Skocz do zawartości
Kopek84

Problem oled C1 65cali aplikacja hbo

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z aplikacją HBO GO. Sprawa wygląda tak:
Bylem użytkownikiem oleda c7 5 lat wszystko działało idealnie w cerwcu kupiłem oleda 65 c1 i przy pierwszym włączeniu telewizora i zalogowaniu się na konto hbo go poprzez aplikację dostępną poprzez aplikacje lg wszystko działa normalnie po wyłączeniu i ponownym włączeniu telewizora próbując uruchomić hbo go widze tylko logo aplikacji gbo go na czarnym tle po czym wraca mi do poprzedniego sygnału. Z początku pomyślałem że to może wina firmware więc poczekałem miesiąć na nowy firmawre ale to nie rozwiązało sprawy problem pozostał.
Odinstalowanie i ponowna instalacja aplikacji nie pomogła.
Infolinia wsparcia lg zaproponowała zmianę serwerów dns na 8.8.8.8.8 co pomogło do wyłączenia telewizora, po ponownym włączeniu apka ponownie przestała działać.
Kontak z serwisem hbo go nic nie pomógł bo u nich ponoć wszystko ok.
Przywróciłem telewizor do ustawień fabrycznych i ponownie apka działała do pierwszego wyłączenia telewizora.
Zrobiłem hotspot z telefonu żeby sprawdzić czy czasami internet nie ma winy nie pomogło.
Dogadałem się ze sklepem że wymienią mi na nowy model, ale na nowym modelu c1 jest tak samo aplikacja działała wczoraj dzisiaj już nie działa .
Najlepsze jest to że w sklepie na modelach c1 hbo go działa sprawdzałem osobiście.
 
Czego to może być wina?? skonczyły mi się pomysły.
Dodam że mam podpięte pod tv konsole ps5, pendrive i klawiature bezprzewodową
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Kopek84 napisał:
Mam problem z aplikacją HBO GO. Sprawa wygląda tak:
Bylem użytkownikiem oleda c7 5 lat wszystko działało idealnie w cerwcu kupiłem oleda 65 c1 i przy pierwszym włączeniu telewizora i zalogowaniu się na konto hbo go poprzez aplikację dostępną poprzez aplikacje lg wszystko działa normalnie po wyłączeniu i ponownym włączeniu telewizora próbując uruchomić hbo go widze tylko logo aplikacji gbo go na czarnym tle po czym wraca mi do poprzedniego sygnału. Z początku pomyślałem że to może wina firmware więc poczekałem miesiąć na nowy firmawre ale to nie rozwiązało sprawy problem pozostał.
Odinstalowanie i ponowna instalacja aplikacji nie pomogła.
Infolinia wsparcia lg zaproponowała zmianę serwerów dns na 8.8.8.8.8 co pomogło do wyłączenia telewizora, po ponownym włączeniu apka ponownie przestała działać.
Kontak z serwisem hbo go nic nie pomógł bo u nich ponoć wszystko ok.
Przywróciłem telewizor do ustawień fabrycznych i ponownie apka działała do pierwszego wyłączenia telewizora.
Zrobiłem hotspot z telefonu żeby sprawdzić czy czasami internet nie ma winy nie pomogło.
Dogadałem się ze sklepem że wymienią mi na nowy model, ale na nowym modelu c1 jest tak samo aplikacja działała wczoraj dzisiaj już nie działa .
Najlepsze jest to że w sklepie na modelach c1 hbo go działa sprawdzałem osobiście.
 
Czego to może być wina?? skonczyły mi się pomysły.
Dodam że mam podpięte pod tv konsole ps5, pendrive i klawiature bezprzewodową
 

Wielkiej filozofii tu nie ma. Błąd apki, który objawia się w specyficznych warunkach. Zrób jeszcze test że na popsutej apce, wyłącz TV i odłącz go od prądu na kilkadziesiąt sekund. Jeżeli pomoże to w ustawieniach TV wyłącz szybki start. Jeżeli nie pomoże to tylko HBO może coś z tym zrobić (naprawić swoją apkę, żeby się nie wywalała). 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

próbowałem odłączanie od prądu nie pomogło, najdziwniejsze jest to że apka działa na moim poprzednim modelu w sklepie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może jak kolega wyżej zauważył błąd apki w specyficznych warunkach. Może coś związane z zasilaniem? Tv masz podłączony bezpośrednio do kontaktu, czy przez jakąś listwę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro w sklepie działa a u Ciebie nie, to może problem ležy po stronie Twojego internetu.

Kabel, wi-fi, router - może tutaj tkwi problem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tv podłączony pod listwe, sprawdzałem na wifi z telefonu i było tak samo, wieczorem sprawdze podłączenie tv do gniazdka bez listwy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jaka jest konfiguracja routera? dynamiczne przydzielanie IP czy np TV jest ustawiony na statycznym IP?

często jeśli zostawia się bez zmiany ustawienia routera np. dynamiczne przydzielanie adresów IP, to jeśli mamy w domu kilka urządzeń często łączonych i rozłączanych z siecią, to może to powodować sytuację, kiedy np. dwa urządzeni próbują się połączyć z siecią na jednym IP,

może tak być np. w tym przypadku, i dlatego apka HBO nie działa na drugi dzień, bo poprzednio przydzielone dla TV IP jest już zajęte i TV, a w sumie to apka HBO, ma problem z połączeniem

Edytowane przez Nygus
  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najprawdopodobniej jest to ip dynamiczne tylko wczśniej miałem oled c7 i przez 5 lat nie było problemów z apka hbo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, Kopek84 napisał:

najprawdopodobniej jest to ip dynamiczne tylko wczśniej miałem oled c7 i przez 5 lat nie było problemów z apka hbo

ustaw w tv na sztywno ip, np. 192.168.1.200

albo w routerze, zalezy gdzie bedzie to prostsze :) 

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 godzin temu, Nygus napisał:

ustaw w tv na sztywno ip, np. 192.168.1.200

albo w routerze, zalezy gdzie bedzie to prostsze :) 

POMOGŁO DZIAŁA!!!!! takie proste rozwiązanie i działa :) dzieki wielkie:) dwa miesiące z tym walczyłem :) wystarczyło zmienić ip w tv na sztywne i śmiga :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, Kopek84 napisał:

POMOGŁO DZIAŁA!!!!! takie proste rozwiązanie i działa :) dzieki wielkie:) dwa miesiące z tym walczyłem :) wystarczyło zmienić ip w tv na sztywne i śmiga :)

zawsze najprostsze rzeczy sprawiają najwięcej problemów :) 

normalnie to nie jest problem, bo jak IP są dynamicznie przydziale to ?? "poukładają" się w jakiejś kolejności na routerze i każde urządzenie "pamięta" swoje IP w danej sieci i próbuje się na to IP połączyć, i w wielu przypadkach to działa

problemy zaczynają się wtedy jak np. mogło być w Twoim przypadku, kiedy TV był wyłączony to cos innego połączyło się z routerem na IP poprzednio używanym przez TV, jak włączyłeś tv to po uruchomieniu apki HBO wywołało komunikacje z siecią, tyle tylko, że nie mogło się połączyć przez konflikt IP, bo dwa urządzenia "walczyły" o połączenie na jednym IP

domyślnie routery maja ustawione dynamiczne przydzielanie IP, jak ktoś nie wie to tego nie zmienia, bo po co, w takiej konfiguracji wszystkie IP są zawsze dostępne na routerze dla urządzeń, zajęte są tylko te IP na których jest podłączone urządzenie a jak zostanie wyłączone to IP jest na routerze zwalniane, i kolejne urządzenia może się połączyć na tym zwolniony IP i to może generować problemy

Edytowane przez Nygus
  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...