Skocz do zawartości
kropek

Zostałem abonentem "n" - opinie, narzekania, biadolenie, zachwyty

Rekomendowane odpowiedzi

[quote name='Tynio' post='19164' date='01.11.2006, 20:35 ']
Cześć
Więc Gmeru ja też jestem tak jak wszystcy.
Płace i wymagam !!
Mam 3 pakiety + ten darmowy
i brak mi 4 kanałów !!
- Wojna i Pokój
- Discovery Historia
- Nowy super kanał filmowy który ma być lepszy niż HBO i Canal+ razem wzięte i to ma być HD
- nowy kanał do przedszkolaków

Czy to mało ??
nie myśle że to sporo i mogę to przeboleć np. 5-6 dni ale nie dłużej
jak sie okaże że do 5-6 listopad jak nie bedzie połowy z tych kanałów piszę by została obnizona opłata o jakieś 10 zł.
Myśle że jak wiecej nas sie postawi to będe miec problem (widać to że już dzięki NAM mają dodać obsługę ASTRY)

Tynio

Pozdrawiam
[/quote]


Jeszcze nie ma TVP Film !!!
Skoro ma być w przyszłym roku to jakim prawem wrzuca sie go do oferty ? :-)

Przy okazji
Co do kanału filmowego w HD
To że nie ma go w umowie to nie oznacza, że nie mamy prawa się jego domagać jak to ktoś wcześniej mówił !!!
Był zapowiadany na konferencjach i na ulotkach reklamowych zaraz przed startem. To że się nie znalazł w cenniku nie zwalnia platformy od odpowiedzialności za jego brak.

[url="http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=140"]http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=140[/url]
"[color="#3366FF"]REKLAMA

Zapewnienia zawarte w reklamie mogą być zobowiązujące dla sprzedawcy, jeśli pod ich wpływem doszło do zawarcia i wykonania umowy, a towar lub usługa okazały się niezgodne z treścią zapewnień. Nie musi to być decydujący motyw, jednak na tyle ważny, że na podstawie obiektywnych kryteriów każdy przeciętny konsument w podobnej sytuacji mógłby podjąć decyzję o zakupie, kierując się tego rodzaju zapewnieniem. Reklama może więc być podstawą stwierdzenia niezgodności towaru (usługi) z umową i w konsekwencji reklamacji.

Podmioty, których zapewnienia zawarte w reklamie są wiążące, to: sprzedawca, producent lub jego przedstawiciel. [/color]
"
Stwierdzenie że nie można reklamować, czy rozwiązać umowy z tego powodu że nie znalazły się w umowie jest nieuzasadnione.
Niewprowadzenie tego kanału(po szumnych zapowiedziach i zapewnieniach infolinii) byłoby w/g mnie wprowadzeniem klienta w błąd (inni mogliby to nazwać też OSZUSTWEM). To tak jakby ktoś reklamował, że wprowadza na rynek np kosmetyki, które nie uczulają, a potem przy reklamacji twierdzili że przecież w ulotce i napisie na tubce nic takiego nie jest napisane i reklamacja jest bezzasadna.


Ja czekam na kanał filmowy w HD bo taki był zapowiadany przez ITI i tylko dla niego wybrałem pakiet filmowy.
Co do braku kilku kanałów z oferty to trzeba składać reklamację.
Ja złożyłem, przy tym [color="#FF0000"]ŻĄDAĆ[/color] podania nr zgłoszenia (i zapisać razem z nazwiskiem rozmówcy), bo tak tylko się wyżalicie na infolinii i nic z tego nie wynika, bo przecież nie ma oficjalnego śladu po Waszym zgłoszeniu w systemie. Takie jest prawo - oni mają 30 dni na rozpatrzenie Waszej reklamacji i pisemną odpowidź.

Ja już mam trzy oficjalne nr zgłoszeń i co kilka dni "nękam" infolinię.

1. HDCP, które mam w telewizorze (mam pisemne zapewnienie Samsunga)
2. Nie pamiętanie wybranej listy użytkownika po OFF/ON
3. Brak kanałów z oferty

Brak kanałów jest powodem dla którego możemy rozwiązać umowę wrazie co (jak się ITI będzie migał).

Cytaty ze stony opisującej prawa konsumenta:
[url="http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=140"]http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=140[/url]
[url="http://wiih.szczecin.uw.gov.pl/wiih1/konsum.html"]http://wiih.szczecin.uw.gov.pl/wiih1/konsum.html[/url]
"[color="#3366FF"]Niezgodność z umową jest innym pojęciem niż wada towaru - w zakres tego pojęcia wchodzą także braki ilościowe. Towar należy uznać za niezgodny z umową, gdy nie posiada właściwości w niej określonych, nawet jeżeli brak zgodności nie ma znaczenia dla wartości czy użyteczności towaru. Natomiast nie stanowi niezgodności z umową wada, która została w umowie przewidziana lub która jest zwykłą właściwością danego towaru.[/color] "
...
"[color="#3333FF"]KUPUJĄCY MOŻE od umowy ODSTĄPIĆ albo domagać się stosownego OBNIŻENIA CENY:
-gdy naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów,
- jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość żądaniu naprawy bądź wymiany w odpowiednim czasie (uwzględnia się przy tym rodzaj towaru i cel jego nabycia- wydaje się, że warunek ten będzie spełniony np. --gdy kupujący zakupił towar (narty) , który z założenia nadaje się do używania w sezonie zimowym i ewentualna reklamacja nie została załatwiona jeszcze w czasie trwania okresu zimowego),"[/color]


Napisze jeszcze raz:
Czekam na kanał filmowyHD i niedopuszczam myśli że może go nie być.

pozdrawiam

Robert

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czytam te poste i jestem zdziwiony jak bardzo jesteśmy niekonsekwentni.
Najpierw bez zastanowienia się rzucamy się w kolejkę latamy jak zwariowani po wszystkich supermarketach w poszukiwaniu nboksów.
Wystarczy poczytać posty ludzie wypisują gdzie mogę kupić nbox, pomóżcie !
A potem po kilku dniach zaledwie chcemy rozwiązać umowę! Ludzie troche powagi.
Ja podpisałem umowę na 15 miesięcy. Płacę 48 zl i oglądam . na razie zadych rewelacji.
Mam tez cytfre+. Jak dalej tak bedzie z n ka to po roku wyp..sze im ten dekoder i koniec.
Po co tyle emocji. Jak sie nie poprawia to ta cala platforma padnie i tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Uzupełnienie.
ani w cenniku:
[url="http://slimak.onet.pl/_m/specjalne/cennik1.pdf"]http://slimak.onet.pl/_m/specjalne/cennik1.pdf[/url]
ani w regulaminie
[url="http://slimak.onet.pl/_m/specjalne/Regulamin.pdf"]http://slimak.onet.pl/_m/specjalne/Regulamin.pdf[/url]

[color="#FF0000"]NIE MA SPROSTOWANIA WCZEŚNIEJSZEJ OFERTY[/color]

więc raczej kanał filmowy w HD(i to hollywodzki) musi być :-)

Robert

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie i Panie uwazam ze co niektorzy przesadzaja... uwazam, ze cos kupuje, to mam to dosctac w raz z zakupem, a Wy kupiliscie N dla kanalu filmowego, ktorego nie bylo podczas kupna... ja czekam
nie mam N, czekam az sie rozwinie, az wprowadza recordery na spokojnie. rozumiem ze mozecie sie domagac swoich praw itd. ale ten kanal byl obiecywany, nie podano konkretnej daty. "wkrotce" rownie dobrze moze oznaczac za rok.
Dziwi mnie postawa osob, ktore zamowily N, tylko dlatego ze ktos obiecywal kanal filmowy. To tak samo jakbym zakupic teraz cyfre (albo polsat, ktory ma byc, ale za dlugi okres czasu ;) bo ma byc w HD w grudniu i to tez nie jest powiedziane ze trzy kanaly wystartuja teraz... .
Jezeli ktos sie nie tym zna, prosze bardzo, ale ja osobiscie poczekalbym... j[b]ezeli powiedzmy po zakonczeniu tego miesiaca, za ktory placicie, nie bedzie kanalow z umowy, to wtedy jakas interwencja.[/b]
poza tym dzisiaj jest swieto... moze niekazdy ma ochote w ten dzien pracowac

ja osobiscie uwazam ze oferta N jest dobra, bo lepsza niz moja TV kablowa (UPC, abo za 50 zlotych), w N jest wiecej lepszych kanalow, takze taka moja opinia... jestem jak narazie postronnym obserwatorem :)

powoli, poczekajmy... wierze w TVN i ITI... obym sie nie mylil :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='lfm' post='19209' date='01.11.2006, 22:50 ']
Czytam te poste i jestem zdziwiony jak bardzo jesteśmy niekonsekwentni.
Najpierw bez zastanowienia się rzucamy się w kolejkę latamy jak zwariowani po wszystkich supermarketach w poszukiwaniu nboksów.
Wystarczy poczytać posty ludzie wypisują gdzie mogę kupić nbox, pomóżcie !
A potem po kilku dniach zaledwie chcemy rozwiązać umowę! Ludzie troche powagi.
Ja podpisałem umowę na 15 miesięcy. Płacę 48 zl i oglądam . na razie zadych rewelacji.
Mam tez cytfre+. Jak dalej tak bedzie z n ka to po roku wyp..sze im ten dekoder i koniec.
Po co tyle emocji. Jak sie nie poprawia to ta cala platforma padnie i tyle.
[/quote]


No właśnie.

Konsekwencja może wynikać z nieświadomości. Nestety takie prawo - płacę wymagam, jak nie to reklamacja i zwrot gotówki. Też się rzuciłem jak "szczerbaty na suchary" :-) i mam nadzieje że ITI szybko sie upora z problemami i będzie dostarczało to co zapowiadała, bo jak na razie to od początku jest nieciekawie i jest tego sporo :
- problem z dostępnością tunerów
- problem z jakością anten
- brak kanałów które powinny być (co prawda nie płaciliśmy za październik, ale za listopad już tak więc można było od razu powiadomić abonentów np: na stronie kiedy będą kanały i ile płacimy, skoro ich nie ma i nie będzie )
- problemy z HDMI i HDCP
- fatalny soft i beznadziejne rozwiązania techniczne (Lista, EPG i np: przycisk RES, wyjścia dzwięku i obrazu)
- fatalna jakość programów telewizyjnych i radiowych (chyba wszystkie oprócz TVP 1,2, TVN i TVN 7 i DiscoveryHD - choć na tym kanele w kółko leci to samo :-()
- brak informacji i oficjalnej strony( ta co jest to poracha)
- blokowanie astry i kanałów FTA
- kanały darmowe w pakietach (np: TVP Kultura, TVP Polonia "darmowo w prezencie" :-))
- utrudnianie kontaktu - płatna infolinia, niedoinformowany personel, za każdym razem różne osoby mają różne odpowiedzi, brak punktów bezpośredniego kontaktu. Nie wiem co na to prawo polskie, już nie mówiąc o przyzwoitości :-(

Pewnie jeszcze tego by się więcej znalazło :-(

Życzę powodzenia i na razie czekam, ale nie wiem kiedy wyczerpie się moja cierpliwość.

Robert










[quote name='hellboyek' post='19225' date='01.11.2006, 23:18 ']
Panowie i Panie uwazam ze co niektorzy przesadzaja... uwazam, ze cos kupuje, to mam to dosctac w raz z zakupem, a Wy kupiliscie N dla kanalu filmowego, ktorego nie bylo podczas kupna... ja czekam
nie mam N, czekam az sie rozwinie, az wprowadza recordery na spokojnie. rozumiem ze mozecie sie domagac swoich praw itd. ale ten kanal byl obiecywany, nie podano konkretnej daty. "wkrotce" rownie dobrze moze oznaczac za rok.
Dziwi mnie postawa osob, ktore zamowily N, tylko dlatego ze ktos obiecywal kanal filmowy. To tak samo jakbym zakupic teraz cyfre (albo polsat, ktory ma byc, ale za dlugi okres czasu ;) bo ma byc w HD w grudniu i to tez nie jest powiedziane ze trzy kanaly wystartuja teraz... .

[/quote]

To nie to samo.

Jak to nie wiadomo kiedy będzie ?
Na prezentacji Pan obiecał uruchomienie 3 kanałów HD do końca roku. Trzymam go za słowo.
Ponadto była podawana data podpisania umowy z kanałem hollywodzkim - po tym terminie wszystko miało być wiadomo, a nie jest.


Robert

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O ile nie dziwi mnie to , że oferta jest słaba ( bo to początki ) o tyle dziwi mnie i to bardzo podejście tych , którzy kupili , podpisali umowe a teraz narzekają . Rzuciliście się na te tunery jak za komuny ludzie za cukrem , a przecież jak byście na zdrowy rozum podeszli do tego z dystansem , to wiadomo że ani tunerów nikomu nie zabraknie , wręcz przeciwnie dojdzie do tego że beda leżeć w kiosku ruchu za 2 zł ( zwłaszcza jak sie oferta nie zmieni ) . Zamiast tak jak ja poczekać na luziku ( bo tez chetnie kupie N- ke bo mam i cyfre i polsat , pod warunkiem że ten tunerek z recorderem bedzie smigał jak złoto i zapowiedzi programowe i usługi beda juz na poziomie ), to rzuciliście się jak hiena na padline , a teraz WIELKIE ZAWIEDZENIE . Z drugiej strony jak tak patrze w stecz , to sam kilkanaście lat temu kupiłem dekoder jeszcze analogowego wtedy Canal + , podpisałem umowę , a o dwudziestej zero zero puścili film '' Imię Róży ", a był to jedyny film tego dnia . I jakie to było szczęście , że jest nareszcie coś poza 1,2 tvp , tv polonią i chyba polsatem. Nawet do mnie z Canal + z Warszawy dzwonili jak ich odbieram , bo jestem jednym z pierwszych abonentów w Polsce południowo - wschodniej .Pamiętam to jak dziś :lol: ). Ale Wy teraz macie wybór ( dwie platformy poza N-ka ) . Więc trzeba czekać i dopiero jak się z tej oferty zrobi co zapowiadali , wtedy brać i się cieszyć oglądaniem , a nie teraz biadolić . POZDRWIAM .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm. chyba nie wszyscy czytali całą ulotke na której wybierało sie pakiety... :lol:
Był tam pewien napis... Cytuje:
"Podane informacje nie są ofertą handlową w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego"

Poza tym tak jak już ktoś mowił nikt nie powiedział że kanały będą już od startu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='QsT' post='19247' date='02.11.2006, 00:02 ']
hmm. chyba nie wszyscy czytali całą ulotke na której wybierało sie pakiety... :lol:
Był tam pewien napis... Cytuje:
"Podane informacje nie są ofertą handlową w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego"

Poza tym tak jak już ktoś mowił nikt nie powiedział że kanały będą już od startu...
[/quote]

A ja mam gdzieś tamtą ulotkę.
No to jak ich nie ma od startu to nie płacimy pełnej ceny od startu.

A co do kanału filmowego to chyba nie czytałes tego co wcześniej napisałem :

1. na ofercie w dniu sprzedaży był hollywodzki kanał
2. na pokazie promocyjnym jest mowa o 3 kanałach w tym roku
3. na umowie nie ma kanałów, tylko pakiety

Jeśli nie było sprostowania w umowie, że jest inaczej niż w reklamie to jest to niezgodność towaru z umową- tak stanowi polskie prawo.

Ponadto:
[url="http://www.telewizjanowejgeneracji.pl/2006/10/12/12102006-%e2%80%93-ruszylismy/"]http://www.telewizjanowejgeneracji.pl/2006...%93-ruszylismy/[/url]

"
...12.10.2006 – ruszyliśmy...
... Na początek zapowiadaliśmy 3 kanały w wersji HD. Znacie już 2 z nich: Discovery HD i nSport. Jeśli chodzi o trzeci kanał w HD, to będzie nim kanał filmowy (naprawdę fajny), ktorego nazwę ogłosimy w bardzo bliskiej przyszłości....

Piotr Zygo
Wiceprezes Zarządu ds. Marketingu i Komunikacji.
"

Kanał na być, tylko nie wiem co Pan Piotr rozumie przez najbliższą przyszłość :-)
Trzymamy kciuki "n" - powodzenia.

Robert

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[url="http://img208.imageshack.us/my.php?image=flash2kz2.swf"]http://img208.imageshack.us/my.php?image=flash2kz2.swf[/url]

:lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='robert71' post='19227' date='02.11.2006, 00:32 ']

Jak to nie wiadomo kiedy będzie ?
Na prezentacji Pan obiecał uruchomienie 3 kanałów HD do końca roku. Trzymam go za słowo.
Ponadto była podawana data podpisania umowy z kanałem hollywodzkim - po tym terminie wszystko miało być wiadomo, a nie jest.
Robert
[/quote]

tak do konca roku... daty konkretnej nie ma, ale sa tacy, ktorzy mowia, iz skoro dzisiaj 1.11 to mial byc kanal filmowy... o tym mowie :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='QsT' post='19247' date='02.11.2006, 00:02 ']
hmm. chyba nie wszyscy czytali całą ulotke na której wybierało sie pakiety... :)
Był tam pewien napis... Cytuje:
"Podane informacje nie są ofertą handlową w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego"

Poza tym tak jak już ktoś mowił nikt nie powiedział że kanały będą już od startu...
[/quote]
Na ulotce mozna napisac wszystko i niby ma to zabezpieczać przed roszczeniami ale jest taki artykuł w kodeksie karnym bodajże 236 ust.2 ...Kto doprowadza do niekożystnego gospodarowaniem majątkiem ...(dotyczy tych co wypuszczają w maliny i nabijają w butelkę etc.)
Na razie mają ciężkie początki ale mam nadzieje , że spełmią to co obiecywali na konferencji prasowej przed startem ( przecież to była typowa agitacja żeby jak najwięcej potencjalnych klientów złapać). Narazie mają 1 i trochę w HD ( bo nawet nie można powiedzieć, że 1.5) o tym nowym filmowym w HD to nic konkretnego nie słychać chociaż już dwa tygodnie minęło po terminie kiedy mieli oficjalnie podać jaki to będzie, a reszta w jakości ... lepiej nie mówić.
Mam nadzieje ,że nie skończy się tak jak kiedyś już w ulotkach rozsyłanych po domach było napisane ...Pierwsza bezpłatna plarforma cyfrowa... a w 1/2 roku później blokada sprzętu, żądanie jego zwrotu jak sie nie będzie płaciło abonamentu a oczywiście 500,- opłaty aktywacyjnej nie podlega zwrotowi ( no cóż w państwie prawa i sprawiedliwości można naciągać klientów bo są nikim ).
Zobaczymy ile ze swoich obietnic spełnią do 31 XII 2006 czy może dalej będą na etapie testów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='robert71' post='19255' date='02.11.2006, 00:20 ']
A ja mam gdzieś tamtą ulotkę.
No to jak ich nie ma od startu to nie płacimy pełnej ceny od startu.

A co do kanału filmowego to chyba nie czytałes tego co wcześniej napisałem :

1. na ofercie w dniu sprzedaży był hollywodzki kanał
2. na pokazie promocyjnym jest mowa o 3 kanałach w tym roku
3. na umowie nie ma kanałów, tylko pakiety

Jeśli nie było sprostowania w umowie, że jest inaczej niż w reklamie to jest to niezgodność towaru z umową- tak stanowi polskie prawo.

Ponadto:
[url="http://www.telewizjanowejgeneracji.pl/2006/10/12/12102006-%e2%80%93-ruszylismy/"]http://www.telewizjanowejgeneracji.pl/2006...%93-ruszylismy/[/url]

"
...12.10.2006 – ruszyliśmy...
... Na początek zapowiadaliśmy 3 kanały w wersji HD. Znacie już 2 z nich: Discovery HD i nSport. Jeśli chodzi o trzeci kanał w HD, to będzie nim kanał filmowy (naprawdę fajny), ktorego nazwę ogłosimy w bardzo bliskiej przyszłości....

Piotr Zygo
Wiceprezes Zarządu ds. Marketingu i Komunikacji.
"

Kanał na być, tylko nie wiem co Pan Piotr rozumie przez najbliższą przyszłość :-)
Trzymamy kciuki "n" - powodzenia.

Robert
[/quote]w pełni popieram wypowidź. To co mówili na konferencjach i przy innych okazjach panowie z N to tzw. przyrzeczenie publiczne i można na takie się powoływać. Rozumiem ,że to początki itd. ale najbardziej mnie wkurza milczenie dyrektorów N /chociażby o kanale filmowym/ brak profesonalizmu na infolinii. Poza tym Gmeru jakoś dziwnie zmenił frony. Nie tak dawno jak to wypisywał o nowym kanale filmowym , robił ala przecieki itp./ podgrzewał atmosferę/ a teraz ...... W sumie N jak na początek nie jest zła minęło dopiero 3 tygodnie ale mogli mimo wszystko lepeij się przygotować. JUZ widzę te tłumy które lecą po N-box recorder hihi. Teraz trochę poczekam jak będzie działał i co dadzą w ofercie bo jeżeli bądą ruszać jak teraz to szkoda 499 zł lub 399 kaucji a obiecywać to potrafią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak myślę i myślę nad moim wyborem zakupu tej nowej platformy cyfrowej i powiem wam, że mimo wielu niedociągnięć ze strony ITI zostanę z nimi conajmniej do końca roku.

Dlaczego ?

1)
Otóż ITI jest Pionierem w naszym kraju jeśli chodzi o Platformę HD. Zapomniałem o tym, dopiero kilku doświadczonych forumowiczów swoimi dość ostrymi odpowiedziami sprowadziło mnie na ziemię.
Dzięki Panowie i Panie.
DAJMY IM SZANSĘ.

2)
Jako jedyni w najbliższej przyszłości (1 lub 2 m-c) zaoferują nboxa z nagrywarką na co czekam z utęsknieniem. Pomijam plany innych platform, bo nie sądzę żeby poza obietnicami coś więcej w ciągu najbliższego kwartału zaoferowali. No może dadzą nam tuner HD taki jak już ma 'n'. Po rozmowie na SAT KRAK jednak nie oczekiwałbym zbyt wiele.
Cena recordera nbox zrekompensuje się z chwilą pełni zadowolenia z platformy i chęci zostania na dłużej.
Chcąc kupić recorder HD innych firm należy się liczyć ze sporym jednorazowym wydatkiem, który nie zapewni odbioru wszystkich platform. Prosty przykład. Humax 2000 lub Pace 810 bez możliwości nagrywania (ok 1500-1700zl) plus moduł Aston dla Cyfra+ (ok 300-400zl) lub dedykowany moduł NAGRA do Polsatu Cyfrowego (99zl).
Oczekiwany Dreambox 8000 (golas ok 3000 zl) plus dysk (300-400zl).
Policzcie sobie. Za takie pieniądze macie telewizorek LCD, jakieś 26 cali:-). Czy stać kogoś na takie szarpnięcie ?

3)
Jak odpalą VOD z prawdziwego zdarzenia to można zapomnieć o kanałach filmowych typu HBO i Cyfra+. Każdy z nas będzie mógł sobie wybierać wiele spośród wielu nowości za niewielkie pieniądze.


4)
Cena/jakość w porównaniu z innymi platformami nawet jak na początkujących graczy nie do pobicia.
Oczywiście ktoś zaraz powie, że inne platformy mają takie kanaly, których nie ma 'n', ale tak na poważnie to kto z was ma czas na oglądanie wszystkiego. Polsat od kilku lat puszcza Mega Premiery z lat 80-tych, a jeśli chodzi o HBO i Cyfra+ to poza tymi dwoma kanałami ich klony to tylko powtórki i powtórki i to w kiepskiej jakości.


Wystarczy. Czekam na kolejne ruchy nowej platformy. Powodzenia.

Pozdrawiam

braavoo Edytowane przez braavoo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wszyscy rozżaleni użytkownicy możecie wyrazić swoją opinię (oczywiście kulturalnie) w ankiecie która jest przeprowadzana telefonicznie w temacie N-ki. Jeśli macie n-ke to sami zadzwonią do was. Skala ocen od 1-5.
Trwa to jakieś 10 min.

Bądźcie obiektywni i nie dajcie się niepotrzebnie ponieść emocjom, liczę że firma ITI weźmie sobie nasze uwagi do serca.

pozdrawiam wszystkich

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
aby rozwiać domysły forumowiczów właśnie wysłałem takiego emila do "n" :
.....Informuję Pana , że od dnia 01.11.06 pośród zamówionych przeze mnie pakietów TV"n" brakuje następujących pozycji :
- Wojna i Pokój
- Discovery Historia
- Nowy super kanał filmowy który ma być lepszy niż HBO i Canal+ razem wzięte i to w HD
W związku z powyższym , iż od wczoraj "n"TV nalicza opłaty abonamentowe proszę o poinformowanie mnie kiedy zostaną u mnie włączone brakujące pozycje oraz o przedstawienie mi wysokości kwoty o jaką zostanie mi pomniejszony abonament z uwagi na braki merytoryczne w pakietach ze strony firmy , którą Pan reprezentuje.
Zaznaczam , że z dawno temu już WYŁĄCZYŁEM CIEKAWOŚĆ i nie interesują mnie odpowiedzi charakterystyczne dla Centrum Obsługi Klienta z serii: "niebawem , wkrótce a kanał filmowy to naprawdę fajna hollywodzka produkcja" a konkretne ustalenia korelujące z Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej Dz.U. z 2002 r Nr 141 poz 1176

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='robert71' post='19255' date='02.11.2006, 00:20 ']
2. na pokazie promocyjnym jest mowa o 3 kanałach w tym roku
[/quote]

No to maja jeszcze 2 miesiace :D
i mam nadzieje [chyba tak jak wszyscy :D ] że sie wyrobia :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja poczekam.Pseudoprawniczy belkot w rodzaju "publiczne przyrzeczenie" jest warty dla "n"-ki funta kłaków wobec braku klienta -tysięcy klientów. Przez napaleńców dających "na wiarę" pieniądze tracą wszyscy inni.Przyniosą nam w zębch te żle zaprogramowane tunery- poczekajmy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='archi_medes' post='19498' date='02.11.2006, 22:48 ']
aby rozwiać domysły forumowiczów właśnie wysłałem takiego emila do "n" :
.....Informuję Pana , że od dnia 01.11.06 pośród zamówionych przeze mnie pakietów TV"n" brakuje następujących pozycji :
- Wojna i Pokój
- Discovery Historia
- Nowy super kanał filmowy który ma być lepszy niż HBO i Canal+ razem wzięte i to w HD
W związku z powyższym , iż od wczoraj "n"TV nalicza opłaty abonamentowe proszę o poinformowanie mnie kiedy zostaną u mnie włączone brakujące pozycje oraz o przedstawienie mi wysokości kwoty o jaką zostanie mi pomniejszony abonament z uwagi na braki merytoryczne w pakietach ze strony firmy , którą Pan reprezentuje.
Zaznaczam , że z dawno temu już WYŁĄCZYŁEM CIEKAWOŚĆ i nie interesują mnie odpowiedzi charakterystyczne dla Centrum Obsługi Klienta z serii: "niebawem , wkrótce a kanał filmowy to naprawdę fajna hollywodzka produkcja" a konkretne ustalenia korelujące z Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej Dz.U. z 2002 r Nr 141 poz 1176
[/quote]

discovery historia startuje 18 listopada jesli sie nie myle
kanal filmowy ma byc w tym roku... a nazwa miala byc podana jakis czas temu (taki wniosek z poprzednich newsow)
a wojna i pokoj to masz racje :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mnie dzis powiedzieli na N linii ze rekompensata za brak niektorych kanalow jest darmowy pakiet Cinemax dla osob ktore wykupia pakiet Filmowy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
archi_medes

Móglbys podac maila do n bo jakos nie moge go nigdzie znalesc a dzwonic do nich to juz mi szkoda kasy.

Yuiren

A co z tymi co nie wykupili pakietu filmowego?? w mojej ofercie brakuje 3 kanałów TVP Sport, TVProzrywka, i Vh1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='olejx' post='19547' date='03.11.2006, 01:08 ']
archi_medes

Móglbys podac maila do n bo jakos nie moge go nigdzie znalesc a dzwonic do nich to juz mi szkoda kasy.

Yuiren

A co z tymi co nie wykupili pakietu filmowego?? w mojej ofercie brakuje 3 kanałów TVP Sport, TVProzrywka, i Vh1
[/quote]

TVP Rozrywka?? a gdzie taki kanal ma byc?
TVP Sport startuje 18 listopada (badz 13)
VH1 jak juz ktos pisal ma byc od grudnia... ale tu akurat to blad N, bo nie poinformowali wczesniej o tym

musze edytowac... teraz zauwazylem ze do opisu pakietu style mod amuzyka dodano kanal TVP rozrywka... [b]tyle, ze ona ma powstac w przyszlym roku[/b]

poprostu N sie chwali ze z platform, beda mieli kanaly TVP na wylacznosc... ;] Edytowane przez hellboyek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='hellboyek' post='19523' date='02.11.2006, 23:30 ']
discovery historia startuje 18 listopada jesli sie nie myle
kanal filmowy ma byc w tym roku... a nazwa miala byc podana jakis czas temu (taki wniosek z poprzednich newsow)
a wojna i pokoj to masz racje :)
[/quote]
To nie zwalnia ich z obniżenia opłaty abonamentowej.

[quote name='Yuiren' post='19532' date='03.11.2006, 00:11 ']
Mnie dzis powiedzieli na N linii ze rekompensata za brak niektorych kanalow jest darmowy pakiet Cinemax dla osob ktore wykupia pakiet Filmowy
[/quote]
Bzdura. :angry: Musieliby to zaznaczyć wcześniej, a poza tym rekompensata powinna być ustalona w porozumieniu z klientem. Inną jest sprawą, że powinna dotyczyć także klientów, którzy wykupili kulturę, bo tam też należy się rekompensata. :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tylko dlaczego w reklamach nie pisza/pokazuą ze Cinemax to jest rekompensata za te kanały ktorych jeszcze nie ma??
Dla mnie to normalnie wyglada na promocje, czyli biore pakiet filmowy i gratis mam pakiet Cinemax a nie jakas rekompensata, o ktorej potencjalny klinetow raczej nie ma pojęcia Edytowane przez yaras22

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='leonus' post='19584' date='03.11.2006, 10:28 ']
To nie zwalnia ich z obniżenia opłaty abonamentowej.
[/quote]

zwalnia, bo te kanaly wejda dopiero w sklad pakietow, i taka byla moza znaim N wystartowala... :] a TVP rozrywka pijawil sie w skladzie kanalow kilka dni temu...

nawet na konferencji byla mowa ze Discovery Historia startuje 18 listopada, wiec nie ma szans na jakikolwiek zwrot abonamentu... Tylko wojna i pokoj w tym wypadku

zreszta poczekaj az maila Ci wysla

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...