Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć 😊

Planuję kupić pierwszy smart TV, a kompletnie się na tym nie znam. Nie chciałbym przekroczyć budżetu 2000zł, ale takie górne górne ząbki to 3000zł.
Myślę nad rozmiarem 55" - 65", zależy jak z cenami... Ogólnie nie będę miał kablówki/satelity. Będę oglądał jedynie sport czasami też seriale i filmy w aplikacjach przez WiFi. Planuję także rozgrywkę na PS4(4k). Kąty widzenia będą miały dla mnie znaczenie.

Ważne dla mnie jest to, żeby dało się nagrywać materiały, które oglądam w jakiejś aplikacji na zewnątrz (na pendrive'a, albo coś co pozwoli mi na dostęp z komputera do nagrania). Prawdopodobnie nie jest to kwestia telewizora tylko jakiejś nagrywarki. Nie znam się na tym, więc fajnie jakbyście podpowiedzieli jak to "ugryźć".

Jakieś podpowiedzi co do TV na co najbardziej zwrócić uwagę oraz jak rozwiązać problem z nagrywaniem nie kanałów telewizyjnych, a np. meczu piłkarskiego np. na aplikacji canal+?

Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, prodarek napisał:

Zapomnij...raz że w tym przypadku to niemożliwe a dwa to nielegalne.

Z tego co kojarzę jest to legalne jeżeli po jakimś czasie (chyba dwóch tygodniach) usunę materiał i nie będę go rozpowszechniał. Może nie doprecyzowałem, chciałbym nagrywać jednocześnie oglądając. Czy to zmienia postać rzeczy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O ile TV ma taką opcję to nagrasz np z Tv naziemnej, z Hdmi czy jakis serwisów jak Netflix etc nie. W pierwszym wypadku legalne, oczywiscie nie mozesz rozpowszechniac i czerpac korzysci, do wlasnego uzytku legalnie. Co do nagrywania np z tunera z kablowki jak tuner na to pozwala takze legalnie nagrasz, tak samo jest z TV Sat.
Czy ten Tv ma opcje nagrywania z Tv Naziemnej, kablowki i sat nie wiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Spodenki Tu napisał: