Kupiłam następujący sprzęt: TV LG LED 65SM8050PLC i soundbar LG SL10Y. Mam niestety problem z odtwarzaniem treści 4K i dźwięku dolby atmos na netflixie (chociaż może i problem dotyczy nie tylko netflixa, nie wiem czy na soundbarze/tv powinien pokazać się odpowiedni komunikat? Jeśli tak, to ani razu nie udało mi się uzyskać obrazu 4K ani dźwięku dolby atmos (soundbar podpięty pod ARC) także w innych aplikacjach. Teoretycznie według danych od producenta zarówno TV jak i soundbar powinny w odpowiedni sposób odtwarzać te treści. Co może być przyczyną? Wiem, że częstotliwość odtwarzania ekranu może mieć znaczenie jeśli chodzi o 4K (TV ma 50Hz), ale czy to naprawdę ma znaczenie? Jeśli tak to bez sensu że sprzedają TV jako 4K, jeśli nie można z tego w ogóle skorzystać...
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później.
Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.
Cześć wszystkim.
Kupiłam następujący sprzęt: TV LG LED 65SM8050PLC i soundbar LG SL10Y. Mam niestety problem z odtwarzaniem treści 4K i dźwięku dolby atmos na netflixie (chociaż może i problem dotyczy nie tylko netflixa, nie wiem czy na soundbarze/tv powinien pokazać się odpowiedni komunikat? Jeśli tak, to ani razu nie udało mi się uzyskać obrazu 4K ani dźwięku dolby atmos (soundbar podpięty pod ARC) także w innych aplikacjach. Teoretycznie według danych od producenta zarówno TV jak i soundbar powinny w odpowiedni sposób odtwarzać te treści. Co może być przyczyną? Wiem, że częstotliwość odtwarzania ekranu może mieć znaczenie jeśli chodzi o 4K (TV ma 50Hz), ale czy to naprawdę ma znaczenie? Jeśli tak to bez sensu że sprzedają TV jako 4K, jeśli nie można z tego w ogóle skorzystać...
Udostępnij tę odpowiedź
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach