Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Moim zdaniem to nigdy nie nastąpi, tak samo jak nigdy nie naprawią błędu z zanikającym dźwiękiem 😕

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już pracują nad scaleniem. Ma się pojawić w okolicach świat. Jako prezent gwiazdkowy 😜

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy możecie mi powiedzieć o czym świadczy ten error na zdjeciu? BCM ERR? Mam zacząć sie bać?
Wielkie dzięki za wyjaśnienie.272b7231a70a76829abc3bf9b7a6a405.jpg&key=a26c8b4766dca2e5c27f74b2a01ebf6795bdd06e32556c6c78ad36019f80163d

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka


No ale co z tym zonkiem w moim przypadku? Co to znaczy?

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie mam pytanie co z Hdmi 2.1 mam 75xg95 jest w tym modelu czy nie bo szukam i nic nie mogę znaleść. Może ktoś wie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem zaskoczony  ostatnio jak grałem na Ps4 Pro w grę last of us 2 sprawdziłem informacje o wyświetlanym obrazie jest tam komunikat o tym ze z powodu ograniczeń przepustowości Hdmi 2.0 zostanie zmienimy... dziwna sprawa co ogranicza-względem czego.??? Może ktoś się wypowie.

Edytowane przez DawidŁ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie głupie pytanie TV nie wykrywa mi pena  w formacie NTFS i exFAT a mam poj 32Gb i problem żeby ustawić FAT 32

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

https://hdtvpolska.com/test-sony-xh95-flagowy-telewizor-4k-na-2020-rok-2/?showfull=1

z testu wynika , że w XH wreszcie poprawili motion flow, obrazowanie ruchu i zrobili ustawienie tzw złotego środka:

cyt: " Rozwiązano także mankament znany z XG95, który polegał na braku możliwości uzyskania tzw. “złotego środka”. Chodzi oczywiście o ustawienie, kiedy wyrazistość treści sportowej jest wysoka, ale nie następuje jeszcze sztuczne upłynnienie filmów. Taką charakterystykę prac zapewnia nam tryb Własny z gładkością: 1."

Ciekawe, czy w XG zmienią to nowym softem, ale wątpię, bo motion flow jest chyba organizowane sprzętowo.
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

XG i XH maja te same płyty główne. Różnią się tylko innymi głośnikami. Wiec to żadne ograniczenia sprzętowe 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pytanie: syn kupił najnowszego soniaka 55XH9505 oraz sounbar sony HT-G700, tv ma eARC, soundbar również, oba urządzenia podłączone porządnym kablem hdmi techlink 4k i niestety atmos z netflixa pokazuje komunikat na wyśwoetlaczu sounbara " dolby atmos DD+ " , czy tak ma być? moim zdaniem pokazać powinien tylko dolby atmos, bez DD+. Dodam , że w poprzednim tv Sony 55 XF8596, który nie miał wyjścia hdmi eARC,ma tylko ARC, również sounbar pokazywal identyczny komunikat.

W drugim pokoju mam soniaka 55XG9505 i tam również sounbar pokazuje " dolby atmos DD+ " , pomimo , że model XG ma przecież wyjście hdmi eARC.

Może ktoś ma podobnie i wie jak to faktycznie powinno być.Dziękuję za opinie i pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, KECCAJ napisał:

Panowie mam pytanie: syn kupił najnowszego soniaka 55XH9505 oraz sounbar sony HT-G700, tv ma eARC, soundbar również, oba urządzenia podłączone porządnym kablem hdmi techlink 4k i niestety atmos z netflixa pokazuje komunikat na wyśwoetlaczu sounbara " dolby atmos DD+ " , czy tak ma być? moim zdaniem pokazać powinien tylko dolby atmos, bez DD+. Dodam , że w poprzednim tv Sony 55 XF8596, który nie miał wyjścia hdmi eARC,ma tylko ARC, również sounbar pokazywal identyczny komunikat.

W drugim pokoju mam soniaka 55XG9505 i tam również sounbar pokazuje " dolby atmos DD+ " , pomimo , że model XG ma przecież wyjście hdmi eARC.

Może ktoś ma podobnie i wie jak to faktycznie powinno być.Dziękuję za opinie i pomoc.

A mam pytanko jakby Pan porównał te dwa modele xg i xh to co najbardziej rzuca się w kwestii obrazu przy tym nowszym sofcie dla XH??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na "zrazie" trudno mnie od razu zdecydowanie porównać oba modele XG i XH, ponieważ XH syn ma dopiero od dwóch dni, ale na pierwszy rzut oka wielkich różnic nie zauważyłem.

Na razie oglądaliśmy netflixa i filmy , koncerty z konsoli PS4, syn testował też gry, nie mam jeszcze podłączonej n-ki, a tam najlepiej można sprawdzić ruch poprzez paski z serwisów informacyjnych oraz na słabszym sygnale / niskim bitrate /. Na pewno widoczna jest różnica w obrazie oglądanego z kąta,powłoka panela robi dobrą robotę, ale nie jestem pewny , czy nie wpływa to na słabszą ostrość obrazu.Płynność obrazu też jest chyba lepsza, ale też chyba kosztem ostrości.

Nie chcę formułować jakiś kategorycznych wniosków,bo XH mamy dopiero od dwóch dni, żeby nie wprowadzić kogoś w błąd, a trudno po tak krótkim czasie od razu definiować zdecydowane opinie.Na razie sprzęt  nie jest dobrze wygrzany, czuć nawet specyficzny zapach elektroniki.

Pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czasami mi się to przytrafia.

Kolejna dziwna rzecz. Zaczyna lekko wariować pilot, a dokładniej klawisze nawigacyjne. Klik raz czasami reaguje jakby klik był wykonany kilka razy. Czyżby zmęczenie materiału już tak szybo nastąpiło ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie nie chce mi się lecieć strona po stronie, ale pamiętam że takie problemy były zgłaszane. W weekend zakupiłem Denona avr-x2600h podłączony po eArc no i mam zanik dźwięku na netflixie. Czy ktoś sobie z tym jakoś poradził?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, baasior napisał:

Panowie nie chce mi się lecieć strona po stronie, ale pamiętam że takie problemy były zgłaszane. W weekend zakupiłem Denona avr-x2600h podłączony po eArc no i mam zanik dźwięku na netflixie. Czy ktoś sobie z tym jakoś poradził?

Witam w moim świecie. Niestety nic z tym się nie da zrobić. Z tego co czytałem (głównie reddit) to żaden update nie pomaga. Ja się zatrzymałem z pobieraniem aktualizacji do ostatniej na którą można wgrać soft z XH95 (żeby zostawić sobie furtkę na przyszłość). 
Dodam tylko, że każdy znany mi sposób kończył się tak, że finalnie dźwięk zanikał (po mniejszej lub dłuższej przerwie). 
Przy okazji napiszę, że to nie jest kwestia Denona tylko wszystkich sprzętów grających podpiętych przez eArc 😕

Edytowane przez sleet

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj tego:  ustawienia > oglądanie telewizji > zewnętrzne wejścia > zaawansowane ustawienia > sterowanie RS232C wyłącz 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja w sumie mam pytanie. Od kilku dni TV sam mi się wyłącza. Nie ma znaczenia czy ogladam YT czy Netflixa. Mam wyłączone zarządzanie energią i żadne timer nie jest aktywny. Ktoś spotkał się z podobnym problemem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, u mnie potrafi się sam włączyć :)

Panowie a może jakaś zbiorowa reklamacja odnośnie tego dźwięku, przecież to jest zwyczajnie niesprawny tv. Do tego każdy znajdzie jakieś inne bolączki.

Edytowane przez baasior

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 
KRÓTKI OPIS Witam .Nie mogę uporać się z problemem.Prawdopodobnie uszkodzony moduł WIFI,telewizor jest niewidoczny i niewykrywany w sieci domowej nie wykrywa sieci z modemu poprzez WIFI .nie wykrywają go smartony nie działa chromecast.Aplikacje internetowe i sam internet działa poprawnie po podłączeniu kabla ale nie działa chromecast Od chwili zakupu tj.08.11.2019 działał w miarę poprawnie Usterka nastąpiła 20.10.2020. Wszystkie dostępne możliwości usunięcia usterki wykorzystano resetowanie,przywracanie do ustawień fab.godzina z internetu. Oprogramowanie  aktualne 6.3632.Szukam rozwiązania problemu.    

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...