Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

VESTEL jest zleceniobiorcą. Produkują/montują/składają dla wielu TV brandów. Każdy posiadacz fabryki telewizorów przyjmie dziś zlecenie od każdego. Jedynym wyjątkiem jest chyba LG.

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, UHD fan napisał:

VESTEL jest zleceniobiorcą. Produkują/montują/składają dla wielu TV brandów. Każdy posiadacz fabryki telewizorów przyjmie dziś zlecenie od każdego. Jedynym wyjątkiem jest chyba LG.

Ale KIPISZ !!  i później z tego wychodzi kaszanka ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kaszanka. Później. Rozumiem. Z trudem. Generalnie ciekawa opinia.

KIPISZ to chyba ze słownika knajackiej mowy ?

Edytowane przez UHD fan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 20.04.2020 o 14:05, UHD fan napisał:

Kaszanka. Później. Rozumiem. Z trudem. Generalnie ciekawa opinia.

KIPISZ to chyba ze słownika knajackiej mowy ?

KIPISZ to  potoczne określenie tzn. bałagan tak mi się skojarzyło.  :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cześć, Kupiłem 50BL2EA. Problemy podobne do tych zgłaszanych tutaj:
- chwilowe przyciemnienie ekranu,
- migający obraz przesyłany z komputera https://photos.google.com/photo/AF1QipNdu4Wu829Ikp35KfaJNCiuxoHv3jBtuGeVLIxh
- bardzo słabe kąty widzenia. przy 45st to widać tylko żółty.

TV wysłany do UMC. Serwis stwierdził wadę nienaprawialną a Sklep (oleole) przysłał nowy TV, który niestety posiada te same wady.
 Ponownie zgłosiłem się do UMC, przyjęli zgłoszenie i  wczoraj kurier zabrał TV :(

nie wiem jaką miałem wersję oprogramowania, ale u mnie nie dało się wejść do menu/w obu Telewizorach/ podczas korzystania z aplikacji np. z Netflix. menu działało tylko w trybie TV oraz HDMI.

A co do zalet:
+jakość obrazu - świetna.
+dźwięk jak na TV - mile mnie zaskoczył
+ i ogromny plus za możliwość sterowania głośnością zewnętrznych głośników podłączonych przez wyjście słuchawkowe.

czekam na naprawę lub telewizor nr.3

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam też jestem posiadaczem tego padła :) android 9 aktualizacja sierpień 2019 ogólnie tv okej tylko problem z obrazem. Czy ktoś może wie jak odpalić menu serwisowe w tym modelu? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, Mateusz Terlecky napisał:

Witam też jestem posiadaczem tego padła :) android 9 aktualizacja sierpień 2019 ogólnie tv okej tylko problem z obrazem. Czy ktoś może wie jak odpalić menu serwisowe w tym modelu? 

Witaj- do menu serwisowe jeszcze się nie dobrałem- jaki masz problem z obrazem ? Nowszego androida wgrywa tylko serwis pod Toruniem, ja mam wersję ze stycznia 2020.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 9.05.2020 o 12:32, Siapek 666 napisał:

cześć, Kupiłem 50BL2EA. Problemy podobne do tych zgłaszanych tutaj:
- chwilowe przyciemnienie ekranu,
- migający obraz przesyłany z komputera https://photos.google.com/photo/AF1QipNdu4Wu829Ikp35KfaJNCiuxoHv3jBtuGeVLIxh
- bardzo słabe kąty widzenia. przy 45st to widać tylko żółty.

TV wysłany do UMC. Serwis stwierdził wadę nienaprawialną a Sklep (oleole) przysłał nowy TV, który niestety posiada te same wady.
 Ponownie zgłosiłem się do UMC, przyjęli zgłoszenie i  wczoraj kurier zabrał TV :(

nie wiem jaką miałem wersję oprogramowania, ale u mnie nie dało się wejść do menu/w obu Telewizorach/ podczas korzystania z aplikacji np. z Netflix. menu działało tylko w trybie TV oraz HDMI.

