Meczyk wygrany, kurczak podany! NVIDIA wprowadza nowe funkcje do gry PlayerUnknown’s Battlegrounds
Firma NVIDIA ogłosiła dzisiaj swoją współpracę z Bluehole Inc., dzięki której gra PlayerUnknown’s Battlegrounds, będzie wyglądać jeszcze lepiej na komputerach z kartami graficznymi GeForce® GTX, dzięki zaimplementowaniu funkcji NVIDIA® ShadowPlay™ Highlights oraz innych zaawansowanych opcji.
Od dziś fani gry PlayerUnknown’s Battlegrounds w wersji dla komputerów PC mogą udostępniać swoje najlepsze momenty z rozgrywki za pomocą funkcji NVIDIA ShadowPlay Highlights. Jest to narzędzie do automatycznej rejestracji najlepszych momentów z gier w formie filmów lub nieruchomych obrazów, a także wygodnego udostępniania tych materiałów w serwisach Facebook, YouTube lub Imgur.
PlayerUnknown’s Battlegrounds to gra, która powstała jako mod do gry ARMA 3. Od tego czasu zyskała ogromną popularność i stała się jednym z najlepiej sprzedających się tytułów w 2017 roku – przez pięć miesięcy zagrało w nią ponad 8 milionów graczy. Niedawno gra PlayerUnknown’s Battlegrounds przeszła do historii, gdy w jednym momencie grało w nią 600 000 graczy w serwisie Steam. To osiągnięcie, które dotychczas można było przypisać tylko jeszcze jednej grze.
„PlayerUnknown’s Battlegrounds to gra znana z intensywnej, dynamicznej akcji, a także lekkiego podejścia do tematu”, powiedział C.H. Kim, wiceprezes i główny producent w firmie Bluehole. „Możliwość automatycznego zarejestrowania zabawy w grze i łatwego udostępnienia tych momentów innym zwiększy naszą obecność w serwisach społecznościowych i zaznajomi jeszcze większą liczbę graczy z PlayerUnknown’s Battlegrounds”.
Pola bitwy, jakich dotąd nie widzieliście
PlayerUnknown’s Battlegrounds zyskał ogromną popularność jeszcze na etapie wczesnego dostępu, co oznacza, że prace rozwojowe nad grą wciąż trwają. Przed oficjalną premierą gry, zaplanowaną jeszcze w tym roku, autorzy zwiększą jakość grafiki dodając obsługę funkcji NVIDIA HBAO+, zapewniającej realistyczny efekt cieni wokół obiektów i powierzchni.
„PlayerUnknown’s Battlegrounds szybko stała się sensacją w świecie gier PC. Będziemy współpracować z Bluehole aż do premiery, dbając o to, by gracze z kartami graficznymi GeForce cieszyli się najwyższa możliwą jakością gry”, powiedział Tony Tamasi, wiceprezes ds. treści i technologii w firmie NVIDIA.
Zespół techniczny NVIDIA współpracuje z Bluehole, dzieląc się wiedzą z zakresu tworzenia gier i pomagając we wdrożeniu najnowszych technologii graficznych i symulacji fizycznych do gry PlayerUnknown’s Battlegrounds. Firma NVIDIA udostępniła Bluehole między innymi własne biblioteki efektów, narzędzia programistyczne, dokumenty techniczne oraz próbki kodu źródłowego.
Obie firmy pracują od optymalizacją i stabilnością gry PlayerUnknown’s Battlegrounds , a także nad wdrożeniem funkcji i technik dostępnych wyłącznie dla graczy z kartami graficznymi GeForce GTX w swoich komputerach. Są to m.in. technika SLI, sterowniki Game Ready, technika NVIDIA G-SYNC™, funkcja optymalizacji ustawień gier i współpraca z narzędziem GeForce Experience™.
Znajdujesz się w sekcji Informacje prasowe. Zamieszczone tutaj materiały zostały opracowane przez firmy niezwiązane z redakcją HDTVPolska. Redakcja HDTVPolska nie ponosi odpowiedzialności za treść publikacji.