Bo duże i tanie jest fajne! | TEST | Sharp UI9362 i UI7652
Granie na konsoli i PC
Żaden z telewizorów nie posiada systemu upłynniacza, ani żadnego innego, który wymagałby skomplikowanej obróbki, w związku z czym input lag jest dosyć niski bez względu na ustawienia telewizora.
Rodzaj sygnału | Opis | Ustawienia telewizora | Wynik |
[GRY] 1080p | Lag przy konsolach obecnej generacji (PlayStation 4, Xbox One, Nintendo WiiU) pracujących w rozdzielczości Full HD | “Gra” | 28 ms |
[GRY] 1080p + HDR | Lag przy konsoli PlayStation 4, pracującej w rozdzielczości 1080p z szeroką paletą barw i HDR | “Gra” | 28 ms |
[PC] 4K / 1080p @ 4:4:4 | Lag przy natywnej rozdzielczości np. z komputera i chęci uzyskania chromy 4:4:4 (wyraźne kolorowe czcionki) | HDMI: PC | 39 ms |
[GRY] 4K | Lag przy odświeżonych wersjach konsol obecnej generacji (Xbox One S, PlayStation 4 Pro) pracujących w 4K bez HDR | “Gra” | 39 ms |
[GRY] 4K + HDR | Lag przy odświeżonych wersjach konsol obecnej generacji (Xbox One S, PlayStation 4 Pro) pracujących w 4K z szeroką paletą barw i HDR | “Gra” | 39 ms |
[FILM] 4K / 1080p + upłynniacz | Lag w natywnej rozdzielczości, przy działającym upłynniaczu z interpolacją klatek | “Film” | 39 ms |
Przy sygnale Full HD opóźnienie wejścia jest satysfakcjonująco niskie i mieści się w grupie “placebo”. Nieco gorzej, gdy dostarczymy sygnał 4K, ponieważ wtedy wzrasta już do pułapu, który mógłby przeszkadzać najbardziej zapalonym graczom strzelanek. Dla graczy bardziej casualowych z pewnością będzie bez znaczenia i będą oni zadowoleni.
Nasz redakcyjny sprzęt wyposażony jest w kartę GeForce RTX 2080 Ti powered by NVIDIA. Drugi komputer to ASUS GeForce GTX 1080 Ti. Komponenty od firm Nvidia, ASUS, Gigabyte, Intel, HyperX. Gry dostarcza nam m.in Eletronics Arts Polska, Wydawnictwo Techland, Cenega oraz PlayStation Polska i Microsoft Polska.
(67666)