A co do zalet:
+jakość obrazu - świetna.
+dźwięk jak na TV - mile mnie zaskoczył
+ i ogromny plus za możliwość sterowania głośnością zewnętrznych głośników podłączonych przez wyjście słuchawkowe.

czekam na naprawę lub telewizor nr.3

Witaj :)

 

Jak TV wróci z naprawy to dopiszesz więcej plusów ;)

A co do kątów - to nie wina matrycy typu VA - ta technologia tak ma.

Świetnie się sprawdza w pomieszczeniach wąskich a długich - czyli w wagonie ;)

Wtedy ten obraz czarny jest jak na w prost patrzysz, także siadaj w fotelu przed tv w odległości 4m i się nie wierć ;) 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"telewizor nie został naprawiony z powodu braku możliwości przywrócenia funkcjonalności" oraz "defekt nienaprawialny"- tak napisał mi serwis UMC :(
to już drugi taki egzemplarz tego TV u mnie.

wysłałem prośbę o kontakt do sklepu - oleole.pl. Zapewne będą wysyłać do mnie kolejny egzemplarz.

Teraz się zastawiam czy dalej brać tego Sharpa, czy może coś innego, ponieważ mam obawy co do jakości tej serii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Siapek 666 napisał:

"telewizor nie został naprawiony z powodu braku możliwości przywrócenia funkcjonalności" oraz "defekt nienaprawialny"- tak napisał mi serwis UMC :(
to już drugi taki egzemplarz tego TV u mnie.

wysłałem prośbę o kontakt do sklepu - oleole.pl. Zapewne będą wysyłać do mnie kolejny egzemplarz.

Teraz się zastawiam czy dalej brać tego Sharpa, czy może coś innego, ponieważ mam obawy co do jakości tej serii.

Jak sama nazwa wskazuje - SZARPAnie się z towarem. 

Współczuję,  ja odpukać już mam OK może na dwa lata starczy czy ile tam ma ta gwarancja ... ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uwaga!... normalnie szok!

Dostałem update do Androida :)

 

Z nowości dostrzegam na wygaszaczu ekranu pojawiła się prognoza pogody (słoneczko i temperatura ) 

Netflix się szybko uruchamia ! 

To tyle uda  udało mi się zaobserwować  na szybko.

Jak coś jeszcze znajdę to opiszę. 

Co ważne, po update ustawienia ekranu są zachowane. 

IMG_20200518_205010.thumb.jpg.ea81239bd7e1b4264543cc562b4e9a35.jpg

  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 24.05.2020 o 12:39, Mateusz Terlecky napisał:

Witam a mnie po aktualizacji zaatakowało menu serwisowe i nadal nie wiem jak się go pozbyć. 

15903167185924120818492313460230.jpg

Teraz uwaga dla wszystkich jeżeli by poszło coś nie tak jak u mnie a nie chcecie wysłać telewizora na gwarancję do serwisu aby wyszli z menu serwisowego taka informacje dostałem od umc Poland. Do wyjścia z menu potrzebne będzie myszka na USB oraz aplikacja android tv remote. Wtedy można przesunąć. Obraz z literka K i normalnie skonfigurować tv. Menu serwisowe pojawiło się po przywróceniu ustawień fabrycznych już po aktualizacji. 

  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, Mateusz Terlecky napisał:

Teraz uwaga dla wszystkich jeżeli by poszło coś nie tak jak u mnie a nie chcecie wysłać telewizora na gwarancję do serwisu aby wyszli z menu serwisowego taka informacje dostałem od umc Poland. Do wyjścia z menu potrzebne będzie myszka na USB oraz aplikacja android tv remote. Wtedy można przesunąć. Obraz z literka K i normalnie skonfigurować tv. Menu serwisowe pojawiło się po przywróceniu ustawień fabrycznych już po aktualizacji. 

No super!!  - dzięki za informacje, a teraz ciekawe jak wejść w menu serwisowe - :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć, ostatnio zakupiłem 55 calowego Sharpa z tej serii i jedna rzecz doprowadza mnie w nim do szału - telewizor sam zmienia sobie kontrast/jasność w zależności od tego, co jest na ekranie. Wszystkie bajery i polepszacze obrazu mam powyłączane, ale z tym nie mogę się uporać, ktoś ma podobny problem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj. 

Wadozaletą tego rozwiązania jest że dla każdego źródła obrazu TV w można ustawić osobne ustawienia. Dlatego należy ręcznie ustawić parametry obrazów. 

Aktualizacja już wgrana ? to jest podstawowe pytanie i zadanie do wykonania po kupieniu tego modelu. ?

Jest dostępna i znacznie polepsza jakość obrazu oraz działanie  TV.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żadnej aktualizacji nie wgrywałem. Można ją zrobić bezpośrednio przez telewizor czy trzeba coś zgrywać na USB?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zrobisz przez usb bo dziady z umc nie udostępniają aktualizacji w pliku. Jedynie menu i aktualizacja systemu. Jeżeli masz możliwość to oddaj ten telewizor najszybciej jak się da. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no, aż tak źle nie jest - denerwuje mnie tylko ten zmieniający się kontrast. Aktualizacji w opcjach nie mogę zrobić, bo mam już ponoć najnowszą wersję. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poczekaj kilka dni ale sprawdzaj co jakiś czas możliwe że jeszcze do ciebie nie doszła. Ogólnie telewizor ma dużo wad fabrycznych, od matrycy po płytę główną ostatnio nawet swojego rozkręciłem i dowiedziałem się że płyta tcon jest wbudowana w płytę główną która to znów pochodzi z jakiegoś Toshiba z 2018 roku a matryca to samsung, więc to coś koło Sharpa nawet w china nie leżało a w Polsce poskładane z odrzutów ze smietnika :) więc naprawdę jak masz możliwość pozbądź się tego tworu nawet jak kupiłeś go na tzw. Promocji :)

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, Mateusz Terlecky napisał:

Poczekaj kilka dni ale sprawdzaj co jakiś czas możliwe że jeszcze do ciebie nie doszła. Ogólnie telewizor ma dużo wad fabrycznych, od matrycy po płytę główną ostatnio nawet swojego rozkręciłem i dowiedziałem się że płyta tcon jest wbudowana w płytę główną która to znów pochodzi z jakiegoś Toshiba z 2018 roku a matryca to samsung, więc to coś koło Sharpa nawet w china nie leżało a w Polsce poskładane z odrzutów ze smietnika :) więc naprawdę jak masz możliwość pozbądź się tego tworu nawet jak kupiłeś go na tzw. Promocji :)

Robiłeś jakieś foty bebechów ? ciekawi mnie bardzo pochodzenie podzespołów w moim TV ale boję się rozbierać :D Ale faktycznie jest tak jak mówisz - wady fabryczne na dzień dobry  ale po ich usunięciu jest OK :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno pytanie - to normalne, że telewizor nie ma wbudowanej przeglądarki internetowej? Trochę mnie to zdziwiło, tak samo jak mega ubogi Google Assistant, który jest okrojony z większości funkcji względem wersji na telefony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, sshh napisał:

Jeszcze jedno pytanie - to normalne, że telewizor nie ma wbudowanej przeglądarki internetowej? Trochę mnie to zdziwiło, tak samo jak mega ubogi Google Assistant, który jest okrojony z większości funkcji względem wersji na telefony.

TAK - niestety to jest wina systemu Android TV - google stwierdziło że zablokuje instlacje swojej przeglądarki, ale spokojnie możesz wgrać aplikacje "Puffin". https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cloudmosa.puffinTV działa bardzo sprawnie także jest ok.

Irytuje mnie to że google jako dostawca systemu dla TV zabrał podstawowe swoje aplikacje (chrome, zdjęcia) i należy posiłkować się aplikacjami trzecimi lub stremować obraz z telefonu za pomocą chromecast.

Teraz telewizory to  smartfony z gigantycznym ekranem :D zwłaszcza te z AndroidTV na pokładzie jak dobrze zakombinujesz to nawet można z nich dzwonić ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...