dillinger79 0 Napisano 14 Lipca 2019 Witam TV posiadam od lutego, niestety dziś po włączeniu ukazał się na górze widoczny na zdjęciu cienki, poprzeczny, czarny pasek. TV jest jeszcze na gwarancji, tak więc jutro zamierzam kontaktować się ze sklepem. Ktoś z Was miał podobny problem? Może na innym OLEDZIE z tego rocznika? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chmiel2k 171 Napisano 14 Lipca 2019 Witam TV posiadam od lutego, niestety dziś po włączeniu ukazał się na górze widoczny na zdjęciu cienki, poprzeczny, czarny pasek. TV jest jeszcze na gwarancji, tak więc jutro zamierzam kontaktować się ze sklepem. Ktoś z Was miał podobny problem? Może na innym OLEDZIE z tego rocznika? Pozdrawiam.Miałem podobny problem w B8. U mnie pomogła ręczne, godzinne odświeżanie pikseli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dillinger79 0 Napisano 14 Lipca 2019 a jak to się robi ? ok..mam już; napiszę za godzinkę czy pomogło edit. No i niestety. Po odświeżeniu pikseli nadal mam ten pasek ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raus 145 Napisano 18 Lipca 2019 Pewnie przestała łączyć jakaś ścieżka, nie mogą tego nie wymienić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spoko2 0 Napisano 3 Sierpnia 2019 Miałem to samo tylko w pionie,. Sklep mnie olał ale zgłosiłem w LG. Za pięć minut od telefonu zadzwonił serwisant. wciągu trzech dni od reklamacji miałem nową matrycę. Byłem w szoku, pozytywnie zaskoczony. Usługa w domu. Ważne - trzeba zdjąć folię z przodu i z tyłu telewizora. Mój telewizor miał tydzień w chwili reklamacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert_1988_KrK 473 Napisano 4 Sierpnia 2019 Dnia 3.08.2019 o 11:35, spoko2 napisał: Sklep mnie olał W jakim sensie? - jaki to sklep? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spoko2 0 Napisano 12 Sierpnia 2019 (edytowane) Kupiłem ten telewizor pięć dni wcześniej. Wydałem ponad 5000zł. Poszedłem do sklepu i poprosiłem o pomoc. Sprzedawca powiedział, że mogę reklamować ale nie u nich tylko w LG. Na propozycję wymiany nie przystali ponieważ "towar jest uszkodzony". W końcu poradziłem sobie sam. Najlepsze są później e-maile z ankietą. Według mnie towar tak nowy powinni wymienić bez problemu. Swoją drogą nie można sprawdzić ile ten telewizor grał w sklepie (wejście w servis menu = utrata gwarancji). Szkoda gadać ...... Edytowane 12 Sierpnia 2019 przez spoko2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eleonor 248 Napisano 13 Sierpnia 2019 Rozmawiałem kiedyś z infolinią LG , powiedział gostek , że zdalnie mogą sprawdzić ile tv przepracował godzin ... nie wiem czy to prawda ale może jest to jedyny legalny sposób Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barnaba 1 048 Napisano 13 Sierpnia 2019 11 godzin temu, spoko2 napisał: Swoją drogą nie można sprawdzić ile ten telewizor grał w sklepie (wejście w servis menu = utrata gwarancji). Szkoda gadać ...... U mnie serwisant wchodził w to menu używając powszechnie znanej kombinacji klawiszy. Rozmawialiśmy przy okazji o kwestii rzekomej utraty gwarancji poprzez wejście do menu serwisowego przez użytkownika. Okazało się to tzw miejską legendą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eleonor 248 Napisano 13 Sierpnia 2019 Może i jest to legendą .. lecz kiedy coś się stanie to mogą dociekać kto i ile razy ,, otwierał magiczne drzwi ,, pewnie wszystko jest zapisane w tv Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach