Skocz do zawartości
Redzik

Jaki telewizor 43-50 cali do 2000zł

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szukam telewizora do 2000zł 43 - 50 cali. Głównie oglądamy programy rozrywkowe, seriale i filmy i czasem piłkę nożną. Na kompie głównie YouTuba i cda, wiec gdy w TV będzie wi fi to też bym korzystał z tych platform. Zainteresowany jestem tym modelem Philips 43PUS6262/12 i lub tym Philips 50PUS6703/12 Lecz czytałem w opiniach, że sa z nimi problemy chociażby z wi fi .

Proszę o jakieś porady.

1. Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor ? 15m2
2. Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora ? 2.5m
3. Ile osób zasiada przed telewizorem ? 2
4. Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu - czy kąty są ważne ? tak
5. Telewizor ma stać czy ma wisieć ? wisieć
6. Jak słońce świeci w pokoju ? od strony południowej
7. Jaki masz obecnie telewizor ? Philips 23PHH4009/88
8. Co chcemy aby telewizor posiadał ? 4K Smart TV YouTube Wi-Fi Przegladarkę
9.  Jaki sygnał będzie podłączony do telewizora: ( 4K, HD, SD ) ? HD
10. Jakie urządzenia będą podłączone do telewizora ? Obecnie tylko pendrive i antena pokojowa.
11. Ile godzin dziennie będzie pracować telewizor ? 12
12. Preferujesz matrycę matową czy błyszczącą ? Matowa
13. Jaki rodzaj programów oglądasz najczęściej ? Rozrywkowe, Filmowe, Sportowe
14. Czy zamierzasz korzystać z internetu na ekranie telewizora ? Tak
15. Czy zamierzasz grać w gry PC / konsola - jeśli tak to ile % dziennie? nie
16. Więcej oglądasz wieczorami czy w dzień ? Wieczorami
17. Preferencje co do wielkości? 43-50 cali
18. Co Cię denerwuje w telewizorach ? Nie wiem. W 3 egzemplarzach Samsunga pojawiły mi się plamy na ekranie to może to. I zapewne wolne działanie aplikacji.
19. Preferencje co do marki ? Nie wiem właśnie szukam polecenia. Zainteresowany jestem Philipsem z Ambilight
20. Czy telewizor ma mieć 3D - jeśli tak to jakie , pasywne czy aktywne ? nie
21. Do jakiej maksymalnej kwoty planujesz zakup ? 2000

22. Czy będziesz zainteresowany profesjonalną kalibracją ekranu w celu wyciśnięcia maksymalnych możliwości nowego sprzętu ? nie

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Philipsa radzę odpuścić ze względu na skandaliczny serwis. Poczytaj na tym forum, tu masz na świeżo pierwszy lepszy temat:

Jako alternatywę mogę polecić w tym budżecie Samsunga 50MU6172. Kupowałem go parę miesięcy temu dla rodziców i w zasadzie nie mam się do czego przyczepić za te pieniądze. Matryca VA, dobry kontrast, ale kąty słabsze. Niestety do sportu się nadaje tak sobie, bo matryca 60 Hz, ale w tej cenie nie dostaniesz 120Hz nigdzie. Wifi działa bez problemu, smart TV też dobry. Pilot wymaga przyzwyczajenia, bo nie ma klasycznej klawiatury numerycznej, ale jak się ogarnie go to jest wygodny. Ewentualnie można kupić zamiennik pilota.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko, że do Samsungów mam awersje. Na każdym egzemplarzu który miałem lub znajomi pojawiają się ciemne plamy na matrycy. Natomiast mam kilka lat telewizor LG i nie ma zdanych przebarwień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sklepie polecono mi te dwie 50siątki. LGUK6300 1600zł i UK6750 2000zł. Co o tym sądzicie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie 43 to Philips 7303 - nie masz za dużego wyboru przy tak precyzyjnie określonych oczekiwaniach.

A co do serwisu - jakby się to Philipsowi tylko zdarzało to byłoby dobrze. A wiadomo, że tak nie jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czesc koledzy,

 

Ja bylem wlasciwie zdecydowany juz na Philipsa 43pus6703 tylko trafilem tu, i pojawila sie watpliwosc, wiec sie dopisze. Kolega wyzej poleca 7303.  Osobiscie jeszcze na oku mialem sony 43xf7596. Macie moze rozeznanie, czy warto ? Ja nie mam jakos specjalnie ograniczonego budzetu, ale nie chce tez wydawac niepotrzebnie...ot chce kupic dosc dobry telewizor 43cale do ogladania tv i filmow z internetu, ktory mialby 4k. Nie gram wcale. Sony jest znaczaco drozszy, tylko nie moglem go nigdzie trafic w sklepie, zeby zobaczyc jaki ma obraz i porownac.

Od razu mowie, ze wiekszy tv mnie nie interesuje. Raz, ze maksymalnie wejdzie mi 49, co juz bedzie na styk, a dwa, ze wole mniejszy, a lepszy jakosciowo.

Jestescie w stanie cos powiedziec od siebie? Ktos tego sony uzywal/ogladal i moze powiedziec, czy warto doplacic?

dzieki

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej Sony XF85 w wersji 49" - masz matrycę VA 120 Hz. Innego takiego TV w tych rozmiarach chyba nie ma (poza dużo droższym XF90).

Edytowane przez radosuaf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pisałeś, że nie masz ograniczonego budżetu :). Poniżej będziesz miał 60 Hz (średnio się sport ogląda) albo matrycę IPS (beznadziejna czerń). Jeśli nie oglądasz sportu, to możesz spojrzeć na Samsunga 49NU8002/8042/8052/8072 - jest 60 Hz, ale przynajmniej matryca VA... Z drugiej strony - nie jest dużo taniej.

Kupowanie IPS-a się trochę mija z celem, moim zdaniem.

Edytowane przez radosuaf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

IPS dla mnie nie - poza tym ten egzemplarz jest po zwrocie - więc zapewne ma jakiś defekt typu nierównomierne podświetlenie matrycy lub coś podobnego...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, to sprawa jasna. 

Wczoraj bylem ogladac te wszystkie wymienione wczesniej TV - tak naprawde kazdy na demowce wyglada podobnie i czlowiek nie jest w stanie zweryfikowac roznic. Czy to jest 7303 czy nawet 8505 od Sony. Z takiego budzetu 'rozsadnego dla mnie' to chyba sklanialbym sie ku 7303. Mam w zwiazku z tym dwa pytania:

Ten procesor p5, mimo ze 50hz, to jakos nadrabia i obraz jest roche lepszy niz na zwyklym 50hz tv, prawda to?

i jeszcze kwestia matrycy - w specyfikacji pisza, ze jest IPS, VA, wiec nie jest to jednoznaczne...a sklepach nie ma opisu.

https://www.displayspecifications.com/en/comparison/75675507d

 

To od czegos zalezy, ze w danym 43 jest va lub IPS ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Philipsa radzę odpuścić ze względu na skandaliczny serwis. Poczytaj na tym forum, tu masz na świeżo pierwszy lepszy temat:
Jako alternatywę mogę polecić w tym budżecie Samsunga 50MU6172. Kupowałem go parę miesięcy temu dla rodziców i w zasadzie nie mam się do czego przyczepić za te pieniądze. Matryca VA, dobry kontrast, ale kąty słabsze. Niestety do sportu się nadaje tak sobie, bo matryca 60 Hz, ale w tej cenie nie dostaniesz 120Hz nigdzie. Wifi działa bez problemu, smart TV też dobry. Pilot wymaga przyzwyczajenia, bo nie ma klasycznej klawiatury numerycznej, ale jak się ogarnie go to jest wygodny. Ewentualnie można kupić zamiennik pilota.
Jeszcze raz pytam co ma serwis do rekojmi? Kopiuj wklej w kazdym temacie wypisujesz opinie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.12.2018 o 12:50, smietans napisał:

Jeszcze raz pytam co ma serwis do rekojmi? Kopiuj wklej w kazdym temacie wypisujesz opinie

Już tłumaczę. Dajesz TV na reklamację z tytułu rękojmi do sklepu. Sklep musi w ciągu 14 dni odpowiedzieć na tą reklamację. Tzn musi odpowiedzieć czy uznaje Twoją reklamację czy nie. Żaden sklep nie ma swojego działu serwisowego z wysoko wykwalifikowanymi specjalistami, a nawet gdyby miał to nie podejmie żadnej decyzji w sprawie reklamacji, bo nie będzie chciał wziąć odpowiedzialności za tą decyzję (to nie wina sklepu że produkt jest wadliwy przecież i oni chcą się wymigać z poniesienia kosztów). Dochodzimy do sedna: sklep wysyła Twój telewizor, który trafił do niego na rękojmi do serwisu producenta w celu ekspertyzy i oceny czy zgłoszenie reklamacyjne jest zasadne. Jeżeli serwis uzna, że reklamacja jest zasadna, to albo on naprawi na swój koszt sprzęt, albo dostaniesz kwitek o nienaprawialności, który będzie Cię uprawniał do wymiany TV na nowy w sklepie, albo zwrotu gotówki. W tym drugim przypadku sklep straci tylko swoją marżę, którą zarobił na sprzedaży sprzętu Tobie, bo wartość netto produktu zapłaci sklepowi producent. 

W przypadku Philipsa trafiasz na mur, bo na bank Twój TV wróci do sklepu z adnotacją że wszystko jest ok i sprzęt działa zgodnie ze specyfikacją producenta, albo inne dyrdymały. Nawet jeżeli usterka jest ewidentna, widać ją gołym okiem, TV nie działa albo coś, to kochany serwis Philipsa potrafi Ci oddać taki sprzęt i napisać, że wszystko jest w porządku. To jest jakby ktoś Ci splunął w twarz. Nie doświadczyłeś tego, to nie wiesz. Dlatego o tym piszę w każdym temacie i ostrzegam ludzi. Sklep nie jest tu nic winny, bo opiera się na opinii autoryzowanego serwisu i żaden sklep nie podważy tej opinii, bo po co i na jakiej podstawie? Tobie zostają dalsze przewidziane przez prawo kroki, czyli mediacja rzecznika konsumenta (która prawie nigdy nic nie daje), sąd polubowny (na który sprzedawca się nie musi zgodzić i większość z tego korzysta) i dalej sprawa w sądzie cywilnym która potrwa latami i będzie Cię kosztowała pieniądze i czas. 

W tym momencie dochodzisz do wniosku że jednak mogłeś kupić produkt innego producenta niż Philips, który uczciwiej podchodzi do reklamacji i po prostu bierze odpowiedzialność za wady swoich produktów, a nie unika jej jak ta porąbana firma. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Już tłumaczę. Dajesz TV na reklamację z tytułu rękojmi do sklepu. Sklep musi w ciągu 14 dni odpowiedzieć na tą reklamację. Tzn musi odpowiedzieć czy uznaje Twoją reklamację czy nie. Żaden sklep nie ma swojego działu serwisowego z wysoko wykwalifikowanymi specjalistami, a nawet gdyby miał to nie podejmie żadnej decyzji w sprawie reklamacji, bo nie będzie chciał wziąć odpowiedzialności za tą decyzję (to nie wina sklepu że produkt jest wadliwy przecież i oni chcą się wymigać z poniesienia kosztów). Dochodzimy do sedna: sklep wysyła Twój telewizor, który trafił do niego na rękojmi do serwisu producenta w celu ekspertyzy i oceny czy zgłoszenie reklamacyjne jest zasadne. Jeżeli serwis uzna, że reklamacja jest zasadna, to albo on naprawi na swój koszt sprzęt, albo dostaniesz kwitek o nienaprawialności, który będzie Cię uprawniał do wymiany TV na nowy w sklepie, albo zwrotu gotówki. W tym drugim przypadku sklep straci tylko swoją marżę, którą zarobił na sprzedaży sprzętu Tobie, bo wartość netto produktu zapłaci sklepowi producent. 
W przypadku Philipsa trafiasz na mur, bo na bank Twój TV wróci do sklepu z adnotacją że wszystko jest ok i sprzęt działa zgodnie ze specyfikacją producenta, albo inne dyrdymały. Nawet jeżeli usterka jest ewidentna, widać ją gołym okiem, TV nie działa albo coś, to kochany serwis Philipsa potrafi Ci oddać taki sprzęt i napisać, że wszystko jest w porządku. To jest jakby ktoś Ci splunął w twarz. Nie doświadczyłeś tego, to nie wiesz. Dlatego o tym piszę w każdym temacie i ostrzegam ludzi. Sklep nie jest tu nic winny, bo opiera się na opinii autoryzowanego serwisu i żaden sklep nie podważy tej opinii, bo po co i na jakiej podstawie? Tobie zostają dalsze przewidziane przez prawo kroki, czyli mediacja rzecznika konsumenta (która prawie nigdy nic nie daje), sąd polubowny (na który sprzedawca się nie musi zgodzić i większość z tego korzysta) i dalej sprawa w sądzie cywilnym która potrwa latami i będzie Cię kosztowała pieniądze i czas. 
W tym momencie dochodzisz do wniosku że jednak mogłeś kupić produkt innego producenta niż Philips, który uczciwiej podchodzi do reklamacji i po prostu bierze odpowiedzialność za wady swoich produktów, a nie unika jej jak ta porąbana firma. 
Rekojmia to nie gwarancja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, smietans napisał:

Rekojmia to nie gwarancja.

Ja pierdziolę, Ty chyba jesteś tak samo betonowy jak firma Philips i jej serwis. Akurat miałem 'osobistą przyjemność' reklamowania TV Philipsa z tytułu rękojmi w RTV Euro Agd, przechodziłem ten proces, wiem co się działo z moim TV w tym czasie i napisałem jak to wygląda, ale Ty oczywiście wiesz lepiej. Zgadzam się że rękojmia to nie gwarancja i daje generalnie lepsze prawa konsumentom, ale napisałem Ci co ma kiepski serwis Philipsa (MIK Radom) do rękojmi. Odmowę uznania rękojmi dostałem ze sklepu Euro, ale była ona uzasadniona ekspertyzą którą wydał serwis Philipsa, który w żywe oczy mi wmawiał że mam sprawny TV, podczas gdy wada była widoczna gołym okiem i zauważyć ją mogło nawet dziecko. 

Edytowane przez efel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...