hoffix 0 Napisano 19 Września 2022 (edytowane) Cześć, Od jakiegoś czasu na praktycznie nowym TV (zakupiony w marcu 22) podczas oglądania głównie Netflixa zaczęły pojawiać mi się dziwne przekłamania, migotania obrazu. Jak przewinę materiał w przód/tył to problem znika, ale np. po jakimś czasie podczas oglądania filmu pojawia się ponownie, są dni, że problem nie wystąpi ani razu, a są takie, że kilkukrotnie w ciągu dnia. Proszę o pomoc co to może być (możliwe, że uwalona matryca?) no i oczywiście domnienam, że powinienem to jak najszybciej zgłosić w ramach gwarancji. Z góry dzięki! Edytowane 19 Września 2022 przez hoffix Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gmeru 2 216 Napisano 19 Września 2022 Cześć, Ale pytanie jednak kluczowe: tylko Netflix czy inne źródła też? W sensie czy sygnał telewizyjny (nie prze sieć, stream) lub po HDMI też? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hoffix 0 Napisano 19 Września 2022 46 minut temu, Gmeru napisał: Cześć, Ale pytanie jednak kluczowe: tylko Netflix czy inne źródła też? W sensie czy sygnał telewizyjny (nie prze sieć, stream) lub po HDMI też? Faktycznie na sygnale HDMI z dekodera Horizon (UPC) czegoś takiego nie zauważyłem, mam tam czasami jakieś "smużenie" ale to już było na starym TV, to możliwe, że jest kwestia samego dekodera. Natomiast czegoś takiego jak powyżej zamieściłem nie miałem na kablu HDMI i źródle z telewizji UPC. Netflixa mam podłączonego po kablu LAN z dekodera więc nie powinno być żadnych opóźnień, które mogłyby powodować powyższe zakłócenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gmeru 2 216 Napisano 19 Września 2022 Mimo wszystko zgłosiłbym to do serwisu z tymi zdjęciami bo one nie wyglądają za ciekawie i nie do końca na błąd streamu. A to jedyny TV w domu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hoffix 0 Napisano 19 Września 2022 Nie jedyny ale ten drugi to jest mały TV u dzieciaków z funkcją multiroom, tam nie ma żadnych problemów z obrazem ale też nie oglądają Netflixa, jedynie po HDMI z lapka czasami. Rozumiem, że mogę zgłosić to online w RTV Euro Agd? podstawia prawna: gwarancja. Ale rozumiem, że wtedy muszę dostarczyć TV do sklepu stacjonarnego? Czy jest może jakaś inna forma tj. door-to-door jakieś? Dzięki za info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gmeru 2 216 Napisano 19 Września 2022 Zadzwoń, dopytaj. Nie wiem jak jest dokładnie. Pytam o inny TV w sensie czy tam jakby podłączył go do sieci to na streamie są artefakty. Jak nie to może jednak być coś uszkodzone. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prodarek 83 Napisano 19 Września 2022 (edytowane) Zgłaszaj do sklepu zgłoszenie z tytułu rękojmi, oni kontaktują się z lg a lg wyślę serwisanta, nie dzwoń ani nie pisz bezpośrednio do lg. Ogólnie dziwnie to wygląda najgorsze że mogą to zlać i winić netflix, apke itd. Edytowane 19 Września 2022 przez prodarek 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hoffix 0 Napisano 19 Września 2022 3 godziny temu, prodarek napisał: Zgłaszaj do sklepu zgłoszenie z tytułu rękojmi, oni kontaktują się z lg a lg wyślę serwisanta, nie dzwoń ani nie pisz bezpośrednio do lg. Ogólnie dziwnie to wygląda najgorsze że mogą to zlać i winić netflix, apke itd. Gość na infolinii LG powiedział jeszcze, że mogę spróbować przywrócić ustawienia fabryczne ale szczerze wątpię aby to miało pomóc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach