Skocz do zawartości
Podhalanin

Problem z Internetem - LG OLED65CX

Rekomendowane odpowiedzi

Drodzy,
mam problem techniczny i mój zasób pomysłów się wyczerpał.

Posiadam LG OLED65CX, wpinam go do domowej sieci i... i nic. Pokazuje, że połączenie jest, natomiast nie mogę z niczym się połączyć, ni z Netflixem ni wybrać np. strony internetowej we wbudowanej przeglądarce.

Próbowałem:
- podpięcia bezpośrednio z sieci jak i via router;
- zmiany DNS (9.9.9.9, 8.8.8.8, 8.8.4.4, 1.1.1.1) zarówno w ustawieniach TV jak i na routerze
- odznaczenia i zaznaczania IpV6.

Co najciekawsze, czasami działa. Czasami wystarczy kilka razy wyłączyć i włączyć TV i zaczyna się ładować, czasami czekam i godzinę na Netflix i nijak nie chce się połączyć. 

W tej samej sieci działa inny TV(Philipsa) i jest OK. Internet działa, w tym samym czasie odpalam na laptopie Netflixa i surfuje przez komórkę. Poza tym, na TV jest ta informacja: połączona przy użyciu kabla. 

Oprogramowanie TV aktualne, aplikacje aktualne. Reset TV do ustawień fabrycznych też był.

Może ktoś z Was da rady mi pomóc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 29.11.2020 o 11:30, Podhalanin napisał:

Drodzy,
mam problem techniczny i mój zasób pomysłów się wyczerpał.

Posiadam LG OLED65CX, wpinam go do domowej sieci i... i nic. Pokazuje, że połączenie jest, natomiast nie mogę z niczym się połączyć, ni z Netflixem ni wybrać np. strony internetowej we wbudowanej przeglądarce.

Próbowałem:
- podpięcia bezpośrednio z sieci jak i via router;
- zmiany DNS (9.9.9.9, 8.8.8.8, 8.8.4.4, 1.1.1.1) zarówno w ustawieniach TV jak i na routerze
- odznaczenia i zaznaczania IpV6.

Co najciekawsze, czasami działa. Czasami wystarczy kilka razy wyłączyć i włączyć TV i zaczyna się ładować, czasami czekam i godzinę na Netflix i nijak nie chce się połączyć. 

W tej samej sieci działa inny TV(Philipsa) i jest OK. Internet działa, w tym samym czasie odpalam na laptopie Netflixa i surfuje przez komórkę. Poza tym, na TV jest ta informacja: połączona przy użyciu kabla. 

Oprogramowanie TV aktualne, aplikacje aktualne. Reset TV do ustawień fabrycznych też był.

Może ktoś z Was da rady mi pomóc?

Ciężki przypadek. Musisz zastosować metodę eliminacji. W Twoim przypadku problem leży albo w TV albo w routerze (lub jego konfiguracji). Jeżeli się na tym nie znasz (a domyślam się że tak jest) to masz tak naprawdę tylko następujące opcje:

  • na telefonie uruchom przenośny hot spot i połącz się telewizorem z nim (przez WiFi) - jeżeli będzie działać to z telewizorem wszystko ok 
  • skontaktuj się z dostawcą sieci i opisz problem, być może tam uzyskasz pomoc jak skonfigurować router

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
36 minut temu, efel napisał:

Ciężki przypadek. Musisz zastosować metodę eliminacji. W Twoim przypadku problem leży albo w TV albo w routerze (lub jego konfiguracji). Jeżeli się na tym nie znasz (a domyślam się że tak jest) to masz tak naprawdę tylko następujące opcje:

  • na telefonie uruchom przenośny hot spot i połącz się telewizorem z nim (przez WiFi) - jeżeli będzie działać to z telewizorem wszystko ok 
  • skontaktuj się z dostawcą sieci i opisz problem, być może tam uzyskasz pomoc jak skonfigurować router

 

W dniu 29.11.2020 o 11:30, Podhalanin napisał:

Drodzy,
mam problem techniczny i mój zasób pomysłów się wyczerpał.

Posiadam LG OLED65CX, wpinam go do domowej sieci i... i nic. Pokazuje, że połączenie jest, natomiast nie mogę z niczym się połączyć, ni z Netflixem ni wybrać np. strony internetowej we wbudowanej przeglądarce.

Próbowałem:
- podpięcia bezpośrednio z sieci jak i via router;
- zmiany DNS (9.9.9.9, 8.8.8.8, 8.8.4.4, 1.1.1.1) zarówno w ustawieniach TV jak i na routerze
- odznaczenia i zaznaczania IpV6.

Co najciekawsze, czasami działa. Czasami wystarczy kilka razy wyłączyć i włączyć TV i zaczyna się ładować, czasami czekam i godzinę na Netflix i nijak nie chce się połączyć. 

W tej samej sieci działa inny TV(Philipsa) i jest OK. Internet działa, w tym samym czasie odpalam na laptopie Netflixa i surfuje przez komórkę. Poza tym, na TV jest ta informacja: połączona przy użyciu kabla. 

Oprogramowanie TV aktualne, aplikacje aktualne. Reset TV do ustawień fabrycznych też był.

Może ktoś z Was da rady mi pomóc?

 

36 minut temu, efel napisał:

Ciężki przypadek. Musisz zastosować metodę eliminacji. W Twoim przypadku problem leży albo w TV albo w routerze (lub jego konfiguracji). Jeżeli się na tym nie znasz (a domyślam się że tak jest) to masz tak naprawdę tylko następujące opcje:

  • na telefonie uruchom przenośny hot spot i połącz się telewizorem z nim (przez WiFi) - jeżeli będzie działać to z telewizorem wszystko ok 
  • skontaktuj się z dostawcą sieci i opisz problem, być może tam uzyskasz pomoc jak skonfigurować router
 
 

Mogę dodać 3. opcję - podłączenie karty ethernet usb

  • Haha 1
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zakładam że adres IP pobierasz przez DHCP a nie wpisujesz ręcznie (wtedy to może być konflikt adresów z innym urządzeniem).
Sprawdź w ustawieniach TV czy pobrał adres IP.
Druga opcja, odepnij kabel i spróbuj po WiFi.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem jednorazowy problem z CX nie łączył się z serwisami jak Netflix, Amazon Prime... internet niby był ale go nie było. Mam router ASUS i prawdopodobnie zablokował ruch sieciowy z/do CXa.

Resetowałem router i kilka razy CXa (do ustawień fabrycznych) wróciło do normy i jest OK. Przypuszczam, że był jakiś konflikt z przydziałem adresów IP / DNS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...