isiah11 1 Napisano 29 Września 2020 Niestety dalej widzę że SONY się nie kwapi , aby scalić te softy od XH do XG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sleet 6 Napisano 29 Września 2020 Moim zdaniem to nigdy nie nastąpi, tak samo jak nigdy nie naprawią błędu z zanikającym dźwiękiem 😕 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 29 Września 2020 Już pracują nad scaleniem. Ma się pojawić w okolicach świat. Jako prezent gwiazdkowy 😜 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
isiah11 1 Napisano 29 Września 2020 Wczesniej to chyba wgrać trzeba będzie kosztem niestety gwarancji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
podgoros 0 Napisano 30 Września 2020 Koledzy możecie mi powiedzieć o czym świadczy ten error na zdjeciu? BCM ERR? Mam zacząć sie bać? Wielkie dzięki za wyjaśnienie.Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu TapatalkaNo ale co z tym zonkiem w moim przypadku? Co to znaczy?Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DawidŁ 12 Napisano 2 Października 2020 Witam Panowie mam pytanie co z Hdmi 2.1 mam 75xg95 jest w tym modelu czy nie bo szukam i nic nie mogę znaleść. Może ktoś wie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 2 Października 2020 (edytowane) Tu masz odpowiedz. https://imagazine.pl/2020/09/28/hdmi-2-1-lista-obslugiwanych-telewizorow/ Edytowane 2 Października 2020 przez mikoko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DawidŁ 12 Napisano 2 Października 2020 (edytowane) Jestem zaskoczony ostatnio jak grałem na Ps4 Pro w grę last of us 2 sprawdziłem informacje o wyświetlanym obrazie jest tam komunikat o tym ze z powodu ograniczeń przepustowości Hdmi 2.0 zostanie zmienimy... dziwna sprawa co ogranicza-względem czego.??? Może ktoś się wypowie. Edytowane 2 Października 2020 przez DawidŁ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
heniek08 1 Napisano 2 Października 2020 Takie głupie pytanie TV nie wykrywa mi pena w formacie NTFS i exFAT a mam poj 32Gb i problem żeby ustawić FAT 32 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KECCAJ 3 Napisano 4 Października 2020 https://hdtvpolska.com/test-sony-xh95-flagowy-telewizor-4k-na-2020-rok-2/?showfull=1 z testu wynika , że w XH wreszcie poprawili motion flow, obrazowanie ruchu i zrobili ustawienie tzw złotego środka: cyt: " Rozwiązano także mankament znany z XG95, który polegał na braku możliwości uzyskania tzw. “złotego środka”. Chodzi oczywiście o ustawienie, kiedy wyrazistość treści sportowej jest wysoka, ale nie następuje jeszcze sztuczne upłynnienie filmów. Taką charakterystykę prac zapewnia nam tryb Własny z gładkością: 1." Ciekawe, czy w XG zmienią to nowym softem, ale wątpię, bo motion flow jest chyba organizowane sprzętowo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 4 Października 2020 XG i XH maja te same płyty główne. Różnią się tylko innymi głośnikami. Wiec to żadne ograniczenia sprzętowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KECCAJ 3 Napisano 8 Października 2020 Panowie mam pytanie: syn kupił najnowszego soniaka 55XH9505 oraz sounbar sony HT-G700, tv ma eARC, soundbar również, oba urządzenia podłączone porządnym kablem hdmi techlink 4k i niestety atmos z netflixa pokazuje komunikat na wyśwoetlaczu sounbara " dolby atmos DD+ " , czy tak ma być? moim zdaniem pokazać powinien tylko dolby atmos, bez DD+. Dodam , że w poprzednim tv Sony 55 XF8596, który nie miał wyjścia hdmi eARC,ma tylko ARC, również sounbar pokazywal identyczny komunikat. W drugim pokoju mam soniaka 55XG9505 i tam również sounbar pokazuje " dolby atmos DD+ " , pomimo , że model XG ma przecież wyjście hdmi eARC. Może ktoś ma podobnie i wie jak to faktycznie powinno być.Dziękuję za opinie i pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raf7705 965 Napisano 8 Października 2020 Dobrze pokazuje. Jest Dolby Atmos oparty na DD+.Ps.eArc do Atmos z Netflix, nie jest potrzebne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 8 Października 2020 Dolby atmos w strumieniu jest skompresowany. Jest tak jak przedmówca napisał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
isiah11 1 Napisano 8 Października 2020 4 godziny temu, KECCAJ napisał: Panowie mam pytanie: syn kupił najnowszego soniaka 55XH9505 oraz sounbar sony HT-G700, tv ma eARC, soundbar również, oba urządzenia podłączone porządnym kablem hdmi techlink 4k i niestety atmos z netflixa pokazuje komunikat na wyśwoetlaczu sounbara " dolby atmos DD+ " , czy tak ma być? moim zdaniem pokazać powinien tylko dolby atmos, bez DD+. Dodam , że w poprzednim tv Sony 55 XF8596, który nie miał wyjścia hdmi eARC,ma tylko ARC, również sounbar pokazywal identyczny komunikat. W drugim pokoju mam soniaka 55XG9505 i tam również sounbar pokazuje " dolby atmos DD+ " , pomimo , że model XG ma przecież wyjście hdmi eARC. Może ktoś ma podobnie i wie jak to faktycznie powinno być.Dziękuję za opinie i pomoc. A mam pytanko jakby Pan porównał te dwa modele xg i xh to co najbardziej rzuca się w kwestii obrazu przy tym nowszym sofcie dla XH?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KECCAJ 3 Napisano 9 Października 2020 Na "zrazie" trudno mnie od razu zdecydowanie porównać oba modele XG i XH, ponieważ XH syn ma dopiero od dwóch dni, ale na pierwszy rzut oka wielkich różnic nie zauważyłem. Na razie oglądaliśmy netflixa i filmy , koncerty z konsoli PS4, syn testował też gry, nie mam jeszcze podłączonej n-ki, a tam najlepiej można sprawdzić ruch poprzez paski z serwisów informacyjnych oraz na słabszym sygnale / niskim bitrate /. Na pewno widoczna jest różnica w obrazie oglądanego z kąta,powłoka panela robi dobrą robotę, ale nie jestem pewny , czy nie wpływa to na słabszą ostrość obrazu.Płynność obrazu też jest chyba lepsza, ale też chyba kosztem ostrości. Nie chcę formułować jakiś kategorycznych wniosków,bo XH mamy dopiero od dwóch dni, żeby nie wprowadzić kogoś w błąd, a trudno po tak krótkim czasie od razu definiować zdecydowane opinie.Na razie sprzęt nie jest dobrze wygrzany, czuć nawet specyficzny zapach elektroniki. Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baasior 3 Napisano 16 Października 2020 Panowie macie też tak że jak wyłączycie tv, to czasem sam się ponownie włączy po chwili? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pit2020 3 Napisano 16 Października 2020 Czasami mi się to przytrafia. Kolejna dziwna rzecz. Zaczyna lekko wariować pilot, a dokładniej klawisze nawigacyjne. Klik raz czasami reaguje jakby klik był wykonany kilka razy. Czyżby zmęczenie materiału już tak szybo nastąpiło ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baasior 3 Napisano 26 Października 2020 Panowie nie chce mi się lecieć strona po stronie, ale pamiętam że takie problemy były zgłaszane. W weekend zakupiłem Denona avr-x2600h podłączony po eArc no i mam zanik dźwięku na netflixie. Czy ktoś sobie z tym jakoś poradził? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sleet 6 Napisano 26 Października 2020 (edytowane) 16 minut temu, baasior napisał: Panowie nie chce mi się lecieć strona po stronie, ale pamiętam że takie problemy były zgłaszane. W weekend zakupiłem Denona avr-x2600h podłączony po eArc no i mam zanik dźwięku na netflixie. Czy ktoś sobie z tym jakoś poradził? Witam w moim świecie. Niestety nic z tym się nie da zrobić. Z tego co czytałem (głównie reddit) to żaden update nie pomaga. Ja się zatrzymałem z pobieraniem aktualizacji do ostatniej na którą można wgrać soft z XH95 (żeby zostawić sobie furtkę na przyszłość). Dodam tylko, że każdy znany mi sposób kończył się tak, że finalnie dźwięk zanikał (po mniejszej lub dłuższej przerwie). Przy okazji napiszę, że to nie jest kwestia Denona tylko wszystkich sprzętów grających podpiętych przez eArc 😕 Edytowane 26 Października 2020 przez sleet Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 26 Października 2020 Spróbuj tego: ustawienia > oglądanie telewizji > zewnętrzne wejścia > zaawansowane ustawienia > sterowanie RS232C wyłącz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baasior 3 Napisano 26 Października 2020 Ok sprawdzę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sleet 6 Napisano 26 Października 2020 To ja w sumie mam pytanie. Od kilku dni TV sam mi się wyłącza. Nie ma znaczenia czy ogladam YT czy Netflixa. Mam wyłączone zarządzanie energią i żadne timer nie jest aktywny. Ktoś spotkał się z podobnym problemem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baasior 3 Napisano 27 Października 2020 (edytowane) Nie, u mnie potrafi się sam włączyć Panowie a może jakaś zbiorowa reklamacja odnośnie tego dźwięku, przecież to jest zwyczajnie niesprawny tv. Do tego każdy znajdzie jakieś inne bolączki. Edytowane 27 Października 2020 przez baasior Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alan Czarny 6 Napisano 31 Października 2020 KRÓTKI OPIS Witam .Nie mogę uporać się z problemem.Prawdopodobnie uszkodzony moduł WIFI,telewizor jest niewidoczny i niewykrywany w sieci domowej nie wykrywa sieci z modemu poprzez WIFI .nie wykrywają go smartony nie działa chromecast.Aplikacje internetowe i sam internet działa poprawnie po podłączeniu kabla ale nie działa chromecast Od chwili zakupu tj.08.11.2019 działał w miarę poprawnie Usterka nastąpiła 20.10.2020. Wszystkie dostępne możliwości usunięcia usterki wykorzystano resetowanie,przywracanie do ustawień fab.godzina z internetu. Oprogramowanie aktualne 6.3632.Szukam rozwiązania problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach