TEST: GameFly Streaming serwis z grami w chmurze z dostępem subskrypcyjnym (Samsung Smart TV)

TEST: GameFly Streaming serwis z grami w chmurze z dostępem subskrypcyjnym (Samsung Smart TV)

1.83K
0

Polska a granie w chmurze

Trzeba przyznać, że granie w tzw. chmurze w naszym kraju do tej pory kojarzyło się z czystą abstrakcją. Oczywiście największym bólem i barierą, która stała było połączenie internetowe. Serwisy i ich serwery rozlokowane na całym świecie takie jak chociażby OnLive (notabene nie tak dawno kupione przez Sony i zamknięte) albo działały bardzo kiepsko albo wcale. Niby nic nie zapowiadało tego co się stanie aż nagle… firma Samsung wprowadziła jako pierwsza na rynek polski usługę GameFly Streaming. I to od razu z tzw. grubej rury czyli z pełną obsługą klienta oraz możliwością zakupu dostępu do wybranych paczek gier bez żadnych kombinacji. Usługa działa już od przeszło dwóch miesięcy dlatego postanowiłem przyjrzeć się jej bliżej i zobaczyć czy bez większych problemów możemy oddać się elektronicznej rozrywce korzystając z GameFly.

 

1.jpg

 

(1827)

Piotr "Gmeru" Gmerek Redaktor naczelny HDTVPolska. Posiadacz THX Certified Level 2. Członek polskiego oddziału SMPTE. Maniak najwyższej jakości obrazu. Poniżej 4K nie schodzę ;-). Pasjonat i kolekcjoner konsol, gier oraz filmów. Na słowo "Limitowana edycja" dostaję gęsiej skórki ;-).