Skocz do zawartości
Maciej Koper

Sony XF90 - TEST następcy XE93/XE90 na 2018 rok (KD-55XF9005) z Dolby Vision

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 15.12.2019 o 21:07, D4r3KS napisał:

Ma prawo nie działać... przepakuj ts do kontenera mkv MKVToolNix i sprawdź jak wtedy zareaguje TV.

Koncert przepakowany na mkv programem MKVToolNix i nadal się przycina,a na PC wszystko chodzi ładnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, jak sprawdzić w TV Sony XG9505 i XF9005 czy telewizor skaluje obraz do 4K (fullHD na 4K) czy jest możliwość aby manualnie tą opcją sterować?

Edytowane przez BaliGdynia
Błąd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O ile mi wiadomo to sygnał z każdej innej rozdzielczości skalowany jest do 4K i nie mamy w to ingerencji bo nie miało by żadnego sensu w wyłączenie tego procesu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W kablowce dodano mi 1 program. Znam kanał i częstotliwość. Używam modułu cam. Czy mogę dodać ( wyszukać) ten kanał nie demolujac sobie listy programów? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam taki dość specyficzny problem. Do końca roku jestem bez internetu stacjonarnego. Chciałem udostępnić TV internet w telefonu i TV widzi hotspot, łączy się z nim, ale niestety internetu brak o czym TV grzecznie informuje. Telefon to również android. Dodam tutaj że ten sam hotspot działa bez problemu z moim pecetem z WiFi dongle wpiętym przez USB

Jakiś pomysł co sprawdzić lub zmienić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem tak nie raz, z tradycyjnym routerem tv się łączył ale brak Internetu, mimo wszystko że na  kilku urządzenia Internet był. Pomaga zapomnieć urządzenie w tv i odlączenie tv od prądu. Na nowo połączyć się z siecią. Jak nie zadziała to ta sama procedura. 

Edytowane przez kapusta7
  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, spróbuję 

To co zaproponowałeś nie pomogło, ale pomogło coś zupełnie innego i zaskakującego. Wystarczyło ustawić czas i datę i nagle internet się pojawił. Nie wymyśliłem tego sam. Znalazłem rozwiązanie tutaj: https://www.cnet.com/forums/post/c82ff6d8-4842-4333-908f-3e56f67f34e7/

U mnie było dokładnie tak samo tzn. mimo że pojawiło się info conneted, no internet, Netflix działał normalnie, ale inne apki już nie. Ustawienie czasu i daty sprawiło że wszystko działa. 

Czas i data zresetowały się ponieważ przenosiłem TV. Dlatego ma to wpływ na WiFi tego nie wiem. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Kolegów - trochę niepokoi mnie tzw. clouding w tym TV, w trybie przesterowywania, bez sygnału. Ale podczas pracy z konkretnym źródłem już nie dostrzegam takich "chmur" - Czy wg Was ten clouding to wielka wada i wpływa na obraz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie chodzi mu o momenty takie jak, start Netflixa, gdy wygaszanie strefowe nie działa i clouding jest mocno widoczny.

Ja wiedziałem, o tym przed zakupem, więc nie zwracam na to uwagi i cieszę się obrazem po włączeniu filmu. Po prostu, ten typ tak ma.

  • Plusik 1
  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 19.12.2019 o 12:25, Tomek398 napisał:

Dzięki, spróbuję 

To co zaproponowałeś nie pomogło, ale pomogło coś zupełnie innego i zaskakującego. Wystarczyło ustawić czas i datę i nagle internet się pojawił. Nie wymyśliłem tego sam. Znalazłem rozwiązanie tutaj: https://www.cnet.com/forums/post/c82ff6d8-4842-4333-908f-3e56f67f34e7/

U mnie było dokładnie tak samo tzn. mimo że pojawiło się info conneted, no internet, Netflix działał normalnie, ale inne apki już nie. Ustawienie czasu i daty sprawiło że wszystko działa. 

Czas i data zresetowały się ponieważ przenosiłem TV. Dlatego ma to wpływ na WiFi tego nie wiem. 

Bardzo często ten czas i data sprawia problem jeśli zostanie na auto. Lepiej ustawić ręcznie tak jak to zrobiłeś. Problemy z internetem znikają. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 21.12.2019 o 11:22, zuku1786 napisał:

Pewnie chodzi mu o momenty takie jak, start Netflixa, gdy wygaszanie strefowe nie działa i clouding jest mocno widoczny.

Ja wiedziałem, o tym przed zakupem, więc nie zwracam na to uwagi i cieszę się obrazem po włączeniu filmu. Po prostu, ten typ tak ma.

zuku1786 TAK -chodzi mu o sytuacje włączeń, przełączeń i zmiany źródła. Czyli ten zauważalny wtedy cloading nie wpływa już na odbiór, dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze jedno: czy odczyt czasu pracy w tym TV z menu serwisowego jest pewny? Sprzedawcy tego nie edytują czasami?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sądzę, że z edycją tych danych to nawet serwis sobie nie poradzi bo inaczej nie dostał bym sztuki z 360 godzinami przebiegu w ramach wymiany gwarancyjnej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie płynności działania systemu i zawieszania się telewizora. Kupiłem telewizor tydzień temu i od tego czasu juz 3 razy zawiesił (nie reagował przez około 2 minuty, potem udało się go wreszcie wyłączyć i jak włączyłem i wyłączyłem dwa razy, to działał normalnie). Dwa razy zawiesił się tak jak słuchałem muzyki na Spotify, a raz jak szukałem filmów na Netflixie. I tutaj pojawiają się dwa pytania. Po pierwsze, czy to jest normalne zachowanie telewizora z Androidem i po prostu muszę się wykazać cierpliwością? Drugie pytanie jest takie, czy jeśli telewizor nie powinien się tak zachowywać, to co zrobić, żeby było dobrze?

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Swój użytkuję miesiąc czasu i nie miałem ani jednego takiego przypadku.

Co do rady, jak z tym walczyć, to pewnie pierwszą rzeczą byłoby przywrócenie do ustawień fabrycznych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Własnie zaktualizowałem Tv do Oreo czy ktos mi powie jak zamykać aplikacje działajace w tle. Znalazłem tylko jak koles na youtobie zamyka je przy pomocy klawiatury. Czy oni zwariowali i usuneli tą opcje z pilota?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 12.12.2019 o 18:01, magusone napisał:

Ponawiam pytanie. Czy ktoś może polecić jakiś solidny uchwyt (albo chociaż samą firmę) na ścianę do 65xf9005. Chciałbym żeby był jak najbliżej ściany ok. 1-2cm.
Jeszcze jedno pytanie. Ktoś orientuje się może czy do dekodera 4K od TOYA wystarczy ich (od TOYA) zwyczajny kabel hdmi, czy może jakiś lepszy kupić. Jeśli kupować to jaki i w które gniazdo hdmi wpiąć taki dekoder?

Też chciałem powiesić TV jak najbliżej ściany, i kupiłem taki:

https://www.vogels.com/pl-pl/c/seria-thin-nieruchome-uchwyty-do-telewizorow?product=4015

Jest drogi (znana firma), ale TV wisi 1,5cm od ściany. Dodatkowo uchwyt ma wbudowaną poziomicę, ale nie sugerowałbym się zbytnio jej wskazaniami ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, botar napisał:

Też chciałem powiesić TV jak najbliżej ściany, i kupiłem taki:

https://www.vogels.com/pl-pl/c/seria-thin-nieruchome-uchwyty-do-telewizorow?product=4015

Jest drogi (znana firma), ale TV wisi 1,5cm od ściany. Dodatkowo uchwyt ma wbudowaną poziomicę, ale nie sugerowałbym się zbytnio jej wskazaniami ;) 

Ja kupiłem oryginalny od sony i jestem bardzo zadowolony i chyba ten uchwyt najbliżej jest ściany. Kupowałem na olx,bo w tamtym roku dodawali uchwyt do tv 65 cali w sony center i dużo osób sprzedawało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, 111kris napisał:

Ja kupiłem takowy do 65xe. Bliżej ściany się chyba już nie da. Posiada dystans, który umożliwia ewentualne odsunięcie od ściany.
https://scentre.pl/shop/product/show?produkt=suwl450_uchwyt_scienny&regular

Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka
 

Mam właśnie ten sam uchwyt i jestem bardzo zadowolony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, przykre, że znów przy okazji problemu z tv 😕 Czy ktoś się może spotkał tutaj z samoczynnym włączaniem się telewizora z czuwania? Mam wrażenie, że problem zaczął się pojawiać po podłączeniu gogli playstation VR... Generalnie mam wrażenie, że wyeliminowałem przyczyny związane z opcjami bravia sync, podłączonymi urządzeniami bluetooth czy urządzeniami zdalnymi przez wi-fi ale problem nadal występuje (np. dziś mnie obudził nad ranem). Ktoś coś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z Was używa XF90 z kartą CI+ Cyfrowego Polsatu? Ja taką konfigurację użytkuję od roku, i średnio raz na kilka dni TV wiesza mi się podczas przełączania kanałów (pokazuje się czarny ekran, jedynie z informacją o nazwie programu i godzinie na górze, albo pokazuje mi się komunikat o braku sygnału). Raz na kilka dni TV wiesza mi się również przy wybudzaniu TV z trybu standby (widać, że samo podświetlenie matrycy się uruchamia, ale na ekranie nic się nie wyświetla). Na obie przypadłości pomaga jedynie reset. Dzieje się tak na Oreo, działo się tak na wcześniejszej wersji systemu. TV próbowałem przywracać kilkukrotnie do ustawień fabrycznych, ale nic to nie pomogło. Co ciekawe, mam drugi XF90, który z kolei jest użytkowany z dekoderem Canal+ podłączonym przez HDMI, i tam takich problemów generalnie nie ma (w ciągu roku TV zawiesił się góra ze trzy razy).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie i proszę o pomoc 

Jestem posiadaczem xf9005 i właśnie kupiłem soundbar "sony ht- sd35"  wiem że to żaden kosmos ale zawsze to lepsze niż głośnik z tv a do sedna wiem że jest tu dużo fachowców bo dzięki wam kupiłem xf9 ale proszę bo jestem troszkę zielony czy muszę podłączyć hdmi czy tylko przez kabel optyczny czy musi być to i to dodam że mam konsole ps4 pro... Proszę o sugestie gdzie co i jak z góry dziękuję za informację i poświęcenie czasu n odp... Pozdrawiam 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...