Krystian Nowak 0 Napisano 1 Czerwca 2023 Mógłby mi ktoś poradzić. Mainowicie zakupiłem TV 6 dni temu w Samsung Store stacjonarnie, niestety dostałem bubla. Podczas oglądania lub grania z HDR TV się restartuje. Diagnostyka zrobiona z Samsungiem cała od A do Z, męczyli mnie 2 dni... Nr klienta/naprawy dopiero dali po 2 dniu bo nie chcieli dać. Błędy TCON PMIC Fault Count taka sama ilość ile restartów. No do setna, Samsung oznajmił mi, że oni nie mają serwisu w Szczecinie i będę musiał 65 cali 25kg pakować sam i kurierem. Ja mówię że nie ma mowy, bo nie ma kto mi pomóc i nie będę ryzykował że TV rozwalę i mi gwarancji nie przyznają. Jakie prawa mi przysługują i jak to najlepiej zrobić? Naprawdę będę musiał TV sam pakować.... . Wysłałem wtedy sprawę o rękojmię/niezgodność towaru z umową i wymienić TV na nowy lub naprawę gwarancyjną (żebym sam nie musiał pakować) do iterra Samsung Store w Szczecinie i czekam na odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregory-86 243 Napisano 1 Czerwca 2023 8 godzin temu, Krystian Nowak napisał: Mógłby mi ktoś poradzić. Mainowicie zakupiłem TV 6 dni temu w Samsung Store stacjonarnie, niestety dostałem bubla. Podczas oglądania lub grania z HDR TV się restartuje. Diagnostyka zrobiona z Samsungiem cała od A do Z, męczyli mnie 2 dni... Nr klienta/naprawy dopiero dali po 2 dniu bo nie chcieli dać. Błędy TCON PMIC Fault Count taka sama ilość ile restartów. No do setna, Samsung oznajmił mi, że oni nie mają serwisu w Szczecinie i będę musiał 65 cali 25kg pakować sam i kurierem. Ja mówię że nie ma mowy, bo nie ma kto mi pomóc i nie będę ryzykował że TV rozwalę i mi gwarancji nie przyznają. Jakie prawa mi przysługują i jak to najlepiej zrobić? Naprawdę będę musiał TV sam pakować.... . Wysłałem wtedy sprawę o rękojmię/niezgodność towaru z umową i wymienić TV na nowy lub naprawę gwarancyjną (żebym sam nie musiał pakować) do iterra Samsung Store w Szczecinie i czekam na odpowiedź. Reklamacja z tytułu rekojmi do sprzedawcy. Nie ma sensu bawić się w gwarancje. Nigdzie w przepisach nie jest napisane ze masz dostarczyć tv do sklepu. To tak samo jakbym kupił lodówkę 2 metrowa. Serwis sam przyjeżdża i dokonuje oględzin na miejscu. Przynajmniej ja tak miałem. W razie wątpliwości powiatowy rzecznik praw konsumenta lub infolinia konsumencka. Chyba ze przysługuje ci prawo do odstąpienia od umowy. Niekiedy sklepy stacjonarne maja to zapisane w regulaminie. Poczytaj. Zakup przez neta zawsze. Widzę ze dostałeś lepsza sztukę niż ja poprzednio. A serwisy twierdzą ze s95b ma tylko promil usterek. A problemy z czyszczeniem to tylko ja zgłaszam. Powodzenia. Z samsungiem trzeba się kłócić. Śmiem twierdzić ze łatwiej jest przepłynąć Bałtyk wpław niż coś u nich uzyskać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SAM41 103 Napisano 2 Czerwca 2023 kupiłem ten telewizor powiedzcie mi czy u was jest też tak ze jak w netflixie załączy się film a pójdę wyrzucić śmieci to załączy się ustrojstwo czarna plansza a po włączeniu filmu z pilota obraz jest jakiś taki ciemny trzeba wyłączać tv i następnie go włączać i tak w kółko na infolinia samsunga powiedziano mi ze niektóre filmy tak maja ze to żaden problem z telewizorem a ten czarny ekran to wygaszacz ekranu mega to dziwne bo w starym telewizorze lg nie mialem takiego ustrojstwa korzystałem z netflixa i żadnych problemów w tym jest mega dziwnie strasznie mnie to denerwuje dodatkowo zauważyłem ze menu strasznie się przycina pracuje jak stary rubin jakby brakowało mu mocy no strasznie mnie to denerwuje zainstalowałem aplikacje raku ten i działało jak na 20 letnim smartfonie - moim zdaniem nie powinno tak być macie również tak ze napisy w filmach ale nie zawsze bo w Netflix jest ok natomiast w Apple TV są bardzo jasne no nie idzie tego oglądać dodatkowo po włączeniu tv na Canal + loga jakby otacza jasna powłoka a napisy są strasznie poszarpane trochę to dziwne bo ostrość mam na 1 więc nie powinno tak być Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ebola1972 37 Napisano 2 Czerwca 2023 Problem ciemnego ekranu po wyjściu z wygaszacza był już opisywany. Co najmniej 2 osoby na forum go miały. Jak nowy tv i kupiony przez internet to do zwrotu moim zdaniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marchello66 1 Napisano 2 Czerwca 2023 Reklamacja z tytułu rekojmi do sprzedawcy. Nie ma sensu bawić się w gwarancje. Nigdzie w przepisach nie jest napisane ze masz dostarczyć tv do sklepu. To tak samo jakbym kupił lodówkę 2 metrowa. Serwis sam przyjeżdża i dokonuje oględzin na miejscu. Przynajmniej ja tak miałem. W razie wątpliwości powiatowy rzecznik praw konsumenta lub infolinia konsumencka. Chyba ze przysługuje ci prawo do odstąpienia od umowy. Niekiedy sklepy stacjonarne maja to zapisane w regulaminie. Poczytaj. Zakup przez neta zawsze. Widzę ze dostałeś lepsza sztukę niż ja poprzednio. A serwisy twierdzą ze s95b ma tylko promil usterek. A problemy z czyszczeniem to tylko ja zgłaszam. Powodzenia. Z samsungiem trzeba się kłócić. Śmiem twierdzić ze łatwiej jest przepłynąć Bałtyk wpław niż coś u nich uzyskać. W latach 90 XX wieku prowadziłem stoisko RTV w Katowicach. By dorobić na studia. Przyszły magnetowidy Samsunga. 3/4 przycisków była tylko atrapą. To były czasy gdy o sprzęt było ciężko. Ludzie brali co było. A jak widać u Samsunga nic się nie zmieniło. Chcecie to kupujcie. Ja tam wolę Philipsa.Wysłane z mojego SM-S918B przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jurek F 29 Napisano 2 Czerwca 2023 40 minut temu, ebola1972 napisał: Problem ciemnego ekranu po wyjściu z wygaszacza był już opisywany. Co najmniej 2 osoby na forum go miały. Jak nowy tv i kupiony przez internet to do zwrotu moim zdaniem. Pisałem o tym. Od tamtego czasu przyciemnianie po włączeniu wygaszacza się nie powtórzyło. Wygląda na to, że był to jednorazowy wybryk nie wiem czym spowodowany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregory-86 243 Napisano 2 Czerwca 2023 5 godzin temu, SAM41 napisał: Jeżeli chodzi o problemy z ciemnymi scenami to mailem to samo. Po przeprawie z Samsungiem wymieniono płytę główna i wyświetlacz. Od tego momentu jest ok. jezeli chodzi o napisy w vod to mam tak samo jak ty. Nie wiem na ile jest to problem aplikacji napisanych pod tizena system operacyjny tv samsunga a na ile samego samsunga. Ale mnie to też denerwowało. O ile napisy w Netflix były na wysokim poziomie to np. Na Apple TV były za jasne. Oczywiście można sobie z tym częściowo poradzić w ustawieniach aplikacji zakładka dostępność. Ale jednak nie jest idealnie. O napisach w Disney + w ogóle nie wspomnę. Jeżeli chodzi o płynność działania tizena to najlepiej nic nie pisać bo szkoda się denerwować. Na każdym tv serii s95b działa jak na rubinie. Jest wolny, zacina sie i tyle. Serwis samsunga ma to gdzieś. ja poradziłem sobie z tym w ten sposób ze podłączyłem po Hdmi do tv przystawkę Apple TV 4K i działa bardzo dobrze. Problemy z napisami jak ręka odjął. Problemy z zacinającym się aplikacjami brak. Wszystko płynnie i pięknie działa. kumpel twierdzi ze apk napisane dla Apple są lepiej zoptymalizowane przez co lepiej działają. Pewnie ma racje, obserwując jak działają napisane dla samsunga. Oczywiście trzeba wyłączyć uplynniacz obrazu bo aktywny powoduje dziwne zacięcia na tv. Nie wiem na ile to problem Apple na ile samsunga. Samsung twierdzi ze winę ponosi Apple. Apple ze Samsung. Ale ja ze sprzętem Apple nie mailem problemu. A z samsibga tak. Dlatego podejrzewam ze Samsung ściemnia. Zreszta nie pierwszy raz. Co jeszcze możesz zaobserwować to to ze tv po włączeniu przez jakieś 2-3 min szuka routera. nie zawsze ale czasami tak jest. Nie ma co resetować. Bo to kolejny problem samsunga. Po 2 -3 minutach wszystko wraca do normy. I internet jest. Samsung powinien wrzucać do kartonu z s95b jakaś przystawkę np. Apple TV 4K lub nvidia shield bo z tego ich systemu nie da się korzystać. W drugim pokoju mam Sony i system Google działa dużo lepiej. Noe tak jak Apple ale jak dzień do nocy w porównaniu z tym tizenem. Na aplikacjach vod napisanych pod Google dla Sony brak problemów z napisami. Jeśli chodzi o rakuten to nie pamietam czy to była ta aplikacja ale fakt jedna zainstalowałem i były takie przycinki ze nic nie dało się zrobić. takze jak chcesz mieć spokój to jakaś przystawkę kup. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jurek F 29 Napisano 2 Czerwca 2023 6 godzin temu, Gregory-86 napisał: Jeżeli chodzi o płynność działania tizena to najlepiej nic nie pisać bo szkoda się denerwować. Na każdym tv serii s95b działa jak na rubinie. Jest wolny, zacina sie i tyle Na moim nic się nie zacina, działa płynnie . Czy mógłby szybciej ? Może tak . Jak dla mnie wystarczająco szybko. Połączenie z routerem działa bez zarzutu. Chyba mam wyjątkowy egzemplarz / póki co /. Ale skoro piszesz, że na każdym jest źle, to może jest to przede mną 😉 Nawet nie mam problemów z wielokrotnie opisywanym czyszczeniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregory-86 243 Napisano 2 Czerwca 2023 16 minut temu, Jurek F napisał: Na moim nic się nie zacina, działa płynnie . Czy mógłby szybciej ? Może tak . Jak dla mnie wystarczająco szybko. Połączenie z routerem działa bez zarzutu. Chyba mam wyjątkowy egzemplarz / póki co /. Ale skoro piszesz, że na każdym jest źle, to może jest to przede mną 😉 Nawet nie mam problemów z wielokrotnie opisywanym czyszczeniem. Może masz wyjątkowy. U mnie chłopak z skalibruj.tv, który kalibrował oleda mówił ze zacinki tizena są bardzo denerwujące. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SAM41 103 Napisano 3 Czerwca 2023 Napewno dodatkowych przystawek za 1 tys złotych kupował nie będę żeby zapewnić sprawność telewizora oddaje do sklepu i biorę jakiegoś oleda od lg z ta firma nigdy nie miałem żadnego problemu dzisiaj od rana walczę z tymi aplikacjami i obraz jest bardzo ciemny takiego ciemnego oglądać nie zamierzam dodatkowo strasznie denerwują knie te poświaty No jak można takie cos sprzedawać przecież z tego nie da się korzystać poważnie akceptujecie takiego bubla obraz jest faktycznie bardzo ładny jeśli oglądamy dema HDR na youtubie ale jak załączę jakis film to nic nie widać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barnaba 1 073 Napisano 3 Czerwca 2023 3 godziny temu, SAM41 napisał: No jak można takie cos sprzedawać przecież z tego nie da się korzystać poważnie akceptujecie takiego bubla obraz jest faktycznie bardzo ładny jeśli oglądamy dema HDR na youtubie ale jak załączę jakis film to nic nie widać Bardzo ciekawy jest rozdźwięk pomiędzy nachalną reklamą samsunga, a uwagami zwykłych użytkowników. Czasami mam wrażenie deja vu z naszej, polskiej ordynarnej propagandy partyjnej Wiadomo, że tam i tu chodzi tylko o kasę, tylko tu jakieś drobniaki rzucają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregory-86 243 Napisano 3 Czerwca 2023 SAM całkowicie rozumiem. Dodam tylko ze jak będziesz oddawał to pod żadnym pozorem nie usuwaj odcisków palców z matrycy. Matryca jest tak skopana ze powstaną plamy i powiedzą ci ze uszkodziłeś mechanicznie. Niech Samsung i ich specjaliści usuwają je sami. jesli ktoś twiedzi ze nie ma plam po czyszczeniu oleda to niech popatrzy pod katem a nie jedynie na wprost. Zwłaszcza z dołu. I zobaczycie jakie macie niebieskie poświaty. Kumpel który kupił a95k też oddał do sklepu ponieważ stwierdził ze wkur… się przy czyszczeniu nie zamierza. W sumie był zły bo a95k obraz miał bardzo dobry tylko to problematyczne czyszczenie. Gdyby tylko Samsung zastosował inna powłokę i poprawił oprogramowanie miałby top 3 najlepszych oledow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jurek F 29 Napisano 3 Czerwca 2023 21 minut temu, Gregory-86 napisał: jesli ktoś twiedzi ze nie ma plam po czyszczeniu oleda to niech popatrzy pod katem a nie jedynie na wprost. Zwłaszcza z dołu. I zobaczycie jakie macie niebieskie poświaty. Widzę, że trudno będzie Ci w to uwierzyć bo temat już był wałkowany, ale nie ma. Pod każdym kątem nie ma śladów. Woda + mikrofibra i na koniec koniecznie sucha mikrofibra. Jeśli przetrzesz mokrą szmatką i tak wyschnie to na pewno będą te niebieskie ślady. No i bez żadnej chemii bo może zostawiać różne powłoki. Tak się dzieje na każdym antyrefleksie choćby w okularach. Zgadzam się, że mogliby coś innego wymyśleć ale da się to ogarnąć. 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregory-86 243 Napisano 3 Czerwca 2023 Nie dzieje się tak nigdzie. Na żadnej powłoce. W żadnym innym telewizorze. Miałem LG 5 lat. Czyściłem demineralizowana i 2 szmatami z mikrofibry. Jedna wilgotna i zaraz na sucho druga. Mam w 2 pokoju Sony z panelem od LG i zero problemów. Nawet Samsung nabiera wody w usta kiedy pytam jaka chemia czyścić. Odpowiedz jedynie na sucho. Także dobrze wiedza o problemie i nie maja rozwiązania. Tyle w temacie. Uprzedziłem tylko kolegę na forum żeby się nie zdziwił jak będzie oddawał złoma a przeczyści. Lepiej oddać tv z odciskami palców powstałymi przy demontażu wtedy nic mu nie zarzuca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SAM41 103 Napisano 3 Czerwca 2023 Z tym czyszczeniem to niewierzylem zadzwoniłem na infolinie i faktycznie uzyskałem informacje ze użycie wody powoduje starcie powłoki i nie podlega to gwarancji normalnie niewierze dzięki Gregory miałem im przetrzeć właśnie woda przed zwrotem ale stwierdziłem ze No way kasy nie oddadzą będą ściemniać ze uszkodziłem i tyle teraz już wiem ze szajsung nie bierze się z nikad kupię coś od LG lub philipsa kolega ma i sobie chwali. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 692 Napisano 4 Czerwca 2023 Jeżeli jest tak faktycznie jak piszecie, a absolutnie nie mam powodów by podważać, to czy się to komuś podoba czy nie, Samsung powinien dostać pozew zbiorowy i konkretny „wyrok” z UOKIKu za takie chamskie żarty z konsumentów. Taka sytuacja/postępowanie jest NIEDOPUSZCZALNE. Wstyd Samsung, wstyd! 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jurek F 29 Napisano 5 Czerwca 2023 W dniu 3.06.2023 o 18:30, SAM41 napisał: Z tym czyszczeniem to niewierzylem zadzwoniłem na infolinie i faktycznie uzyskałem informacje ze użycie wody powoduje starcie powłoki i nie podlega to gwarancji Ja też nie wierzyłem i napisałem do wsparcia technicznego. Na stronie Samsunga jest filmik jak czyścić matrycę Wskazówki dotyczące czyszczenia ekranu telewizora | Samsung PL Pytanie dotyczyło tego czy informacje tam zawarte są aktualne i czy taki sposób czyszczenia nie powoduje uszkodzenia warstwy antyrefleksyjnej. Odpowiedź Samsunga "Przesłana przez Pana instrukcja ze strony Samsung pokazuje zalecenia producenta jak czyścić ekrany telewizorów, jest jak najbardziej prawidłowa. W sytuacji, gdyby kropla wody nie pomagała, zalecam kontakt z Autoryzowanym serwisem w celu wyczyszczenia ekranu." Mamy dwie wersje. Niech każdy robi jak uważa. Ja robię tak jak na filmiku i nie ma problemu . Serwisu sprzątającego Samsunga jak do tej pory nie było potrzeby wzywać 😉 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregory-86 243 Napisano 5 Czerwca 2023 ja też napisałem i uzyskałem taka informacje. Uprzejmie dziękuję za kontakt z Centrum Obsługi Klienta firmy Samsung. Ekran fabrycznie został pokryty specyficzną powłoką antyrefleksyjną, która w wyniku użycia środków czyszczących może ulec uszkodzeniu. Do czyszczenia telewizorów Samsung wystarczy sucha ściereczka z mikrofibry, którą znajdzie Pan w każdym markecie. Warto przed rozpoczęciem czyszczenia matrycy wyłączyć tv z zasilania. Samsung nie poleca używanie detergentów/wody, ponieważ istnieje ryzyko uszkodzenia ekranu. Polecam: https://eu.community.samsung.com/t5/Telewizory/Jak-czyścić-telewizor-aby-nie-dopuścić-do-uszkodzenia-To-proste/m-p/1180780 Mam nadzieję, że przedstawione informacje okażą się pomocne w szybkim rozwiązaniu Pana sprawy. Tyle ze ja pytałem jak czyścić qd oleda. Wiec może te twoje zalecenia dotyczyły qledow lub innych tv. wszystko zależy od tego jak postawi się pytanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jurek F 29 Napisano 5 Czerwca 2023 51 minut temu, Gregory-86 napisał: Tyle ze ja pytałem jak czyścić qd oleda. Wiec może te twoje zalecenia dotyczyły qledow lub innych tv. wszystko zależy od tego jak postawi się pytanie. Chodziło konkretnie o S95B. Pisałem z formularza wsparcia gdzie wybiera się model, nazwę. Myślę, że chyba wiedzieli o co chodzi. W podanym linku co dostałeś w odpowiedzi jest m.in właśnie ten film, o który ja się pytałem. Swoją droga jest na stronie Samsunga i nie ma tam informacji, że takie modele to tak czyścimy a oledów nie dotyczy. Pierwsze posty z tego linku i odpowiedź są z czasów kiedy nie było qd oleda. Dopiero na ostatniej stronie są posty z 2023 roku i gość, który pisze "Samsung nie poleca używanie detergentów/wody, ponieważ istnieje ryzyko uszkodzenia ekranu" chwilę wcześniej radzi "Aby wyczyścić takie zabrudzenie na ekranie telewizora najlepiej bardzo wilgotną szmatką to zrobić" I tu chodzi o oleda. No i pomogło. Nie wiem dlaczego piszą "detergentów/wody" . Może dla nich wilgotna szmatka to nie woda ? 😉 Tak jak pisałem , są dwie wersje . Rób jak uważasz. Jak na razie u mnie nic się nie starło. Jak się zetrze dam Ci znać. Może kluczowe jest to zdanie napisane w zalinkowanym poradniku, który dostałeś " Proponuję przekazać tę informację domownikom, aby z rozpędu nie przeciągnęli ociekającą wodą szmatką po telewizorze! " Wtedy woda może dostać się pod ramkę . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregory-86 243 Napisano 5 Czerwca 2023 Wiesz co moim zdaniem oni sami nie wiedza o co chodzi. Nawet nie potrafią sformułować jednego typu odpowiedzi dla każdej osoby która pyta jak czyścić. Sony a80j przecieram demineralizowaną i poleruje kilka sek i jest kryształ a tutaj. Może to też kwestia Kąta padania światła ze ty nie widzisz tych przebarwień. Nie wiem. Ale ewidentnie nie tak powinna być skonstruowana powłoka. Powinna być wytrzymalsza. Co z tego ze pochłania te odblaski. Dla mnie odblaski to nie problem. Jeśli kogoś stać na oleda to stać na rolety czy zasłony. Zreszta nie oszukujmy się filmu nie obejrzysz w pełnym słońcu chyba ze przyrodniczy. Ja i tak dla samsunga i Sony zasłaniam rolety i oglądam jak w kinie. Widzisz gość pisze żeby nie używać wody bo pewnie maja zgłoszenia ze powoduje spustoszenie na matrycy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jurek F 29 Napisano 5 Czerwca 2023 (edytowane) 33 minuty temu, Gregory-86 napisał: Widzisz gość pisze żeby nie używać wody bo pewnie maja zgłoszenia ze powoduje spustoszenie na matrycy Myślę, że tu chodzi o to , że nadmiar wody może jakoś dostać się do środka i w ten sposób spowodować uszkodzenie elektroniki. Jak się leje ze szmaty albo gąbki to może tak być. Nie mówi o oledzie bo to jest 2019 rok Jeśli chodzi o przebarwienia to nic nie widać. Powiem Ci, że była taka sprawa jak odpaliłem pierwszy raz tv i folię ochronną ściągnąłem tylko z 1/3 ekranu , to na tym antyrefleksie powstała taka smuga ukośna szeroka na ok 5 cm . Miała inny odcień. Przy wyłączonym tv bardzo było widać. Bałem się , że antyrefleks ściągnąłem. Ale polerowanie na sucho i trochę mokro pomogło . Może to był klej. Teraz jak się mocno przyjrzeć pod pewnym kątem to coś tam delikatnie widać ten inny odcień w niektórych miejscach. Jeszcze można nad tym popracować ale nie chce mi się . No ale przebarwień takich jak piszesz nie ma. Po czyszczeniu tłustych palców też nie . Edytowane 5 Czerwca 2023 przez Jurek F Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregory-86 243 Napisano 6 Czerwca 2023 9 godzin temu, Jurek F napisał: Myślę, że tu chodzi o to , że nadmiar wody może jakoś dostać się do środka i w ten sposób spowodować uszkodzenie elektroniki. Jak się leje ze szmaty albo gąbki to może tak być. Nie mówi o oledzie bo to jest 2019 rok Oprócz @ rozmawiałem też z infolinia samsunga i powiedziano wprost ze nie wolno zwilżoną. Zadałem wprost pytanie czyli jeśli do spryskiwacza wleje demineralizowana i pryśnie kilka razy na mikrofibre a następnie przetrę ekran kolejna na sucho to może odbarwić powłokę. Pani powiedziała ze tak. wiec im nie chodzi o lanie woda po wyswietlaczu. Infolinia mówi wprost tylko i wyłącznie czyszczenie na sucho mikrofibra. Jeżeli dojdzie do odbarwień powłoki to traktowane jest to jako uszkodzenie mechaniczne niepodlegające gwarancji. Czy takie coś obroni się w sądzie. Moim zdaniem nie. Sąd ich z taka argumentacja wyśmieje. niech każdy sobie czyści jak uważa. Każdy sposób czyszczenia qd oleda jest zły. Woda/ płyny dostępne w elektromarketach mogą spowodować plamy. Czyszczenie na sucho mikrorysy. Także złotego środka nie ma. Jesli ktoś ma jeszcze jakieś wątpliwości niech zadzwoni na infolinie samsunga i zobaczy co mu powiedzą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jurek F 29 Napisano 6 Czerwca 2023 Czyli tak jak ustaliliśmy wcześniej, dwie różne odpowiedzi na ten sam temat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregory-86 243 Napisano 6 Czerwca 2023 Dokładnie to tak jakby jeden pracownik producenta samochodu powiedział mi tankuje pan benzynę. A drugi tankuje pan diesla. dramat w tym samsungu. Może niech napiszą do Korei czym czyścić skoro fachowcy w Polsce tego nie ogarniają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SAM41 103 Napisano 6 Czerwca 2023 Oddałem dzisiaj tv do sklepu Sprzedawcy odtworzyli i widza odciski pytają a dlaczego pan nie wyczyścił a ja ze się tego nie podejmowałem ponieważ zadzwoniłem do samsunga i mi powiedzieli ze czyszczenie woda uszkadza matryce i nie podlega to gwarancji ze należy czyścić na sucho a na sucho nie chciałem czyszcząc bo byście powiedzieli ze porysowalem i usskodzonego nie przyjmiecie Jeden do drugiego ze co kur… to co my teraz zrobimy nie wiem leć po kierownika przyszedł kierownik niedowierzał mówił ze będzie trzeba dzwonić ro tych z szajsunga użył takiego swormolowanoa żeby powiedzieli jak to wyczyścić w sumie im współczuje Samsung wypuścił bubla i nawet nie chcą się przyznać a lidzie maja z tym problemy kupiłem LG c2 tutaj widać ze sprzet jest premium a czyszczenie nie sprawie problemów współczuje wam użerania się z tym telewizorem pod katem czyszczenia to dramat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach