Skocz do zawartości
matesiq

Szukam dobrego programu do nagrywania plyt Blu-ray.

Rekomendowane odpowiedzi

Siema

Poszukuję programu, który umożliwi mi utworzenie płyty blu-ray, która zadziała na odtwarzaczu stacjonarnym. Chcę w ten sposób archiwizować materiały z różnych wyjazdów, wycieczek i imprez. Jestem totalnym amatorem i nigdy czegoś takiego nie robiłem. Materiał (AVCHD) zgrywam za pomocą oprogramowania dostarczonego do kamery hd. Na kompie widnieje jako jakiś tam kontener, teraz już nie pamiętam jaki (jeśli to będzie istotne to oczywiście sprawdzę i podam). Wiadomo, że wrzucić te pliki jako zwykłe dane to pewnie bym potrafił zrobić byle czym, ale mój odtwarzacz nie ogarnia nawet avi a co dopiero jakieś cuda więc muszę to nagrać tak jak są nagrywane filmy na blu-ray czy dvd. Podejrzewam, że soft od kamery umożliwia takie zabiegi, ale jeszcze nie miałem okazji tego sprawdzić chociażby z uwagi na to, że nagrywarka mi jeszcze nie doszła. Poza tym jestem ciekaw jak wygląda taka aplikacja z innego źródła i podejrzewam też, że będzie bardziej rozbudowana i funkcjonalna. Fajnie by było mieć możliwość stworzenia takiej płyty z menu na początku, z którego mogę wybrać interesujące mnie materiały. Np filmy, zdjęcia. Nie wierzę, że się tak nie da, trzeba tylko zdobyć odpowiednie narzędzie dlatego zwracam się do Was. Mam nadzieję, że dobry dział. Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nieźle zaczynasz.

Temat od wielu lat setki razy poruszany, może zacznij czytać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach