Home News Multiplayer Crackdown 3 zbyt ambitny dla Xbox One
Multiplayer Crackdown 3 zbyt ambitny dla Xbox One

Multiplayer Crackdown 3 zbyt ambitny dla Xbox One

244
0

Właśnie napłynęły nowe doniesienia nt. Crackdown 3 i trybu multiplayer, który miał być jego częścią. Prawdopodobnie nie ukaże się w pierwotnie zakładanej formie.

Crackdown 3 to gra z naprawdę wyboistym cyklem życia. Pierwszy raz grę w formie jedynie prerenderowanej scenki widzieliśmy na E3 2014, a od tamtego czasu jeszcze kilkakrotnie gościła tak na E3 jak i na Gamescom.

Możecie pamiętać prezentację z 2015, kiedy to Dave Jones (który już nie pracuje nad projektem) zademonstrował system destrukcji otoczenia, kiedy to był w stanie powalić i zniszczyć w drobny mak wielopiętrowy wieżowiec.

Niestety wygląda na to, że nie będzie nam dane brać udział w tego typu zabawach po sieci. Jak wynika z najnowszych doniesień Eurogamera, Dave Jones (twórca oryginalnego Crackdown i były dyrektor kreatywny / szef Rockstar Games) był jedynie konsultantem w sprawach technologii cloud computingu (a materiał, który sam demonstrował był jedynie prototypem), a nigdy aktywnie nie tworzył wraz ze swoją firmą multiplayera.

Crackdown 3

Z wypowiedzi Jonesa wynika, że za tryb wieloosobowy odpowiada studio Sumo Digital, które oficjalnie wiadomo, że tworzyło jedynie kampanię singleplayer. Powołując się na inne, ale anonimowe już źródła, Eurogamer dowiedział się, że koncept 100% destrukcji miasta w multiplayerze był zbyt skomplikowany aby mogło to zadziałać na Xbox One.

Wiadomo jednak, że rok temu była aktywna pewna forma multiplayera, zwana “Wrecking Zone” – chodziło w niej o zniszczenie wieży drużyny przeciwnej przed upływem czasu. Był to tryb drużynowy, 5v5. Nie jest natomiast jasne, czy nadal była tam użyta technologia cloud computingu. Jones powiedział, że cała inicjatywa należy teraz do Microsoftu.

Gra na E3 wyglądała znacznie lepiej niż rok temu i ciekawe, czy uda się ją odratować w satysfakcjonującym (graczy jak i Phila Spencera stopniu). Jak wy się zapatrujecie na przyszłość tej gry?

(244)

0 0 głos
Article Rating
Jakub Fascynuje mnie świat filmu, technologii i popkultury ogólnie, a poza dobrym kinem samym w sobie, doceniam także świetną jakość obrazu - tak w grach, jak i filmach.
Subskrybuj
Powiadom o
guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

0 komentarzy
Informacje zwrotne
Zobacz wszystkie komentarze
0
Chcielibyśmy poznać twoje zdanie na ten tematx
()
x