pmcomp 1 499 Napisano 21 Stycznia 2023 (edytowane) 1 godzinę temu, pionier123 napisał: Mam wrażenie, że @pmcomp stronniczo wypowiada się na temat firmy Samsung, ale ma takie prawo - czekam kiedy odda TV powołując się na rękojmię, o której pisał wcześniej. Ja nie patrzę na wykresy, tabelki itp.itd. obraz ma dawać mi radość oglądania - i to wszystko. Telewizor w SD robi mega robotę, obraz w HDR - akceptowalny i to bardzo. Obraz mi nie przeszkadza i to mnie cieszy. Netflix działa u mnie bez zarzutów, podobnie jak HBOmax, Disney i Prime Video oraz Tv z dekodera C+ Liczę tylko na poprawę Tizena bo jest nad czym popracować - czy jest jakaś dedykowana strona gdzie można zgłaszać sugestie co do oprogramowania? Masz złe wrażenie. Jak rozumiem imputujesz specjalnie za swoja kase kupiłem Samsunga żeby sie o nim stronniczo wypowiadać? Ocknij sie człowieku. Napisałem wyrażnie kiedy oddam, wtedy kiedy na rynku pojawi się następca. Mam na to czas. Mam propozycję: kup, przetestuj i napisz swoje wrażenia. Nie z jednego dnia bawienia tylko z dwóch miesięcy. Wtedy możesz ze mna pogadać. Netflix zaczął wariować w zeszłym tygodniu a TV mam od końca listopada. Napisałem: obraz w SD wzorcowy, obraz w HDR gorszy od LG C1, którego też mam. Z czym Ty porównywałeś łeb w łeb? Też liczę na poprawę ... wszystkiego co jest w nim skopane, napisałem że nowego softu brak od momentu zakupu. Działa ci klonowanie ekranu komputera? Próbowałeś? Tryb ambient działa jak powinien? Próbowałes? 2 godziny temu, qazar napisał: Ale może to tylko odosobniony problem. Bo umknie np. działa poprawnie Mówisz o lagach czy Netflxie? Możliwe, nie przeczę. Lagi na pilocie zdarzały się na początku ale rzadko. Teraz nagminnie i zaczyna to byc upierdliwe. Podobnie z Netflixem, na początku działał OK, teraz dwie zwiechy. TV mam dwa miesiące. BTW zobaczymy jak wyjdzie nowy soft co napiszą, że co poprawia . Wtedy dowiemy się jakie były błędy. Chyba, że Samsung nie podaje. Edytowane 21 Stycznia 2023 przez pmcomp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marian_wierzbicki 6 Napisano 22 Stycznia 2023 13 godzin temu, pionier123 napisał: Mam wrażenie, że @pmcomp stronniczo wypowiada się na temat firmy Samsung, ale ma takie prawo - czekam kiedy odda TV powołując się na rękojmię, o której pisał wcześniej. Ja nie patrzę na wykresy, tabelki itp.itd. obraz ma dawać mi radość oglądania - i to wszystko. Telewizor w SD robi mega robotę, obraz w HDR - akceptowalny i to bardzo. Obraz mi nie przeszkadza i to mnie cieszy. Netflix działa u mnie bez zarzutów, podobnie jak HBOmax, Disney i Prime Video oraz Tv z dekodera C+ Liczę tylko na poprawę Tizena bo jest nad czym popracować - czy jest jakaś dedykowana strona gdzie można zgłaszać sugestie co do oprogramowania? Wolę przeczytać subiektywną ocenę @pmcomp z której dowiedziałem się to co mnie interesowało ( brak nagrywania ) niż ponad 300 opinii pozytywnych z dopiskiem "PromocjaOLEDSamsung" 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barnaba 1 073 Napisano 22 Stycznia 2023 No właśnie takich subiektywnych opinii jest zdecydowanie za mało, dlatego to forum jako merytoryczne medium dawno umarło. Została garstka "dinozaurów", mnóstwo sponsoringu i te je_bane reklamy na cały ekran, które powodują, że natychmiast zmieniam stronę i coraz rzadziej tu zaglądam. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qazar 385 Napisano 22 Stycznia 2023 16 minut temu, Barnaba napisał: No właśnie takich subiektywnych opinii jest zdecydowanie za mało, dlatego to forum jako merytoryczne medium dawno umarło. Została garstka "dinozaurów", mnóstwo sponsoringu i te je_bane reklamy na cały ekran, które powodują, że natychmiast zmieniam stronę i coraz rzadziej tu zaglądam. Tak dziś wygląda smutny świat Internetu. Sam czekam na wizytę technika ze skalibruj.pl, aby opisać wrażenia. Ale w związku, że już 4 raz przekładają termin, może się to nie udać w ogóle 😞 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 499 Napisano 22 Stycznia 2023 (edytowane) 55 minut temu, marian_wierzbicki napisał: Wolę przeczytać subiektywną ocenę @pmcomp z której dowiedziałem się to co mnie interesowało ( brak nagrywania ) niż ponad 300 opinii pozytywnych z dopiskiem "PromocjaOLEDSamsung" Bo to byly opinie zeby dostac 2000 zl. To sie nazywa „opnie kupione” . 35 minut temu, Barnaba napisał: No właśnie takich subiektywnych opinii jest zdecydowanie za mało, dlatego to forum jako merytoryczne medium dawno umarło. Została garstka "dinozaurów", mnóstwo sponsoringu i te je_bane reklamy na cały ekran, które powodują, że natychmiast zmieniam stronę i coraz rzadziej tu zaglądam. Jak spadnie ruch, a tak sie stanie i zminiejszy sie strumien kasy to sie portale zaczna zastanawiać nad przyszloscią. Dlaczego tak sadze? Nawet mnie zminienio zawaartosć postów z „non stop moderowanych” na normalne. Zobaczcie jak to nakrecilo ruch. Ale chyba sobie wezme na wstrzymanie i zamast bebnic w klawiature obejrze wiecej filmow. Np. dzisiaj czekajac w nocy na mecz Swiatek obejrzalem „Stad do wiecznosci” w 4K z BD-UHD. A na widok reklam wprost czy ukrytych sieci Media Exper rzygam juz okrutnie !!! 17 minut temu, qazar napisał: Tak dziś wygląda smutny świat Internetu. Sam czekam na wizytę technika ze skalibruj.pl, aby opisać wrażenia. Ale w związku, że już 4 raz przekładają termin, może się to nie udać w ogóle 😞 Sprobuj poprosić, zeby ci kalibracje zrobiono w trybach CAL DAY i CAL NiGHT. Nie robia tego bo nie zainwestowali 100 zł w pilota serwisowego? A tak „stracisz” fabryczny tryb Filmmaker Mode. Edytowane 22 Stycznia 2023 przez pmcomp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qazar 385 Napisano 22 Stycznia 2023 Zapewne to były bardzo obiektywne opinie 😉 Cóż, internet to nie kraj dla starych ludzi 😉 15 minut temu, pmcomp napisał: Bo to byly opinie zeby dostac 2000 zl. To sie nazywa „opnie kupione” . Jak spadnie ruch, a tak sie stanie i zminiejszy sie strumien kasy to sie portale zaczna zastanawiać nad przyszloscią. Dlaczego tak sadze? Nawet mnie zminienio zawaartosć postów z „non stop moderowanych” na normalne. Zobaczcie jak to nakrecilo ruch. Ale chyba sobie wezme na wstrzymanie i zamast bebnic w klawiature obejrze wiecej filmow. Np. dzisiaj czekajac w nocy na mecz Swiatek obejrzalem „Stad do wiecznosci” w 4K z BD-UHD. A na widok reklam wprost czy ukrytych sieci Media Exper rzygam juz okrutnie !!! Sprobuj poprosić, zeby ci kalibracje zrobiono w trybach CAL DAY i CAL NiGHT. Nie robia tego bo nie zainwestowali 100 zł w pilota serwisowego? 😂😂😂 No to coś słabo się u Macieja dzieje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marian_wierzbicki 6 Napisano 22 Stycznia 2023 Godzinę temu, pmcomp napisał: Zobaczcie jak to nakrecilo ruch. Ale chyba sobie wezme na wstrzymanie i zamast bebnic w klawiature obejrze wiecej filmow. Np. dzisiaj czekajac w nocy na mecz Swiatek obejrzalem „Stad do wiecznosci” w 4K z BD-UHD. Dzięki temu że mam starego Samsunga nagrałem w nocy skoki i mecze Świątek i Hurkacza 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwierz121 0 Napisano 23 Stycznia 2023 witam Jaki macie wgrany soft bo parę tyg temu wyszedł 1420.9 i chciałbym się dowiedzieć co on zmienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 499 Napisano 23 Stycznia 2023 (edytowane) Ja mam wg. info soft 1420 i automatyczy update nie widzi mi nowego softu. BTW obejrzałem sobie wczoraj Gemini Man z BD-UHD w 60-u klatkach i musze napisać, że obraz jest fantastyczny. 9 godzin temu, zwierz121 napisał: witam Jaki macie wgrany soft bo parę tyg temu wyszedł 1420.9 i chciałbym się dowiedzieć co on zmienia To zapytaj Samsunga. Porządne firmy zamieszczają w opisie nowego oprogramowania, co ono zmienia, jakie funkcje poprawia, jakie funkcje dodaje. Samsung jako zaje-biście porządna firma nie daje takiego opisu bo musiałaby się przyznać ile i jakie bugi były w poprzednim sofcie . Link do softu, zero informacji: https://www.samsung.com/pl/support/model/QE65S95BATXXH/#downloads Teoretycznie wiadomo co zrobić żeby załadować ten firmware ale ... porządne firmy podają krótką instrukcję co i jak należy zrobić ponieważ źle wykonany proces ładowania softu do TV może ten TV uszkodzić. Samsung nie podaje takiej informacji bo i po co? Ani na stronie ani w ściąganym pliku z softem. Edytowane 23 Stycznia 2023 przez pmcomp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwierz121 0 Napisano 24 Stycznia 2023 Jest instrukcja jak takowy updated zrobić jest w osobnym pliku pod linkiem z softem. S95b posiada wyjście 3.5 Jack bo pisałeś że takowego nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 499 Napisano 24 Stycznia 2023 (edytowane) Godzinę temu, zwierz121 napisał: Jest instrukcja jak takowy updated zrobić jest w osobnym pliku pod linkiem z softem. S95b posiada wyjście 3.5 Jack bo pisałeś że takowego nie ma Owszem ... jest ... w języku angielskim, żeby nie było na polskiej stronie Samsunga: https://www.samsung.com/pl/support/model/QE65S95BATXXH/#downloads Polskie prawo wymaga od producenta czy importera instrukcji w ... języku polskim. Jeżeli korzystając z tej instrukcji w języku angielskim zwalę telewizor podczas ładowania softu jak myślisz, czy Samsung uzna reklamację? Uzna ... po wyroku sądowym przed sądem konsumenckim . Prosze pokaż mi w tej instrukcji gdzie jest analogowe wyjście audio Jack 3.5mm: https://downloadcenter.samsung.com/content/UM/202210/20221007165443572/BN81-22795C-560_EM_OSNDVBEUB_EU_POL_221005.0.pdf To co bierzesz za wyjście analogowe Jack jest cyfrowym optycznym wyjściem audio SPDIF z optyczną końcówką Jack 3.5mm: Edytowane 24 Stycznia 2023 przez pmcomp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwierz121 0 Napisano 25 Stycznia 2023 To oznacza że wersja na stany posiada 3.5 Jack audio a na Europę nie. I chyba u nich można nagrywać programy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 499 Napisano 25 Stycznia 2023 (edytowane) 6 godzin temu, zwierz121 napisał: To oznacza że wersja na stany posiada 3.5 Jack audio a na Europę nie. I chyba u nich można nagrywać programy Nie wykluczone. Samsung Polska nie udziela informacji na jaki rynek jest opcja nagrywania w tym TV. Nie myl pojęć. To nie sa identyczne wyjscia Jack. Jack audio 3.5 jest w wersji elektrycznej (analogowej) lub w wersji optycznej (cyfrowej). W pierwszej zapewne daje wyjscie analogowe stereo na zewnetrzny wzmacniacz lub sluchawki, w drugiej daje wyjscie cyfrowe z DD i DTS na zewnetrzny procesor AV czy amplituner . Edytowane 25 Stycznia 2023 przez pmcomp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarkow1 3 Napisano 26 Stycznia 2023 Hej pozdrawiam wszystkich Jak widzę o matrycy, obrazie i ich niuansach s95b napisaliście bardzo dużo, ale ja mam pytanie o audio. Próbowałem w pierwszej kolejności podłączyć kino domowe przewodem optycznym. Podczas oglądania Netflixa przełączyłem się do głównego menu i pojawił się w głośniku kd podwójny trzask jeden po drugim (takie przycięcia). Podobna sytuacja wystąpiła w przypadku oglądania tv, youtuba, xbox-a. Co dziwne w pozostałych aplikacjach np, HBO cisza. Pomyślałem, że może to wina kabla podłączyłem kd przez hdmi i nic się nie zmieniło. W przypadku głośników tv trzasków nie słychać. Czy ktoś z Was zaobserwował coś podobnego ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 499 Napisano 26 Stycznia 2023 (edytowane) 34 minuty temu, Jarkow1 napisał: Hej pozdrawiam wszystkich Jak widzę o matrycy, obrazie i ich niuansach s95b napisaliście bardzo dużo, ale ja mam pytanie o audio. Próbowałem w pierwszej kolejności podłączyć kino domowe przewodem optycznym. Podczas oglądania Netflixa przełączyłem się do głównego menu i pojawił się w głośniku kd podwójny trzask jeden po drugim (takie przycięcia). Podobna sytuacja wystąpiła w przypadku oglądania tv, youtuba, xbox-a. Co dziwne w pozostałych aplikacjach np, HBO cisza. Pomyślałem, że może to wina kabla podłączyłem kd przez hdmi i nic się nie zmieniło. W przypadku głośników tv trzasków nie słychać. Czy ktoś z Was zaobserwował coś podobnego ? U mnie chodzi po optyku, żadnych problemów. A wybrałes odpowiednią opcję dźwięku w menu? Edytowane 26 Stycznia 2023 przez pmcomp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarkow1 3 Napisano 26 Stycznia 2023 Próbowałem wiele opcji i nic się nie zmienia. Przy odsłuchu jest wszystko ok natomiast w momencie przejścia do menu następuje ten trzask. Zauważałem również ,że w przypadku tych aplikacji o których pisałem nie wyświetla się podgląd pod rzędem aplikacji w menu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 499 Napisano 26 Stycznia 2023 (edytowane) U mnie nie ma czegoś takiego. Ponieważ to optyk więc nic się nie dostanie z kierunku od amplitunera, transmisja jest jednokierunkowa z TV na zewnątrz. Winny jest ... telewizor, najprawdopodobniej egzemplarz. Masz aktualny firmware? Pytanie retoryczne, nie spotkałem się z v1.0 na rynku. Edytowane 26 Stycznia 2023 przez pmcomp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarkow1 3 Napisano 26 Stycznia 2023 Mam 1420.9 przesyłam filmik odgłos słychać w 5 i 26 sek. Untitled (1).mp4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarkow1 3 Napisano 27 Stycznia 2023 Sprawa się wyjaśniła. Kupiłem nowy kabel hdmi 2.1, uziemiłem gniazdko i amplituner i nic. Dopiero po wyłączeniu w menu "reagowanie dźwiękiem" sprawa się wyjaśniła. Widocznie przeskok pomiędzy aplikacjami i włączenie tego dziwnego dźwięku przez telewizor powodowało sprzężenie w audio kina domowego. Wcześniej myślałem o tym ale dział techniczny Samsunga powiedział, że się nie da tego wyłączyć. Tak czy siak na razie jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kocimagnes 4 Napisano 27 Stycznia 2023 (edytowane) Również miałem kliki na soundbarze (po HDMI) przy zmianie źródeł, korzystania z menu/pilota, zmianie apek. Ale ze względu na niedużą różnicę w jakości (soundbar z aliexpress za 3 stówki) i sporą kierunkowość soundbara, przeszedłem na dźwięk jedynie z TV, więc kliki nie przeszkadzały. A w ogóle to podejrzewałem winę soundbara 🤔 Edytowane 27 Stycznia 2023 przez kocimagnes Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarkow1 3 Napisano 27 Stycznia 2023 Niestety radość przedwczesna po przełączeniu w ustawieniach dźwięk / ustawienia/ eksperckie / Format wyjściowego dźwięku cyfrowego na pcm amplituner wszedł w tryb stereo, a w stereo nie ma tego efektu. Po przełączeniu na tryb auto włączyło się dolby i trzaski wróciły ręce opadają i brak pomysłów. Mam prośbę osoby które nie mają z tym problemów napiszcie proszę jakie macie ustawienia dla audio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 499 Napisano 27 Stycznia 2023 (edytowane) Podłączony do soundbara Yamahy przewodem optycznym. BTW rzadko korzystam ponieważ ten TV ma bardzo dobry dźwięk z wbudowanych głosników. Pozdro Edytowane 27 Stycznia 2023 przez pmcomp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarkow1 3 Napisano 27 Stycznia 2023 Dzięki, ustawiłem tak samo i podłączyłem tym razem optykiem do kd. Niestety nic się nie zmieniło tzn. w trakcie oglądania wszystko ok natomiast w momencie przełączania ten sam dźwięk, który mnie już prześladuje . Dwa dni temu wysłałem zapytanie do Samsunga ale do dnia dzisiejszego cisza. Obok na stole stoi LG b8 i się ze mnie śmieje bo faktycznie obraz lepszy ale reszta ... uff szkoda gadać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
afflux 80 Napisano 28 Stycznia 2023 (edytowane) Post do usunięcia Edytowane 28 Stycznia 2023 przez afflux Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarkow1 3 Napisano 28 Stycznia 2023 Nocne manewry nie przyniosły żadnych efektów. W przypadku ustawienia w telewizorze PCM amplituner ustawia się trybie stereo i wszystko jest ok. Natomiast ustawienie Auto powoduje przejście w tryb dolby (dla aplikacji które posiadają tego typu ścieżkę audio) i "krzaki" przy nawigacji powracają. Sytuacja ta istnieje w przypadku podłączenia kd NAD za pomocą hdmi arc oraz połączenia optycznego. Kino domowe w zasadzie bez problemu pracowało z LG B8, żadnych problemów. Wjechał Samsung i zaczęły się schody. Mam jeszcze drugi KD Onkyo spróbuje go "przezbroić" i zobaczymy jaki będzie efekt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach