Skocz do zawartości
Seba_1988

Reklamacja jak się za to zabrać prawidłowo LG65B7V

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, po 20 miesiącach w środku ekranu wystąpiło wypalenie, tzn. w planszy o kolorze czerwonym środek tv jest dużo bardziej czarny, wypalenie powstało także w prawym dolnym rogu pojawiło się wyfalenie z napisem ,,NETFLIX''. Wszystko jest o tyle dziwne, że logo netflix jest tylko w ich menu a używamy tego serwisu sporadycznie, syn czacem włączy na nim bajki. Dziwne to wszystko, gdyż syn całe dnie spędza na youtube oraz żona ogląda tv z paskami informacyjnymi a żadne wypalenia dodatkowe nie powstały. W tv oczywiście od kupna włączona była opcja przesunięcia pixeli aby uniknąć wypaleń, niestety jednak poswstały. Próbowałem 2 krotnie ,,czyścić'' tv opcją resetowania pixeli, jednak nic to nie pomogło. Tyraz pytanie jak się zabrać za reklamacje tv aby wymienili mi matrycę i oddali pieniądze jeżeli wada powtórzy się jeszcze ze 2 razy. Czy mogę reklamować z tytułu rękojmi ale u producenta? Czy muszę to zrobić w sklepie który kupiłem, czyli EURO RTV AGD. Z tego co wiem reklamacja z tytułu ,,gwarancji'' nie gwarantuje już zwrotu gotówki. I teraz najważniejsze, gdyż tv kupiłem na raty i dalej je spłacam w Alior banku(10 rat do spłacenia), więc czy jeżeli wada będzie powtarzalna to zwrócą mi pieniądze? I jeszcze pytanie, gdyż gdzieś obiło mi się o uszy, że przy tych gabarytach to sprzedawca ma zgłosić się po tv lub wysłać serwisanta po niego prawda to oraz czy muszę mieć pudło do jego transportu? Oraz jaki komplet dokumentów muszę posiadać do reklamacji.

Co do dokumentów jakie posiadam to znalazłem fakturę wystawioną przez euro rtv agd (oryginał,kopia) oraz kartę gwarancyjną lecz nie podbitą, więcz czy muszę rejestrować tv na stronie LG?

Edytowane przez Seba_1988

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Są dwa wyjścia zgłosić do lg albo rękojmia od sklepu w którym kupiłeś tv. Ja zrobiłem tą drugą metodą 21 miesięcy go miałem pierwsze zgłoszenie w sobotę zaniosłem rękojmie właśnie dzisiaj dzwonili z lg żebym im wysłał fotki usterki tabliczki znamieniowej i paragonu. Za dwa dni przywiozą nowy tv pewnie b9.

Wysłane z Honor 9

  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rękojmii udziela sprzedawca a nie producent. Jeśli myślisz o zwrocie kasy - tylko rękojmia. Raty nie mają tu nic do rzeczy.

Wysłane z mojego Redmi 7A przy użyciu Tapatalka

  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, Seba_1988 napisał:

Tyraz pytanie jak się zabrać za reklamacje tv aby wymienili mi matrycę i oddali pieniądze jeżeli wada powtórzy się jeszcze ze 2 razy. Czy mogę reklamować z tytułu rękojmi ale u producenta? Czy muszę to zrobić w sklepie który kupiłem, czyli EURO RTV AGD. Z tego co wiem reklamacja z tytułu ,,gwarancji'' nie gwarantuje już zwrotu gotówki.

Rękojmia u sprzedawcy jest bardziej korzystna, bo jeżeli drugi raz zdarzy Ci się ta sama usterka możesz żądać odstąpienia od umowy i sprzedawca raczej się z tego nie wywinie. Także napisz pismo reklamacyjne z tytułu rękojmi i dostarcz je do sklepu pocztą z potwierdzeniem odbioru. Wzór takiego pisma znajdziesz w necie. W ciągu 14 dni roboczych sklep na piśmie musi Ci wysłać odpowiedź na to pismo, ale wcześniej pewnie skontaktuje się z Tobą serwis celem wysłania fotek albo umówienia się na oględziny TV. 

Jeżeli chodzi o raty i zwrot kasy to raczej jedno drugiemu nie wadzi. Najprawdopodobniej dostajesz do ręki pieniądze, a raty spłacasz sobie dalej albo możesz za otrzymaną kwotę od razu spłacić resztę rat. Sklep nie ma nic do tego jak płaciłeś za sprzęt, bo umowę na raty masz z bankiem. 

  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem z sklepie stacjonarnym. Reklamacje złożyłem przez internet jako rękojmia, przez nr produktu pod jakim został wydany z magazynu, napisałem że chce wymiane na nowy tv. W przypadku powtórzenia wady będę wnioskował o zwrot pieniędzy. Zobaczymy jak się odniosą do tego. Mieliście paragon jak kupowaliście tv?U mnie dowozili do bloku i wnosili i nie dostałem paragonu czy faktury tylko takie coś https://zapodaj.net/0346c268097d4.jpg.html  , wydaje mi się że jesto to ,,wz'' z magazynu? Mam nadzieje, że na podstawie tego będę mógł reklamować normalnie sprzęt, bo karty gwarancyjnej też mi nie podbili jak i nie dali nic więcej.

Poprawka znalazłem paragon, ale nie pomyślałem obkleiłem go taśmą klejącą aby się nie rozmył i musiał klej jakoś wejść w reakcję z paragonem i tusz zniknął, ciekawe czy euro rtv agd będzie robić problemy skoro na ,,wz'' jest wszystko.

Edytowane przez Seba_1988

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WZka wystarczy.
Od ponad 5 lat nie ma obowiązku posiadania paragonu/faktury. Musisz tylko podać dane, dzięki którym sprzedawca może zidentyfikować sprzedaż (np. wyciąg z konta przy płatności kartą, egz./nr umowy kredytowej itp.).

Wysłane z mojego Redmi 7A przy użyciu Tapatalka

  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
WZka wystarczy.
Od ponad 5 lat nie ma obowiązku posiadania paragonu/faktury. Musisz tylko podać dane, dzięki którym sprzedawca może zidentyfikować sprzedaż (np. wyciąg z konta przy płatności kartą, egz./nr umowy kredytowej itp.).

Wysłane z mojego Redmi 7A przy użyciu Tapatalka


Dokładnie tak
  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli nr umowy kredytowej w tym przypadku z Alior Bankiem rozumiem, że wystarczy i ta ,,wz''? Dzisiaj sklep Euro Rtv Agd odpisał na emaila : ,,Uprzejmie informujemy, iż produkt został zgłoszony do Autoryzowanego Serwisu Producenta w celu diagnozy zgłoszonej wady.Prosimy o cierpliwe oczekiwanie na kontakt pracownika serwisu w celu umówienia wizyty domowej w dogodnym terminie. Kontakt pracownika serwisu powinien nastąpić w ciągu 3, a najpóźniej 5 dni roboczych. Dalszy sposób załatwienia reklamacji będzie możliwy po uzyskaniu opinii serwisu.'' Dam znać jak się sprawa potoczyła po przyjeździe serwisanta. Dziękuję za cenne rady i pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, serwis nawet sie do mnie nie pofatygowal, wyslalem zdjecia na podstawie ktorych, serwis przeslal do euro rtv agd odmowna odpowiedz i euro rtv agd odpisalo takie cos:

”W odpowiedzi na złożoną reklamację uprzejmie informujemy, że zgłoszone żądanie reklamacyjne nie może być uwzględnione.

Przeprowadzona weryfikacja podanej w zgłoszeniu reklamacyjnym wady towaru nie potwierdziła jej występowania. Reklamowany towar jest zgodny z umową, wolny od wad, za które Sprzedawca ponosi odpowiedzialność. W zaistniałych okolicznościach nie jest możliwe załatwienie reklamacji w oczekiwany sposób.

Kontakt telefoniczny z Centrum Obsługi Klienta możliwy jest pod numerem 855 855 855*, od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 20:00.



* opłata według taryfy operatora


Z poważaniem,

Magdalena Rusin
Specjalista ds. Obsługi Klienta” Wysylam zdjecia, czy wedlug was nie jest to wypalenie? Wedlug mnie ewidentnie tak, jak to mam rozegrac i jak prawidlowo sie odwolac aby uwzglednili moja reklamacje. Nie po to czlowiek kupuje drogi tv aby wciskali ,,kity,, ze tv jest wolny od wad.

IMG_20200123_224811.jpg

IMG_20200123_224811.jpg

IMG_20200123_224733.jpg

IMG_20200123_224718.jpg

Edytowane przez Seba_1988
Poprawa bledow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tez mi sie tak wydaje, przeciez ewidentnie widac, ze wypalenia istnieja. Tylko czy lg nie wysle znowu sprawy do tego lipnego serwisu z Bielska-bialej¿. Czy teraz dzwonic w ogole do serwisu i dowiadywac sie na jakiej podstawie odrzucili moja reklamcje, czy zadzwonic na infolinie euro rtv agd, ze napewno sie odwolam od decyzji, albo zglosic kolejna na stronie lg¿ Mial ktos z was taka sytuacje, bo nie wiem co poczac, na pewno tego tak nie zostawie.

Edytowane przez Seba_1988
Poprawa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dosyłam kolejne zdjęcia i pytam was czy wy też widzicie tu wypalenia czy może ja jestem ślepy. Rozumiem, że serwis wciska kit abym odpuścił?. Jakieś rady, bo dzwoniłem na infolinie euro rtv i niby opiekun mojej reklamacji ma się zgłosić, napisałem również maila iż nie uznaje takiej wątpliwej odmowy bez pisemnej ekspertyzy czystotechnicznej oraz w przypadku omowy udam się do rzecznika spraw konsumenta oraz radcy prawnego aby spytać go o możliwość wstąpienia na drogę sądową. Napisałem również, żeby serwis pofatygował się jednak osobiście a nie odmawiał na podstawie 3 nie wyraźnych zdjęć z mojego telefonu. Ponadto czytałem opinię o tym serwisie (bielserwis), który z wyglądu przypomina okratowaną cele, w skrócie lucie piszą że serwis to kołchoz oraz, że nie potrafią naprawić sprzętu.

IMG_20200128_141101.jpg

IMG_20200128_141141.jpg

MVIMG_20200128_141124.jpg

Edytowane przez Seba_1988
pisownia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach



. Czy teraz dzwonic w ogole do serwisu i dowiadywac sie na jakiej podstawie odrzucili moja reklamcje

Serwis tylko wydał opinię, reklamację odrzucił sprzedawca.


Wysłane z mojego Redmi 7A przy użyciu Tapatalka

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 minuty temu, sztaba napisał:


 


Serwis tylko wydał opinię, reklamację odrzucił sprzedawca.


Wysłane z mojego Redmi 7A przy użyciu Tapatalka
 

Dzwoniłem na infolinie euro rtv agd i nawet kobieta tam pracująca zdziwiła się iż serwis im nie dosłał żadnej ekspertyzy, ponadto Pan z serwisu kazał dosłać 3 zdjęcia i mówił, że zoriętuje się w tej sprawie, nie zadzwonił tylko bezczelnie na podstawie tych 3 zdjęć wydał opinie, przecież to chore jakieś jest. Jak się za to zabrać, bo według mnie jest to ewidentne robienie konsumenta w ,,balona''.  Zgłosiłbym sprawę przez infolinie LG, jednak wtedy tv idzie na gwarancję wię w razie czego nie oddadzą pieniędzy w przypadku powtarzalności wady.

Edytowane przez Seba_1988

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie kombinuj tylko wal do LG matryc już raczej nie mają to dostaniesz nowy TV z 24m gwarancją. 

  • Zmieszany 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, gret2013 napisał:

Nie kombinuj tylko wal do LG matryc już raczej nie mają to dostaniesz nowy TV z 24m gwarancją. 

