Skocz do zawartości
Maciej Koper

Samsung Q9 QE65Q9FN (2018) | TEST | Flagowy QLED LCD z technologią Direct LED

Rekomendowane odpowiedzi

Dziękuję za odpowiedź. ?Na w/w filmach jakoś dużo tez nie widzę..Ale to może tylko ja.

Edytowane przez Ernet
  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak się o tym wie to widać ale przy normalnym oglądaniu (filmów, tv) to nie za bardzo. Trzeba się wpatrywać pod tym kątem. Problem jest tylko taki że przy pewnych tresciach widać to bardziej jak przy innych (np. mecze, hokej).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, qazar napisał:

Zaskakujące jest, że 65C8 można mieć z PL dystrybucji za 11k a 3 razy tyle trzeba dopłacić za ekran posiadający 12" więcej... życie

Zapewne proces produkcji 77" OLEDów nie został tak dobrze doprawcowany jak przypadku mniejszych modeli. Mogą mieć np. na linii dużo wadliwych 77" matryc OLEDowych na jedną sprawną i po prostu LG uwzględnia to w końcowej cenie.

A tak w ogóle to życzę wszystkim Szczęśliwych, Zdrowych, Spokojnych Świąt Bożego Narodzenia ! :) 

  • Plusik 1
  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
24 minuty temu, Subman napisał:

Zapewne proces produkcji 77" OLEDów nie został tak dobrze doprawcowany jak przypadku mniejszych modeli. Mogą mieć np. na linii dużo wadliwych 77" matryc OLEDowych na jedną sprawną i po prostu LG uwzględnia to w końcowej cenie.

A tak w ogóle to życzę wszystkim Szczęśliwych, Zdrowych, Spokojnych Świąt Bożego Narodzenia ! :) 

C'mon 77 cali cierpi na te same problemy co 65 calowy odpowiednik, pytanie co z kontrolą jakości (pytanie retoryczne).

Zdrowych i wesołych świąt ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Subman napisał:

życzę wszystkim Szczęśliwych, Zdrowych, Spokojnych Świąt Bożego Narodzenia !

DZIĘ-KU-JE-MY ! hehe :) Wesołych Świąt!

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za odpowiedzi, myślicie że jeśli została zerwana folia z ekranu tv będzie problem ze zwrotem? Kontaktowałem się dzisiaj z samsungiem, mówili,że nie bedzie problemu, moge powałać sie podobno na rękojmie. Co o tym myślicie? Nie wyobraźacie sobie jakiego mam pecha, 3 próby wymiany matrycy w ks8000, teraz zakup qled który ma znaczne dse. Nie mam chyba szczęcia do tv....

Ps. Telwizor kupiony 2 dni temu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie będzie. Masz 7 dni na zwrot. Ja jak kupowałem w Mediamarkt to mi włączali tv i łączyli z siecią żebym mógł sobie puścić testy. Było Ok wiec kupiłem ale koleś mi powiedział ze jak coś będzie nie halo to mam 7 dni na zwrot nawet jak wszystko rozpakuje. Nie wiem gdzie kupiłeś ale powinni przyjąć. Powodzenia. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupowałem w mediamarkt. W takim razie pakuję tv i jadę do nich w czwartek. Bardzo dziękuje za odpowiedź Porter: ). Zdam relacje po świętach. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się kapusta, tylko mówisz tutaj o zwrocie przy zakupie na odległość, ja kupowałem w sklepie stacjonarnym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mowie o zakupie stacjonarnym. 

Sam kupowałem, oddawałem i wiem. 

Co wy się upieracie z  zakupem na odległość.

 

Edytowane przez kapusta7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, kapusta7 napisał:

Mowie o zakupie stacjonarnym. 

Sam kupowałem, oddawałem i wiem. 

Co wy się upieracie z  zakupem na odległość.

Gdzie znalazłeś informację, że w MediaMarkt masz 30 dni na zwrot?

Dzięki za odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sami mi to w sklepie powiedzieli jak wymieniałem tv samsunga na Sony. 

Nawet nie pytali dlaczego chce oddać. Zwyczajnie powiedzieli ze mam trzydzieści dni na zwrot. 

Po co drążysz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
28 minut temu, Fragber napisał:

Gdzie znalazłeś informację, że w MediaMarkt masz 30 dni na zwrot?

Dzięki za odpowiedź

Fragment regulaminu MM:

"ODSTĄPIENIE KUPUJĄCEGO OD UMOWY SPRZEDAŻY

  1. Dokonujący zakupu Towaru Konsument który zawarł umowę na odległość może od tej umowy odstąpić bez podania przyczyn składając oświadczenie na piśmie w terminie do trzydziestu (30) dni od dnia wydania Towaru, lub jego ostatniej części. Aby skutecznie odstąpić od umowy wystarczy wysłać do Sprzedającego przed upływem ww. terminu podpisane oświadczenie Konsumenta o odstąpieniu od umowy. Konsument może, lecz nie musi skorzystać z wzoru oświadczenia znajdującego się poniżej. Oświadczenie z podpisem Konsumenta może zostać wysłane w postaci skanu drogą elektroniczną na adres info@mediamarkt.pl, lub w oryginale pocztą na adres Sprzedającego. Oświadczenie może być złożone w postaci elektronicznej, opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu (podpis elektroniczny) lub bez podpisu elektronicznego. Można je także złożyć osobiście u Sprzedającego lub w innym sklepie sieci Media Markt." To samo powiedział mi sprzedawca w sklepie na temat zwrotu przy zakupie w sklepie stacjonarnym.

Edytowane przez super

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trenowałem to z MM w listopadzie.

Zakup w stacjonarnym sklepie - zwróciłem soundbar HW-N950 (testowany przez 2 tygodnie).

Zapakowałem w oryginalne opakowanie i zwrot bez problemu. Pieniądze w kasie.

Nikt mnie o nic nie pytał.

Widzę że już sprzedany bo wylogował się z mojego konta samsunga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odwiozłem dzisiaj telewizor do sklepu, zgodzili się na wymianę sztuka ze sztukę, niestety nie mają telewizora na stanie.

Zaproponowali mi model z ekspozycji (4 miesiące na chodzie) gdzie dse praktycznie nie występuje i 3 lata gwarancji dodatkowo. Niestety nie chcą zwrócić gotówki, ewentualnie wybór innego modelu tv.

Co robić ?

Dzięki za info zwrtone

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
59 minut temu, Fragber napisał:

 

Odwiozłem dzisiaj telewizor do sklepu, zgodzili się na wymianę sztuka ze sztukę, niestety nie mają telewizora na stanie.

Zaproponowali mi model z ekspozycji (4 miesiące na chodzie) gdzie dse praktycznie nie występuje i 3 lata gwarancji dodatkowo. Niestety nie chcą zwrócić gotówki, ewentualnie wybór innego modelu tv.

Co robić ?

 

Naprawdę zrobisz to co Ci tu napiszą ludzie ? Boże .......

Niech Ci ściągną nówkę z innego marketu. Jeśli dobrze kojarzę to kupowałeś w Mediamarkt wiec mają taką możliwość i musza to zrobić, tylko ktoś chciał Cię spuścić na drzewo.  Albo jeśli Ci to nie przeszkadza to bierz ten z ekspozycji. Mówisz ze wszystko z nim Ok to sprawdź jak wyglada z zewnątrz i będziesz miał czego chciałeś. A telewizorem się nie zawiedziesz, gwarantuję. Ja nie zamieniłbym go na żaden inny. Właśnie kupiłem trylogie Nolana w 4K - Mroczny Rycerz i zbieram szczękę z podłogi. 

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, proszę tylko o poradę. Wygląda całkiem dobrze, nie rozumiem jednego, czemu robią mi cholerny problem z sprowadzeniem nowego modelu.

Tłumaczą się nieudolnie, nie mogą podobno zamówić z magazynu centralnego ( brak dostępności). Z innych też nie ma możliwości.

Myślę, że głównym błędem który popełniłem było zdjęcie foli. Z jednej strony chcą się wyłgać proponując mi produkt z ekspozycji, z drugiej nie,  dając gwarancję na 5 lat czy wybór nowiutkiego lg C8.

Jutro obczaję raz jeszcze te plansze na Q9, jak będę ok, to pewnie wezmę ten model.

W sumie, nie jest powiedziane że, z nowym nawet jeśli sprowadzą, również nie będzie problemów.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Trenowałem to z MM w listopadzie.
Zakup w stacjonarnym sklepie - zwróciłem soundbar HW-N950 (testowany przez 2 tygodnie).
Zapakowałem w oryginalne opakowanie i zwrot bez problemu. Pieniądze w kasie.
Nikt mnie o nic nie pytał.
Widzę że już sprzedany bo wylogował się z mojego konta samsunga.

Dlaczego zwróciłeś jeden z najfajniejszych produktów ostatnich wypustów samsunga?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej,

co sądzicie o tym egzemplarzu 75 Q9FN?
W testach wychodzi mi jeden pas na środku.
Wygląda trochę, że cały środek jest ciemniejszy.
Zastanawiam się, czy bawić się w reklamację...
Przy losowości paneli może być gorzej niż teraz.
 

20181229_002941.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, Fragber napisał:

Myślę, że głównym błędem który popełniłem było zdjęcie foli

Posłuchaj kolego. Robią Cię po prostu w h.... a przynajmniej próbują. Moja żona pracuje w MM i pytałem ja o Twój problem. Mogą bez problemu zamówić nowa sztukę z innego marketu i zrobić tzw. transfer to normalna i często stosowana procedura. Poza tym mają te telewizory w magazynie centralnym. I tez mogą zamówić. Nie jest problemem ze ściągnąłeś folie. Jeśli towar jest wadliwy i twierdzą ze nie maja nowej sztuki musza oddać Ci pieniądze. Odstępujesz po prostu od umowy. Pytanie tylko ile czasu masz ten tv. Idź tam i rób dym. Poproś dyrektora marketu. Ja swój Q9fn mam już dwa tygodnie i dzisiaj idę i go wymieniam bez problemu w MM. Oczywiście nie zamierzam bo jestem zachwycony tym telewizorem. Tyle ze ja przed kupnem testowałem je w MediaMarkt. Chyba ze jesteś zdecydowany na tego z ekspozycji. Poza tym możesz sprawdzić czy nie robią Cię w konia mówiąc ze nie maja nowej sztuki. Wejdź na stronę MM znajdź ten tv a następnie wejdź w opcje gdzie kupić. Wpisz swoje miasto i Ci wyskoczy czy maja na sklepie. Jeśli nie to niech zamawiają z innego marketu i na następny dzień będzie. 

 

Edytowane przez Porter11

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, Paweł Zając napisał:

 

Hej,

co sądzicie o tym egzemplarzu 75 Q9FN?

 

Widzisz to przy oglądaniu tv, w filmach, grach ? Przypuszczam ze nie. Nie dajmy się zwariować ludzie. Gdybys tu nigdy nie zajrzał to byś nie wiedział o czymś takim jak DSE i cieszyłbym się zajefajnym obrazem w TV. No chyba ze kupiłeś telewizor żeby oglądać szare plansze, to reklamuj. Podczas testowania przed kupnem w sklepie tego tv tez trafiłem sztukę z o wiele gorszymi plamami. Po odpaleniu filmów z blu-ray czy z youtube nie byłem w stanie dopatrzeć się tego DSE. Odpowiedz sobie sam. Chyba ze wyglada to gorzej jak na zdjęciu i widzisz to przy normalnym użytkowaniu. Choć mocno w to wątpię. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tez dzisaj stałem sie szczęśliwym posiadaczem Q9 w 65 ale do czasu włączenia na Xbox one x i menu głównym gdzie na czarnym tle jak przy obrazie statycznym jak i wygaszaniu kiedy to szaleja kwadraty po całym ekranie ,dziwna sprawa bo wystepuje to tylko na xbox ani na ps4 pro ani na zwyklym obrazie z upc nie ma takich pasow na  całej szerokości tv

20181229_195910.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To raczej nie wina tv. Ja mam podpięte PS4 Pro i obraz jest super i nic takiego się nie dzieje. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyli co xbox się \"gryzie\"z tv i powstają takie pasy?Na js 8500 nie pamietam bym coś takiego mial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...