Skocz do zawartości
Maciej Koper

Samsung KS9500/KS9800 (UE65KS9500) Test - Flagowy Direct LED, SUHD, Ultra HD Premium

Rekomendowane odpowiedzi

W takim razie co skłoniło Cię do kupna tak fatalnego telewizora? Przecież to same wady. Wiesz co piszą znawcy na zagranicznych forach, zdajesz sobie sprawę z podłej, podstępnej gry Samsunga a jednak wydajesz górę pieniędzy na kompletnie nieudany produkt. Wad, o których wspominasz nie mają nawet telewizory o połowę tańsze. 

Swoją drogą, kto zrozumie tych Azjatów ?! Mając problem ze sprzedażą tegorocznych modeli z najwyższej półki, a co za tym idzie, także utrzymaniem wartości marki, robią co tylko w ich mocy aby zepsuć sobie opinię i zniechęcić do siebie także ludzi, którzy nabyli model zeszłoroczny. Co gorsza, tego typu informacje całkowicie demaskują także amatorszczyznę jaką jest test tego telewizora wykonany przez Maćka Kopera - ani słowa o flarach, problemach z przełączaniem HDMI czy ślamazarnych funkcjach internetowych. 

  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten telewizor posiada również wady i trzeba to powiedzieć. Wszystkie obecnie dostępne modele serii KS, które oglądałem posiadają zabrudzenia na matrycach w postaci małych czarnych punktów, pixeli czy świecących subpixeli. Z góry dodam, że nie jestem naganiaczem konkurencji tylko zwykłym użytkownikiem, który kupił ten model i czuje się bardzo, ale to bardzo rozczarowany jego wadami. Wracając do tematu, oglądałem w sklepach parenaście sztuk. Modele KS7000, tego też miałem,  KS7500,  KS8000 i wspomniany KS9500. Wszystkie w różnych wielkościach ekranu. Każdy z nich posiadał mniejsze, większe ww. wady matrycy, o innych już nie wspomnę. W moim przypadku w ramach reklamacji firma Samsung wymienia ekran telewizora już czwarty raz i problem powraca jak bumerang a końca nie widać. To jest problem, który jest poniekąd zamiatany pod dywan. Wydajemy worek kasy i dostajemy bubla. Mój stary 42 calowy IPS nie posiada nawet jednego pixela a ma już 5 lat. Za to nowy 5 miesięczny 65 calowy samsung już całą górę. Inne wady niestety, ale też się znajdą. W moim tylko jeszcze prześwity obudowy, flary na dole po obu stronach przy oglądaniu nocą, szczególnie treści HDR. Oczywiście jest też Clouding. Banding bardzo widoczny przy tym rozmiarze ekranu, ale to są akurat cechy ekranów LCD i one występują prawie w każdym telewizorze:)  Występują także spore problemy z płynnością ruchu, klatkowanie obrazu szczególnie widoczne w trakcie oglądania piłki nożnej. Ustawienia nie wiele pomagają a sprawdziłem już wszystkie możliwe kombinacje. Zastosowana karta wifi w telewizorze jest bardzo słaba i często traci połączenie. Po kablu jest ok. Telewizor przy dłuższym oglądaniu HDR nagrzewając się "strzela". Winieta ekranu bardziej widoczna na jasnych tłach niż na niektórych tańszych tv z pełnym podświetleniem. Sporo mory, efektu brudnego ekranu jak dla mnie. Jak na flagowca trochę tego za dużo... 

I teraz polecą gromy:)

Edytowane przez hymmen
  • Lubię 2
  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak tak czytam,to znaczy ze mam szczęście i zadnych z wyżej wymienionych wad ,wyżej wymienionych przez szanowne grono,nie posiadam.A z tv jestem niezmiernie zadowolony :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupiłeś telewizor wcześniej. Może to ma znaczenie?

Poza tymi wadami ja też byłem zadowolony:) 

A tak na poważnie "byłem" ponieważ tv nadal przebywa w serwisie. Od połowy czerwca cieszyłem się nim z dwa miesiące:)

 

Edytowane przez hymmen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tv kupilem w sierpniu :P także o wiele później niz Ty.Ale jak tak czytam twoje problemy z nim,to wyjatkowego pecha miałeś i w niezle lajno wlazles z tymi serwisami :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego[mention=160490]Rotpil[/mention]

To dlaczego kupiłem ten tv to raczej nie temat do rozważania na forum. Chyba że rozmawiamy o jego superlatywach w temacie do tego stworzonym. Kupiłem go nie znając tych wad, ot zostałem marketingowo oszukany przez właśnie takie testy, ochy i achy, recenzje.

Mimo że kiedyś ( uwaga mała dywersja, pracowałem w Samsungu) szczęśliwie krótko miałem możliwość jak kolega wyżej testować co się da i ile się da, jednak nie zgaszę światła w Brandstore bo mam taką ochotę.

Myślisz że było miło za taką kasę patrzeć na matrycę fald która zachowuje się jak krawędziak? Sam jestem w szoku. A kupując ten tv żyłem z myślą - koniec cloudingu.

Uwierz problem dotyczy nie tylko mnie, poszperaj na necie i zobacz jakie są opinie innych, zwłaszcza na forach zagranicznych

Ja swoją matrycę wymieniłem, to normalne? Ta nowa jest 20% ciemniejsza, wiesz jakie to wkurzające przyzwyczaić się do danej jasności ekranu? Zwłaszcza gdy oglądasz coś w słoneczny dzień. A technik powie że teraz produkują ciemniejsze matryce bo poprzednie przepalały niektórym jak i mnie ekrany.

 

Poczytaj temat parę postów wcześniej jak kolega miał chyba 4 wymiany i dalej kicha.. Jak to zrozumieć? Samsung? ... Taka firma.. Heh

To że wymagam od topowego tv żeby nie miał takich cyrków to tylko świadczy o tym że szanuję siebie i swoje ciężko zarobione pieniądze. I kupując top chcę mieć top.

A że trafiło na nas? Trudno, taki lajf, ciesz się że u Ciebie jest ok. Chyba że w nocy zgasisz światło dasz podświetlenie na maxa, diody smart Led wysoko, kontrast na 100 i oglądnij coś tak żeby na czarnym tle było jaskrawego, zwłaszcza z HDR-m. I patrz na dolne rogi.

 

Z telewizora wciąż jestem zadowolony, kolory, hdr jest super, ale wiesz to takie uczucie jakbyś kupił sportowy samochód i wiedział że Twój model odpala turbo tylko do połowy, a u innych działa prawidłowo, a reklamując usłyszał byś że ten typ tak ma.. Sorry ;/

 

Nie zmienia faktu że soft też potrafi wykastrować funkcję, poprzedni np hdr (ps4 + migotanie) + moduł cam..

co będzie teraz? Trzeba potestować, ale z tego co wiem prawdopodobnie w USA wyszedł już nowy 1208.02 więc chyba musieli szybko naprawić to co było nie tak.

 

Przykład z komentarzy poniżej jeśli wklei się print screen

 

 

 

https://zapodaj.net/33d7ec3bb4e34.png.html

 

 

 

 

 

 

  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co wy piszecie, ja u siebie np. nie mam takiego czegoś co gość wstawiał zdjęcia. To chyba cud nie?
Jestem z niego bardzo zadowolony.
Niektórzy z was to są chyba jacyś maniacy ekranu. Jak to czytam to nawet pomimo że jestem ze swojego zadowolony mam ochotę natychmiast sprzedać. Ale cóż na dx900 też wylewają wiadra pomyj. Zostaje zd9 , ale na jego temat nie czytałem zbyt dużo opinii Ludziom nie dochodzisz.
Zaraz się dowiem że jednak najlepszy jest qled. A ja go głupi nie kupiłem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@dragen - pozwolisz, że nie przejdę na narzucony przez Ciebie, protekcjonalny ton. Jeśli wydałeś tak dużo pieniędzy na bardzo drogą rzecz, bez wcześniejszego jej sprawdzenia to można chyba tylko doradzić mniej emocjonalne podchodzenie do zakupów. Zresztą , nawet po ostatnim wpisie, tym "kolego" , dziwnej tajemniczości i bijącej z niego , wspomnianej wcześniej przeze mnie protekcjonalności, widać, że powinieneś nieco ochłonąć przed podejmowaniem decyzji. Ogień pod tyłkiem jest złym doradcą. Póki co, to co piszesz bardziej sprawia wrażenie kreciej roboty konkurencji niż realnego użytkownika jednego z najmniej udanych egzemplarzy omawianego przez nas Samsunga. 

W teście pod którym te wpisy robimy nie ma nawet śladu o opisywanych przez Ciebie wadach. Możliwości są trzy - albo te telewizory mogą być skrajnie różne w ramach tej samej serii, albo przeprowadzający test nie miał pojęcia o czym pisze, albo robią to osoby narzekające na coś czego nie ma.  Szczerze to raczej wykluczyłbym drugą z nich - Pan Koper ma spore doświadczenie i nie przegapiłby tak ogromnych i ewidentnych wpadek. Nad sabotażem konkurencji też nie ma się co zastanawiać - nikt się do tego nie przyzna, choćby z racji tego, że prawnicy drugiej strony zjedliby go w sądzie. Zapewne są tu też osoby , które kupiły telewizory z wyprzedaży, powystawowe, taniej w jakichś zagranicznych outletach i teraz zbierają żniwo swojego "sprytu". Część z nich może nawet nie mieć gwarancji. 

Osobom niezadowolonym z tak ogromnymi wadami telewizora jak często tu opisywane po raz kolejny zalecam skorzystanie z rękojmi - sprzedawca musi albo oddać pieniądze albo doprowadzić towar do porządku. Ponieważ ten telewizor nie może mieć więcej niż dwa lata, raczej każdy ową rękojmię jeszcze ma. No chyba, że są jak pewien "użytkownik" salonowego Pajero, narzekający na forum, że po czterech latach samochód mu przegnił . Gdy zapytałem dlaczego nie skorzysta z gwarancji skoro ma na perforację nadwozia 10 lat, nagle zniknął. 

Tym zaś , którzy mają ten telewizor i są bardzo zadowoleni radzę nie przejmować się forumowym narzekaniem. Ja , póki co telewizorem jestem zachwycony. Niemal na co dzień mam porównanie z Samsungiem KS7000, bardzo przecież chwalonym i mogę napisać, że dzieli je po prostu przepaść. Cieszcie się z tego co macie bo to bez wątpienie jeden z najlepszych telewizorów na rynku a zastosowana w nim technologia sprawia, że daje wspaniały obraz. Owszem, można być zgorzkniałym upierdliwcem i naprawdę na siłę szukać (nie mam tu na myśli osób, którym coś ewidentnie w telewizorze padło) wad a później nie spać po nocach z powodu tego koszmaru, ale takich osób nic nie zadowoli. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[mention=37348]dragen[/mention] - pozwolisz, że nie przejdę na narzucony przez Ciebie, protekcjonalny ton. Jeśli wydałeś tak dużo pieniędzy na bardzo drogą rzecz, bez wcześniejszego jej sprawdzenia to można chyba tylko doradzić mniej emocjonalne podchodzenie do zakupów. Zresztą , nawet po ostatnim wpisie, tym "kolego" , dziwnej tajemniczości i bijącej z niego , wspomnianej wcześniej przeze mnie protekcjonalności, widać, że powinieneś nieco ochłonąć przed podejmowaniem decyzji. Ogień pod tyłkiem jest złym doradcą. Póki co, to co piszesz bardziej sprawia wrażenie kreciej roboty konkurencji niż realnego użytkownika jednego z najmniej udanych egzemplarzy omawianego przez nas Samsunga. 

W teście pod którym te wpisy robimy nie ma nawet śladu o opisywanych przez Ciebie wadach. Możliwości są trzy - albo te telewizory mogą być skrajnie różne w ramach tej samej serii, albo przeprowadzający test nie miał pojęcia o czym pisze, albo robią to osoby narzekające na coś czego nie ma.  Szczerze to raczej wykluczyłbym drugą z nich - Pan Koper ma spore doświadczenie i nie przegapiłby tak ogromnych i ewidentnych wpadek. Nad sabotażem konkurencji też nie ma się co zastanawiać - nikt się do tego nie przyzna, choćby z racji tego, że prawnicy drugiej strony zjedliby go w sądzie. Zapewne są tu też osoby , które kupiły telewizory z wyprzedaży, powystawowe, taniej w jakichś zagranicznych outletach i teraz zbierają żniwo swojego "sprytu". Część z nich może nawet nie mieć gwarancji. 

Osobom niezadowolonym z tak ogromnymi wadami telewizora jak często tu opisywane po raz kolejny zalecam skorzystanie z rękojmi - sprzedawca musi albo oddać pieniądze albo doprowadzić towar do porządku. Ponieważ ten telewizor nie może mieć więcej niż dwa lata, raczej każdy ową rękojmię jeszcze ma. No chyba, że są jak pewien "użytkownik" salonowego Pajero, narzekający na forum, że po czterech latach samochód mu przegnił . Gdy zapytałem dlaczego nie skorzysta z gwarancji skoro ma na perforację nadwozia 10 lat, nagle zniknął. 

Tym zaś , którzy mają ten telewizor i są bardzo zadowoleni radzę nie przejmować się forumowym narzekaniem. Ja , póki co telewizorem jestem zachwycony. Niemal na co dzień mam porównanie z Samsungiem KS7000, bardzo przecież chwalonym i mogę napisać, że dzieli je po prostu przepaść. Cieszcie się z tego co macie bo to bez wątpienie jeden z najlepszych telewizorów na rynku a zastosowana w nim technologia sprawia, że daje wspaniały obraz. Owszem, można być zgorzkniałym upierdliwcem i naprawdę na siłę szukać (nie mam tu na myśli osób, którym coś ewidentnie w telewizorze padło) wad a później nie spać po nocach z powodu tego koszmaru, ale takich osób nic nie zadowoli. 

Mądre słowa. Właśnie tak to chciałem ująć. Również jestem bardzo zadowolony z tv. A jak pojawią się w/w usterki skorzystam właśnie z rękojmi.

Kupowałem świadomie, i też czytałem testy. Po ok. Roku od premiery kiedy minęły ochy i achy nadal opisywano same przewagi tego tv nad innymi.

Więc po prostu pojechałem do Saturna i kazałem zapakować po uprzednim podłączeniu i obczajeniu ew. wad.

Puki co cieszę się z oglądania każdego filmu. Bardzo polecam.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tym bardziej zastanawiam się dlaczego są takie rozbieżności w naszych opiniach. Jedni krytykują, drudzy chwalą. Jedni mają sprzęt ok a drudzy już z wadami. Istna loteria. Tak być nie powinno...

Edytowane przez hymmen
  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tym bardziej zastanawiam się dlaczego są takie rozbieżności w naszych opiniach. Jedni krytykują, drudzy chwalą. Jedni mają sprzęt ok a drudzy już z wadami. Istna loteria. Tak być nie powinno...
Zawsze jest tak że opinie osób niezadowolonych będą się częściej pojawiać na forach, bo takie osoby naga większą motywację do pisania postów. Ja jestem zadowolony z zakupu po 7 miesiącach kupiłem świadomie. Wybierałem pomiędzy OLED a tym tv. Niestety wtedy różnica w cenie była 5 tys na korzyść Samsung i ten wylądował u mnie. Cieszę się i ns nowo oglądam i odkrywam stare filmy z kolekcji oraz cieszę się z nowej jakość uhd HDR.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mam do wszystkich pytanie.. czy cos , ktos sprawdził jak się zachowują telewizory po wgraniu ostatnich aktualizacji?? bo jak sie wczytuje na zagranicznych forach to sa same problemy..osobiscie mam starszy model i też mam obawy aby pobrać najnowsze oprogramowanie samsunga.. mowi sie ze firma samsung sama wypuszcza software do tv aby "pogorszyć" jakość obrazu czy wyciąć jakieś funkcje, aby ludzie ruszyli do sklepów kupować ich najnowszy produkt..nie wiem, ile w tym prawdy..moze ktos ma jakies doswiadczenia z najnowszym oprogramowaniem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, Rotpil napisał:

@dragen - pozwolisz, że nie przejdę na narzucony przez Ciebie, protekcjonalny ton.

Naprawdę?... protekcjonalny ton? bo napisałem "kolego" :) proszę Cię.. chyba jesteś za wrażliwy...

 

9 godzin temu, Andy_LIs napisał:

Jeśli wydałeś tak dużo pieniędzy na bardzo drogą rzecz, bez wcześniejszego jej sprawdzenia to można chyba tylko doradzić mniej emocjonalne podchodzenie do zakupów

Jasne... rozumiem że Ty przed zakupem poszedłeś do sklepu i spędziłeś tam 10 godzin przy doradcy testując go w różnych warunkach i na różnym materiale...? wytłumacz proszę, co rozumiesz przez wcześniejsze sprawdzenie? czytać forum i testy? które jak widać są dla Ciebie papierkiem lakmusowym..

 

11 godzin temu, Rotpil napisał:

widać, że powinieneś nieco ochłonąć przed podejmowaniem decyzji. Ogień pod tyłkiem jest złym doradcą.

Ochłonąć powiadasz? chyba czegoś nie zrozumiałeś.. skoro napisałem że pracowałem kiedyś w Samsungu, logicznym jest, że miałem możliwość testowania sprzętu, i uwierz, wybierałem model nader wnikliwie, tak wiem, sorry,  "jak mogłem wydając tyle kasy i nie przetestować wcześniej sprzętu"..heh

11 godzin temu, Rotpil napisał:

Póki co, to co piszesz bardziej sprawia wrażenie kreciej roboty konkurencji niż realnego użytkownika jednego z najmniej udanych egzemplarzy omawianego przez nas Samsunga. 

Naprawdę potrafisz rozbawić... po czym to stwierdziłeś? po poprzednim wpisie o mojej pracy kiedyś tam? Pomijając to, że robię teraz totalnie coś innego, mam prawo do wyrażenia opinii o danym sprzęcie, bez względu czy wydam 1 tyś zł czy 10 tyś zł, a że jest to opinia z życia wzięta? z tego co widzę raczej Tobie ciężko to zrozumieć że taki super model który sam posiadasz może mieć aż takie problemy..jak widać ma..

11 godzin temu, Rotpil napisał:

W teście pod którym te wpisy robimy nie ma nawet śladu o opisywanych przez Ciebie wadach.

I to według Ciebie jest jedyny argument świadczący o jakości danego tv? a może zaraz napiszesz że ściemniam, bo jestem z konkurencji? :) nie wspominając o koledze Hymmenie? ( może się nie obrazi za określenie "kolego" :D ) tak, oboje jesteśmy z obozu LG bo mamy problemy z tv.. i narzekamy, oczywiście ja więcej :) osłabienie marki Samsung to mój priorytet...
Hymmena gehenna nadaje się wręcz do prasy, a Tobie polecam poczytać zagraniczne fora, bo tutaj jest tylko namiastka posiadaczy tego modelu, może się dowiesz jakim jesteś szczęściarzem,  :)

12 godzin temu, Rotpil napisał:

Szczerze to raczej wykluczyłbym drugą z nich - Pan Koper ma spore doświadczenie i nie przegapiłby tak ogromnych i ewidentnych wpadek

Sam widzisz jak gloryfikujesz kilkudniowy? test tv który był tylko namiastką tego jak używa się go na co dzień. ale co ja tam wiem...

 

12 godzin temu, Rotpil napisał:

Osobom niezadowolonym z tak ogromnymi wadami telewizora jak często tu opisywane po raz kolejny zalecam skorzystanie z rękojmi - sprzedawca musi albo oddać pieniądze albo doprowadzić towar do porządku

Ależ bardzo dziękuję :) może jakbyś sam miał taką sytuację byłbyś bardziej obiektywny, to tak nie działa, najpierw jest serwis, nikt nie odda Tobie pieniędzy bo tak chcesz, chyba że masz czas użerać się w sądzie, ale zacytuję Ciebie "prawnicy drugiej strony zjedliby go w sądzie"
U mnie w trakcie wymiany panelu facet ostrzegał, że może być gorzej niż miałem, że to loteria, a clouding może być większy bo była otwarta obudowa, poniekąd miał rację.

12 godzin temu, Rotpil napisał:

Zapewne są tu też osoby , które kupiły telewizory z wyprzedaży, powystawowe, taniej w jakichś zagranicznych outletach i teraz zbierają żniwo swojego "sprytu". Część z nich może nawet nie mieć gwarancji.

Wróżbita Maciej jak się patrzy.  :) .. pijesz do sytuacji?  niestety nie masz racji, było bardzo dużo nowych org. zapakowanych tv. z 4 letnią gwarancją.

 

Reasumując, tak jak pisałem wcześniej, Ci co mają ok tv niech się cieszą, moje narzekania niech nie będą hamulcem dla tych którzy jeszcze chcą go kupić,
Być może frustracja jest spowodowana tym że chciałem mieć super tv, a trafił się felerny model, mam też nadzieję że moje "płaczki" pozwolą komuś innemu dokładniej zbadać temat.

 

Wnioski zapewne wyciągnę sobie sam..:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale jesteś rozrzalony. Ochłoń proszę.

Trafił Ci się feler, a że jak piszesz pracowałeś w Samsungu to nie dopuszczałeś przecież takiej wtopy tak? Z twoją wiedzą jeszcze?

Cóż zdarzyło się tobie, nam nie.

 

Może faktycznie oddaj do sprzedawcy na rękojmię nie na gwarancję i oddadzą Ci pieniądze.

Kupisz coś innego, będziesz zadowolony.

Są takie sytuacje, ja miałem kiedyś nową suszarkę elektrolux która była od nowości zepsuta.

Nigdy jej nie użyłem i kazali mi ja reklamować. Nie piszcie mądrości bo próbowałem wszystkiego.

Bujałem się z nią chyba ze 3 miesiące, łącznie z pismami do elektrolux warszawa. W końcu zadzwonił serwis i wymienił na nową bez gadania, napraw itp. Do dzisiaj chodzi i 0 problemów, a mija chyba 4 lata.

W sumie nie dziwię Ci się Twojej frustracji.

Próbuj uzyskać nową sztukę, albo kasę.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Andy :) może moje posty są długie i wyglądają na płacz, ale ciężko opisać problem w 2 słowach.
uwierz nie muszę ochłnąć, odpisałem koledze wyżej, bo jak ktoś insynuuje "krecią robotę u konkurencji" tylko dlatego że dzieli się problemem którego się nie spodziewał, to nie da się przejść obok tego obojętnie ;/

Pracowałem w S, tak, ale to było z 7 lat temu, i nie w roli sprzedawcy, dociekliwość została, znajomości też, testowałem tv w Brandstore z 3h max, bo wyciągnąć to "bydlę" w pudełka to wyzwanie :) + klienci itd.. ale nie zgasisz światła tam ;) pozatym wszystko było ok. Problem zaczął się jak matryca się wygrzała.
Zwrotu się nie dało, serwis.

Poprzedni model który miałem to 55HU8500, 1 zakrzywiony na rynku 4K, miał tyle cloudingu że nawet wstyd było tłumaczyć się znajomym co to za plamy ;)

Dojrzewając do kupna Ks9500, a długo to trwało, chciałem fald żeby mieć super czerń (jak na ten poziom tv) , bez cloudingu itd... Prawie kupiłem DX900 :) ale jakiś ukryty test w UK spowodował że jest super hdr itd.
Kupiłem, testowałem ile mogłem, czytałem fora, Wasze mega pozytywne opinie.. i co? :) flary ;) clouding, i to co jedyne z tych 2, ale uwaga..po wnikliwej analizie serwisu ( 2 x zdjęcia) zostało uznane jako wymiana, czyli żółte przebarwienia na środku matrycy, coś jak wypalone sektory wygaszania, technik zdziwiony ja chyba tym bardziej ;) , i otoczka tego że czujesz jak wróg, bo masz czelność coś zgłaszać.

I człowiek się buja z serwisem, z wymianami, ze świadomością że połowę domu od lat ma Samsunga, smartfony, soundbary, i inne, a tutaj top Samsunga robi takie cuś.. :)

Stwierdziłem że warto się tym podzielić, ale chyba zostałem źle odebrany.

Cóż, trafiło na mnie jako beta testera serwisu itd :)
Do kreta też mi daleko, nie mój poziom zawodowy i wiekowy :)

Myślę że większość z Was mając takie sytuacje, skrobnęła by tutaj szukając choćby dobrej rady i osobiście nie widzę w tym nic złego, takie sytuacje zmuszają do większego zaangażowania :)

Żal mi tylko kolegi Hymmena bo On jest już weteranem.. Też zjawiony jak ja na tv, kolory, HDR-a itd.. ;I

Cza żyć dalej, a w przyszłości kupować z rozwagą ;)

Peace dla wszystkich.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Frustracja , rozżalenie i obudzona przez nie agresja . Sprzedaj ten telewizor bo za chwilę będziesz musiał korzystać z porad psychologa . Najwyraźniej próbujesz odreagować swój nieudany zakup na otoczeniu . 

By być precyzyjnym - nie trafił Ci się felerny model a felerna sztuka. Ktoś kto podobno pracował w korporacji takiej jak Samsung powinien instynktownie rozróżniać te terminy i nigdy ich ze sobą nie mylić. To błąd za który tam od razu wylatuje się z pracy. 

Zamiast poświęcać energię na załatwienie problemu z telewizorem Ty marnujesz ja na wylewanie wiader żalu na forum. I co osiągnąłeś ? Niczego tym nie załatwisz. Ty wcale nie chcesz tutaj znaleźć rozwiązania , Ty po prostu próbujesz innym zabrać radość z posiadania tego telewizora , zniechęcić do firmy i obrzydzić ja. Bo niby jak wyjaśnić to zacietrzewienie, wmawianie wad gdy inni ich nie widza czy też dziwaczne insynuacje o nieuczciwych zagrywkach Samsunga. Masz na nie jakieś dowody poza pracą swojej wyobraźni ? Wcześniej kupiłem Sony i już po wyjęciu z pudełka byl uszkodzony. Po prostu oddalem go do sklepu , nie siedzę teraz na forum pod produktami tej firmy i nie zanudzam swoimi frustracjami i "przemyśleniami" osób, które takie telewizory kupiły i się nimi cieszą. 

Ogarnij się, otrzyj nosek, przestań zachowywać jak żadna zemsty feministka i zajmij rozwiązywaniem swojego problemu. A później pochwał tutaj , że to zrobiłeś bo ten melodramat "Niedobry Samsung sprzedał mi zły telewizor" zaczyna się już zmieniać w tragikomedie.

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, Rotpil napisał:

 

Zamiast poświęcać energię na załatwienie problemu z telewizorem Ty marnujesz ja na wylewanie wiader żalu na forum. I co osiągnąłeś ?

 

Powinieneś otworzyć gabinecik z kozetką.

Gość opisuje swój problem, wolno mu. A ty potrafisz tak: Ogarnij się, otrzyj nosek

Gratuluję.

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Roptil, co mogę powiedzieć? Powinieneś zetrzeć z kącików ust resztę jadu..
Przepraszam że zepsułem Ci radość cieszenia się telewizorem :) Gratuluję, pokazałeś kim jesteś, stary zjedz snikersa..chociaż nie jestem pewien czy pomoże..
Możesz mnie obrażać, mam to gdzieś, nie zniżę się do Twojego poziomu.. szkoda zdrowia.
Doradzę grzecznie, jeśli jaśnie pan pozwoli, skoro jesteś psychologiem jak widać, powinieneś skorzystać z pomocy kolegi po fachu - Proktologa, bo chyba ból jest spory?

Pozdrawiam wszystkich normalnie myślących.

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dajcie już spokój z tym pluciem w siebie.
Ode mnie, jeżeli mogę Ci w czymś pomóc w tej walce z Samsungiem to pisz jak dam rady to pomogę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 hours ago, pmcomp said:

 

Powinieneś otworzyć gabinecik z kozetką.

Gość opisuje swój problem, wolno mu. A ty potrafisz tak: Ogarnij się, otrzyj nosek

Gratuluję.

Tobie kompuś jak najbardziej przydalby się gabinecik z kozetką. Dalej wierzysz w te atomowe zegary, kable i kanapę między kolumnami?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja tez stałem przed wyborem i wybrałem "nieudany" zeszłoroczny model oled - śmieszą mnie takie teksty jak twoje
ale jak musisz szukać takich "ustawionych" materiałów propagandowych by się upewniać że dobry tv kupiłeś to chyba jednak coś jest nie tak
Znalazłem wątek właśnie o problemach oled LG.
Poczytaj tak od 880 wątku.
Gość kupił w 2016 bubel oled LG i wymienił na z tego co pisze kolejny bubel tylko z 2017 roku.


https://hdtvpolska.com/forum/applications/tapatalk/index.php?/topic/39529-LG-OLED-B7-(OLED55B7V)-Test-modelu-2017-z-Ultra-HD-i-HDR
Wiem wiem ble ble.

Wygląda na to że wszyscy mają większe i mniejsze wpadki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

1 godzinę temu, Andy_LIs napisał:

Znalazłem wątek właśnie o problemach oled LG.
Poczytaj tak od 880 wątku.
Gość kupił w 2016 bubel oled LG i wymienił na z tego co pisze kolejny bubel tylko z 2017 roku.

trudno mi znaleść coś co określasz jako od 880 watku - i co ma udowodnić jedna osoba niezadowolona? w tym wątku jest kilka osób niezadowolonych z samsunga ks9500

przy małej ilości posiadaczy tego tv (KS9500) tu na forum to wydaje się że te kilka osób w tym wątku to procentowo więcej niż ludziki niezadowolone z LG

czyli co? wychodzi że ks9500 to większy bubel niż oled

Edytowane przez klaus71

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zobacz co w temacie DX900 i serwisu

Widziałem właśnie

Zostaje ZD9?

Klaus71 ty ciągle to samo.

Już pisałem Ci, że wolę wydać 8 tys na ks9500 niż 15-16 tys na nie wiele lepszy oled LG. Lepszy miałem na myśli usterki. Po prostu mniej boli.

Gość pytał, ja odpowiedziałem. Powiedz swoje zdanie, a nie wycieczki personalne urządzasz.

To moje przecież zdanie. A ty ciągle mnie próbujesz przekonać że jestem w błędzie. Ok. Masz rację, jak Ci to poprawi humor w niedzielę.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...