Skocz do zawartości
Piotr1406

UWAGA na gwarancję firmy LG

Rekomendowane odpowiedzi

5 minut temu, czp napisał:

Mój LG 65 C11 kupiłem  przez internet w Media Expert. Poczytałem ten wątek no i będąc przezornym poszedłem do najbliższego stacjonarnego sklepu Media Expert  z kartą gwarancyjną i fakturą zakupu aby mi podbili tą kartę gwarancyjną no i niestety zonk. Okazało się, że nic takiego nie robią, zwłaszcza, że nie w ich sklepie stacjonarnym sprzęt zakupiony. Po drugie obejrzeli kartę gwarancyjną i stwierdzili, że nawet gdyby chcieli podbić tą gwarancję i wpisać numer seryjny to nie wiadomo gdzie - no i na razie pozamiatane.

Widzę, że jest jakiś mały opór z tą kartą gwarancyjną  - może trzeba będzie przesłać ją do podbicia listem poleconym.

 

A tak właściwie to na której stronie karty gwarancyjnej ma być wpisany numer seryjny data i pieczątka - bo jakoś nie ma wyznaczonego miejsca w tej karcie ?

 

 

Zarejestruj sobie tv na stronie LG i będziesz miał spokój ducha ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mialem ostatnich latach do czynienia z serwisem LG z różnymi sprzętami AGD. Były to albo usterki albo akcje serwisowe.

ZAWSZE chcieli dokument zakupu. NIGDY nie chcieli karty gwarancyjnej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No zarejestrowałem :)

 

Niemniej w warunkach gwarancji w pkt. 3 napisano:

Spoiler

" Karta gwarancyjna jest ważna, jeżeli sporządzona jest na oryginalnym druku lub dostarczonym przez sprzedawcę [beeep]likacie oryginalnej karty gwarancyjnej i zawiera następujące dane: nazwę sprzętu, model, numer fabryczny, datę sprzedaży, pieczęć i podpis sprzedawcy oraz podpis klienta. Dokonywanie jakichkolwiek skreśleń lub poprawek w karcie gwarancyjnej pociąga za sobą jej unieważnienie " 

Spoiler

 

 

Edytowane przez czp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rejestracja NIC Ci nie da, bo to nie jest warunek gwarancji. Pisałem o tym parę postów wyżej. Informował mnie o tym dodatkowo konsultant LG.

Jeśli Mediaexpert nie chce podbić karty, należy złożyć reklamację z tytuły rękojmi  produktu z wadami fizycznymi (niekompletny), na podstawie art. 561 § 1 pkt 4 K.C., gdyż oferują na stronie produkt z gwarancją producenta, a do uprawnień gwarancyjnych jest wymagana karta z wpisami i pieczątką. Załącz do reklamacji Warunki Reklamacji LG. 
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ludzie, co wy z tymi kartami "gwarancyjnymi" macie?? Ostatnie takie miały jakąś wartość w za komuny (co prawda szybko wraca), kiedy były realnym dowodem zakupu.

Nie było kas fiskalnych i komputerów ;)

Dowód zakupu (paragon, faktura, wyciąg z karty, świadek) - to wystarczy do realizacji każdej gwarancji. Rejestracja daje czasami jakie benefity np przedłużenie, łatwiejsza obsługa itp.

Oczywiście jest szereg wyjątków, szczególnych umów, specjalnych towarów, ale nie o tym rzecz w tym wątku. To tylko kupa złomu ;)

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Barnaba ma rację.Po co karta gwarancyjna.Wystarczy paragon albo faktura (w moim przypadku była faktura imienna). Po czterech dniach użytkowania Lg77c1 telewizor przestał działać..Przyjechał serwisant stwierdził usterkę płyty głównej'.Zrobił zdjęcie faktury i tabliczki znamionowej .Za trzy dni przyjechał i wymienił uszkodzoną płytę.

  • Plusik 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli osoby z początku tematu sobie wymyśliły problem i wkleiły fałszywe odpowiedzi LG>? Ja sobie też wymyśliłem informację od konsultanta LG? To, że Tobie/Wam się udało, nic nie znaczy w przypadku, gdy komuś innemu się nie uda i LG się wypnie z powodu braku wpisów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wypnie się, no chyba, że na prawo, ale od tego jest sąd (teoretycznie, bo to się w PL niestety zmienia na gorsze).

Wziąłeś pod uwagę, że "konsultant", to może być jakiś na szybko przygotowany amator. który udziela informacji wg jakiś tam wytycznych przełożonego?

Nóż się w kieszeni otwiera, jak się dzwoni na te wszystkie infolinie "pomocowe". Szczególnie irytują głupotą i ignorancją instytucje zaufania publicznego, jakim są banki :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Krzysztof ja nie neguję Twojego przypadku tylko u mnie było tak jak napisałem.Jako ,że mieszkam k/Szczecina to dzwoniłem właśnie do nich i nie było żadnych problemów.A Tak na marginesie wymieniłem ostatnio ampli ,blu-ray i cały sprzęt agd w kuchni i na wszystko mam "tylko" faktury.

Ps.Serwisanta nie interesowała karta gwarancyjna tylko dowód zakupu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
W dniu 7.05.2020 o 15:54, Piotr1406 napisał:

Ostrzegam wszystkich potencjalnych klientów LG - firma ta deklarująca społeczną odpowiedzialność i orientację na klienta itp. odmawia naprawy gwarancyjnej telewizora OLED bo w książeczce gwarancyjnej nie ma stempelka i daty zakupu. Oto przepełniona szacunkiem dla klienta informacja:
---------------------------------------------------------------
Dotyczy: reklamacji telewizora OLED55C8PLA o numerze seryjnym .....

Szanowny Panie,

Dziękujemy za kontakt z Działem Obsługi Klienta LG Electronics Polska. Po zapoznaniu się ze zgłoszoną reklamacją, pragnę przedstawić stanowisko firmy w przedmiotowej sprawie.
Uprzejmie informujemy, iż zgodnie z punktem 4 warunków udzielonej na urządzenie gwarancji do przeprowadzenia czynności serwisowych niezbędne jest przedstawienie dowodu zakupu wraz z wypełnioną przez sprzedawcę kartą gwarancyjną.
Z przykrością stwierdzam, iż wobec braku jednego z powyższych dokumentów nie będziemy mogli zaproponować gwarancyjnej obsługi serwisowej Pańskiego telewizora.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ku przestrodze wszystkich klientów - bez stempelka w karcie gwarancyjnej nie możecie liczyć na naprawę gwarancyjną (odpowiedź lg poniżej).
Czy dowód zakupu (tak jak w przypadku innych firm) nie jest potwierdzeniem że kupiłem nowy telewizor w ramach oficjalnej dystrybucji? Czy moją winą jest, że nie zostałem poinformowany o tym dziwnym wymaganiu? Czy moją winą
jest, że firma w której kupiłem za ponad 6000 zł telewizor zakończyła działalność? Jaką rolę ma pełnić ta pieczątka/wpis w karcie gwarancyjnej - jakiego rodzaju oszustwa mógłbym się dopuścić?
Równie dobrze jako warunek gwarancji mógłby być czerwony kolor tuszu pieczątki czy odśpiewanie hymnu koreańskiego w obecności sprzedawcy.
Dla mnie to zwykłe cwaniactwo i podłość!
Oczywiście jest rękojmia, ale tu istotny jest sposób potraktowanie klienta, który nie może wprost wyegzekwować oczywistego wydawałoby się prawa. Podstawa rzetelności w biznesie - traktuj klienta tak jak sam chciałbyś być traktowany

Ciekawa rzecz z tą gwarancją. Dwa tygodnia temu (05.05.2022) nabyłem LG65C12LA , ale w mojej karcie, owszem, są na stronie 13 zapisy punktów 1-4, ale na stronie 14 zamieszczono jedynie mini tabelkę "Adnotacje o przebiegu naprawy" , daty zgłoszenia, zakończenia, opis naprawy, data wydania z serwisu itd , ale nigdzie nie ma miejsca na wpisanie "metryki" odbiornika (model, numer seryjny, data zakupu, pieczątka sklepu itd). Czy coś w tzw międzyczasie się zmieniło ? 

Sorki, korekta: Spojrzałem na stronkę 15 i tam, wśród mnogości 15 języków, z których zaledwie 3 są mi nieobce, dojrzałem z radością i nasz ojczysty i stosowne dane odbiornika, sprzedawcy itd, itp do wypełnienia. 

LG_karta_gwar.jpg

Edytowane przez Bodzias

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te telewizory LG teraz to jakaś jedna wadliwa plaga... ekrany padają jak muchy... Co gorsza winny jest klient bo mechanicznie uszkodził i cześć. 

I teraz jak udowodnić, że nikt ekranu nie dotykał, nie stuknął itp..  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...