Akozz 0 Napisano 24 Listopada 2021 Mam dziwny problem. Niecały rok temu kupiłem LG65CX. Dzisiaj odpalam TV i konsolę, patrzę na ekran a tam na górze pojawił się pasek martwych/subpixeli zaraz obok ramki. W dwóch miejscach, na szerokości 20 i 30 cm, plus w lewym górnym i dolnym rogu. Łącznie pewnie z kilkaset pixeli. Większość jeśli nie wszystkie to czerwone subpixele. Odpaliłem refresh, nic, potem jakieś testy na youtube i nagle znikło, naprawiło się jak gdyby nigdy nic. Odpaliłem znowu konsolę, tym razem inną.... i znowu się posypały.... Powtórzyłem wcześniejsze czynności i się naprawiły. Pograłem z 30 min i znowu się wysypały.... Generalnie to zgłupiałem i nie wiem o co chodzi. Dlaczego po prawie roku idealnego działania nagle pojawiło ich się kilkaset na brzegu ekranu ? Dlaczego wszystkie czerwone ? Dlaczego na zmianę się pojawiają i znikają ? Jakieś zwarcie ? Coś z matrycą ? Nie mam pomysłu w ogóle o co może chodzić. Ktoś jakieś pomysły ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alwyn 116 Napisano 25 Listopada 2021 (edytowane) Awaria modułu t-con, który wysyła niepoprawne napięcie i zabił/uszkodził część pikseli, ewentualnie rozszczelnienie w górnej części ekranu, w każdym razie matryca jest do wymiany. Dzwoń do sklepu i reklamuj z rękojmi, lub jak zależy ci na czasie bezpośrednio do LG na gwarancję. Edytowane 25 Listopada 2021 przez Alwyn Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelkon4 19 Napisano 25 Listopada 2021 Na stronie lg można zgłosić . U mnie po kilku dniach od zgłoszenia wymienili matryce . Naprawdę serwis na 5+.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Akozz 0 Napisano 25 Listopada 2021 Ok, w takim razie chyba tak zrobię. Bardziej mi się uśmiecha wizyta serwisu w domu niż odsyłanie tego giganta. Boję się tylko że jeśli dostanę nową matrycę to trafią na jakieś inne martwe pixele albo inne uszkodzenie obrazu którego już nie wymienię a które będzie mnie potem denerwować. No i jestem wielce ciekawy dlaczego one się na zmiane psują i naprawiają same z siebie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 25 Listopada 2021 Wrzuć poprawne zdjęcia. Chętnie to zobaczę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Akozz 0 Napisano 8 Grudnia 2021 Dziś była Pan z serwisu. Wymienił matrycę... teraz mam binding dwa duże jasne pasy po prawej i lewej stronie ekranu. Prawdę mówiąc to już te pixele na górze ekranu były mniej denerwujące niż te pasy jasne teraz.... Powiedział żebym go pomęczył tydzień to może zniknąć. A jak nie to gwarancja.... ehhh nie ma to jak się mieć farta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marciniozo 64 Napisano 8 Grudnia 2021 No faktycznie jak to mówią z deszczu pod rynnę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 688 Napisano 9 Grudnia 2021 Ale to ten legendarny serwis LG, który w ramach gwarancji za pierwszym razem wkłada jakieś panele I klasy świeżości ? 🤫 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pr0t0m 24 Napisano 13 Grudnia 2021 W dniu 8.12.2021 o 22:12, Akozz napisał: Dziś była Pan z serwisu. Wymienił matrycę... teraz mam binding dwa duże jasne pasy po prawej i lewej stronie ekranu. Prawdę mówiąc to już te pixele na górze ekranu były mniej denerwujące niż te pasy jasne teraz.... Powiedział żebym go pomęczył tydzień to może zniknąć. A jak nie to gwarancja.... ehhh nie ma to jak się mieć farta. Miałem podobnie, wymieniali mi 3 razy panel i każdy kolejny był jeszcze gorszy, same szroty. Po moich przygodach mogę doradzić, żeby nie bawić się z serwisy LG, tylko rękojmia i nara. Bo ja musiałem bujać się z rzecznikiem praw konsumenta, prawnikiem itd. Szkoda czasu Szrot zwracać z tyt. rękojmi i po sprawie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach