Skocz do zawartości

Piotr1406

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

8 Neutral

O Piotr1406

  • Tytuł
    VHS

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ostrzegam wszystkich potencjalnych klientów LG - firma ta deklarująca społeczną odpowiedzialność i orientację na klienta itp. odmawia naprawy gwarancyjnej telewizora OLED bo w książeczce gwarancyjnej nie ma stempelka i daty zakupu. Oto przepełniona szacunkiem dla klienta informacja: --------------------------------------------------------------- Dotyczy: reklamacji telewizora OLED55C8PLA o numerze seryjnym ..... Szanowny Panie, Dziękujemy za kontakt z Działem Obsługi Klienta LG Electronics Polska. Po zapoznaniu się ze zgłoszoną reklamacją, pragnę przedstawić stanowisko firmy w przedmiotowej sprawie. Uprzejmie informujemy, iż zgodnie z punktem 4 warunków udzielonej na urządzenie gwarancji do przeprowadzenia czynności serwisowych niezbędne jest przedstawienie dowodu zakupu wraz z wypełnioną przez sprzedawcę kartą gwarancyjną. Z przykrością stwierdzam, iż wobec braku jednego z powyższych dokumentów nie będziemy mogli zaproponować gwarancyjnej obsługi serwisowej Pańskiego telewizora. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ku przestrodze wszystkich klientów - bez stempelka w karcie gwarancyjnej nie możecie liczyć na naprawę gwarancyjną (odpowiedź lg poniżej).Czy dowód zakupu (tak jak w przypadku innych firm) nie jest potwierdzeniem że kupiłem nowy telewizor w ramach oficjalnej dystrybucji? Czy moją winą jest, że nie zostałem poinformowany o tym dziwnym wymaganiu? Czy moją winąjest, że firma w której kupiłem za ponad 6000 zł telewizor zakończyła działalność? Jaką rolę ma pełnić ta pieczątka/wpis w karcie gwarancyjnej - jakiego rodzaju oszustwa mógłbym się dopuścić? Równie dobrze jako warunek gwarancji mógłby być czerwony kolor tuszu pieczątki czy odśpiewanie hymnu koreańskiego w obecności sprzedawcy. Dla mnie to zwykłe cwaniactwo i podłość! Oczywiście jest rękojmia, ale tu istotny jest sposób potraktowanie klienta, który nie może wprost wyegzekwować oczywistego wydawałoby się prawa. Podstawa rzetelności w biznesie - traktuj klienta tak jak sam chciałbyś być traktowany
×
×
  • Dodaj nową pozycję...