Podhalanin 0 Napisano 29 Listopada 2020 Drodzy, mam problem techniczny i mój zasób pomysłów się wyczerpał. Posiadam LG OLED65CX, wpinam go do domowej sieci i... i nic. Pokazuje, że połączenie jest, natomiast nie mogę z niczym się połączyć, ni z Netflixem ni wybrać np. strony internetowej we wbudowanej przeglądarce. Próbowałem: - podpięcia bezpośrednio z sieci jak i via router; - zmiany DNS (9.9.9.9, 8.8.8.8, 8.8.4.4, 1.1.1.1) zarówno w ustawieniach TV jak i na routerze - odznaczenia i zaznaczania IpV6. Co najciekawsze, czasami działa. Czasami wystarczy kilka razy wyłączyć i włączyć TV i zaczyna się ładować, czasami czekam i godzinę na Netflix i nijak nie chce się połączyć. W tej samej sieci działa inny TV(Philipsa) i jest OK. Internet działa, w tym samym czasie odpalam na laptopie Netflixa i surfuje przez komórkę. Poza tym, na TV jest ta informacja: połączona przy użyciu kabla. Oprogramowanie TV aktualne, aplikacje aktualne. Reset TV do ustawień fabrycznych też był. Może ktoś z Was da rady mi pomóc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 394 Napisano 7 Grudnia 2020 W dniu 29.11.2020 o 11:30, Podhalanin napisał: Drodzy, mam problem techniczny i mój zasób pomysłów się wyczerpał. Posiadam LG OLED65CX, wpinam go do domowej sieci i... i nic. Pokazuje, że połączenie jest, natomiast nie mogę z niczym się połączyć, ni z Netflixem ni wybrać np. strony internetowej we wbudowanej przeglądarce. Próbowałem: - podpięcia bezpośrednio z sieci jak i via router; - zmiany DNS (9.9.9.9, 8.8.8.8, 8.8.4.4, 1.1.1.1) zarówno w ustawieniach TV jak i na routerze - odznaczenia i zaznaczania IpV6. Co najciekawsze, czasami działa. Czasami wystarczy kilka razy wyłączyć i włączyć TV i zaczyna się ładować, czasami czekam i godzinę na Netflix i nijak nie chce się połączyć. W tej samej sieci działa inny TV(Philipsa) i jest OK. Internet działa, w tym samym czasie odpalam na laptopie Netflixa i surfuje przez komórkę. Poza tym, na TV jest ta informacja: połączona przy użyciu kabla. Oprogramowanie TV aktualne, aplikacje aktualne. Reset TV do ustawień fabrycznych też był. Może ktoś z Was da rady mi pomóc? Ciężki przypadek. Musisz zastosować metodę eliminacji. W Twoim przypadku problem leży albo w TV albo w routerze (lub jego konfiguracji). Jeżeli się na tym nie znasz (a domyślam się że tak jest) to masz tak naprawdę tylko następujące opcje: na telefonie uruchom przenośny hot spot i połącz się telewizorem z nim (przez WiFi) - jeżeli będzie działać to z telewizorem wszystko ok skontaktuj się z dostawcą sieci i opisz problem, być może tam uzyskasz pomoc jak skonfigurować router Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barnaba 1 048 Napisano 7 Grudnia 2020 36 minut temu, efel napisał: Ciężki przypadek. Musisz zastosować metodę eliminacji. W Twoim przypadku problem leży albo w TV albo w routerze (lub jego konfiguracji). Jeżeli się na tym nie znasz (a domyślam się że tak jest) to masz tak naprawdę tylko następujące opcje: na telefonie uruchom przenośny hot spot i połącz się telewizorem z nim (przez WiFi) - jeżeli będzie działać to z telewizorem wszystko ok skontaktuj się z dostawcą sieci i opisz problem, być może tam uzyskasz pomoc jak skonfigurować router W dniu 29.11.2020 o 11:30, Podhalanin napisał: Drodzy, mam problem techniczny i mój zasób pomysłów się wyczerpał. Posiadam LG OLED65CX, wpinam go do domowej sieci i... i nic. Pokazuje, że połączenie jest, natomiast nie mogę z niczym się połączyć, ni z Netflixem ni wybrać np. strony internetowej we wbudowanej przeglądarce. Próbowałem: - podpięcia bezpośrednio z sieci jak i via router; - zmiany DNS (9.9.9.9, 8.8.8.8, 8.8.4.4, 1.1.1.1) zarówno w ustawieniach TV jak i na routerze - odznaczenia i zaznaczania IpV6. Co najciekawsze, czasami działa. Czasami wystarczy kilka razy wyłączyć i włączyć TV i zaczyna się ładować, czasami czekam i godzinę na Netflix i nijak nie chce się połączyć. W tej samej sieci działa inny TV(Philipsa) i jest OK. Internet działa, w tym samym czasie odpalam na laptopie Netflixa i surfuje przez komórkę. Poza tym, na TV jest ta informacja: połączona przy użyciu kabla. Oprogramowanie TV aktualne, aplikacje aktualne. Reset TV do ustawień fabrycznych też był. Może ktoś z Was da rady mi pomóc? 36 minut temu, efel napisał: Ciężki przypadek. Musisz zastosować metodę eliminacji. W Twoim przypadku problem leży albo w TV albo w routerze (lub jego konfiguracji). Jeżeli się na tym nie znasz (a domyślam się że tak jest) to masz tak naprawdę tylko następujące opcje: na telefonie uruchom przenośny hot spot i połącz się telewizorem z nim (przez WiFi) - jeżeli będzie działać to z telewizorem wszystko ok skontaktuj się z dostawcą sieci i opisz problem, być może tam uzyskasz pomoc jak skonfigurować router Mogę dodać 3. opcję - podłączenie karty ethernet usb 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jasiek_31 185 Napisano 7 Grudnia 2020 Zakładam że adres IP pobierasz przez DHCP a nie wpisujesz ręcznie (wtedy to może być konflikt adresów z innym urządzeniem). Sprawdź w ustawieniach TV czy pobrał adres IP. Druga opcja, odepnij kabel i spróbuj po WiFi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tesbor 32 Napisano 7 Grudnia 2020 Miałem jednorazowy problem z CX nie łączył się z serwisami jak Netflix, Amazon Prime... internet niby był ale go nie było. Mam router ASUS i prawdopodobnie zablokował ruch sieciowy z/do CXa. Resetowałem router i kilka razy CXa (do ustawień fabrycznych) wróciło do normy i jest OK. Przypuszczam, że był jakiś konflikt z przydziałem adresów IP / DNS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach