzisiaj włączam a tam tv sam się zaktualizował do 1208.
Coś jest nie halo.

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam po przerwie.

Telewizor ks9500(przypomnę) oddany, kredyt zamknięty także zaczynam z czystą kartą i większym doświadczeniem. Postanowiłem, że nie będę za dużo jednak wydawał na telewizor. Przez chwilę myślałem o oledzie LG B7V ale chyba mi przeszło i stwierdziłem, że wystarczy coś tańszego (chyba zaoszczędzoną kasę wolę wydać na konsolę albo jakieś audio). W tej chwili i to chyba tak już ostatecznie wybieram między Samsung mu7002 (i wszystkie pochodne mu7042, mu7052) a mu8002. Różnica w cenie niewielka ale nie jestem pewien jakie różnice poza wyglądem i bardziej błyszczącą matryca w mu8002? Jest Supreme UHD Dimming i podobno lepsza czerń i lepsza paleta kolorów w 8002 i dlatego bardziej idę w jego stronę. Możecie coś polecić z tych dwóch?

A samsung dlatego bo ma dobre opinie, nie jest za drogi i ma Oneconnect który dla mnie jest dużym plusem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie pamiętam jakie problemy miałeś ze swoim egzemplarzem, ale mogę jedynie napisać, że przesiadka z KS9500 na cokolwiek z serii MU będzie raczej bolesna...

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie,

Czy Waszym zdaniem wart uwagi jest jeszcze KS9500? Szukam czegoś powiedzmy do 8tyś. Znalazłem na allegro link, ponoć do nowego. Czy faktycznie mogę liczyć na nowy telewizor?

 

http://allegro.pl/telewizor-samsung-ue65ks9500-5-lat-gwarancji-i7213036405.html

Sam widzisz jak sytuacja wygląda. Ta firma jest oficjalnym dystrybutorem. Co tracisz? Nic. Najwyżej oddasz i dostaniesz zwrot. Za te pieniądze to nic nie kupisz. A ten tv to bajka. U mnie chodzi i nie narzekam. Jeszcze 5 lat gwarancji za 8 tys. On nie odbiega ekranem od oleda.

 

  • Plusik 1
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też dostałem takie info ze sklepu (na ich stronie też jest napisane) że tylko ekspozycja została (w cenie 7749). Ale jeżeli nie zależy Ci na czasie i nie przerażają Cie ewentualne zwroty to  można zaryzykować. Może akurat egzemplarz będzie w idealnym stanie i będzie długo śmigał. Ja kupuje na raty więc jest w razie czego dodatkowa zabawa z odkręcaniem kredytu w razie zwrotu i trochę to wszystko u mnie trwało i nerwów zjadło więc swojego (nowego) oddałem i dałem sobie już spokój z tym modelem. Kupiłem w końcu mu8002 (wiem, że może być duża różnica bo ks9500 to była rewelacja) i właśnie oczekuję na kuriera (również z matrixmedia). 

Także jak kupujesz za gotówkę i liczysz się z ewentualnym zwrotem to bierz śmiało. Dogadaj się tylko co do kosztów transportu w razie czego bo jak wada ukryta wyjdzie to oni płacą za kuriera a jak wyjdzie Twoje widzimisię to już Ty musisz zapłacić (mi tak powiedzieli). Powodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...