Skocz do zawartości
dillinger79

LG OLED 65C8 - czarny pasek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

TV posiadam od lutego, niestety dziś po włączeniu ukazał się na górze widoczny na zdjęciu cienki, poprzeczny, czarny pasek.

TV jest jeszcze na gwarancji, tak więc jutro zamierzam kontaktować się ze sklepem.

Ktoś z Was miał podobny problem? Może na innym OLEDZIE z tego rocznika?

Pozdrawiam.

tv1.jpg

tv2.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam
TV posiadam od lutego, niestety dziś po włączeniu ukazał się na górze widoczny na zdjęciu cienki, poprzeczny, czarny pasek.
TV jest jeszcze na gwarancji, tak więc jutro zamierzam kontaktować się ze sklepem.
Ktoś z Was miał podobny problem? Może na innym OLEDZIE z tego rocznika?
Pozdrawiam.
tv1.jpg.2575d8c2184992efa382a9b823f67b47.jpg
tv2.thumb.jpg.5cd7885f6497453d488dbd5eca0a8724.jpg
Miałem podobny problem w B8. U mnie pomogła ręczne, godzinne odświeżanie pikseli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak to się robi ?

ok..mam już;

napiszę za godzinkę czy pomogło

edit.

No i niestety. Po odświeżeniu pikseli nadal mam ten pasek ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie przestała łączyć jakaś ścieżka, nie mogą tego nie wymienić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo tylko w pionie,. Sklep mnie olał ale zgłosiłem w LG.

Za pięć minut od telefonu zadzwonił serwisant.  wciągu trzech dni od reklamacji miałem nową matrycę.

Byłem w szoku, pozytywnie zaskoczony. Usługa w domu.

Ważne - trzeba zdjąć folię z przodu i z tyłu telewizora. Mój telewizor miał tydzień w chwili reklamacji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem ten telewizor pięć dni wcześniej. Wydałem ponad 5000zł. Poszedłem do sklepu i poprosiłem o pomoc. Sprzedawca powiedział, że mogę reklamować ale nie u nich tylko w LG. Na propozycję wymiany nie przystali ponieważ "towar jest uszkodzony". W końcu poradziłem sobie sam. Najlepsze są później e-maile z ankietą. Według mnie towar tak nowy powinni wymienić bez problemu.

Swoją drogą nie można sprawdzić ile ten telewizor grał w sklepie (wejście w servis menu = utrata gwarancji).  Szkoda gadać ......

IMG_20190729_205048.jpg

Edytowane przez spoko2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem kiedyś z infolinią LG , powiedział gostek , że zdalnie mogą sprawdzić ile tv przepracował godzin ... nie wiem czy to prawda ale  może jest to jedyny legalny sposób 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, spoko2 napisał:

Swoją drogą nie można sprawdzić ile ten telewizor grał w sklepie (wejście w servis menu = utrata gwarancji).  Szkoda gadać ......

U mnie serwisant wchodził w to menu używając powszechnie znanej kombinacji klawiszy. Rozmawialiśmy przy okazji o kwestii rzekomej utraty gwarancji poprzez wejście do menu serwisowego przez użytkownika. Okazało się to tzw miejską legendą :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może i jest to legendą .. lecz kiedy coś się stanie to  mogą dociekać kto i ile razy ,, otwierał magiczne drzwi ,, pewnie wszystko jest zapisane w tv

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...