babique93 0 Napisano 24 Września 2018 Dzień dobry, mam problem z telewizorem SONY KDL-WE75. Na matrycy zauważyłem sporą plamę, przykuwa uwagę podczas oglądania telewizji. Wezwałem serwis producenta, przyjechał serwisant który stwierdził, że to robak. Sony może zaoferować wymianę na telewizor odnowiony. Pytam, z jakiej paki mam tylko możliwość dostać telewizor odnowiony jak mam swój, nowy, objęty gwarancją. W dodatku to nie jest moją winą, że dostał się tam robak o takiej wielkości - 1 cm. Ewidentnie matryca jest nieszczelna. Jak mogę dochodzić swoich praw i żądać naprawy lub wymiany na nowy egzemplarz ? Telewizor to nie jest klatka do hodowli robaków, a nie wierzę, że nieuszczelnienie tego elementu ma jakiekolwiek znaczenie przy odprowadzaniu ciepła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gmeru 2 216 Napisano 24 Września 2018 A jaki model dokładnie oferuje Sony? Rozumiem, że masz 5 lat gwarancji? Pytanie jaki to model. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RHJG 104 Napisano 24 Września 2018 Nie karm robala,sam zdechnie to spadnie...A poważnie to powinni bez łaski wymienić matryce...Sprawy sporne z Sony w sądzie w Londynie-życzę powodzenia... 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
babique93 0 Napisano 24 Września 2018 16 minut temu, Gmeru napisał: A jaki model dokładnie oferuje Sony? Rozumiem, że masz 5 lat gwarancji? Pytanie jaki to model. Nie pytałem jaki model oferują, zrozumiałem, że ten sam. Mam standardową gwarancję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gmeru 2 216 Napisano 24 Września 2018 Nie zapytałeś się o jaki model chodzi? ;D I co to znaczy odnowiony? To najpierw warto dokładnie zbadać temat a potem można dalej się głowić tutaj wspólnie. I jakie sądy? Ludzie... to tylko WE75... Musiałoby się komuś naprawdę nudzić w życiu ;pppp W jakim calarzu go masz? Wybadaj temat dokładnie i daj znać. Takie akcje się zdarzają. Życie ;D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Subman 1 061 Napisano 24 Września 2018 17 minut temu, Gmeru napisał: I co to znaczy odnowiony? https://pclab.pl/art59789.html 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gmeru 2 216 Napisano 24 Września 2018 Subman jaja sobie ze mnie robisz? Trochę słabo. 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Subman 1 061 Napisano 24 Września 2018 Nie, nie robię sobie jaj z Ciebie. Przecież "odnawialny" (inaczej refubrished) oznacza sprzęt który trafił do producenta z różnych powodów (najczęściej coś uległo uszkodzeniu), jest przez niego naprawiany, testowany i wraca różnymi kanałami z powrotem do klientów - najczęściej właśnie gdy się komuś innemu zepsuje taki sam sprzęt. Jest on więc w pełni sprawny, ale nie jest już zupełnie nowy. I tyle. 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
babique93 0 Napisano 28 Września 2018 (edytowane) Tak, dostałbym ten sam model TV tylko odnowiony. A niby czemu mam taki dostać skoro kupiłem nowy TV w sklepie i zapłaciłem jak za nowy ? Kupiłem swój egzemplarz pod koniec 2017 roku, a ktoś powiedzmy kupił na początku i umarł mu wtedy kiedy ja kupowałem. Ten ktoś dostał nowy, a ja jego używany naprawiony. Co to w ogóle za polityka... W każdym razie poszedłem jeszcze raz do sklepu i zgłosiłem to z tytułu rękojmi, zobaczymy co zrobią teraz. Edytowane 28 Września 2018 przez babique93 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC 318 Napisano 28 Września 2018 Wiesz, twój też jest używany już może nawet dłużej od tego odnowionego na którego jest pełna gwarancja. Z tego co sprawdziłem to jest to model 2017 więc o jakich używaniach tutaj może być mowa? Wszystko to są nowe telewizory chociaż to niski model więc i tani. Bierz jak dają sprawny telewizor na gwarancji i ciesz się telewizorem. Szkoda czasu w życiu na takie bzdury ? To nie oled za 20tyś. Dotykasz go? oglądasz obudowę? Jak wygląda jak nowy to jest nowy bo telewizor świeży z 2017 roku. Ja na twoim miejscu zamiast ciągnąć taką [beeep]burzę, obejrzałbym nowy telewizor czy jest ok i kończył temat. 2 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
super 41 Napisano 8 Października 2018 Też miałem robala w matrycy Sony ale to był nowy tv więc zrobiłem zwrot i po sprawie. Jeżeli robal jest żywy to wieczorem wyłącz tv i postaw obok jakieś źródło światła skierowane na telewizor, np, lampkę. W nocy robal powinien sam wyjść z matrycy do światła. Jeżeli jest martwy to gorsza sprawa. Pamiętam podobny temat i komuś też oferowali wymianę na odnowiony tv, poszkodowany poszedł do serwisu pogadał i okazało się, że dostał jednak nowy tv fabrycznie zapakowany. Powiedz, że chcesz nowy i nie przyjmuj staroci. telewizor jest tani i co z tego. Liczą się zasady. Dziwne, że robale tak sobie upodobały właśnie Sony. Ze względów bezpieczeństwa (żeby pod wpływem uderzenia lub nacisku nie pękła matryca) matryce w Sony albo ich warstwa ochronna mają duży luz. https://www.youtube.com/watch?v=r4BywpdexsQ 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
111kris 23 Napisano 8 Października 2018 Ta przypadłość zdarza się też w Philipsie. babique93 - jak w Twojej sprawie zachował się sklep? Jakieś postępy? Ja mam podobny przypadek - 3 małe przecinki w 65 xe9005. Przesłałem fotki do serwisu i czekam na odpowiedź.Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach