Skocz do zawartości
czp

LG OLED 65C11LB - problem z NETFLIX

Rekomendowane odpowiedzi

Netflix w LG OLED  65C11 chodził od początku jak trzeba. Telewizor  po pierwszym uruchomieniu dokonał aktualizacji i też  Netflix chodził jak należy.

 

Tymczasem od wczoraj coś mu się stało i przy odtwarzaniu dowolnego filmu z początku wszystko jest ok a po minucie wyskakuje komunikat " Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego tytułu. Spróbuj ponownie później  lub wybierz inny tytuł" Później jest tak samo a inne tytułu też tak samo !!!!

1. Na innym telewizorze starej plazmie Panasonic TX-P50ST60E Netflix chodzi i odtwarza filmy chociaż apka Netflixa w Tym TV nie jest już wspierana od 10 lat,

2. Na komputerze i laptopie Netflix chodzi jak trzeba - źródło internetu jest to samo WiFi,

3. Na razie  po wyczytaniu gdzieś w pomocy Netflixa odłączyłem telewizor od prądu, gdzieś na 15 minut, ale to też nie pomogło.

 

Proszę o pomoc :) co dalej robić z tym problemem. ???

 

 

 

 

IMG_20211218_083946.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic nie robimy. To problem Netflixa, a nie telewizora. Np. problem z treściami w HDR, których plazma nie odtwarza i korzysta z innego stramu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym spróbował zmienić połączenie internetowe. Spróbuj dla sprobuj udostępnić neta z komórki do tv i zobacz czy dziala

Wysłane z mojego KB2003 przy użyciu Tapatalka

Przeinstaluj aplikacje netflixa. Usuń wifi i dodaj raz jeszcze.

Wysłane z mojego KB2003 przy użyciu Tapatalka

Tez to miałem w bx. Nie wiem czy restart routera nie pomogl

Wysłane z mojego KB2003 przy użyciu Tapatalka

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak więc :

 

1.  Zrestartowałem routera WiFi - problem pozostał.

2. Zmieniłem połączenie internetowe WiFi na hotspota z komórki i cud Netflix działa poprawnie. :)

3. Ponownie zmieniłem połączenie internetowe telewizora z hotspota na WiFi domowe i cud drugi Netflix działa poprawnie :):)  :)

 

Tak wić nie wiem o co mojemu TV chodzi z tym WiFi ale zmiana na inne i z powrotem pomaga. Wielkie dzięki za dobre podpowiedzi :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spoko

Najważniejsze że metoda prób i błędów się udało :) Czasami trudno ogarnąć w czym problem.

Pozdrawiam

Wysłane z mojego KB2003 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
30 minut temu, czp napisał:

Tak więc :

1.  Zrestartowałem routera WiFi - problem pozostał.

2. Zmieniłem połączenie internetowe WiFi na hotspota z komórki i cud Netflix działa poprawnie. :)

3. Ponownie zmieniłem połączenie internetowe telewizora z hotspota na WiFi domowe i cud drugi Netflix działa poprawnie :):)  :)

Tak wić nie wiem o co mojemu TV chodzi z tym WiFi ale zmiana na inne i z powrotem pomaga. Wielkie dzięki za dobre podpowiedzi :)

Jeszcze jedna opcja połącz tv z routerem przewodem, kolejna sprawa skoro działa przez połączenie z komórka to może to być problem tv->router, np. Zapisanie ustawie routera i reset, ponowna konfiguracja routera.

Kolejna ważna kwestia, jak jest przydzielane na routerze IP dla tv? Dynamicznie czy na stałe?

Edytowane przez Nygus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, czp napisał:

IP przydzielane dynamicznie

I to może być na 99,99% powodem tego ptoblemu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

IP przydzielane dynamicznie  - choć jak Netflix nie chciał do końca działać (bo logowanie szło i początek filmu odtwarzał) to włączałem wtedy na telewizorze portal cda.pl i tam filmy odtwarzały się normalnie czyli internet działał poprawnie.

 

Jak mi się ponownie Netflix wykrzaczy to pomyślę  o ustawieniu dla telewizora stałego IP - ale nie wiem czy to nie będzie problem, bo mam w sieci WiFi dużo różnych urządzeń , a to falownik od paneli, a to sterownik od kotła , laptopy i wiele innych - to nie wiem czy coś innego mi się nie wywali :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, czp napisał:

IP przydzielane dynamicznie  - choć jak Netflix nie chciał do końca działać (bo logowanie szło i początek filmu odtwarzał) to włączałem wtedy na telewizorze portal cda.pl i tam filmy odtwarzały się normalnie czyli internet działał poprawnie.

Jak mi się ponownie Netflix wykrzaczy to pomyślę  o ustawieniu dla telewizora stałego IP - ale nie wiem czy to nie będzie problem, bo mam w sieci WiFi dużo różnych urządzeń , a to falownik od paneli, a to sterownik od kotła , laptopy i wiele innych - to nie wiem czy coś innego mi się nie wywali :(

Skoro wiesz lepiej to po co pytasz o pomoc?

Wystarczy ustawić na routerze IP dl atv np. xxx.xxx.xxx.200 i powinno być po problemie.

Ja mam ??? np. okolo 30 urządzeń w sieci, ale jedna z naważniejszych zasad to IP ustawione na sztywno i tyle, nie miałem i nie mam problemu takiego jak opisałeś…

Z żadnym z urządzeń w sieci.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Schowaj te nerwy - nigdzie nie napisałem, że wiem lepiej tylko przedstawiłem suche fakty !

Jak się jeszcze wykrzaczy to spróbuję IP na stałe.  Poza tym faktem stałego IP to trochę dziwne , że na Netflix telewizor ma problem z odtwarzaniem filmów, a na cda.pl w tym samym czasie nie ma i działa poprawnie. :)

 

Temat jak na razie opanowany - zobaczymy co będzie dalej :)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
45 minut temu, czp napisał:

Schowaj te nerwy - nigdzie nie napisałem, że wiem lepiej tylko przedstawiłem suche fakty !

Jak się jeszcze wykrzaczy to spróbuję IP na stałe.  Poza tym faktem stałego IP to trochę dziwne , że na Netflix telewizor ma problem z odtwarzaniem filmów, a na cda.pl w tym samym czasie nie ma i działa poprawnie. :)

Temat jak na razie opanowany - zobaczymy co będzie dalej :)

:) ja się nie denerwuje, nie mam czym się denerwować :), nie miałem, nie mam i nie szukam problemów w tym obszarze, o którym piszesz... a co Ty dalej zrobisz zrobisz... to już jest Twoja sprawa.

Edytowane przez Nygus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ustawień WiFi dla Netflixa ciąg dalszy :)

Cały dzień hulało jak trzeba, a dzisiaj rano znowu to samo.

W szczegółach połączenia internetu z WiFi w odbiorniku wszystko ok, strony internetowe chodzą, youtube z filmami chodzi, cda.pl  odtwarza, inne apki też, ale Netflix zaczyna film odtwarzać, a po minucie wyskakuje mu ta plansza  jak w pierwszym poście.

Wniosek taki, że telewizor z internetem łączy się przez WiFi prawidłowo i wszystkie aplikacje działają  dobrze oprócz Netflixa  - czyli wina leży po stronie apki Netflixa.

W tym miejscu skorzystałem z rady kolegi co do stałego adresu  IP, ale nie zmieniałem niczego w routerze, tylko wyświetliłem w LG szczegóły połączenia z WiFi, edytowałem je i jedynie zmieniłem adres IP nadając mu numer (końcowy) 222, a resztę konfiguracji pozostawiłem bez zmian. Zmieniłem połączenie auto na ręczną konfigurację. Zmiany zapisałem, połączyłem z WiFi i działa i jak na razie się nie wywala. 

 

Dzięki za poradę co do stałego IP i może to już mi wytrzyma.   Myślę, że jak zaktualizują apkę Netflixa to może ten drobny problem naprawią.  

 

IMG_20211219_212820.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Heh niestety :(

 

Jak się telewizor zgasi i ponownie włączy to Netflix  i tak po chwili wywala błąd jak w pierwszym poście i stałe IP nie pomaga. Ogólnie internet, telewizor ma ok  i wszystkie aplikacje i strony internetowe działają. :( Wynika z tego, że to ewidentnie problem, gdzieś po stronie Netflix. Jedynie co pomaga to zmiana sieci na komórkę  i z powrotem na WiFi to wtedy działa aż do wygaszenia telewizora.

W konfiguracji Netflixa widać, że z internetem też wszystko niby ok - ufff: Test sieci Netflixa też przebiega pomyślnie :(

Szukam dalej :)

 

aaa.jpg

bbbb.jpg

Edytowane przez czp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyłączyłem protokół IPV6  i iiiiii jak na razie działa - normalnie cud gospodarczy :)

Dzięki za dobrą podpowiedź - zobaczymy jeszcze jak długą próbę czasu przejdzie - a może się już nie wykrzaczy :):):) .

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Netflix działa dobrze i na drugi dzień tak więc problem rozwiązany.

Akurat była też aktualizacja systemu LG OLED do wersji  3.21.05 i dalej wszystko ok. :)

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie.

No więc  Netflix chodził super przez Święta i Nowy Rok aż do dzisiaj, gdzie nagle bez powodu przypomniał sobie o tym samym błędzie i to przy wyłączonym IPv6.

Znowu próbowałem wym. w tym wątku różnych sposobów i pomaga jedynie:

- zmiana internetu WiFi na udostępniony z komórki,

- następnie przeładowanie Netfliksa,

- po przeładowaniu chodzi na internecie z komórki ( bez przeładowania nie chodzi),

- zmiana internetu z komórkowego na WiFi  i Netfliks śmiga aż do zgaszenie TV.

:) 

Jak coś znajdę jak to całkiem uzdrowić  to się wiedzą podzielę :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze po prostu masz uszkodzony port wi-fi w TV? Sprawdz polaczenie kablowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No sprawdzę po kablu ale to i tak go muszę podłączyć do routera  WiFi.

Raczej nie port ponieważ jak Netflix woła error to internet w TV jest i zarówno strony jak i inne portale w TV chodzą bez problemu.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po kablu jeszcze nie sprawdziłem.

Ale wyłączyłem TV z prądu, gdzieś na 60 min bo tyle mnie nie było w domu - no i po powrocie teraz Netflix chodzi jak trzeba. Zobaczymy jak długo wytrzyma do kolejnego errora :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, mati_luk napisał:

A może w samym routerze leży problem. Jakiego masz usługodawcę internetu i co to za router?

dokładnie, wifi smart Connect czy oddzielne sieci 2,4Ghz i 5Ghz ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sieć radiowa i z głównego routera ze strychu leci kablem do routera WiFi TP-LINK model TL-WR842ND  skąd jest rozsiewana po całym domu. Sieć 2,4 GHz.

Jak Netflix nie działa bo ma ten error opisany na początku postu to internet w TV działa i wszystko chodzi i diagnostyka siedzi z Netflix też wykazuje połączenie z 3 serwerami Netflix i że wszystko ok.  Tak, że wydaje się, że to problem po stronie apki Netflixa tylko jaki to problem ? :(

 

 

IMG_20220112_092717.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...