Jump to content

smietans

Użytkownik
  • Content Count

    49
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

14 Good

About smietans

  • Rank
    VHS

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. I na podstaqie tego twierdzisz ze Philips to g..? AhaTo ja powiem ze LG to G... Mam LG model 2013 kupiony w 2013 i w 2017 zaczal sam sie wyłączać, do tej pory to robi, nie jest to tylko przypadek kilku egz, mase ludzi ma ten problem. LG drugi jakis problem z filtrem ma i ten tez widze powoli zaczyna miec. Nie kupujcie LG, bo to g.. Co z tego ze tani i chwalony za oled ale jak mam ochote rzucic nim z 2 pietra. Takie same argumenty jak twoje.. Samsungi? A Samsung na parodie nie dzial obslugi i serwis. Przekonalem się na tv jak i ostatnio na lodówce, gdzie serwis kazał mi rozłożyc folię z lodówki w pokoju w dobrze oswietlonym i robic zdjecia.. Pytanie kto sprawdza lodowke przez folie? Kto zostawia potem ta folie sobie w domu? Tak samo jak styropianowy stelarz.. Moglbym wymieniac tysiace negatywnych opinni o jakosci produktow samsung jak i ich serwisie, tak samo o samym lg. Ja polecam Philipsa z 2018, działa super. Tak naprawde nie ma lepsza, gorsza marka. Zalezy jaki egz Ci sie trafi i tyle. Smiac mi sie chce jak@efel w kazdym posci gnoi philipsa. Placi mu chyba ktos za antyreklame i reklamowanie innej marki...
  2. Nic nie ma. Euro rtv agd tu jest sprzedaca i on odpowiada za rekojmie. Serwis i producent odpowiada za gware. Wez idz jeszcze raz i poczytaj. Tak jak pisanie ze tylko kupowanie w duzych sieciowkach a euro to mala sieciowka haha
  3. Co to za bzdury. Jak nikt? To już odpowiadasz za całą ludzkość? U mnie też byłeś? Ja np oglądam przy zgaszonym, żona też. U teściów też norma. Kumpel oglądał tak zawsze....
  4. Jeszcze raz pytam co ma serwis do rekojmi? Kopiuj wklej w kazdym temacie wypisujesz opinie
  5. A co ma producent czy serwis Philipsa do rekojmi? Bo nie bardzo rozumiem? Za to odpowiada sklep, a kupujący krzysta z rekojmi a nie gwarancji. Tu akurat wiekszy problem sprawia sklep niz serwis.. Także tego...
  6. To skoro nie ujawniasz nazwy sklepu to po co wogóle ten post? Bezsens. Tytuł też, skoro dajesz im szanse a z drugiej strony ich obsmarowujesz? Masakra. Poprostu daj im szanse i jak nie dojdzie do ugody po Twojej mysli dopiero umiesc taki post/temat, albo odrazu podaj nazwę i nie daj szansy.. A dwa, nie mają obowiązku informować Cie telefonicznie ani ogólnie pierwsi dzwonić. Poczytaj regulamin itp, ile ma trwac naprawa, wymiana, jest to zwykle 30 dni roboczych czyli ponad msc.
  7. Aha. Totalna bzdura. To ja to samo mogę powiedzieć o serwisie Samsunga jeśli chodzi o TV i Lodówke, to co przeszedłem i usłyszałem od sklepu i samego serwisu to porażka. A zakup był w sieciówce E..R..A dopisz sobie gdzie. Także wiesz.
  8. To się nie robi, podejrzewam ze tak jest, nqjlepiej mieć liniał lub chociaz nitkami zmierzyć, zaraz po rozpakowaniu i sprawdzić.
  9. Brak kultury widać w każdej Twojej wypowiedzi i w dodatku typowe buractwo i tyle a innym zarzucasz brak kultury, piractwo itp. Dobrze, że trafił się nam ideał na tym forum. Tyle z mojej strony.
  10. Jak masz film mkv z dts z dysku to dzwieku nie bedzie, chyba ze ma dodatkowe sciezki nie dts to wtedy bedzie. Chyba z mkv puszczasz z laptopa, ps4 etc to juz inna sprawa
  11. Też, ale warto sprawdzić krs itp jeśli nie mamy pewności o np zarejestrowanej działalności itp.
×
×
  • Create New...