Do sieci wypłynęło pierwsze rzeczywiste zdjęcie gogli PS VR2! Nie pochodzi jednak ono od Sony, a od studia Bit Planet Games, które szybko usunęło swój wpis. Jak więc wygląda nowy zestaw?
- PRZECZYTAJ TAKŻE: Sensacja: Sony wprowadza monitor do PS5, który już testujemy. INZONE M9 – must-have dla posiadaczy tej konsoli?
Wygląd gogli PS VR2 ujawniony? Na Tweeterze pojawiło się zdjęcie!
Przez chwilę mieliśmy okazję zobaczyć wygląd PS VR2 w świecie rzeczywistym, a nie tylko na renderach! Niestety radość nie trwała długo, gdyż tweet ze zdjęciem został szybko usunięty… Teraz firma odpowiedzialna za przeciek wszystkiego się wypiera i twierdzi, że była to jedynie przeróbka w Photoshopie.
Ile jest w tym prawdy? Nie wiemy. Zdjęcie wyglądało na autentyczne, a wygląd zestawu wskazywał na to, że Sony ma już wszystko gotowe na pół roku przed premierą. Studio Bit Planet Games zachowuje się jakby nic się nie stało i wstawiło ponownie zdjęcie PS VR2, jednak tym razem pochodzi ono z materiałów promocyjnych Sony. Użytkownicy ciągle przypominają firmie o usuniętym wcześniej zdjęciu.
Czy była to jedynie forma wybicia się, czy może jednak duża wpadka studia? Prędko się zapewne nie dowiemy. Wiemy za to mniej więcej, kiedy należy spodziewać się nowego zestawu w sklepach. Powinno to nastąpić w okresie świątecznym 2022 roku (czyli pod jego koniec) lub na początku 2023.
Źródło: https://twitter.com/GAMERTAGVR/status/1542261418493460480/photo/1
Więcej na temat konsol i gier:
- Jakie gry w ofercie Games with Gold na wakacje? Microsoft prezentuje listę na lipiec – będzie w co grać!
- Sensacja: Sony wprowadza monitor do PS5, który już testujemy. INZONE M9 – must-have dla posiadaczy tej konsoli?
- Nowe oficjalne słuchawki do PS5! Sony wprowadza gamingowe modele INZONE! Jak wyglądają?
- Większa dostępność konsol PS5 w Polsce? Możemy spodziewać się spadku cen i wzrostu dostaw! Kiedy?
- NVIDIA GeForce NOW ma już ponad 1300 gier – aż 100 za darmo! Tak wygląda gaming w chmurze z mocą RTX 3080
(418)
i tak bedzie pixelosa ze wzgledu na niska rozdzielczość w samych grach, dlatego przeskoczyłem na quest 2 i mam kontrolę nad tym procesem na PC, ale trzeba się narobić w ustawieniach by znaleźć kompromis dla płynności.