Skocz do zawartości
pmcomp

Czy na ten moment Ultra HD / 4K ma sens?

Rekomendowane odpowiedzi

To zupelnie jak w 4K ... mamienie czyms czego nie ma.

:)

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla Ciebie 4K to tylko filmy :) Dla mnie to m.in. Gry w które gram od prawie 1,5 roku w tej rozdzielczości i nie ma już fanu jak patrzę na coś gorszego :) Trzeba patrzeć globalnie na 4K a nie tylko w jednym kierunku pod Siebie. Projektor 4K + gra = masakra gałek ocznych : ) Sorry za offtop.

Filmy też są tylko niestety trzeba mieć danej marki TV by je oglądać. Sony ma, Samsung ma sporo, LG też chociaż same upscale ; )

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No, Minecraft w 4K to musi być coś! Hłe, hłe...

Ale w Wieśmina to by już ciekawie było :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Być moze ... powiedz to klientom, ktorzy nie mają kasy na wypas komputer.

A ten kto ma kase na dobre 4K zazwyczaj nie jest fanem gier.

Podstawowa zasada marketingu ... nie mierzyć rynku sobą, o czym innym już nie wspomnę, ... myślałem że to wiesz ;).

Pozdro

Edytowane przez pmcomp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach