Ary 99 Napisano 18 Listopada 2017 1 godzinę temu, Damiano85 napisał: Przeczytaj sobie ten artykuł: http://hdtelevizija.com/en/2017/09/04/lg-oled-tv-analysis-after-5000-hours-of-use-still-great-picture/ Test Oleda Full HD po 5 tyś godzin (2,5 roku). Gry, filmy, telewizja, odtwarzanie muzyki z wbudowanego Playera. Po tym czasie matryca jest nadal w idealnym stanie. Autor pisze też by przez pierwsze 100 godzin uważać ze statycznymi obrazami bo ma to ponoć wpływ na dalszą kondycję matrycy. Dzięki wielkie kolego. Świetny materiał i dużo przydatnych informacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malydiabelek 8 Napisano 27 Listopada 2017 Dnia 27.08.2017 o 20:36, ma_ko napisał: TV musi być włączony min 4h, treści jakie oglądasz są nie istotne liczy się tylko ciągły czas 4H, po tym czasie jak wyłączysz tv w 7 minucie po wyłączeniu usłyszysz takie lekkie "pykniecie" przekaźnika" na wyłączonym Tv proces się zakończył... mamy chyba zepsute licznik interwalow, bo niewazne czy oglada sie 10min, 2min, 45min, godzine, ponad 4 godziny (ostatnio mecze i F1), to zawsze jak sie wylaczy to po 3 sek slychac pykniecie przekaznika, hmm cos nie tak z nasza partia tv chyba i z tym zliczaniem do 4h sprawdzajac kazdy tv wyrywkowo przez ostatni miesiac, po 7 min od wylaczenia nie slychac NIC! za to po 3sek zawsze jest pykniecie jedyne co bylo robione z tv to kalibracja wykonana przez Macieja przejmowac sie czy nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kKadajo 454 Napisano 27 Listopada 2017 W eg910v kompensacja matrycy powinna się załączać automatycznie co 2 nie 4h. P. S. Pamiętaj aby wyłączać tv z pilota a nie z prądu. Sent from my SM-G900F using Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mfluorek 9 Napisano 17 Grudnia 2017 Znalazłem informację, że po aktualizacji oprogramowania input lag telewizora spada (źródło: http://opinioteca.com/tvs/analisis/lg/eg910v/). Prawda to? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekpon 19 Napisano 17 Grudnia 2017 Czy spotkał się może ktoś z problemami ze współpracą eg910v z zewnętrznym DACiem? Mam obecnie z nim problem, który szczegółowo opisałem tutaj: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danio31b 15 Napisano 22 Grudnia 2017 Dnia 17.11.2017 o 22:32, Ary napisał: Cały czas strach czy nie wypali się obraz podczas grania na konsoli. Ktoś ma jakieś doświadczenia? Ja gram mnóstwo na konsoli PS3 i X360 i nic mi się nie wypaliło,w ogolę nic mi się nie wypaliło z oglądania treści , za to na bank wypalił mi się centralnie na środku ekranu pasek od menu. Także przestrzegam żebyście nie szarżowali,z siedzeniem w menu .ten TV jest świetny ale jest nieprawdopodobnie delikatny i podatny na powidoki niestety,trzeba z nim uważać jak z jajkami .Ktoś mi podpowie co z tym zrobić ,zgłaszać do serwisu?? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter20020 60 Napisano 22 Grudnia 2017 Ja gram mnóstwo na konsoli PS3 i X360 i nic mi się nie wypaliło,w ogolę nic mi się nie wypaliło z oglądania treści , za to na bank wypalił mi się centralnie na środku ekranu pasek od menu. Także przestrzegam żebyście nie szarżowali,z siedzeniem w menu .ten TV jest świetny ale jest nieprawdopodobnie delikatny i podatny na powidoki niestety,trzeba z nim uważać jak z jajkami .Ktoś mi podpowie co z tym zrobić ,zgłaszać do serwisu??Oczywiście, że tak. Dostaniesz nowy model lub wymianę matrycy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fafcin 0 Napisano 24 Grudnia 2017 A co myślicie o martwych pikselach, na chwilę obecną znalazłem trzy, a telewizor mam niecały rok. Warto reklamować, uznają to jako wadę? Co do tego paska od menu ja mam już drugi egzemplarz tego tv bo pierwszy oddałem do sklepu właśnie ze względu na ten pasek który był od nowości , w drugim też jest ale mniej widoczny. Więc może taka "uroda" tego modelu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kKadajo 454 Napisano 24 Grudnia 2017 Jeśli nie widzisz tych martwych pikseli/subpikseli podczas normalnego oglądania to daj sobie spokój. Jeśli chodzi o pasek to masz na myśli banding czy powidoki? Sent from my SM-G900F using Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danio31b 15 Napisano 1 Stycznia 2018 Dnia 24.12.2017 o 09:07, fafcin napisał: A co myślicie o martwych pikselach, na chwilę obecną znalazłem trzy, a telewizor mam niecały rok. Warto reklamować, uznają to jako wadę? Co do tego paska od menu ja mam już drugi egzemplarz tego tv bo pierwszy oddałem do sklepu właśnie ze względu na ten pasek który był od nowości , w drugim też jest ale mniej widoczny. Więc może taka "uroda" tego modelu. Nie uroda ,bo u mnie na początku go nie było ,pojawił się gdzieś tak we wrześniu ,widocznie jest to niedopracowanie i nasypuje wypalenie w miejscu gdzie obraz menu styka się z reszta obrazu. Dnia 24.12.2017 o 10:33, kKadajo napisał: Jeśli nie widzisz tych martwych pikseli/subpikseli podczas normalnego oglądania to daj sobie spokój. Jeśli chodzi o pasek to masz na myśli banding czy powidoki? Sent from my SM-G900F using Tapatalk banding bandingiem ,jego mógłbym ścierpieć,bo go widać raz na ruski rok ,gorzej z tym paskiem ,to na bank wypalenie. Jak się przyjrzysz , dobrze matrycy z nosem w ekranie to widać ,ze to jakieś wypalenie ,i czasem jest to widoczne ,najgorzej w grach w lokacjach z duża ilością szarości . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czuenson 0 Napisano 2 Stycznia 2018 Cześć, jestem użytkownikiem tego tv od prawie roku. Jak na razie nie stwierdzam żadnych złych objawów męczących ten model, o których czytałem w tym wątku. Mam jednak kilka pytań do Was, bardziej czających temat niż ja. Czy możliwa jest aktualizacja obecnej wersji webos do nowszej? Jakie nastawy są bezpieczne do długiej eksploatacji tego wyświetlacza? Głównie sygnał z dekodera Orange, czasem YouTube, rzadko filmy dvd. Planuję zakup soundbara, głośniki w tym tv nie są najlepsze. Czy za 1000zl jestem w stanie kupić coś sensownego i będzie się dobrze komunikował z tym modelem tv? Dzięki za zainteresowanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fbodek 0 Napisano 21 Czerwca 2018 Witam. Dwa dni temu mój EG910V dostał nową wersję WebOs nr 04.06.00. Czy ktoś wie, co ona wniosła? Dzięki za informacje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielony94 0 Napisano 22 Czerwca 2018 6 godzin temu, fbodek napisał: Witam. Dwa dni temu mój EG910V dostał nową wersję WebOs nr 04.06.00. Czy ktoś wie, co ona wniosła? Dzięki za informacje. [04.06.00] 1. Fix that volume is changed to be zero by Peel Remote App during watching TV Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam Żaromiński 0 Napisano 3 Sierpnia 2018 Hej, mam 2 pytanka do użytkowników. Czy wraz ze zmianą softu zaszły jakieś zmiany w płynności w sporcie ? 50% używania TV to u mnie piłka a czytałem że ten wyświetlacz radzi sobie średnio ze sportem. Ale gdzieś czytałem również że zmiany softu wyeliminowały kilka problemów. A drugie pytanie to o input lag, czy ktoś gra po sieci i może ocenić czy lag powyżej 40ms jest odczuwalny. Dzięki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fbodek 0 Napisano 12 Września 2018 Dnia 22.06.2018 o 05:09, zielony94 napisał: [04.06.00] 1. Fix that volume is changed to be zero by Peel Remote App during watching TV Witam. Dwa dni temu mój EG910V dostał kolejną wersję WebOs nr 04.06.10. Czy ktoś wie, co ona wniosła? Dzięki za informacje. Kolego Zielony mógłbyś podpowiedzieć, gdzie szukać takich informacji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielony94 0 Napisano 13 Października 2018 Dnia 12.09.2018 o 21:30, fbodek napisał: Witam. Dwa dni temu mój EG910V dostał kolejną wersję WebOs nr 04.06.10. Czy ktoś wie, co ona wniosła? Dzięki za informacje. Kolego Zielony mógłbyś podpowiedzieć, gdzie szukać takich informacji? https://www.lg.com/de/support/service-produkt/lg-55EG9109 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fbodek 0 Napisano 13 Października 2018 Bardzo dziękuję, pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielony94 0 Napisano 31 Grudnia 2018 [04.06.25] 1. Improve that WiFi is on after setting WiFi Off and Power Off/On. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomasz Kukliński 0 Napisano 10 Lutego 2019 Sorry za odkopanie tematu ale muszę swój problem skonsultować z innymi. Od niedawna po włączeniu TV tracę połączenie z WIFI - muszę wyłączyć i włączyć kartę w ustawieniach TV. Połączenie sprawdzane na routerze i udostępnieniu z telefonu to samo. Czy coś takiego jest podstawą do reklamacji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shibby20 1 Napisano 11 Lutego 2019 Co prawda swojego OLEDa mam podpiętego po kablu i problemów z łącznością nie mam. Co do twoich problemów z WiFi to sprawdź czy masz najnowszy firmware i zresetuj telewizor do ustawień fabrycznych. Jeżeli po tych zabiegach problem nie ustąpi to reklamuj. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 394 Napisano 11 Lutego 2019 Nie wiem czy w 910 była ta funkcja, ale generalnie wszelkie problemy z WiFi na nowszych oledach LG rozwiązuje wyłączenie opcji 'Szybki start' Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomasz Kukliński 0 Napisano 11 Lutego 2019 W tym nie ma "Szybkiego startu" ale po przywróceniu ustawień jest ok. Niestety nie zapisałem sobie ustawień obrazu (kalibracja) Może jest tu ktoś kto podzieli się swoimi najlepszymi ustawieniami albo korzystał w tym modelu z profesjonalnej kalibracji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielony94 0 Napisano 25 Czerwca 2019 [04.06.30] Aktualizacja zabezpieczeń Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shibby20 1 Napisano 1 Lipca 2019 po tej aktualizacji miałem komunikat że oprogramowanie pilota Magic zostanie również zaktualizowane. Pierwszy raz taki komunikat miałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielony94 0 Napisano 1 Lipca 2019 9 godzin temu, shibby20 napisał: po tej aktualizacji miałem komunikat że oprogramowanie pilota Magic zostanie również zaktualizowane. Pierwszy raz taki komunikat miałem. Ja też. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach