Skocz do zawartości
czp

LG OLED 65C11LB - problem z NETFLIX

Rekomendowane odpowiedzi

A jesteś w stanie sprawdzić u swojego dostawcy czy po tej stronie jest używany protokół IPv6?
Ja mam UPC i tu często domyślnie jest włączony i powoduje problemy z wczytywaniem niektórych stron i też z tego co czytałem nie można wtedy ustawić ich modemu w tryb bridge. Miałem po przeprowadzce jak zacząłem korzystać z ich usług włączony ten protokół i właśnie doświadczyłem różnych problemów. Ale kontakt na infolinie i szybko to wyłączają.

Wyszukaj frazę typu "test ipv6" i wejdź na jedną z pierwszych stron np. z kompa i zobacz czy masz aktywne czy nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem nie ma IPv6 :)

A więc przeprowadziłem test z internetem po kablu i niestety jest tak samo jak po WiFi - czyli po zgaszeniu telewizora i ponownym włączeniu Netflix działa ale przy próbie odtworzenia filmu od razu lub za chwilę wywala ten swój słynny komunikat i blokuje odtwarzanie  " Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego tytułu. Spróbuj ponownie później  lub wybierz inny tytuł"

Nawet 3 godzinne wyłączenie telewizora z prądu dzisiaj nie pomogło, a wczoraj tak.

 

Jedynie co pomaga zawsze i na pewno to zmiana sieci na komórkową - gdzie Netflix działa oczywiście ok i powtórna zmiana internetu na WiFi domowe i jest wtedy ok aż do momentu zgaszenia telewizora :(  a później od nowa :)

 

 

 

IMG_20211218_083946.jpg.30048f4ce11daa65b1b68f2f464cd92c.jpg

Edytowane przez czp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to pretensje do twojego dostawcy internetu. Stawiam na super IP box, który dostałeś w pakiecie. Z moim dostawcą miałem wielkie problemy z powodu ich pudełka ale innego typu.

U mnie Netflix działa bez najmniejszych problemów i na starym C6 i na nowym C11. 

 

BTW ten komunikat powyżej może świadczyć o problemach złożenia streamu do twojego odbiornika leżących po ich stronie czyli serwery lub po stronie wszelkich dostawców internetowych na drodze od serwerów do ciebie lub po stronie punktu końcowego czyli twojego IP boxa. Mi taki komunikat pojawia się czasem, raz na dwa miesiące. Wyłączenie i ponowne włączenie Netflixa pomaga. Winnym może byc też Twój numer IP lub numer IP twojego dostawcy, który gdzieś na serwerach może być na czarnej liście. NA 100% nie jest to wina telewizora.

PS. Specjalnie użyłem liczby mnogiej: serwerów

Edytowane przez pmcomp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

VPN nie używam.  No z tym, że  stary telewizor plazma Panasonic TX-P50ST60E , odbiera  Netflix z tego samego źródła WiFi i takich problemów nigdy nie robi :( Na Komputerach i laptopach WiFi to samo i Netflix też chodzi bez zająknięcia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Postanowiłem, że sprawdzę jeszcze Netflixa na innym routerze WiFi.  Jak już jakiś sprzęt zorganizowałem to w międzyczasie Netflix przestał się zawieszać, tzn.  nie "wywala" żadnych komunikatów, że czegoś nie może odtworzyć i chodzi elegancko już od paru dni.    Tak więc problem chyba sam się rozwiązał :)

 

Jedyna pewność jest taka, że w przypadku takiego błędu na Netflix pomaga jedynie zmiana  WiFi na sieć komórkową, przeładowanie Netflixa i  ponowna zmiana na sieć WiFi  i będzie chodził aż do zgaszenia TV. 

 

Dziękuję wszystkim za wkład w rozwiązanie problemu i udział w dyskusji :)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak więc Netflix działa ale raz na parę dni zdarzy mu się przypomnieć o wspomnianym w wątku błędzie to tak jak wyżej napisałem pomaga zmiana sieci na komórkę przeładowanie Netflixa i zmiana sieci na WiFi i już ok.

 

Dzisiaj znowu dopadł mnie ten błąd, a wyczytałem tu na forum w innym wątku poradę LG do nie działającej ( jakiś błąd)  aplikacji TVP Sport i sugestię aby zmienić w ustawieniach WiFi  Serwer DNS z przypisanego na  8.8.8.8 lub na 9.9.9.9 .

Tak więc skoro Netflix mi dzisiaj wywalił błąd to w ustawieniach sieci zmieniłem serwer DNS z przypisanego na 8.8.8.8  a co za tym idzie i na stały nr IP.  Po zmianie przeładowałem Netflixa  no i Netflix chodzi. Czyli taka zmiana mu też pomogła to zobaczymy na jak długo. Oczywiście IPV6  cały czas mam wyłączone.

 

Czyli kolejny trik na poprawę Netflixa dodaję do tego wątku :)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ta zmiana ze zmianą ustawień serwera DNS jest w punkt i działa do tej pory bez żadnego zająknięcia :)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...