Skocz do zawartości
Gmeru

TEST: Samsung J6300 / J6200 55" Full HD

Rekomendowane odpowiedzi

Co jeszcze mogę powiedzieć o wersji 55J6200 na panelu Samsunga

że DSE - efekt brudnego ekranu mógłby być mniejszy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

O to właśnie chodzi ja mialem przez tydzien 55h7050 i bylo dokladnie to samo. Menu po polsku ale aplikacji smart ani jednej nawet YT tylko po angielsku lub niemiecku

Co prawda da się zmienić w menu serwisowym region.ale na 100% traci sie gwarancję. Pytałem o to na infolinii Samsunga

Wysłane z mojego SM-N910C

Edytowane przez Piteron

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za Wasze odpowiedzi będę odsyłał ten telewizor. Czy ktoś z Was ma wiedzę gdzie kupie model 55j6200 z polskiej dystrybucji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za Wasze odpowiedzi będę odsyłał ten telewizor. Czy ktoś z Was ma wiedzę gdzie kupie model 55j6200 z polskiej dystrybucji?

W internetach obecnie brak wersji 55 cali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Slawko1 - agito tez ma rynek wschodni (nie polski). Wiec troche tez lipton lipa. No chyba ze wasze awarie w tym tv to jakies pierdolki i mozna kombinowac na nie polska dystrybucje.

H6400 jest bezawaryjny zbiera jedynie kurz na dyfuzorze matrycy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłem wczoraj w saturnie - gosc mnie nakrecił kurde na SONY KD-55X8507C jest za 5k teraz. ze ma hdr, nie jest tak oczo...bijacy jak samsungi, i ze na androidzie wszystko odpale.... i idelamny do sportu, brak smuzenia.....cholera tylko ta cena. Juz sam nie wiem czy brac tansze tv jak samsung h6400 i go po 2-4latach wymienic czy odrazu brac tv na dłuzej....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To już chyba lepiej 55JU7000.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie. Od 2 tygodni szkole się czytając forum aby wybrać pomiędzy 4k za 4 tysie lub j6200 "tylko" fhd. I kiedy zdecydowałam się w końcu kupić j6200 we wszystkich większych marketach (raty 0%) telewizora już brak. Wtf? Znalazłem go dzisiaj tylko w necie w 3 jakiś szemranych pseudo sklepach. Czy to już koniec tego modelu?

Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem J6200 60" i jestem b zadowolony :) Warto było dopłacić tego tysiaka bo te 5 cali jednak robi wyraźną różnicę. Nie zaobserwowałem żadnego cloudingu, bandingu czy smużenia. Kolorystyka i płynność zadowalająca. A w połączeniu z dobrym zestawem hifi i ps4 to już pełny odlot : ))

Edytowane przez Uzytkownik2121

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy jeżeli chodzi o ewentualną awaryjność to istnieje jakaś różnica między j6200/j6300?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem (raczej) szczęśliwym posiadaczem tego telewizora w wersji 55 calowej i w związku z tym mam kilka pytań. Będę bardzo wdzięczny za pomoc i podpowiedzi.

1/ Długie wyszukiwanie programów, pełne skanowanie trwa jakieś 30 minut (nieco więcej w tym niezbyt popularnym temacie założonym przeze mnie http://hdtvpolska.com/topic/37549-samsung-j6200-55-dlugie-wyszukiwanie-programow/)

2/ Na razie bez zabaw z ustawieniami, jest na fabrycznym Filmie, przy ciemnych scenach widać 'placki' z pikseli. Coś z TV, z ustawieniami, czy sygnałem?

3/ Po odpaleniu Guide, pomimo braku kolejnych działań na pilocie słychać często w tle klikanie charakterystyczne dla wciśnięcia guzika na pilocie. Tak jakbym wcisnął coś kilkadziesiąt razy i dźwięk nie nadążał i szedł z opóźnieniem. Jakiś błąd w sofcie?

4/ Ponownie Guide, na biało podświetlony jest aktualny program i mogę sobie tym polem skakać w górę i w dół, ale jak chce skoczyć do przodu, żeby zobaczyć co będzie za jakiś czas, to swobodnie mogę poruszać się tylko po tym co mieści mi się w kadrze. Kiedy przeskoczę dalej, to po dosłownie 1 - 2 sekundach ściąga mnie na aktualną godzinę. Jak szybko kliknę parę razy w prawo to normalnie dojdzie do tego programu, ale po chwili znowu wraca. I tak w kółko. Tak ma być?

5/ Clouding, jest jakaś akceptowalna granica, poniżej której nie wymienią TV? Jak to ocenić obiektywnie, żeby w razie czego nie było wstyd przy serwisie?

Z góry dziękuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ad.1 30 min nigdy w życiu, 10 min to już za długo

ad.3 albo pilot cały czas coś generuje w stronę telewizora albo płyta główna jest uszkodzona

ad.4 mam inny model i działa to tak jak zamierza użytkownik a nie tak jak to opisałeś (nic nie wraca)

Wnioskując po Twoim wcześniejszym zapisie w wątku który założyłeś to jak dla mnie płyta główna tego telewizor to złom a co za tym idzie telewizor do zwrotu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie. Od 2 tygodni szkole się czytając forum aby wybrać pomiędzy 4k za 4 tysie lub j6200 "tylko" fhd. I kiedy zdecydowałam się w końcu kupić j6200 we wszystkich większych marketach (raty 0%) telewizora już brak. Wtf? Znalazłem go dzisiaj tylko w necie w 3 jakiś szemranych pseudo sklepach. Czy to już koniec tego modelu?

Witam! Proszę https://www.neonet.pl/promopaper/paper/ za 4k zł. Czy ktos sie orientuje jak wygladaja na prawde raty 0%?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Neonet J6200 kosztuje 3446PLN. Kupiłem go tydzień temu. Raty 0% to tak naprawdę 1% miesięcznie, zresztą jak w większości sklepów.

..

Wysłane z GT-I9515

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ad.1 30 min nigdy w życiu, 10 min to już za długo

ad.3 albo pilot cały czas coś generuje w stronę telewizora albo płyta główna jest uszkodzona

ad.4 mam inny model i działa to tak jak zamierza użytkownik a nie tak jak to opisałeś (nic nie wraca)

Wnioskując po Twoim wcześniejszym zapisie w wątku który założyłeś to jak dla mnie płyta główna tego telewizor to złom a co za tym idzie telewizor do zwrotu.

Na chwilę obecną jestem po zdalnym serwisie ze strony Samsunga, gdzie standardowe działania nie pomogły i technik przyznał że coś z tym TV jest nie tak i mogą go zabrać na naprawę. Na razie nie chcę się na to godzić, jako że to nowy TV i chciałbym go wymienić na nowy, a nie od razu naprawiać, także na chwilę obecną wojujemy ze sklepem... Cały zakup mocno pechowy. Nie mieli tego TV w salonie na miejscu, więc ściągali go z innego miasta. Po otwarciu w domu okazało się, że w środku są dwa piloty, z czego jeden używany i brudna szmata. Nie wiem jak to możliwe, bo wszystkie taśmy wyglądały na absolutnie nietknięte. Po zgłoszeniu tematu do sklepu obiecano wymianę na nowy, co zostało uczynione. No i teraz z tym nowym jest tak jak jest. Jakieś rady co zrobić? Wiadomo, że kupując coś nowego wolałbym wymiany na nowy sprzęt wolny od wad, zwłaszcza że wychodzi na to, że TV był uszkodzony od początku, minęło ledwie kilka dni. W razie czego mamy jeszcze rozszerzoną gwarancję z której ostatecznie można by było też skorzystać... Chyba

@up Potwierdzam, niby 0%, ale w praktyce wychodzi 1% w Neonecie. Też właśnie tam kupowaliśmy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przez neta obecnie niema co kupować j6200 w wersji 55 cali, bo zostały same trefne sztuki

a nowych dostaw chyba brak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tydzień temu w Neonecie w Sosnowcu mieli 7sztuk na stanie 55" J6200. Właśnie z Sosnowca ściągali nam ten telewizor do Łodzi. 1szt ze wspomnianą wyżej szmatą i drugim używanym pilotem w środku, druga, wiele na to wskazuje, z uszkodzoną płytą główną, czy jakimś innym defektem. Więc teoretycznie jest jeszcze szansa na 5szt. Chyba, że też takie fajne jak te dwa nasze...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatecznie zdecydowałem się na 60" za 4 tys. Zakup 2 dni temu w Neonecie w Zgorzelcu. W sklepie mieli wszystkie "rozmiary" przy czym 60 -tke mieli jedną na sklepie i jedną w pudle na zapleczu. Po otwarciu wszystko w porządku; na 100% nie ruszane.

Póki co wszystko gra tylko jedno mnie męczy: o co chodzi z głośnością ? przy jednym ustawieniu róznica miedzy programami z grupy Canal + oraz Discovery a całą resztą jest wręcz wielka na korzyść tych pierwszych. Sygnał mam z NC+. Nie wiem o co chodzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś pytał o matrycę w 50j6200?

To 50D1AF0V

Jak ona ma się do testowanej 55?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cześć wszystkim.

Przeczytałem chyba już całe forum (oczy mi już wypadają)

Zaryzykowałem i zamówiłem 55J6200 w AFG Computers jutro ma być na miejscu z tym że zrobili mnie w balona i wiozą mi J6250 - który jest przeznaczony na niemcy i tutaj moje pytanie :

Czy jeśli bedzie działał i nie bedzie plam to mam go brać ? Może na niemcy dawali lepszej jakości w wykonaniu sztuki ?

Ale słyszałem że może być problem z serwisowaniem/gwarancją i że niektóre funkcje SMART mogą nie działać (info od konsultanta Samsung - który nie koniecznie musi być guru)

Nigdzie w necie nie znalazłem odpowiedzi na to pytanie czy powinno się brać modej j6250 - czy HDTVpolska będzie pierwszym forum w necie które rozwieje wątpliwości ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba jednak nie czytałeś tego wątku, bo już padła w nim odpowiedź na to pytanie i to stronę wcześniej...

Edytowane przez Przemekc1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko spoko ale chciałbym info z pierwszej ręki. Zdania na forach są podzielone.

Potrzebny jest pełny konstruktywny post na ten temat, a nie jakieś wyrwane z kontekstu gdybanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pełną konstruktywną odpowiedź dostaniesz od serwisu jak udasz sie w celu naprawy

Tak niestety to wygląda

Dam Ci przyklad z moim galaxy. Padł wyświetlacz telefon kupowany byl w GB. Serwis autoryzowany odmówił naprawy gwarancyjnej powołując się na zapisy w karcie gwarancyjnej. Telefon odesłałem na wyspy tam zostal zrobiony i uwaga za darmo wyslany do Polski. Za jakieś pół roku byl podobny przypadek z tym źe z tabletem. Tez kupowany w Anglii . Serwis autoryzowany odmówił naprawy ale juz serwis centralny przyjął sprzet wykonal naprawę i nawet zaktualizowal Androida.

Dlatego zawsze polecam zwracać sie w takich sprawach do serwisow centralnych a nie do autoryzowanych. Te ostatnie to osobne podmioty które tylko świadczą usługę na rzecz Samsunga i zapłatę za usługę dostają po wykonaniu uslugi/naprawy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli wnioskuję że jeśli będzie wszytko ok to biorę grata.

Dzięki za wszelkie sugestię,pomyślę przecedzę i ogarnę. dam znać na forum co i jak z moim J6250 :)

Jak będzie lipa to odeślę mam 14 dni :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem (raczej) szczęśliwym posiadaczem tego telewizora w wersji 55 calowej i w związku z tym mam kilka pytań. Będę bardzo wdzięczny za pomoc i podpowiedzi.

1/ Długie wyszukiwanie programów, pełne skanowanie trwa jakieś 30 minut (nieco więcej w tym niezbyt popularnym temacie założonym przeze mnie http://hdtvpolska.com/topic/37549-samsung-j6200-55-dlugie-wyszukiwanie-programow/)

2/ Na razie bez zabaw z ustawieniami, jest na fabrycznym Filmie, przy ciemnych scenach widać 'placki' z pikseli. Coś z TV, z ustawieniami, czy sygnałem?

3/ Po odpaleniu Guide, pomimo braku kolejnych działań na pilocie słychać często w tle klikanie charakterystyczne dla wciśnięcia guzika na pilocie. Tak jakbym wcisnął coś kilkadziesiąt razy i dźwięk nie nadążał i szedł z opóźnieniem. Jakiś błąd w sofcie?

4/ Ponownie Guide, na biało podświetlony jest aktualny program i mogę sobie tym polem skakać w górę i w dół, ale jak chce skoczyć do przodu, żeby zobaczyć co będzie za jakiś czas, to swobodnie mogę poruszać się tylko po tym co mieści mi się w kadrze. Kiedy przeskoczę dalej, to po dosłownie 1 - 2 sekundach ściąga mnie na aktualną godzinę. Jak szybko kliknę parę razy w prawo to normalnie dojdzie do tego programu, ale po chwili znowu wraca. I tak w kółko. Tak ma być?

5/ Clouding, jest jakaś akceptowalna granica, poniżej której nie wymienią TV? Jak to ocenić obiektywnie, żeby w razie czego nie było wstyd przy serwisie?

Z góry dziękuję.

Na wszelki wypadek cytuję sam siebie, żeby było wiadomo o co chodzi.

Jestem po wizycie serwisu.

Wymieniona została płyta główna, niestety nie dość, że nic nie pomogło, to jeszcze na dodatek TV bardziej się przycina. Płyta główna podobno nowy model, co ciekawe z dużo mniejszym radiatorem niż 'stara'. Serwis po konsultacji z Samsungiem ma wrócić i wrzucić mi z powrotem starą płytę, skoro wymiana nic nie dała. Samsung uznał, że TV jest sprawny. Problem polega na tym, że wedle moich ustaleń EPG działa poprawnie od kanału 53 wzwyż. Poniżej działa w sposób opisany w cytacie. Co ciekawe, wejście w EPG na kanale 53+ i zejście na niższy program w samym EPG powoduje, że wszystko działa już ok. Winę zrzucają na kablówkę, która niby wysyła w kablu jakieś zakłócenia przez które TV się gubi. Natomiast pożyczony do testów Samsung znajomych (dwu-, może trzyletni, niestety nie spisałem modelu) działa zupełnie normalnie.

Kolejny problem występujący od czasu do czasu na starej płycie (na nowej nie stwierdziłem tego, ale też nie bardzo mam czas oglądać teraz TV) to od czasu do czasu po włączeniu nie ma obrazu, słychać tylko dźwięk, a po ekranie skacze ikonka głośnika. Tak jakby odpalał się w trybie bez obrazu, czego oczywiście nikt z domowników nie włącza. Dopiero przełączenie programu wraca normalny tryb.

Macie może jakieś sugestie? Zostawiać ten TV i męczyć się z wadami do wymiany na kolejny za parę lat, czy walczyć o wymianę / zwrot kasy? Jeśli druga opcja, to cisnąć sklep, czy Samsunga?

Z góry dziękuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...