Skocz do zawartości
Seba_1988

Reklamacja jak się za to zabrać prawidłowo LG65B7V

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 21.02.2020 o 16:44, Seba_1988 napisał:

Tylko jak interpretować zdanie ,,w rozsądnym czasie i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta'', bo jeżeli nie jest to prawnie rozwiązane to ciężko będzie mi udowodnić, że miesiąc bez sprzętu to nadmierna niedogoność dla mnie.

No to jest właśnie lipa i zostawia zbyt wiele do interpretacji. W tym przypadku jednak warto posłużyć się przykładem, że inne reklamacje TV są załatwiane z reguły dużo szybciej. Zrób tak jak pisałem - napisz maila z terminem w którym mają się zmieścić, bo inaczej będziesz żądał odstąpienia od umowy.

W dniu 21.02.2020 o 16:44, Seba_1988 napisał:

Pytam co się stanie, gdy powiedzmy przyznano mi reklamacje z tytułu rękojmi tak jak teraz a został mi powiedzmy miesiąc do końca gwarancji, czy taki sprzedawca może przeciągać specjalnie wymiane sprzętu i po 2 miesiącach nagle się z decyzji wycofać pozostawiając mnie już jak wiadomo bez gwarancji i z telewizorem z wadą, lub czy może mnie w inny sposób wykiwać, jak np. wysłanie w ostatni dzień trwania gwarancji serwis który podważy wiarygodność tej wady i nie będę miał czasu aby wybrać się do rzeczoznawcy? Pytam bo zastanawiam się czy nie chcą się czasem jakoś wykręcić z wymiany.

Nie ma takiej opcji. Nawet jak mija termin 2 lat od momentu zakupu to masz jeszcze ROK na zgłoszenie rękojmi. Jedyne co musisz pamiętać, to w piśmie jasno określić kiedy zauważyłeś wadę - ten termin musi się znaleźć w okresie chronionym przez rękojmię. W praktyce tak naprawdę przedłuża to okres rękojmi do 3 lat, bo z reguły sprzedawca nie będzie w stanie podważyć terminu zauważenia przez Ciebie wady. 

Także nic się nie bój - nie wykiwają Cię na terminach, bo masz jeszcze cały rok. Szczególnie że masz już dowody złożenia reklamacji przed upływem właściwej rękojmi. 

  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzwonil serwis, w poniedzialek przywioza tv na wymiane. Teraz takie pytanie, bo rozumiem ze serwis paragonu nie daje, to jakiego potwierdzenia mam żądac, zeby nie bylo problemu z kolejna rekojmia,oraz czy w przypadku gdy tv okaze sie uszkodzony lub beda chcieli wcisnac mi starszy model mam prawo odmowic takiej wymiany? Jak bylo u was z wymiana, czy serwis ma obowiazek podpiac i sprawdzic sprzet czy nie ma wad i uszkodzen czy to juz nie ich problem bo to od producenta prosto jest. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz obecnie b7 to spewnością przywiozą b9. Paragonu nie dostaniesz tylko zrobią Ci wpis do karty gwarancyjnej że to po wymianie serwisowej napiszą model i numer tv, data i podpis. Ja tak przynajmniej miałem.

Wysłane z Honor 9

  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, paszczak7005 napisał:

Jeżeli masz obecnie b7 to spewnością przywiozą b9. Paragonu nie dostaniesz tylko zrobią Ci wpis do karty gwarancyjnej że to po wymianie serwisowej napiszą model i numer tv, data i podpis. Ja tak przynajmniej miałem.

Wysłane z Honor 9 Wpis robią do karty gwarancyjnej starego tv czyli b7, czy na nowej mi nabić mają czyli w B9 jak przywiozą? A czy na podstawie tego wpisu będę mógł ponownie złożyć reklamacje z tytułu rękojmi czy będą problemy robić, że paragonu nie ma a ,,wz'' też straciła ważność rękojmi czyli 2 lat? Z takiego tytułu teraz reklamowałem, a jeżeli  sutuacja z wypaleniami się powtórzy, to będę wnioskował zwrot pieniędzy a jak wiadomo z tutułu gwarancji takiej opcji nie ma.

 

Edytowane przez Seba_1988

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wpis zrobią w nowej gwarancji stara z b7 zabiorą. Na drugie pytanie nie jestem pewien ale nowy telewizor to wszystko od nowa






Wysłane z Honor 9

  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, dzis przyjechal bielserwis. Stary tv 65b7 zabrali, pezywiezli nowy 65 c9, jest tak jak kolega pisal , zrobili wpis do nowej karty gwarancyjnej, ktorego dnia i na jaki tv wymienili. Zastanawianie jak teraz z rekojmia, bo podajac reklamacje przez formularz na stronie podaje sie nr ,,wz,, ktora jest wystawiona przeciez na b7 oraz podaje sie tam rowniez model tv, wiec czy orietujecie sie jak to ma wygladac w przypadku kolejnych wypalen matrycy¿ Na razie jestem zadowolony bo c9 to bardzo dobry model ktory ustepuje tylko E9.

Co do bandingu, na razie nie zauwazylem nic w kolorze gray, sprawdzilem tez wzornikami kolorow i ghosting i tez spoko, znacznie lepiej niz w b7.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, Seba_1988 napisał:

Zastanawianie jak teraz z rekojmia, bo podajac reklamacje przez formularz na stronie podaje sie nr ,,wz,, ktora jest wystawiona przeciez na b7

Ile razy mam tłumaczyć że rękojmi nie powinno się absolutnie zgłaszać przez jakieś formularze na stronie? Raz miałeś z tym problemy i znowu w to brniesz?

Robisz reklamację na piśmie do której załączasz ksero dowodu zakupu za B7 i ksero książki gwarancyjnej C9 w którym masz info o wymianie. Tyle wystarczy. 

  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, efel napisał:

Ile razy mam tłumaczyć że rękojmi nie powinno się absolutnie zgłaszać przez jakieś formularze na stronie? Raz miałeś z tym problemy i znowu w to brniesz?

Robisz reklamację na piśmie do której załączasz ksero dowodu zakupu za B7 i ksero książki gwarancyjnej C9 w którym masz info o wymianie. Tyle wystarczy. 

Spoko, dziekuje za rady, tak tez nastepnym razem zrobie. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy wypalenia omawiane w tym wątku są traktowane jako awaria ??  Chodzi mi o wykupioną 5 letnią gwarancję w sklepie MM (awarie, NW, przepięcia).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, wrk84 napisał:

Panowie czy wypalenia omawiane w tym wątku są traktowane jako awaria ??  Chodzi mi o wykupioną 5 letnią gwarancję w sklepie MM (awarie, NW, przepięcia).

Kupiłeś coś i nie wiesz co? Hmmm chyba powinieneś to sprawdzić przed wyłożeniem kasy? Poczytaj sobie OWU tego ubezpieczenia, ale i tak się nie dowiesz, bo te zapisy są skonstruowane w taki sposób, żeby dawać możliwość interpretacji w zależności po której stronie biurka siedzisz.

Fakt jest taki, że na forum jeszcze nikt nie skorzystał z sukcesem z takiej gwarancji w przypadku wypaleń. Był bodajże jeden taki użytkownik który pisał że będzie próbował, ale albo mi to umknęło, albo przepadł bez śladu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, efel napisał:

Kupiłeś coś i nie wiesz co? Hmmm chyba powinieneś to sprawdzić przed wyłożeniem kasy? Poczytaj sobie OWU tego ubezpieczenia, ale i tak się nie dowiesz, bo te zapisy są skonstruowane w taki sposób, żeby dawać możliwość interpretacji w zależności po której stronie biurka siedzisz.

Fakt jest taki, że na forum jeszcze nikt nie skorzystał z sukcesem z takiej gwarancji w przypadku wypaleń. Był bodajże jeden taki użytkownik który pisał że będzie próbował, ale albo mi to umknęło, albo przepadł bez śladu...

Nie kupiłem. Miałem zamiar ale się wyleczyłem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...