Gra Anthem miała swoją premierę 22 lutego 2019. Pojawił się jednak w niej między innymi błąd z niewyświetlaniem HDR-u. EA wydało już łatkę, która eliminuje ten problem.
Pewna część graczy uruchamiając Anthem nie mogła skorzystać z HDR-u, tak na Xbox One X, jak i PS4 Pro. Format ten powinien włączyć się automatycznie na kompatybilnych telewizorach, ale u niektórych – pomimo ich posiadania – wyświetlany był sygnał z SDR. Sytuacja ta nastąpiła po aktualizacji 1.02. Teraz po nowym patchu (1.03), HDR jest dostępny w formie opcji w menu, którą można włączyć lub wyłączyć. Uaktualnienie zajmuje 10 GB. Ma ono także wyeliminować sytuacje, w których gra zawieszała się.
Oprócz tego, deweloperzy z BioWare zapowiedzieli plany dotyczące aktualizacji zawartości. Na początek pojawią się 3 wydarzenia w świecie gry, a następnie będą miały one kontynuację w marcu jako seria uaktualnień Evolving World. W jej ramach powróci 2 z 3 lutowych wydarzeń, jak również wprowadzone zostaną nowe przedmioty (właściwe i kosmetyczne), a także pierwsza faza misji legendarnych. W kwietniu w ramach update’u Stronger Together zostanie rozwinięty tryb multiplayer. Twórcy dodadzą nową Twierdzę i wyzwania związane z Twierdzami, a poza tym także drabinki społecznościowe oraz obsługę klanów. Dodatkowo pojawi się druga porcja misji legendarnych, nowy system progresji i 7 globalnych wydarzeń publicznych. Maj (aktualizacja Cataclysm) przyniesie dodatkowe wydarzenie publiczne, nowe misje i nagrody.
Anthem jest dostępny na PC, Xbox One, PS4 (oferuje natywne 4K na Xbox One X). Do tej pory spotkał się z mieszanym przyjęciem.
Źródło: Game Informer
(452)