Tylko, że pozbawiam się opcji zwrot pieniędzy w przypadku powtarzalności wady a wymieniać tv co 1,5 roku to sądzisz, że jest sens denerwować się co chwila i liczyć na to, że LG wymieni tv lub matryce, skoro w instrukcji mają nawet napisane iż z powodu wypaleń nie można domagać się reklamacji. Z tego co doczytałem na zagranicznych forach to w USA LG odmawia z automatu reklamację z tutułu wypaleń zasłaniając się tym, że jest informacja o nie uwzględnianiu takiej reklamacji w instukcji tv. Czy strona LG nie skieruje czasem serwisanta z tego nierzetelnego serwisu, gdyż jest on autoryzowanym serwisantem sprzętu LG i sony.

Edytowane przez Seba_1988
  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzwoniłem na infolinie euro rtv agd i nawet kobieta tam pracująca zdziwiła się iż serwis im nie dosłał żadnej ekspertyzy, ponadto Pan z serwisu kazał dosłać 3 zdjęcia i mówił, że zoriętuje się w tej sprawie, nie zadzwonił tylko bezczelnie na podstawie tych 3 zdjęć wydał opinie, przecież to chore jakieś jest. Jak się za to zabrać, bo według mnie jest to ewidentne robienie konsumenta w ,,balona''.  Zgłosiłbym sprawę przez infolinie LG, jednak wtedy tv idzie na gwarancję wię w razie czego nie oddadzą pieniędzy w przypadku powtarzalności wady.

Hym mi też w serwisie w Bielsko Biała taką samą procedurę przeprowadzili wysłałem 2 zdjęcia wypalenia nawet ciut mniejsze miałem bez problemu dostałem nowy tv.

 

Wysłane z Honor 9

 

 

 

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, paszczak7005 napisał:

Hym mi też w serwisie w Bielsko Biała taką samą procedurę przeprowadzili wysłałem 2 zdjęcia wypalenia nawet ciut mniejsze miałem bez problemu dostałem nowy tv.

 

Wysłane z Honor 9

 

 

 

Jesli mozna wiedziec to czy zglaszales przez sklep czy strone lg¿ Pamietasz nazwe serwisu z bielska bialej, bo moj sprawdzal bielserwis i zglaszalem na rekojmie przez sklep euro rtv agd.

Edytowane przez Seba_1988
Poprawa tekstu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jesli mozna wiedziec to czy zglaszales przez sklep czy strone lg¿ Pamietasz nazwe serwisu z bielska bialej, bo moj sprawdzal bielserwis i zglaszalem na rekojmie przez sklep euro rtv agd.
Tak BielSerwis innego niema ja robiłem rękojmie u sprzedawcy Media Markt po dwóch dniach zadzwonili z serwisu lg żebym im fotki wysłał jak najszybciej to dostanę nowy tv po 7 dniach odezwał się sklep potwierdzając że na nowy tv wymienią.
W twoim przypadku jeśli sklep kombinuje to zrób to w ramach gwarancji zadzwoń do lg zgłoś problem też pewnie dostaniesz nowy tv po co kombinować.

Wysłane z Honor 9

  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 godzin temu, Seba_1988 napisał:

Dosyłam kolejne zdjęcia i pytam was czy wy też widzicie tu wypalenia czy może ja jestem ślepy. Rozumiem, że serwis wciska kit abym odpuścił?. Jakieś rady, bo dzwoniłem na infolinie euro rtv i niby opiekun mojej reklamacji ma się zgłosić, napisałem również maila iż nie uznaje takiej wątpliwej odmowy bez pisemnej ekspertyzy czystotechnicznej oraz w przypadku omowy udam się do rzecznika spraw konsumenta oraz radcy prawnego aby spytać go o możliwość wstąpienia na drogę sądową. Napisałem również, żeby serwis pofatygował się jednak osobiście a nie odmawiał na podstawie 3 nie wyraźnych zdjęć z mojego telefonu. Ponadto czytałem opinię o tym serwisie (bielserwis), który z wyglądu przypomina okratowaną cele, w skrócie lucie piszą że serwis to kołchoz oraz, że nie potrafią naprawić sprzętu.

Wypalenie masz ewidentne. Tu zadziałała standardowa procedura sklepu: mimo że to sklep akceptuje albo odrzuca reklamację tzn jest prawnie za nią odpowiedzialny często posiłkuje się zewnętrznym autoryzowanym serwisem. W tych serwisach pracują tylko ludzie. Jakiś Mietek zobaczył te zdjęcia i postanowił że odrzuci reklamacje bo mu się np nie podobają mebelki obok Twojego TV, albo wkurzyła go rano żona. Sklep dostał maila od Mietka i na tej podstawie odrzucił Twoją reklamację. 

Ja na Twoim miejscu nie zgłaszałbym ten usterki w trybie gwarancji u producenta, tylko cisnął dalej sklep w trybie rękojmi. Ponieważ za pierwszym razem odrzucili Twoją reklamację, robisz drugą, ale jako Twoje żądanie piszesz odstąpienie od umowy, czyli zwrot pieniędzy. Ponieważ sklep sobie strzelił w stopę posiłkując się opinią Mietka, a wada jest ewidentna jesteś skazany na sukces, czyli dostaniesz kasę za TV. Będziesz musiał 3 razy zgłosić tą rękojmię, jeżeli za każdym razem dostaniesz odmowę to idziesz do rzecznika praw konsumenta. Poszukaj już teraz rzeczoznawcy, zadzwoń do niego i się zapytaj czy wyda Ci opinię, ile za to weźmie i czy musisz dostarczyć mu TV. Rzeczoznawca będzie konieczny na etapie rzecznika, ale im wcześniej Ci się uda ją załatwić, tym lepiej bo będziesz mógł opinię rzeczoznawcy dołączyć do którejś rękojmi - sklep jeżeli ją zobaczy to może zmięknie.

  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, efel napisał:

Wypalenie masz ewidentne. Tu zadziałała standardowa procedura sklepu: mimo że to sklep akceptuje albo odrzuca reklamację tzn jest prawnie za nią odpowiedzialny często posiłkuje się zewnętrznym autoryzowanym serwisem. W tych serwisach pracują tylko ludzie. Jakiś Mietek zobaczył te zdjęcia i postanowił że odrzuci reklamacje bo mu się np nie podobają mebelki obok Twojego TV, albo wkurzyła go rano żona. Sklep dostał maila od Mietka i na tej podstawie odrzucił Twoją reklamację. 

Ja na Twoim miejscu nie zgłaszałbym ten usterki w trybie gwarancji u producenta, tylko cisnął dalej sklep w trybie rękojmi. Ponieważ za pierwszym razem odrzucili Twoją reklamację, robisz drugą, ale jako Twoje żądanie piszesz odstąpienie od umowy, czyli zwrot pieniędzy. Ponieważ sklep sobie strzelił w stopę posiłkując się opinią Mietka, a wada jest ewidentna jesteś skazany na sukces, czyli dostaniesz kasę za TV. Będziesz musiał 3 razy zgłosić tą rękojmię, jeżeli za każdym razem dostaniesz odmowę to idziesz do rzecznika praw konsumenta. Poszukaj już teraz rzeczoznawcy, zadzwoń do niego i się zapytaj czy wyda Ci opinię, ile za to weźmie i czy musisz dostarczyć mu TV. Rzeczoznawca będzie konieczny na etapie rzecznika, ale im wcześniej Ci się uda ją załatwić, tym lepiej bo będziesz mógł opinię rzeczoznawcy dołączyć do którejś rękojmi - sklep jeżeli ją zobaczy to może zmięknie.

Tak tez zrobie, kolega paszczak 7005 pisal powyzej, ze mial mniejsze wypalenia a ten sam serwis autoryzowany ktory odrzucil mija reklamacje, jego uwzglednil i wymienili mu tv na nowy, takze dziwne to, pewnie jakis nieogarniety pracownik patrzyl na moje zdjecia lub ma zle ustawione kolory na monitorze. U mnie na nowym smartfonie ewidentnie widac wypalenia natomiast na starej matrycy nt juz nie bardzo wiec lepiej wnioskowac o przyjazd serwisu do domu. Zlorze kolejna reklamacje z tutulu rekojmi i sie odezwe jak sie sprawa potoczyla aby kolejne osoby wiedzialy jak nie dac sie ,,wydymac,,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@efel  Złożyłem kolejną reklamacje przez strone tytułową euro rtv agd z tytułu rękojmi, dodałe zdjęcia i napisałem, że to kolejna reklamacja w przypadku odmowy udaje się do rzecznika spraw konsumenta a w następnym wypadku odmowy do radcy prawnego aby zaczerpnąc informacji o mniesieniu sprawy do sądu. Tym razem wnioskuję o zwrot gotówki. Zastanawia mnie jak jest z odmową reklamacji czy liczy się ona w ogóle i za 3 razem mam prawo domagać się zwrotu gotówki czy tylko jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie a usterka ponownie wystąpi mam prawo zażądać zwrotu gotówki, pytam go zwort gotówki z tego co wiem to przysługuje gdy wada jest powtarzalna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Seba_1988 napisał:

@efel  Złożyłem kolejną reklamacje przez strone tytułową euro rtv agd z tytułu rękojmi, dodałe zdjęcia i napisałem, że to kolejna reklamacja w przypadku odmowy udaje się do rzecznika spraw konsumenta a w następnym wypadku odmowy do radcy prawnego aby zaczerpnąc informacji o mniesieniu sprawy do sądu. Tym razem wnioskuję o zwrot gotówki. Zastanawia mnie jak jest z odmową reklamacji czy liczy się ona w ogóle i za 3 razem mam prawo domagać się zwrotu gotówki czy tylko jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie a usterka ponownie wystąpi mam prawo zażądać zwrotu gotówki, pytam go zwort gotówki z tego co wiem to przysługuje gdy wada jest powtarzalna.

https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/

Tu masz wyraźnie napisane co i jak:

image.png.11449b6182c8b498f1e127899760ad46.png

Reklamowałeś raz. Napisali Ci że TV jest zgodny z umową i wolny od wad, czyli sprzedawca nie wywiązał się ze swoich obowiązków za pierwszym razem. U Ciebie nawet to jest groteskowe, bo nikt poza zdjęciami nie widział nawet sprzętu na oczy i wydał taką opinię. Byle który prawnik, albo rzecznik zgniecie sklep na miazgę za taką politykę serwisową. 

 

  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
26 minut temu, efel napisał:

https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/

Tu masz wyraźnie napisane co i jak:

image.png.11449b6182c8b498f1e127899760ad46.png

Reklamowałeś raz. Napisali Ci że TV jest zgodny z umową i wolny od wad, czyli sprzedawca nie wywiązał się ze swoich obowiązków za pierwszym razem. U Ciebie nawet to jest groteskowe, bo nikt poza zdjęciami nie widział nawet sprzętu na oczy i wydał taką opinię. Byle który prawnik, albo rzecznik zgniecie sklep na miazgę za taką politykę serwisową. 

Czyli zgłosić już sprawę do rzecznika czy czekać na decyzje jaką podejmią po tej 2giej próbie reklamacji co teraz zgłosiłem i wnioskowałem o zwrot pieniedzy, bo jeżeli teraz mi przysługuje już zwrot pieniedzy to czy nie lepiej złosić to rzecznika, żeby rozpatrzyli ją pozytywnie, bo wczesniej ,,kolega'' napisał, że muszę 3 próby zrobić i dopiero jak odrzucą to wtedy udać się do rzecznika praw konsumenta. Bo co jeżeli teraz będą chcieli mi wymienić tv na nowy a ja chcę zwrot gotówki. I teraz pytanie, bo rozumiem, że zrot gotówki to jest tyle ile mam na ,,wz'' a widnieje tam kwota 9000zł z tym, że wziąłem ten tv na raty i sklep jakby 3 raty mi zapłacił to teraz ile pieniedzy mi zwrócą, tyle co na ,,wz'' czy odliczą sobie te 3 raty i oddadzą mi tyle ile zapłaciłem czyli 8000zł? Pozdrawiam.

 

A jak w ogóle z rzeczoznawcą rtv, w mojej okolicy wpisując tą nazwę wyświetlają się głównie rzeczoznawcy w prawie budowlanym, nie jest czasem tak, że opinie wystawiają  serwisy rtv np. autoryzowane LG czy do kogo mam się udać po taką ekspertyzę sprzętu, pytam gdyż nigdzie nie znalazłem w internecie o tym informacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...