boban61 3 Napisano 8 Października 2018 Witajcie, Mam w lewym dolnym rogu takie oto przyciemnienie ekranu. Czy to podlega gwarancji? Co ciekawe czasem jest to widoczne, a czasami krawędź jest idealna. Ktoś się spotkał z takim problemem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek Kowalczyk 20 Napisano 8 Października 2018 Na 100% podlega gwarancji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniek_ 3 Napisano 9 Października 2018 7 godzin temu, Piotrek Kowalczyk napisał: Na 100% podlega gwarancji Wstrzymałbym się z tymi procentami... uszkodzenie mechaniczne matrycy podczas przenoszenia/przesuwania też może podejść pod ten problem. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek Kowalczyk 20 Napisano 9 Października 2018 6 godzin temu, maniek_ napisał: Wstrzymałbym się z tymi procentami... uszkodzenie mechaniczne matrycy podczas przenoszenia/przesuwania też może podejść pod ten problem. Skoro ten pan chce zgłosić na gwarancji to sam tego nie zrobił? Jakby sam to zrobił to nie powinien tego zgłaszać bo oni dojdą do tego z jakiego powodu coś takiego powstało, szkoda czasu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boban61 3 Napisano 9 Października 2018 Zgłosiłem dziś usterkę do LG, serwis ma się ze mną skontaktować w przeciągu dwóch dni. Nie byłem pewny czy zaakceptują mój wniosek, ponieważ telewizor pochodzi z niemieckiej dystrybucji, ale póki co, nie było najmniejszego problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniek_ 3 Napisano 10 Października 2018 17 godzin temu, Piotrek Kowalczyk napisał: Skoro ten pan chce zgłosić na gwarancji to sam tego nie zrobił? Jakby sam to zrobił to nie powinien tego zgłaszać bo oni dojdą do tego z jakiego powodu coś takiego powstało, szkoda czasu Mało takich? Którzy swój błąd próbują przerzucić na innego?... piszesz jakbyś świata nie znał (Oczywiście nie oceniam tu użytkownika!) Ja uważam, że serwis odrzuci to zgłoszenie, @boban61 się odwoła i może... w trosce o utrzymanie klienta bla bla bla z łaski wymienią, ale na pewno nie dałbym tu 100%. Szczególnie że jak to napisał pochodzi z niemieckiej dystrybucji... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fio2 264 Napisano 10 Października 2018 18 godzin temu, boban61 napisał: Nie byłem pewny czy zaakceptują mój wniosek, ponieważ telewizor pochodzi z niemieckiej dystrybucji, ale póki co, nie było najmniejszego problemu. Daj proszę znać jak się skończy. Dobrze w sumie zebrać więcej przykładów, jak LG obsługuje gwarancję tv z obcej dystrybucji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boban61 3 Napisano 10 Października 2018 7 minut temu, fio2 napisał: Daj proszę znać jak się skończy. Dobrze w sumie zebrać więcej przykładów, jak LG obsługuje gwarancję tv z obcej dystrybucji. Na infolinii otrzymałem informację, że respektują gwarancję na produkty zakupione na terenie Unii Europejskiej. Super informacja. Wydaje mi się, że jeszcze kilka lat temu było zupełnie inaczej, tylko telewizory zakupione w Polsce były naprawianie przez LG Polska. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boban61 3 Napisano 11 Października 2018 Jest pozytywna decyzja LG! Facet z serwisu zamówił nową matrycę. W sumie na naprawę mają 10 dni. Prawie na pewno matryce z 2016 roku nie są już dostępne. Oznacza to, że najprawdopodobniej będę miał nowy telewizor ?. Oby! Ciekawe czy B7 czy już B8? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boban61 3 Napisano 12 Października 2018 Mam dalsze informacje dotyczące mojego przypadku. Okazuje się, że jednak LG ma matrycę. Serwisant wczoraj o 15 ją zamówił, a dziś rano była u niego WOW! Na 11 przyjechał, wymienił i sprawa zamknięta. Wychodzi na to że od momentu zgłoszenia do naprawy minęło ledwie 3 dni. Mega szacunek dla LG. Jedyne minusy są takie, że A) nie dostanę nowego telewizora ?? i przepada mi kalibracja. W tej drugiej sprawie napiszę do LG i zapytam się czy nie poczuwają się do odpowiedzialności za pokrycie jej kosztów, w końcu to z ich winy ekran był wadliwy, a 500 zł piechotą nie chodzi. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 394 Napisano 12 Października 2018 Kolejny użytkownik zadowolony z serwisu LG. Żeby tak to działało u innych producentów... Daj znać co Ci odpowiedzą w sprawie kalibracji. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shpath 43 Napisano 12 Października 2018 No faktycznie serwis LG działa jak należy. Cieszy i mnie to, choć oczywiście życzyłbym sobie aby nigdy z ich usług nie korzystać Z tą kalibracją na ich koszt to już raczej za grubo pojechałeś. To już Twoja prywatna sprawa. To tak jakbyś żądał od nich przywrócenia ustawienia swoich ulubionych kanałów Żarty żartami, odstawmy je na bok. Dobrze, że masz nową matrycę, na którą masz od nowa 2 lata gwarancji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boban61 3 Napisano 12 Października 2018 (edytowane) 20 minut temu, shpath napisał: No faktycznie serwis LG działa jak należy. Cieszy i mnie to, choć oczywiście życzyłbym sobie aby nigdy z ich usług nie korzystać Z tą kalibracją na ich koszt to już raczej za grubo pojechałeś. To już Twoja prywatna sprawa. To tak jakbyś żądał od nich przywrócenia ustawienia swoich ulubionych kanałów Żarty żartami, odstawmy je na bok. Dobrze, że masz nową matrycę, na którą masz od nowa 2 lata gwarancji. Gdym zapłacił 500 zł za profesjonalne ustawienie ulubionych kanałów i nie mógłbym tego samodzielnie odtworzyć to z pewnością żądał bym zwrotu pieniędzy. Z LG mam bardzo dobre doświadczenia i nie zdziwię się jeśli przystaną na tą prośbę. Prawie dwa lata temu pod koniec października kupiłem w MM LG OLED 55B6J. Od początku listopada ruszyła promocja, że przy zakupie dostajesz Xbox One S w gratisie. Napisałem do nich maila z prośbą czy mimo, iż kupiłem TV kilka dni przed startem promocji to mogę otrzymać konsolę? Jakież było moje zdziwienie kiedy przystali na moją prośbę i po kilku tygodniach konsola przyszła pocztą ????. Niestety TV był powystawowy (wiem wiem, głupotą było brać z wystawy) i po 2 miesiącach, w ramach rękojmi, zgłosiłem trwałe wypalenia znaczka 4K. Był on dokładnie w tym miejscu w którym na okrągło leciał filmik promocyjny w sklepie. Tv nie mogli naprawić, więc zwrócili mi pieniądze. Ja, z ciężkim sercem, również grzecznie zwróciłem konsolę. Jak widać LG stać na bardzo dobrą postawę pro klient, tak więc nie zdziwię się jeśli pozytywne rozpatrzą moją prośbę. Edytowane 12 Października 2018 przez boban61 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shpath 43 Napisano 12 Października 2018 No jakby się tak stało to daj nam znać, że takie rzeczy są w ogóle możliwe. To by było naprawdę mega nastawienie pro_klient ze strony LG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boban61 3 Napisano 12 Października 2018 A co do gwarancji to serwisant - nieoficjalnie dodajmy - powiedział mi, że mam rękojmie na rok. Nie było mowy o dwóch latach. Moja gwarancja kończyła się 25.01.2019. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shpath 43 Napisano 12 Października 2018 18 minut temu, boban61 napisał: A co do gwarancji to serwisant - nieoficjalnie dodajmy - powiedział mi, że mam rękojmie na rok. Nie było mowy o dwóch latach. Moja gwarancja kończyła się 25.01.2019. Nieoficjalnie i niezgodne z prawem. Poniżej wycinek z KC: Art. 581. § 1. Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad albo dokonał istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej. Jeżeli gwarant wymienił część rzeczy, przepis powyższy stosuje się odpowiednio do części wymienionej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 394 Napisano 15 Października 2018 Dnia 12.10.2018 o 19:45, shpath napisał: Z tą kalibracją na ich koszt to już raczej za grubo pojechałeś. To już Twoja prywatna sprawa. No właśnie nie za grubo i nie jego prywatna sprawa, ale jego pełne prawo! Oczywiście nie wierzę że oddadzą pełną kwotę za kalibrację, ale zapewne można się dogadać na jakiś częściowy zwrot kosztów. W końcu zawinił tutaj producent TV i to że kalibrację trzeba przeprowadzić od nowa to wina tego że TV był wadliwy, co jest bezsporne bo usługa wymiany matrycy została wykonana. Jeżeli doszłoby do sprawy sądowej to wygrana klienta w takim przypadku jest praktycznie pewna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shpath 43 Napisano 15 Października 2018 @efeljesteś pewny, że tak jest? Jakoś w to ciężko mi uwierzyć. Jest jakiś paragraf na to, skoro w sądzie sprawa praktycznie wygrana? Kalibracja to modernizacja w ustawieniach wprowadzona przez użytkownika (czy tam osoby trzecie na życzenie użytkownika) po zakupie, co producentowi do tego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 394 Napisano 16 Października 2018 13 godzin temu, shpath napisał: jesteś pewny, że tak jest? Jakoś w to ciężko mi uwierzyć. Jest jakiś paragraf na to, skoro w sądzie sprawa praktycznie wygrana? Nie wiem czy jest paragraf, ale ktoś tu na forum pisał że dostał zwrot za kalibrację w przypadku wymiany panelu. Podejrzewam że więcej na ten temat mógłby powiedzieć @Maciej Koper 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciej Koper 1 175 Napisano 17 Października 2018 Dnia 16.10.2018 o 08:30, efel napisał: Nie wiem czy jest paragraf, ale ktoś tu na forum pisał że dostał zwrot za kalibrację w przypadku wymiany panelu. Podejrzewam że więcej na ten temat mógłby powiedzieć @Maciej Koper Mam szczere wątpliwości, czy coś takiego jest możliwe. Trzeba by skonsultować się z prawnikiem. Ja osobiście nie pamiętam takich przypadków, ale zawsze w przypadku awarii TV oferujemy rabaty 40 - 80% na skalibrowanie nowego egzemplarza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boban61 3 Napisano 17 Października 2018 2 godziny temu, Maciej Koper napisał: Mam szczere wątpliwości, czy coś takiego jest możliwe. Trzeba by skonsultować się z prawnikiem. Ja osobiście nie pamiętam takich przypadków, ale zawsze w przypadku awarii TV oferujemy rabaty 40 - 80% na skalibrowanie nowego egzemplarza. W sprawie refundacji kalibracji napisałem do LG w piątek, póki co cisza. Panie Maćku od czego zależy to w jakiej kwocie rabat oferujecie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciej Koper 1 175 Napisano 17 Października 2018 6 godzin temu, boban61 napisał: W sprawie refundacji kalibracji napisałem do LG w piątek, póki co cisza. Panie Maćku od czego zależy to w jakiej kwocie rabat oferujecie? Głównie od czasu jaki upłynął między kalibracją a awarią, ale to już proszę pytać przez e-mail. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tonybcc 148 Napisano 17 Października 2018 @Maciej Koper sorry ze w tym temacie ale mam pytanie o Dolby Vision na LG oled gdzieś mi się obiło o uszy coś o „raised black” nawet Vincent chyba coś o tym wspominał a ratings na pewno. Czy masz jakieś info na ten temat czy zmieniło się to po ostatniej aktualizacji z Dolby? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fio2 264 Napisano 17 Października 2018 @tonybcc chyba masz na myśli współpracę LG z Apple TV w wersji 11.4 i sposobu jak mapowana była jasność. Ktoś tutaj chciał złośliwie wyciągnąć to jako ogólny problem LG. A wzięło się to z tego artykułu: https://www.flatpanelshd.com/review.php?subaction=showfull&id=1525423234 Fragment: "However, this does not match what FlatpanelsHD is observing. We are already running tvOS version 11.4 (beta) on Apple TV 4K. At the time of review, we also had the Loewe bild 5 OLED. Loewe was – like LG – one of the first manufacturers to implement Dolby Vision and interestedly it does not suffer from the “raised black” issue. The black bars were inky black on Loewe bild 5 in all of our tests. Furthermore, comparing the two TVs revealed that the raised blacks on LG C8 actually extend up into the darkest parts of the picture. We have tried to capture it on camera while watching Godless (Left: LG C8 (2s exposure) – Right: Loewe bild 5 (2s exposure)) on Netflix (via HDMI input). Please note that we have deliberately overexposed the photos with our camera to better illustrate the issue as these scenes are very dark in nature so please ignore colors (blown out colors caused by long exposure shot), details, and factors others than the raised blacks." Jest tam też zdjęcie, gdzie możesz sobie zobaczyć, jak to wyglądało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tonybcc 148 Napisano 17 Października 2018 Tak właśnie o to mi chodziło ale nie miałem jak znaleść z telefonu. Zastanawiałem się ponieważ DV powinno wyglądać i robić wow a w porównaniu do HDR nie odnoszę takiego wrażenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach