Skocz do zawartości

hoffix

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0 Neutral

O hoffix

  • Tytuł
    VHS
  1. Gość na infolinii LG powiedział jeszcze, że mogę spróbować przywrócić ustawienia fabryczne ale szczerze wątpię aby to miało pomóc
  2. Nie jedyny ale ten drugi to jest mały TV u dzieciaków z funkcją multiroom, tam nie ma żadnych problemów z obrazem ale też nie oglądają Netflixa, jedynie po HDMI z lapka czasami. Rozumiem, że mogę zgłosić to online w RTV Euro Agd? podstawia prawna: gwarancja. Ale rozumiem, że wtedy muszę dostarczyć TV do sklepu stacjonarnego? Czy jest może jakaś inna forma tj. door-to-door jakieś? Dzięki za info
  3. Faktycznie na sygnale HDMI z dekodera Horizon (UPC) czegoś takiego nie zauważyłem, mam tam czasami jakieś "smużenie" ale to już było na starym TV, to możliwe, że jest kwestia samego dekodera. Natomiast czegoś takiego jak powyżej zamieściłem nie miałem na kablu HDMI i źródle z telewizji UPC. Netflixa mam podłączonego po kablu LAN z dekodera więc nie powinno być żadnych opóźnień, które mogłyby powodować powyższe zakłócenia.
  4. Cześć, Od jakiegoś czasu na praktycznie nowym TV (zakupiony w marcu 22) podczas oglądania głównie Netflixa zaczęły pojawiać mi się dziwne przekłamania, migotania obrazu. Jak przewinę materiał w przód/tył to problem znika, ale np. po jakimś czasie podczas oglądania filmu pojawia się ponownie, są dni, że problem nie wystąpi ani razu, a są takie, że kilkukrotnie w ciągu dnia. Proszę o pomoc co to może być (możliwe, że uwalona matryca?) no i oczywiście domnienam, że powinienem to jak najszybciej zgłosić w ramach gwarancji. Z góry dzięki!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...