Skocz do zawartości
hoffix

LG OLED B1 - problem z obrazem

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,
Od jakiegoś czasu na praktycznie nowym TV (zakupiony w marcu 22) podczas oglądania głównie Netflixa zaczęły pojawiać mi się dziwne przekłamania, migotania obrazu. 
Jak przewinę materiał w przód/tył to problem znika, ale np. po jakimś czasie podczas oglądania filmu pojawia się ponownie, są dni, że problem nie wystąpi ani razu, a są takie, że kilkukrotnie w ciągu dnia. Proszę o pomoc co to może być (możliwe, że uwalona matryca?) no i oczywiście domnienam, że powinienem to jak najszybciej zgłosić w ramach gwarancji.
Z góry dzięki!

 

2022-09-19_104607.jpg

2022-09-19_104546.jpg

2022-09-19_104529.jpg

Edytowane przez hoffix

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć, Ale pytanie jednak kluczowe: tylko Netflix czy inne źródła też? W sensie czy sygnał telewizyjny (nie prze sieć, stream) lub po HDMI też?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
46 minut temu, Gmeru napisał:

Cześć, Ale pytanie jednak kluczowe: tylko Netflix czy inne źródła też? W sensie czy sygnał telewizyjny (nie prze sieć, stream) lub po HDMI też?

Faktycznie na sygnale HDMI z dekodera Horizon (UPC) czegoś takiego nie zauważyłem, mam tam czasami jakieś "smużenie" ale to już było na starym TV, to możliwe, że jest kwestia samego dekodera. Natomiast czegoś takiego jak powyżej zamieściłem nie miałem na kablu HDMI i źródle z telewizji UPC. 

Netflixa mam podłączonego po kablu LAN z dekodera więc nie powinno być żadnych opóźnień, które mogłyby powodować powyższe zakłócenia. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mimo wszystko zgłosiłbym to do serwisu z tymi zdjęciami bo one nie wyglądają za ciekawie i nie do końca na błąd streamu. A to jedyny TV w domu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie jedyny ale ten drugi to jest mały TV u dzieciaków z funkcją multiroom, tam nie ma żadnych problemów z obrazem ale też nie oglądają Netflixa, jedynie po HDMI z lapka czasami. 

Rozumiem, że mogę zgłosić to online w RTV Euro Agd? podstawia prawna: gwarancja. Ale rozumiem, że wtedy muszę dostarczyć TV do sklepu stacjonarnego? 
Czy jest może jakaś inna forma tj. door-to-door jakieś? Dzięki za info

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoń, dopytaj. Nie wiem jak jest dokładnie. Pytam o inny TV w sensie czy tam jakby podłączył go do sieci to na streamie są artefakty. Jak nie to może jednak być coś uszkodzone.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgłaszaj do sklepu zgłoszenie z tytułu rękojmi, oni kontaktują się z lg a lg wyślę serwisanta, nie dzwoń ani nie pisz bezpośrednio do lg.

Ogólnie dziwnie to wygląda najgorsze że mogą to zlać i winić netflix, apke itd.

Edytowane przez prodarek
  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, prodarek napisał:

Zgłaszaj do sklepu zgłoszenie z tytułu rękojmi, oni kontaktują się z lg a lg wyślę serwisanta, nie dzwoń ani nie pisz bezpośrednio do lg.

Ogólnie dziwnie to wygląda najgorsze że mogą to zlać i winić netflix, apke itd.

Gość na infolinii LG powiedział jeszcze, że mogę spróbować przywrócić ustawienia fabryczne ale szczerze wątpię aby to miało pomóc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...