Aslain 2 Napisano 25 Stycznia 2019 Witam, Czy ktoś spotkał się z takim problemem jak rwanie się dźwięku na Netflixie (w 4K) podczas oglądania na LG OLED C8 podpiętym do amplitunera przez ARC ? Wygląda to tak że wszystko jest ok z obrazem ale raz na jakiś czas słysze jakby przerwało dźwięk na ułamek sekundy. Dzieje się to losowo, czasem dwa razy pod rząd, i spokój pare minut, potem co minute raz, potem znów co kilka kilkanaście nie zauważyłem jakiejś reguły. Obraz jest cały czas ok w tym czasie. C8 podpięte jest do amplitunera Onkyo NR-636 poprzez ARC i generalnie działa po za tymi przypadkami które wspomniałem. Czy to może być problem z internetem (30Mbit - w tym czasie jeden użytkownik mojej sieci oglądał youtube na komórce) ? Wcześniej użytkowany był telewizor samsunga również z ARC, i takich numerów nie było na Netflixie - jednak ten tv był tylko 1080p, i taki też Netflix. Jeszcze jedna ważna rzecz, jak leci ten film 4K na Netflixie, i zwiększam lub zmniejszać głośność amplitunera pilotem z LG to przy każdym naciśnięciu klawisza głośności też słysze takię przyrwanie - tego również nie było w poprzednim tv. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fio2 264 Napisano 25 Stycznia 2019 Z Denonem i C8 żaden z powyższych problemów nie występuje. PS Czy Ty nie robisz modów do gier WG? Ten nick mi się kojarzy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aslain 2 Napisano 25 Stycznia 2019 (edytowane) Modów ? Edytowane 25 Stycznia 2019 przez Aslain Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fio2 264 Napisano 25 Stycznia 2019 Wpisz "Aslain" w Google Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemysław Dobosz 8 Napisano 25 Stycznia 2019 (edytowane) Z innej beczki... Podobny problem z przerywaniem dźwięku DD+ Netflixa występuje na popularnym miboxie. Jaki format "widzi" Twój Onkyo podłączony przez ARC? Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka Edytowane 25 Stycznia 2019 przez Przemysław Dobosz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aslain 2 Napisano 25 Stycznia 2019 (edytowane) Dzisiaj oglądałem Narcos Mexico jeden odcinek i przycielo mi raz na caly odcinek, oraz za kazdym razem przy zmianie glosnosci pilotem od Lg. Sprawdze to przy okazji ogladania i dam znac w kolejnej wiadomosci. Z tego co pamietam to przy Travelersach na Onkyo świeciło mi DTS Ex. a przy Narcos Mexico bylo samo DTS (bez ex.) Pozdrawiam graczy WoTa i WoWsa. Edytowane 25 Stycznia 2019 przez Aslain Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemysław Dobosz 8 Napisano 25 Stycznia 2019 Sprawdź proszę dokładnie, bo o ile mi wiadomo Netflix wysyła wyłącznie Dolby Digital (+), a nie DTS Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aslain 2 Napisano 25 Stycznia 2019 (edytowane) Wlasnie ogladalem najnowszy odcinek Wikingow z Mede8er MED600X3D (Odtwarzacz multimedialny) podpiety do LG po hdmi, a z TV do amplitunera leci po ARC. Na Onyko wyswietlalo Dolby S. 2.0. Caly odcinek byl bez zaciecia ale pod koniec dzwiek przycielo doslownie raz w identyczny sposob jak na Netflix, wiec to nie jest problem w aplikacjach, ale po prostu cos z tym ARC nie tak. Edytowane 25 Stycznia 2019 przez Aslain Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aslain 2 Napisano 26 Stycznia 2019 Maly update. Sprawdzilem dzisiaj to na Altered Carbon i Star Trek Discovery. W obu przypadkach pokazuje mi na Onkyo ze dzwiek leci Dolby Digial + 5.1. Puscilem jeden caly odcinek, dzwiek dostal "czkawki" z 10 razy. No da sie ogladac, ale jest to irytujace i nie powinno tego byc moim zdaniem. Nie wiem co jest tego przyczyną, telewizor kupila bratowa 3 dni temu i zawsze moge go zwrocic do 14 dni, ale nie o to chodzi. Kabel HDMI do ARC jest typu High Speed i nie stwarzal problemow z ARC w poprzednim telewizorze smart tv Samsunga, zarowno na Netflixie jak i innych zrodlach zew. podpietych pod tv. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
konrado75 77 Napisano 26 Stycznia 2019 Zero problemow Denon + Netflix, dzwiek DD+ oraz DA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aslain 2 Napisano 26 Stycznia 2019 (edytowane) Wyglada to ze LG nie do konca dobrze sie dogaduje po ARC z tym Onkyo ? Jestem ciekawy czy sa posiadacze takiego ampli jak ja mam (636) oraz tego mode LG (C8) aby sie wypowiedziec jak to u nich jest. Te rwanie to jakby tv probowal zrobic szybki "handshaking" z Onkyo. I robi, az do kolejnego momentu kiedy znow to robi, i znow.... to samo podczas zmiany glosnosci pilotem. Edytowane 26 Stycznia 2019 przez Aslain Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fio2 264 Napisano 26 Stycznia 2019 10 godzin temu, Aslain napisał: Jestem ciekawy czy sa posiadacze takiego ampli jak ja mam (636) oraz tego mode LG (C8) aby sie wypowiedziec jak to u nich jest. Spróbuj zadać pytanie w głównym, przypiętym wątku C8. Zauważyłem, że wiele osób nie czyta tych poniżej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aslain 2 Napisano 27 Stycznia 2019 Zauważyłem chyba pewna regułę. Czym lepszy rodzaj dźwięku tym częściej ten problem ma miejsce. Przy dzwieku Stereo tego nie ma, przy DD 5.1 jest może raz-dwa na godzine, częściej zaczyna sie dopiero przy DD 5.1+. (mowa cały czas o ARC). Wczoraj podpiąłem kabel optyczny z TV do Onkyo i wszystko gra bez zaciec, jedyny problem to ze w momencie jak przelaczylem na dzwiek na optyka to stracilem kontrole glosnosci amplitunera przy użyciu pilota od LG, stracilem tez Dolby Atmos, jest tylko DD 5.1. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekgra 222 Napisano 27 Stycznia 2019 (edytowane) Prubowales zmienić kabel HDMI na lepszy/inny. Po optyku będziesz miał max tylko DD i DTS wszystko wyżej wymaga HDMI. Edytowane 27 Stycznia 2019 przez darekgra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aslain 2 Napisano 27 Stycznia 2019 W tej chwili nie mam, jutro poszukam w sklepach kabla hdmi 2.0 juz na zapas. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaculek63 23 Napisano 27 Stycznia 2019 Sprawdz sobie ten watek moga być poczatki uszkodzenia https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1654556 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jasiek_31 185 Napisano 28 Stycznia 2019 Telewizor masz podłączony do sieci kablem czy po WiFi? Jak po WiFi to sprawdź co się będzie działo na podłączeniu kablowym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aslain 2 Napisano 28 Stycznia 2019 (edytowane) Dziękuję wszystkim. Problem rozwiązano przez zmianę kabla od ARC z HDMI 1.4 (high speed with ethernet) na kabel HDMI 2.0. Naprawiło to zarówno przerywania dźwięku w czasie oglądania jak i zgłaśniania dźwięku pilotem od LG. Edytowane 28 Stycznia 2019 przez Aslain Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekgra 222 Napisano 28 Stycznia 2019 jak widać przyczyny czasem są prozaiczne... super że już jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidol83 0 Napisano 29 Stycznia 2021 Witam. Mam ten sam problem na telewizorze LG 65SM9010 i aplitunerze RX-V485 Yamahy. Co ciekawe mam kabel kupiony dzięki temu forum, czyli MagiLink 2.0, więc raczej to nie wina kabla HDMI. Co jakiś czas zacina dźwięk na ułamek sekundy, ale powoduje to urwanie słowa, co na dłuższą metę jest irytujące. Czasem interwały są długie, a czasem tak jak wcześniej ktoś pisał co minutę. Nie mam problemu z netem, tv po kablu na łączu 600 mega. Gdzie szukać przyczyny? Jakieś ustawienia tv? Ampli? Czy to wina samego netflixa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aslain 2 Napisano 29 Stycznia 2021 (edytowane) Ja w sumie nie wiem dokładnie co było powodem, nawet na tym kablu nowym co kupiłem zdażało się że problem powrócił chociaż nie tak często i nie z tak dużymi przycinkami, ale pomagało zawsze wyłączenie i włączenie amplitunera. Nie sądze że to wina Netflixa, bo ja to miałem też na materiale pobranych z internetu, i puszczanym przez specjalnego playera. Problem wystepuje u mnie zawsze na materiale który zawiera dźwięk Dolby Atmos. Edytowane 29 Stycznia 2021 przez Aslain Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach