Pawlaco 3 Napisano 29 Listopada 2017 Tv jest nówka - Zgłosiłem tę wadę jako ukrytą czyli niezgodność towaru z zamówieniem. Generalnie to mam spakować tv i kurier ma go odebrać, tv ma trafić na oględziny. Pisząc na forum o tym, chciałam się poradzić czy ktoś się z takim czymś już spotkał i jak to zinterpretował serwis. Obawiam się, że serwis odpisze, że tv krawędziowe tak mają - słyszałem o takich sytuacjach. Dodatkowo TV ma 65" i w kartonie jest ogromny - boję się go wysyłać kurierem - ale to już inna bajka. W codziennym oglądaniu tego nie widać - prześwity wychodzą na jednolitym jasnym tle, tak jak przesłałem na zdjęciu. Gdyby nie te atrakcje to bym go nigdzie nie wysyłał ale obawiam się, że te prześwity się powiększą - Szajsung w tym przypadku to stosowne określenie Jak kupowałem ten Tv to nie docierały do mnie wpisy na forach o tym, że te modele są wątpliwej jakości - przecież samsung to taka "super" firma..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szewi 652 Napisano 29 Listopada 2017 (edytowane) Serwis powinien sie pofatygować do Ciebie i obejrzec to i jak zkwalifikuja jako na gwarancji to zamowić i wymienić matrycę w domu. Gdzie to zgalszales do sklepu czy bezporednio do serwisu ? chyba ze dopiero co kupiles i jest wkestia wymiany calego TV. Edytowane 29 Listopada 2017 przez szewi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gosky 3 Napisano 30 Listopada 2017 Ale nówka sztuka o tej porze?? Ten model wyprzedany był na wiosnę 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szewi 652 Napisano 30 Listopada 2017 (edytowane) Wlasnie troche mnie to zastanawia jak to jest mozliwe, chyba ze jakis poekspozycyjny itp... Edytowane 30 Listopada 2017 przez szewi 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gosky 3 Napisano 30 Listopada 2017 Albo ze zwrotu, stąd też mogą być wady wyświetlacza. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekwar 8 Napisano 30 Listopada 2017 Mój KS8000 kupiłem w sierpniu br. u oficjalnego dystrybutora co znalazłem na Ceneo. Czyli wiosna to jeszcze nie był koniec sprzedaży.Nie był to zwrot, zapieczętowana nówka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 688 Napisano 30 Listopada 2017 (edytowane) Na pierwszy rzut oka /zdjęcie może nie pokazywać tak jak wygląd to na żywo, tv prezentuje się całkiem znośnie. Ps.Natomiast dziwne te plamy z lewej. Edytowane 30 Listopada 2017 przez Xisiek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawlaco 3 Napisano 30 Listopada 2017 TV kupiony we wrześniu - nazwałem go nówka sztuka - bo dla mnie jeszcze taki jest - Mam wrażenie, że kupiłem go wczoraj. Może to przez rozmiar, wcześniej miałem 40" teraz 65" i za każdym razem jak go widzę , np. po pracy to wywołuje u mnie efekt Wow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szewi 652 Napisano 30 Listopada 2017 65 jest kozak, nie ma co do tego zadnej watpliwości. Generalnie pewnie załapałeś się jeszczcze na końcówke, końcówki serii. daj znak jak to sie potoczy. Dlaczego zdecydowales sie na wysyłke a nie na wizyte serwisu w domu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawlaco 3 Napisano 30 Listopada 2017 (edytowane) szewi odpisałem na priv Edytowane 30 Listopada 2017 przez Pawlaco Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach