Stojeden 2 Napisano 5 Marca 2019 Cześć Panowie. Jeżeli ktokolwiek ma zamiar skorzystać z gwarancji producenta w razie problemów z Waszym tv, proponuję najpierw przeczytać o historii z serwisem Philipsa.https://www.wykop.pl/link/4822275/jak-philips-polska-i-ich-serwis-drwi-z-przecietnego-janka-kowalskiego/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Brumbee 5 Napisano 5 Marca 2019 Przyznaję, że nawet przeczytałem, choć długie i nie lubię takiego kwiecistego języka.Oczywiście współczuję takiego doświadczenia.Pytanie czy Philips odbiega od innych firm jeśli chodzi o odsetek awarii. Gdzieś tu czytałem jakieś ostrzeżenia, przestrogi, ale jak się wczytałem to wychodziły od jednego czy dwóch osób...Jak inni? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 395 Napisano 6 Marca 2019 16 godzin temu, Brumbee napisał: Pytanie czy Philips odbiega od innych firm jeśli chodzi o odsetek awarii. Podejrzewam, że nie, jeśli już to Philipsy mają częściej problem z kurzem za matrycą niż inni producenci. Natomiast nie to jest istotą problemu. Istotą problemu jest JAKOŚĆ tego serwisu i fakt, że traktują swoich klientów jak debili i wrogów. To jest tak, że dopóki Ci wszystko działa to jesteś dobrym klientem. Jeżeli coś się popsuje i zaczynasz reklamować, to się okazuje że TV działa zgodnie ze specyfikacją (której nikt nie zna, a już założę się że jej nie zna MIK Radom) albo Ty nie umiesz obsługiwać tego TV po prostu. Problem jest zawsze z Tobą, nigdy z ich telewizorem. 17 godzin temu, Brumbee napisał: Jak inni? Miałem identyczne doświadczenia z MIK Radom jak kolega @Stojeden 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Brumbee 5 Napisano 6 Marca 2019 To jedyny serwis dla Philipsa?Jaki finał Twojej sprawy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Waldo94 482 Napisano 6 Marca 2019 59 minut temu, Brumbee napisał: To jedyny serwis dla Philipsa? Z tego co wiem przy montowni TP Vision w Gorzowie również znajduje sie dział serwisowy, gdzie naprawia sie tv. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stojeden 2 Napisano 7 Marca 2019 Ogólnie sprawa nadal nie jest zakończona. Po tym jak Mik Radom zwrócili mi zniszczony wręcz przez nich samych telewizor oraz dostarczyli ekspertyzę, uwaga teraz, Philips Polska oświadczył mi, że nigdy więcej, nie przyjmie ode mnie żadnej reklamacji. Nie tyle co nie rozpatrzy, a nawet nie zarejestruje żadnej reklamacji dotyczącej wspomnianego tv! I to w okresie obowiązywania gwarancji. Skrócili sobie okres gwarancji z 24 miesięcy do 18. Meksyk. Dwoje różnych konsultantów potraktowało mnie w ten sposób, że zgłaszanej kolejnej reklamacji NIE PRZYJMUJĄ Na wykopie wpis jest edytowany na bieżąco, także możecie sprawdzać co i jak. Pozostał sąd. Oczywiście dam znać jakie będzie orzeczenie sądu. Tylko proszę nie mówcie, że gra nie warta świeczki. Już nawet nie chodzi o telewizor, tylko jak Philips traktuje nabywców ich sprzętów. 1 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 693 Napisano 7 Marca 2019 1 godzinę temu, Stojeden napisał: (...)Philips Polska oświadczył mi, że nigdy więcej, nie przyjmie ode mnie żadnej reklamacji. Nie tyle co nie rozpatrzy, a nawet nie zarejestruje żadnej reklamacji dotyczącej wspomnianego tv! I to w okresie obowiązywania gwarancji. A masz to na piśmie czy tylko takie stwierdzenie padło "na gębę"? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stojeden 2 Napisano 7 Marca 2019 Od Philips Polska nie mam nic na papierze praktycznie. Na gębę jedynie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 693 Napisano 7 Marca 2019 To napisz do nich oficjalnego meila z prośbą o potwierdzenie tego co konsultant przekazał telefonicznie, rozmowy zapewne nagrywają więc podpowiedź im datę i godzinę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stojeden 2 Napisano 7 Marca 2019 (edytowane) Napisałem zgłoszenie w tej sprawie. Zgłoszenie zamknięte, pozostawione bez odpowiedzi. Prosiłem również o udostępnienie kopii nagrań z rozmów - z wyrzutami odpowiedzieli, że "nigdy pan nie dostaniesz tych nagrań, bo RODO"! Cyrk Edytowane 7 Marca 2019 przez Stojeden Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 395 Napisano 8 Marca 2019 Nie kumam po co dzwonisz na tą infolinię i jeszcze masz pretensje że Cię traktują tak a nie inaczej. Zrozum że na tej infolinii pracują ludzie zatrudnieni z łapanki, dla niektórych to jest pierwszy dzień pracy. Mogą wygadywać różne głupoty. Jeżeli chcesz skutecznie zareklamować ten TV to tylko i wyłącznie na piśmie do sprzedawcy. W piśmie sobie zdecyduj czy reklamujesz z tytułu gwarancji czy rękojmi (lepsze dla konsumenta). Masz wtedy gwarancję że Twoja reklamacja wpłynęła i musi zostać potraktowana odpowiednimi procedurami przewidzianymi w ustawie. Na gębę to na razie uzyskałeś tyle, że popsuli Ci TV i tupią nóźką że więcej z Tobą gadać nie chcą... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stojeden 2 Napisano 9 Marca 2019 No masz rację kolego, mogłem reklamować tv z tytułu rękojmi. Teraz niestety nie mogę już zareklamować u sprzedawcy, bo jak wiadomo wady występujące obecnie są następstwem działań serwisu Mik Radom. Wczoraj otrzymałem ostateczne stanowisko Philips Polska: "Szanowny Kliencie, Dziękujemy za skontaktowanie się z nami w sprawie państwa zgłoszenia. Chcielibyśmy przekazać państwu następujące informacje. Po analizie Pana sprawy dotyczacej tv model 49PUS6401/12 o nr seryjnym XXXXXXXXXXX pragniemy poinformować, że nie widzimy uchybień z naszej strony I serwisu. Otrzymał Pan komplet dokumentów w postaci ekspertyzy, która potwierdza naszą decyzję, że tv jest sprawny oraz podpisał Pan dokumenty świadczące o odbiorze tv z serwisu, że jest wolny od wad I sprawny. Jest to oficjalne stanowisko firmy TP Vision Europe B.V." Dobrze myślę, niech im będzie. Wydrukowałem całą korespondencję. Zdjęcia uszkodzeń mam. Zrzuty ekranu ze zgłoszeń online mam. Wydrukowałem wniosek do sądu. Wypełnię sobie myślę. Do wypełnienia wniosku brakowało mi tylko adresu korespondencyjnego spółki Philips. No to dzwonię rzecz jasna na infolinię i pytam o adres korespondencyjny spółki. Słuchajcie tego! ja - Dzień dobry, proszę o adres korespondencyjny spółki, philips - dzień dobry, ale dostał pan ekspertyzę, ja - proszę o adres korespondencyjny spółki, philips - ale dostał pan ekspertyzę, ja - czy rozumie pani pytanie? philips - nie wiem gdzie jest adres spółki. I tak około 20 minut w kółko. Reasumując, nie przyjmują ode mnie zgłoszenia reklamacyjnego, nie udostępniają zainteresowanemu kopi nagrań z rozmów, nie podają adresu spółki. Żenada. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert_1988_KrK 473 Napisano 9 Marca 2019 Nie, nie... to jest porażka na całego co oni czynią. Powinno się ich ''zaorać'' w trybie natychmiastowym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stojeden 2 Napisano 9 Marca 2019 Wyedytowany teks. Link inny niż z pierwszego postu, ponieważ tam już nie mogłem edytować wpisu. Cała historia, jak na razie.https://www.wykop.pl/link/4836705/jak-philips-polska-i-ich-serwis-chce-drwic-i-droczyc-sie-z-przecietnego/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stojeden 2 Napisano 10 Marca 2019 Szkoda, że nie można edytować postów. Założyłem identyczny temat na innym forum o sprzęcie tv, część z Was pewnie domyśla się co to za forum. Natomiast, bardzo, ale to bardzo szybko mi go zamknęli. Jak widać szef tamtego forum był bardzo niepocieszony z naświetlenia sprawy. Dziwne rzeczy moi drodzy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 395 Napisano 13 Marca 2019 Dnia 10.03.2019 o 10:43, Stojeden napisał: Natomiast, bardzo, ale to bardzo szybko mi go zamknęli. Jak widać szef tamtego forum był bardzo niepocieszony z naświetlenia sprawy. Dziwne rzeczy moi drodzy. Kiki sprzedaje dużo Philipsów, takie tematy na tamtym forum są raczej niewygodne. Adres polskiego oddziału TP Vision masz w google: Tp Vision Europe B.V. Sp. z o.o. Oddział w Polsce ul. Cybernetyki 9 02-677 Warszawa 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stojeden 2 Napisano 13 Marca 2019 Tp Vision Europe B.V. Sp. z o.o. Oddział w Polsce i Philips Polska Sp. z o.o. to różne firmy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Waldo94 482 Napisano 13 Marca 2019 26 minut temu, Stojeden napisał: Tp Vision Europe B.V. Sp. z o.o. Oddział w Polsce i Philips Polska Sp. z o.o. to różne firmy? Tak. Tp Vision to produkcja telewizorów pod logiem "Philips". A Philips Polska to inne działy takie jak np zarówki itd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stojeden 2 Napisano 13 Marca 2019 Zwykły Kowalski nie ma prawa tego wiedzieć niestety. Także, mogłaby być to loteria, gdzie pisać reklamacje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stojeden 2 Napisano 3 Kwietnia 2019 No Panowie, historii ciąg dalszy, zwrot wydarzeń.https://www.wykop.pl/link/4836705/jak-philips-polska-i-ich-serwis-chce-drwic-i-droczyc-sie-z-przecietnego/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slepaq 81 Napisano 4 Kwietnia 2019 Na przyszłość, może komuś się przyda: usługa naprawy gwarancyjnej jest czynnością wynikającą z umowy cywilnoprawnej pomiędzy kupującym a producentem. Warunki tej umowy są często w skrócie nazywane gwarancją. Wg obecnie obowiązujących przepisów (od 25.12.2014 r.) KAŻDA usługa (w tym usługa naprawy gwarancyjnej) jest objęta rękojmią z tytułu nieprawidłowo wykonanej czynności umownej (w tym przypadku naprawy). Oznacza to, że w opisywanej sytuacji należało wezwać pisemnie serwis do usunięcia wad nie z tytułu gwarancji, a z tytułu rękojmi (serwis nie wywiązał się z warunków umowy - nie usunął usterki i spowodował nowe uszkodzenia, a to już OC serwisu). Sprawy takie - mimo, że są dość złożone - zazwyczaj kończą się po pierwszym wezwaniu do usunięcia wad. Co ważne, w przypadku, jeżeli konsument poniesie koszty ekspertyz należy się mu ich zwrot. W opisywanej sytuacji zawsze warto skontaktować się z lokalnym rzecznikiem praw konsumenta. Osoby mające większe zacięcie i doświadczenie mogą też skierować sprawę do sądu konsumenckiego lub cywilnego. Co do "przygody" z Philipsem to miałem podobną jeszcze w końcówce lat 90-tych, od tamtej pory unikam tej marki "jak ognia". Dla mnie Philips to synonim tandety i oszczędzania na kontroli jakości (na każdym etapie funkcjonowania). Jak widzę nic się nie zmieniło.@Stojeden - pozostaje mi pogratulować, bo zasadniczo, dzięki Twojemu uporowi, rozwiązałeś sprawę pozytywnie. Przypuszczam jednak, że kolejnych sprzętów tej marki nie polecisz nawet wrogowi... P.S. w ramach szeroko pojętej "uprzejmości" udostępniam Twoją historię na FB, niech leci w Świat, na przestrogę innym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Waldo94 482 Napisano 4 Kwietnia 2019 6 godzin temu, Slepaq napisał: Co do "przygody" z Philipsem to miałem podobną jeszcze w końcówce lat 90-tych, od tamtej pory unikam tej marki "jak ognia". Dla mnie Philips to synonim tandety i oszczędzania na kontroli jakości (na każdym etapie funkcjonowania). Jak widzę nic się nie zmieniło. Tamten Philips to jeszcze był świety w porównaniu z obecnym chińskim. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stojeden 2 Napisano 9 Kwietnia 2019 No to lecimy dalej https://www.wykop.pl/link/4836705/jak-philips-polska-i-ich-serwis-chce-drwic-i-droczyc-sie-z-przecietnego/ Wymienili mi uszkodzony 49PUS6401/12 na 49PUS7503/12. Swoją drogą, w polskim internecie coś mało informacji dotyczących 49PUS7503/12. Czyżby to był aż tak słaby model? I wsadzili do niego matrycę VA, dla mnie słabo trochę. Na oficjalnym polskim www Philipsa jest napisane, że toto już niedostępne jest na naszym rynku. Dziwne, bo na tabliczce znamionowej mam, że tv złożony w lutym 2019r. Za to ten model jest dostępny jeszcze między innymi w Wielkiej Brytanii i Holandii (za tamtejszymi www Philipsa) w dosyć wysokiej cenie (3500-4000 licząc w złotówkach). Kurde, jak dla mnie, to lepiej świecił 49PUS6401/12, oczywiście do chwili gdy był w pełni sprawny. Jakby ktoś chciał parametry 49PUS7503/12 to macie porównanie w stosunku do 49PUS6401/12 - https://www.displayspecifications.com/en/comparison/cb95a9e3c Ktoś z kolegów na forum użytkuje PUS7503/12? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 395 Napisano 10 Kwietnia 2019 16 godzin temu, Stojeden napisał: No to lecimy dalej https://www.wykop.pl/link/4836705/jak-philips-polska-i-ich-serwis-chce-drwic-i-droczyc-sie-z-przecietnego/ Wymienili mi uszkodzony 49PUS6401/12 na 49PUS7503/12. Swoją drogą, w polskim internecie coś mało informacji dotyczących 49PUS7503/12. Czyżby to był aż tak słaby model? I wsadzili do niego matrycę VA, dla mnie słabo trochę. Na oficjalnym polskim www Philipsa jest napisane, że toto już niedostępne jest na naszym rynku. Dziwne, bo na tabliczce znamionowej mam, że tv złożony w lutym 2019r. Za to ten model jest dostępny jeszcze między innymi w Wielkiej Brytanii i Holandii (za tamtejszymi www Philipsa) w dosyć wysokiej cenie (3500-4000 licząc w złotówkach). Kurde, jak dla mnie, to lepiej świecił 49PUS6401/12, oczywiście do chwili gdy był w pełni sprawny. Jakby ktoś chciał parametry 49PUS7503/12 to macie porównanie w stosunku do 49PUS6401/12 - https://www.displayspecifications.com/en/comparison/cb95a9e3c Ktoś z kolegów na forum użytkuje PUS7503/12? Dostałeś TV z niepolskiej dystrybucji. Módl się żeby działał sprawnie. W przypadku awarii będziesz mógł reklamować to dziadostwo tylko z tytułu gwarancji. I tu jesteś na łasce i niełasce MIK Radom, a raczej na niełasce skoro model już wycofany. Żaden rzecznik Ci już nie pomoże. Źle to rozegrałeś trochę, bo skoro już przyznali Ci rację i zgodzili się wymienić TV, to trzeba było załatwić to na papierze i nie przyjmować nowego TV. Dalsza walka w takim przypadku powinna w prostej linii prowadzić do odzyskania kasy za ten bubel, co byłoby dla Ciebie najlepszą opcją. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stojeden 2 Napisano 10 Kwietnia 2019 Niestety, zamienił stryjek... Po kilku godzinach testowania nowego 49PUS7503/12 okazało się, że: 1. tv opornie łączy się z siecią WIFI, żeby tv połączył się z nową, niezapamiętaną siecią WIFI trzeba zresetować tv wyciągając wtyczkę z gniazdka, 2. tv nie łączy się z żadnym urządzeniem bluetooth. Tv jest widziany przez inne urządzenia, natomiast nie łączy się z nimi. 3. matryca. Sprawa dramatyczna. Ogromne smużenie, pikseloza oraz gro artefaktów. Tv sprawdzony na różnych źródłach sygnału: tv naziemna, tv satelitarna przez moduł cam, youtube, netflix, xbox. Sprawdziłem wszystkie dostępne rozdzielczości SD, HD i UHD a nawet UHD HDR. Nieustannie problem występuje (ogromne smużenie, pikseloza oraz gro artefaktów). Nie pomaga zmiana parametrów obrazu. Ponadto katastrofa, że ten 49PUS7503/12 nie jest z polskiej dystrybucji. Szkoda, że 49PUS7503/12 też odbiega parametrami od uszkodzonego wcześniej 49PUS6401/12, mianowicie chodzi o matrycę, tamten miał IPS, ten niestety VA. Nie wiem co teraz zrobić za bardzo. Jestem przekonany, że Tp Vision Europe B.V. Sp. z o.o. Oddział w Polsce będzie robił identyczne problemy jak przy sposobności reklamowania 49PUS6401/12. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach