Skocz do zawartości
Jar Wlo

LG OLED55 B8 wypalenia, nieprzyjazny klientowi serwis,

Rekomendowane odpowiedzi

Szanowni Państwo [koleżanki i koledzy]

Chciałbym w tym miejscu zrobić antyreklamę firmy LG z uwagi na nieprzyjazny klientowi serwis! Kupiłem w 2018r. tv LG OLED55B8PLA

Gwarancja opiewa na 24m-ce, dodatkowo wykupiłem za +10% ceny ubezpieczenie od uszkodzeń itp. przypadków. W 3 miesiące po skończonej

gwarancji zauważyłem smugi na ekranie, wypalone obszary. Firma odmówiła bezpłatnej wymiany matrycy [koszt niebagatelny tylko ca.4tys.zł]. 

Jest to niedomyślenia, aby odbiornik tv był urządzeniem jednorazowym, z okresem przydatności do użytku 36m-cy??? 

To nie czajnik za 60zł czy 600zł to sprzęt wart 6tys.zł!! Firma LG daje popis naiwności swoich klientów -biję się w pierś że kupiłem ten sprzęt, ale

miał być taki super. Super to jest serwis Sony, który na wezwanie przyjeżdża do mojego NX'a nawet po 7-8 latach, dokonuje usługi serwisowej, zostawia

zastępczy tv i ... nie bierze ode mnie złotówki

Drodzy czytelnicy Forum -> odradzam sprzęt firmy LG !

z wyrazami szacunku dla Was _Jar Wlo 

  • Plusik 1
  • Zmieszany 1
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
55 minut temu, Jar Wlo napisał:

Szanowni Państwo [koleżanki i koledzy]

Chciałbym w tym miejscu zrobić antyreklamę firmy LG z uwagi na nieprzyjazny klientowi serwis! Kupiłem w 2018r. tv LG OLED55B8PLA

Gwarancja opiewa na 24m-ce, dodatkowo wykupiłem za +10% ceny ubezpieczenie od uszkodzeń itp. przypadków. W 3 miesiące po skończonej

gwarancji zauważyłem smugi na ekranie, wypalone obszary. Firma odmówiła bezpłatnej wymiany matrycy [koszt niebagatelny tylko ca.4tys.zł]. 

Jest to niedomyślenia, aby odbiornik tv był urządzeniem jednorazowym, z okresem przydatności do użytku 36m-cy??? 

To nie czajnik za 60zł czy 600zł to sprzęt wart 6tys.zł!! Firma LG daje popis naiwności swoich klientów -biję się w pierś że kupiłem ten sprzęt, ale

miał być taki super. Super to jest serwis Sony, który na wezwanie przyjeżdża do mojego NX'a nawet po 7-8 latach, dokonuje usługi serwisowej, zostawia

zastępczy tv i ... nie bierze ode mnie złotówki

Drodzy czytelnicy Forum -> odradzam sprzęt firmy LG !

z wyrazami szacunku dla Was _Jar Wlo 

 

Skoro gwarancja minęła to trudno stosować jej zapisy. Firma zaproponowała Ci wymianę matrycy, odpłatnie. Zgodnie z prawem jest wszystko OK.

A jakie są warunki w dodatkowym ubezpieczeniu to nie wiem, musisz doczytać co ono obejmuje.

 

I problemem nie jest taka czy owaka obsługa serwisowa tylko fakt wypalenia matrycy. Matryca sama się nie wypaliła, musiałeś "jej pomóc". Proste. To że sie wypalają jest problemem znanym, opisanym nawet w instrukcji obsługi jak temu zapobiegać.

 

BTW ja osobiście firmy LG też nie kocham ale w tym przypadku nic jej zarzucic nie można.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, pmcomp napisał:

Super to jest serwis Sony, który na wezwanie przyjeżdża do mojego NX'a nawet po 7-8 latach, dokonuje usługi serwisowej, zostawia

zastępczy tv i ... nie bierze ode mnie złotówki

Co tam Sony, najlepszy jest serwis Wartburga, który, mimo że państwo zniknęło, dalej przyjeżdża, zostawia zastępczego Trabanta i bezpłatnie wymienia olej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, pmcomp napisał:

Skoro gwarancja minęła to trudno stosować jej zapisy. Firma zaproponowała Ci wymianę matrycy, odpłatnie. Zgodnie z prawem jest wszystko OK.

A jakie są warunki w dodatkowym ubezpieczeniu to nie wiem, musisz doczytać co ono obejmuje.

I problemem nie jest taka czy owaka obsługa serwisowa tylko fakt wypalenia matrycy. Matryca sama się nie wypaliła, musiałeś "jej pomóc". Proste. To że sie wypalają jest problemem znanym, opisanym nawet w instrukcji obsługi jak temu zapobiegać.

BTW ja osobiście firmy LG też nie kocham ale w tym przypadku nic jej zarzucic nie można.

 

Podziel się namiarami na tez serwis, z przyjemnością skorzystam (jak i pewnie duża rzesza forumowiczów) z serwisu, który 5 lub 6 lat po upływie gwarancji przyjedzie i bezpłatnie naprawi TV.

Edytowane przez Nygus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 7.04.2022 o 12:54, pmcomp napisał:

tylko fakt wypalenia matrycy. Matryca sama się nie wypaliła, musiałeś "jej pomóc". Proste. To że sie wypalają jest problemem znanym, opisanym nawet w instrukcji obsługi jak temu zapobiegać.

1-mój żal wynika z faktu, że telewizor to produkt jednorazowy, działający krócej niż pralka bo raptem 3latka

2-moja pomoc w wypaleniu? no cóż: jeżeli normalne oglądanie tv, po pracy do późnego wieczora, nawet nie w trybie sklep, nawet bez ustawień na maxa [tylko zgodnie z Waszymi wskazówkami] -to chyba ma tak każdy w domu

3-zawsze czytam instrukcję, i zgodnie z tym dość często stosowałem czyszczenie matrycy

no cóż kupiłem po prostu bubla! i to nie taniego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie mamy teraz czasy. Takie produkty są dostepne. Wszystko ma być "jednorazowe". Żale do Pana Boga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No cóż, ja cały czas będę chwalił jednak serwis LG :)

Ponieważ jestem od lat bardzo zadowolonym klientem - posiadaczem kilku oledów, kupiłem jakiś czas temu inne produkty agd tego koncernu.

Z pewną nieśmiałością, ponieważ podobnie jak kolego @pmcompdobrze pamiętam czasy taniutkich magnetowidów Goldstar i pamiętam, jaką były "chałą" ;)

Ostatnio popsuła mi się w 3 roku pralka i postanowiłem zgłosić ją do naprawy z rękojmi, choć nie pamiętałem, że ta dotyczy sprzedawcy, a nie producenta.

LG mnie o tym poinformowało i że usługa będzie płatna, a z rękojmią to do sprzedawcy. Po kilku dniach odebrałem telefon, że jednak pochylili się nad problemem i przyjedzie serwis w celu bezpłatnej wymiany zepsutej części.

Jestem już po i przyznam, że w lekkim szoku :)

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...