Skocz do zawartości
axl2000

"Pochwalcie" się swoimi zestawami :)

Rekomendowane odpowiedzi

Bravo! Masa pracy ale na pewno przynosi to miejsce masę radochy. Chyba każdy marzy by mieć taką odskocznię :D Idę do kin domowych przejrzeć wszystkie foto : )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygłuszone 60 cm grubości wełną ACU Isover na całej powierzchni.

Ustroje akustyczne i pułapki basowe APAMA.

Wygłuszenie o którym piszesz, jest pomiędzy dachem, a ścianką pokoju ?

Ustroje akustyczne i pułapki basowe to te szare gąbki z Allegro ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak BoDeX

Wełna jest pomiędzy dachem ( krokwie a na nich ciężka. gęsto ułożona dachówka) a ścianką ( ta jest z płyty GK ale nie standardowej tylko tzw ogniochronu. Płyta GK została przykręcona na stelażach aluminiowych . Pomiędzy wełną a dachówką jest jeszcze odpowiednia folia paroprzepuszczalna. Grubość wełny to 60cm .żeby uzyskać odpowiednią izolację termiczną trzeba było dać 30cm ale ja nie żałowałem. Wełna ACU Isovera ma super własności wygłuszające. W podłodze na całej powierzchni też jest 60 cm wełny.

Te szare gąbki z Allegro są różne. Warto zapłacić APAMIE - ich są po atestach i pomiarach akustycznych. nie kruszą się. są gęste. Ja wziąłem te z serii PROFESSIONAL

Pięknie skracają czas pogłosu i poprawiają kontury basu ( pułapki basowe najlepiej sprawdzą się w narożach )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo symapycznie to wyszło. Gratuluje pomysłu, wykonania i wytrwalosci w dążeniu do celu.

Wysłane z mojego Nexus 7 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

FAN-HD, zacne wykonanie i sprzęcik - tylko czy aby ekran nie mógłby być większy ? :)

Jaka jest odległość ekran - wzrok ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego zdecydowales się na ekran rozwijany a nie ramowy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pokój świetny ale też wolałbym ramowca. W każdym razie klimat fantastyczny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak to fajne forum. Też sporo z niego korzystałem. Ale i tak nim się podejmie jakąkolwiek decyzję o ustrojach akustycznych warto zrobić pomiary w pomieszczeniu. Apama chce dużo bo prawie 1500 + koszty dojazdu. Ja znalazłem grupę zapaleńców , absolwentów właśnie AKUSTYKI z odpowiednim sprzętem. Normalnie świadczą usługi dla firm , głównie w halach przemysłowych . Wymogi BHP czy coś

I oni mi te pomiary zrobili za koszt paliwa ( 100 )

Aż mi głupio było ..... Myślałem że to prosta sprawa

A tu specjalny mikrofon, emiter dźwięku, dobry komp ( wyglądał jak wojskowa walizka) i sporo pracy. Zrobili mi pomiary w prawie 25 różnych punktach ( miejscach pomieszczenia)

Zajęło im to prawie całe sobotnie popołudnie. A w trakcie jeszcze sporo się dowiedziałem. Generalnie powiem że pułapki basowe w naroża można dać w ciemno. Panele absorbujące ( płaskie) i absorbująco-rozpraszjące ( piramidki) lepiej umieścić po pomiarach gdyż te pokażą gdzie najlepiej je dać i na jakiej powierzchni ( kształt aż takiego znaczenia już nie miał).

Przy okazji już po kilku pomiarach zostałem pochwalony za

- sufit ( zabudowa belek sprawiła że jest on nieregularny_ i to przyznam zrobiłem bezwiednie ale fartownie ;-)

- wełnę i dyywan z podkładem

W przypadku pokoi kinowych nie można też za bardzo efektu pogłosu likwidować naklejając te panele ile wlezie. Musi być delikatny pogłosik. Wzmacnia on efekt przestrzeni. W komorze bezechowej ( brak pogłosu) czas pogłosu może wynieść nawet 9ms a to w przypadku kina wada anie zaleta

Załączam przykładowe zdję komory bezechowej zbudowanej z tzw "klinów akustycznych" i sami zobaczcie jaka masakra :

50c732a156b7b_g1.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Odpowiadam na pytania :

- odległość widza od ekranu wywalonego wygodnie na kanapie to 3.8 m

- miałem wcześniej ekran 104' cale i nie sprawiał mi przyjemności , poprostu nie ogarniałem tego obrazu i jak dla mnie ten duży ekran obalił zdecydowanie formułę "im większy tym lepszy". Teraz ogląda się przyjemniej. Ale to może zdanie 37 latka. Ktoś może mieć inne. Ekran więc szybko wymieniłem.

- ramowe rzeczywiście są fajne i pięknie trzymają sztywność na całej powierzchni ale jak ktoś tu celnie wspomniał "klimat jest fajny" a wpływ mają na niego również witryny oszklone każda 70X40 cm a w przypadku ramowca już by ich nie było. Ale zaobserwowałem że jak ekran rozwinę i ......powisi sobie dzień cały to pięknie się naciąga ;-)

Jest zchowany w suficie tak że od spodu nie widać nawet skąd wyjeżdża. To zabudowanie ekranu zajęło mi z 2 dni roboty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siedzę w podobnej odległości od ekranu i u mnie idealnie sprawdza się ekran 250cm szerokości dla materiału 16:9 (dla 2.40:1 za mały :) ), ale najważniejsze, że dla Ciebie dotychczasowa wielkość ekranu jest komfortowa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiście komfort budowniczego w tym przypadku a nie gościa się liczy;-)

Ale moje kino i mam nadzieję że to widać to nie tylko ekran. Uwierzcie że włożyłem w nie więcej serca niż pieniędzy. Choć tych też niemało poszło. Ale mniej niż myślą wszyscy którzy mnie odwiedzają . Jednak pasja mnie prowadziła a nie szmal. Ci co mają szmal zamawiają w takiej Arabii Saudyjskiej firmę .

Ja z wszystkim zmierzyłem się sam. Sama instalacja elektryczna i jej poprowadzenie to było wyzwanie na samym starcie.

A co do ekranu - rozważyłbym większy właśnie dla formatu 2.4 : 1 ale z tego co sprawdziłem do mojego Epsona mimo że to naprawdę zajefajny projektor takiego obiektywu jeszcze nie wymyślili

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie sprawa obiektywu, a zew. soczewki anamorficznej.

Jeśli masz w projektorze opcję rozciągnięcia obrazu w pionie (tak aby zniknęły czarne paski,

przy wyciągniętych postaciach), to nic nie stoi na przeszkodzie aby uzyskać obraz 2,40 :1.

Pamiętaj także, że popularne piramidki i "pułapki basowe" z takiego materiału, to jedynie namiastka adaptacji,

te elementy można zastąpić ( w podobnej cenie ) bardziej wydajnymi ustrojami działającymi w szerszym zakresie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taką soczewkę miałem na myśli. Taką opcję mam - nazywa się "pełny ekran" ale przecież likwidacja czarnych pasków poprzez rozciągnięcie obrazu w pionie na ekranie 16:9 nie da prawdziwego 2,4 : 1 ( w rzeczywistości 2.39 ; 1 bo tak jest pełna klatka zapisana). Co więc masz na myśli ? Jak to rozciągnąć wg. Ciebie żeby te proporcje uzyskać na ekranie.....16:9 ?

Jeśli chodzi o te panele to nie zgodzę się z Tobą BoDeX. Owszem są są jak piszesz inne a w podobnej cenie przybliż jeśli możesz co masz na myśli? Bo droższe i bardziej luksusowe to są napewno. Tańsze które się sypia i nie mają właściwie żadnych akustycznych własności i nawet podstawowych atestów nie przeszły - też takie są.

Tylko jeśli mogę coś zdziałać za niższą kasę to dlaczego tego nie zrobić.Ale skoro piszesz w podobnej cenie to napisz konkretnie.

Ja słyszę wyrażnie co się poprawiło i co te panele zmieniły. A z tym szerszym spektrum to co masz na myśli? Ja widziałem wynik pomiarów przed panelami i wyraźnie było widać przy konkretnych miejscach gdzie poprawić pogłos i absorbcję. Tak też zrobiłem. I udało się to zrobić SKUTECZNIE tą "namiastką z Allegro" jak to określasz.

Ta namiastka również fajnie mi pasowała wizualnie i kolorystycznie. Pułapki basowe walce robione metodą samodzielną ( i faktycznie tanią) wypchane wełną - instruktarz wykonania w necie- nic by nie wniosły. Dlatego że potrzebowałem tylko zabezpieczyć 2 naroża delikatnie nad Paradigmami11v7 i w niedalekiej odległości od SUBA. Z pomiarów wyszło wyraźnie że te naroża za bardzo wzmacniają BAS w zakresie 45 - 85 hz . I tyle co kot napłakał bo po założeniu tych pułapek wzmocnienie spadło o 0,4 dB ale słychać też inaczej- bas przy głośnych wystrzałach nabrał pięknych konturów w końcówce pier....nięcia. Z 25 punktów pomiarowych w 4 tylko można było coś poprawić więc to zrobiłem. Namiastkami i to skutecznie. Same materiały i warstwa wełny użyta do budowy poddasza okazała się wg Akustyków zbawienna.

Panele APAMY czytaj namiastki są po wszelkich ATESTACH i seria PROFESSIONAL którą nabyłem przy min grubości ( lub promień ) min 5cm a mam 7 jest w klasie pochłaniania dźwięku A ( najlepsze). Napisz więc dokładnie jakie mają parametry wg Ciebie ustroje które masz na myśli - te poważne a nie namiastki jak moje

pl_absorption_classes_ill.gif

Ale jestem otwarty na poradę z Twojej strony , może coś zmienię . Poradź więc ale konkretnie a nie ogólnie "tańsze", "szersze spektrum" i przy okazji jak możesz zapodaj fotkę swoich ustroi bo podejrzewam że masz konkretnie wypasione i skuteczne.

Chętnie zobaczę i się podszkolę.

Z góry dziękuję

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak mi się nie chce klepać w klawisze, a chcesz abym sklecił elaborat ... wypunktuję może.

- tak rozciągnięty w pionie obraz, po przepuszczeniu przez soczewkę anamorficzną ma proporcje 2,40 ( takie są na BD pomimo, że w kinie 2.39)

- na ekranie 16/9 masz obraz w proporcji 2.40 ( widzisz całą klatkę), ale aby zniknęły czarne pasy musisz podciągnąć ekran i z góry zamaskować.

- popularne piramidki różnej grubości nie mają takiej szerokiej skuteczności jak panele na bazie PT80 - takie jak np. w wyrobach AVCON i innych ...

87428993380184620093.jpg

- z tego co zauważyłem na fotkach, to .. ja tam nie widzę "PANELI PRO" a dużą ilość popularnych piramidek - chyba,że się mylę, albo już niedowidzę.:)

- walce do zabezpieczenia naroży nie można nazywać "pułapkami basowymi" - nie ta długość fali, nie ten materiał , nie ta konstrukcja ...

- czas też sobie uświadomić, że to co masz na zewnątrz grubego karto-gipsu nie ma AŻ tak wielkiego znaczenia, "akustykę pomieszczenia" tworzy

wielościan wewnętrzny wykonany z "twardych" dla fali akustycznej materiałów. Dużo ważniejsze dla grania pomieszczenia są rezonanse stelaży pod

regipsy - ciekawe czy o to zadbałeś, bo to potrafi być zmorą ... Załatw generator lub dobre niskie granie i posłuchaj, bo to potrafi zepsuć zabawę ...

Ogólnie sympatycznie i tego się trzymajmy - te kilka uwag to nie złośliwości, a "cenne" rady, które może kiedyś docenisz lub wykorzystasz . :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BoDeX dzięki że mimo niechęci klepania w klawisze ....wklepałeś!

Oczywiście wpisy "gąbka z Allegro" , "imitacja" itd napewno nie są złośliwościami. Wiadomo że nikt by tego tak przecież nie odebrał. Zastanawiam się czy Twoje uwagi wynikają z ciekawości, troski, komentarza próbującego znależć wady czy jeszcze z czegoś innego bo przecież nie ze złośliwości co już ustaliliśmy.

Jednak Twoje cenne rady nic nowego w mojej wiedzy nie wniosły.

Co do proporcji obrazu to chyba mówimy o tym samym. Ty nazywasz to soczewką ja wiem że potrzebny jest obiektyw anamorficzny. Optoma do kilku modeli np HD87 takie coś oferuje i nie ma bez tego obiektywu możliwości uzyskania brazu w omawianych proporcjach. Epson takiej możliwości nie ma i zabawa w menu bez odpowiedniego obiektywu tego nie załatwi. Piszą o tym na wszystkich forach w tym temacie ( EH-TW9100).

Wydając prawie 200 tyś na adaptację poddasza uwierz mi że każdy kto podchodzi do tak poważnego projektu zdobywa dużą wiedzę w szybkim tempie. A przez 16 miesięcy siedząc i pracując codziennie na poddaszu można powiedzieć dniami i nocami sporo można się dowiedzieć. Pomogło mi w tym wielu ludzi mających na temat budowy takich pomieszczeń wiedzę i praktykę. Rozważany był każdy element bardzo wnikliwie pod kątem - jak wpłynie na akustykę ? I w przypadku stelaży - kolejnego elementu o który się obawiasz - zastosowałem pojedyńcze ( a nie jak podwójne w 99 % stosowane na poddaszach) przykręcane do krokwi a zabezpieczone z obu stron śrub krążkami ( podkładkami) z gumy o dużej gęstości ( w dotyku zupełnie jak nie guma).Na te pojedyńcze stelaże budowlańcy mówią "metoda Kanadyjska". Płyta GK jaką zastosowałem to AKU-LINE firmy Saint Gobain.

Podłoga z płyty OSB o grubości 3 cm została zamontowana w identyczny sposób. Pozostawiłem 2 cm szparę "w koło" na brzeżach aby podłoga nie stykała się bezpośrednio ze ścianą z ekranem i resztą konstrukcji ( kominy, belki podtrzymujące konstrukcję itd). Tą szparę wybełniłem gęstym GREEN GLUE ( poszło ok 80 tubek które ściągnąłem z Austrii od dealera.

http://www.greengluecompany.com/

Kolejne 40 tubek domówiłem i wykorzystałem przy zabudowie sufitu i osadzeniu okien i schodów. Tu naprawdę nie żałowałem.

To że same skosy dla dźwięku są ogromnym plusem już wiesz.

http://www.audiostereo.pl/skosy-a-akustyka-pomieszczenia_8954.html

Pomiary Behringerem 8000 ( mam nadzieję że dobrze pamiętam) pokazały świetne parametry pomieszczenia : brak fal stojących , bardzo dobry czas pogłosu T-60 dla 3 częstotliwości ( w tym do 300hz), bardzo dobry współczynnik klarowności C-80 {dB} pokazujący wpływ pomiesczenia na możliwość rozróżniania dźwięków i ich kierunku, odstęp pogłosu H {dB} - Wyraża ona zmianę czasu trwania wczesnej fazy zaniku dźwięku i pokazał dobre parametry dla dialogów w moim pokoju, wyrazistość D {dB} pokazał dobry stosunek energii akustycznej zaraz po włączeniu żródła dźwięku do całkowitej pomieszczenia, ITDG - opóźnienie dojścia pierwszego
odbicia - właśnie po tym pomiarze zostały mi wskazane ściany gdzie położyłem panele "imitacje" czy też wg.Ciebie "namiastki" i one poprawiły ten parametr do bardzo dobrego wyniku

IACF - tu mierzyli jaki wpływ ma pomieszczenie na odbiór sygnału przez lewe i prawe ucho ( zrozumiałem to jako pomiar symetrii dżwięku) robiony najczęściej dla 1 punktu ( tam gdzie siedzi główny widz czyli....ja)

LEF - mierzyli odbicia boczne , ten parametr pokazał duże możliwości kreowania dźwięku przestrzennego w moim kinie

BR - stosunek basów, mierzy dokładnie czasy pogłosu dla tylko niskich częstotliwości w oparciu o pierwszy pomiar T-60

MAX SPL - wiadomo

Nie udało się zmierzyć parametru G- siły źródła {dB} gdyż trzeba by 10m aby umieścić od siebie 2 sygnały ( a takiej możliwości u mnie nie znależli)

określa stosunek poziomu ciśnienia akustycznego w punkcie wewnątrz pomieszczenia, w obecności dookólnego źródła dźwięku, do poziomu ciśnienia
akustycznego zmierzonego w polu swobodnym w odległości 10 m od tego samego źródła dźwięku, działającego z tą samą mocą.

Tyle o pomiarach i efekcie działania "namiastek" z APAMY.

Firmę której ustroję polecasz obejrzałem i mimo że parametry mają dobre ( nie znalazłem cen więc nie mogę porównać) nie jestem pewny czy warte zmiany skoro "namiastki" już zrobiły swoje.

Pomiary pomiarami ale odnośnie rezonansów:

Po puszczeniu " I ROBOT " w DTS HD-MASTER i ustawieniu volume w TX-NR818 na 88 ( ten co ma to wie czy już jest głośno .....;-) oraz ustawieniu Definitiva Technology Super Cube 8000 na vol 30 ( 75 % mocy) z filtrowaniem do 90Hz nie było ŻADNYCH drgań, rezonansów itd

Przy udeżeniu samochodu w mur ( scena końcowa pościgu w tunelu) zostałem dosłownie POTĘŻNIE UDERZONY - właściwie fizycznie uderzony.....

A wkoncercie PHILA COLLINSA ze sławną solówką na bębnach na początku bas jest tak fajnie różnicowany że zapiera dech.

I o to chodziło ......

Co do proporcji obrazu to chyba mówimy o tym samym. Ty nazywasz to soczewką ja wiem że potrzebny jest obiektyw anamorficzny. Optoma do kilku modeli np HD87 takie coś oferuje i nie ma bez tego obiektywu możliwości uzyskania brazu w omawianych proporcjach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Świetnie , że zadbałeś o szczegóły, bo to one decydują o jakości lub ew. dużym kłopocie. Grające stelaże pod karton-gipsem kilku już wykończyły.

"Piramidki z Allegro" to potoczna nazwa, więc się nie doszukuj złośliwości, bo jej w tym nie ma . Ważne, że wszystko gra jak należy . :)

Pisząc o obiektywie do OPTOMY zapewne na myśli miałeś to : http://www.optoma.co.uk/accessorydetail.aspx?PC=A480SYS+%2b+AK8PRO-S

Różnie więc nazywamy te same rzeczy - dla mnie jest to soczewka anamorficzna, dla CIebie obiektyw - zwał jak zwał ... dokładnie o to chodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. I dzisiaj jakbym brał EPSONA który rzeczywiście ma świetny obraz zastanowiłbym się jeszcze ra na spokojnie- ponieważ nie kumam jak można sprzedawć projektor za 12 000 dedykowany do kina w klasie PRO ( tak piszą) i nie wyposażyć obiektyw w gwint do założenia np. anamorficznej nakładki.

Co dziwne nawt w testach w prasie fachowej gdzie ten projektor zbiera wiele pochwał - nikt z tych speców na to uwagi nie zwraca.

Kiedyś widziałem w akcji INFOCUSA i zauważyłem wyraźnie efekt tęczy ( gwiazdy w kosmosie miały "dodatkową" obwolutę) - to odstraszyło mnie skutecznie od DLP. Ale podobno już cięzko zauważyć ten efekt w wysokich modelach OPTOMY. To może czas pomyśleć....

A czy Ty BoDeX lub ktoś inny zna dobrej klasy projektor z optyką anamorficzną do 15 000 pln ?

Są takie cukiereczki ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma czegoś takiego jak "gwint do założenia obiektywu anamorficznego" :)

Optyka anamorficzna to taki "wózek montowany przed obiektywem projektora" - sterowany pilotem, wjeżdzający przed obiektyw

na czas seansu 2.40 . Zapewne można to dopasować, ew. dużo jest o tym w działach DIY stosownych for. Wychodzi dużo taniej

niż rozwiązanie firmowe.

Innym sposobem jest wykorzystanie projektora z kilkoma komórkami pamięci do automatycznego ustawiania sposobu pracy.

Mając ekran 2.40 projektor tak steruje zoomem, że aktywny obraz zajmuje całą powierzchnię takiego ekranu. A gdy materiał

ma klasyczny format 16/9 , mechanika cofa zoom obiektywu i masz wyświetlony cały obraz 16/9 na ekranie 2.40 . Oczywiście

boki ekranu będą "puste" , można więc skorzystać z automatyki projektora i poprzez jego trigger dać rozkaz do zasłonięcia

bocznych kurtyn ekranu (o ile takie oczywiście są ) :)

Edytowane przez BoDeX

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK. Czyli wg. Ciebie BoDeX jak się uprę a...potrafię znajdę taki mechanizm z układem soczewek anamorficznych który da się zamontować przed okularem mojego Epsona ?

Znasz jakieś firmy co taki produkują?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak jesteś uparty, ale jeśli BARDZO, to wróżę Ci sukces na tym polu (chyba, że Epson jest jakoś wybitnie kulawy)

Pomocy, schematów, instrukcji i sklepów ze szkiełkami musisz szukać na forach o takiej tematyce, najlepiej na zachodnich, ale

i na audiostereo też to budowano. A tu masz wstępniaka : http://www.zuggsoft.com/theater/prism.htm

Nie zrażaj się ofertami gotowców, bo to drogie jak diabli, a samemu można to wykonać za ułamek ceny (choć nie jestem na bieżąco)

Nie wiem czy ten EPSON ma chociaz dwie komórki pamięci (i elektryczny zoom i ostrość), bo wówczas można wykorzystać pomysł nr. 2

czyli ruchomy zoom i ostrość w zależności od rozpoznanego formatu. Pamiętaj także, że dla "anamorficznej optyki" zalecany jest ekran

o lekkim zagięciu końcówek do środka - przy płaskim występują zniekształcenia na krawędziach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.....

aktualnie tak wyglada moje skromne 15,3 m2.

- zmienilem kolor scian z bialych na czarny

- ekran z ramowego wlasnej roboty na ramowy zakrzywiony 113 cali

- ps3 zmienilem na oppo 103d (testowalem u siebie na tv 55 cali i to co potrafia zrobic te dwa procesory to jestem w szoku. A wydawaloby sie ze obraz oryginalny full hd nagrany jest taki ladny :) oczywiscie jest, ale dopoki nie zobaczy sie tego po ulepszeniu na oppo 103d, takze juz nie moge sie doczekac jak podlacze i uruchomie go na 113 calach)

- doszly czarne zaslony i ciemne firany w celu uzyskania jak najbardziej monochromatycznego pomieszczenia ( teraz jedynie co skupia wzrok w pokoju to bialy ekran, takze mam nadzieje ze przy ogladaniu tez bedzie takie wrazenie )

- kotara na drzwiach bedzie zasuwana w czasie seansu, jest z tego samego materialu co zaslony

c1c1368be04c.jpg

eef4d46bfb84.jpg

fe4fd92ba7c4.jpg

0f66123f6f41.jpg

8d2b75e3de74.jpg

Edytowane przez chiboogi
  • Lubię 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest moc!! :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ZUCH-DRUH :)

Może jeszcze płytki wraz z ozdóbkami gdzieś do tyłu ?

A teraz wyobraź sobie, że głośniki masz za transparentnym ekranem. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...