Skocz do zawartości
Maciej Koper

Sony XF90 - TEST następcy XE93/XE90 na 2018 rok (KD-55XF9005) z Dolby Vision

Rekomendowane odpowiedzi

Witam uprzejmie
No właśnie dlatego pytam, bo po aktualizacji Kino Pro ustawia mi na -2 Gamma, a Gra na 0 Gamma. Aż nie chce mi się wierzyć, że -2 Gamma ustawia. U Ciebie też jest -2 Gamma?
Z poważaniem

Oczywiście ze -2 na Kino Pro Takie są ustawienia fabryczne.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, po aktualizacji  na netflix przy filmiach  z dolby vision  po naciśnięciu pauzy obraz staje sie czarno biały 

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Telewizor używam jako monitor do PC i po aktualizacji bardzo często wyskakuje mi pasek informacyjny, wcześniej też wyskakiwał ale dużo rzadziej. Do tego wczoraj przy zmianie kanałów telewizyjnych telewizor sam ściszył mi słuchawki Bluetooth do poziomu 2 a miałem ustawione coś koło 50. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli często wyskakujący pasek info przeszkadza to można go gdzieś w ustawieniach wyłączyć i wywoływać przyciskiem na pilocie w momencie kiedy jest faktycznie potrzebny. Nie pamiętam teraz gdzie to dokładnie się wyłącza bonie mam TV "pod ręką"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, andergo napisał:

Witam, po aktualizacji  na netflix przy filmiach  z dolby vision  po naciśnięciu pauzy obraz staje sie czarno biały 

Mam ten sam problem.

 

Generalnie sprawdziłem dokładnie aktualizację i muszę przyznać, że jest na plus.

- zniknęły wcześniejsze problemy z obrazem, które opisywałem, tj. ciemne sceny jeszcze ciemniejsze, przenikanie światła przez obiekty

- zauważyłem, że obraz jest bardziej wyraźny i jakoś tak nie widać już "mleka"

- system działa całkiem sprawnie (w końcu nie zamiera, gdy podczas oglądania treści 4k, próbujemy zmienić ustawienia obrazu)

- wifi działa już spoko (ale to chyba naprawiło się w poprzedniej łatce)

- menu ustawień faktycznie się zmieniło i jest bardziej wyraźne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest jakiś posiadacz Xbox Series X ze szkiełkiem XF90?120hz śmiga na FullHD?thx

Edytowane przez <*))))))><

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie miałem też o to pytać.  Mam series X i teoretycznie powinno tak to działać ale nie bardzo wiem jak to włączyć. Gdy ręcznie zmienię  ustawienia z 4k na FullHD, dalej mam info, że tv nie obsługuje 120fps (chyba, ze ta informacja dotyczy tylko 4k). Nie mam jak tego sprawdzić, bo chyba wszystkie gry mam w 60fps. Ale tak czy inaczej gra się pięknie na tym tv. Zwłaszcza z 4k hdr. 

PS. Można jakoś sprawdzać na bieżąco w ilu hz mamy wyświetlany obraz? Bo po naciśnięciu info na pilocie pokazuje się tylko rozdzielczość (przynajmniej w przypadku xboxa).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki sens ma obniżenie do 1080 żeby  mieć 120 fps ? przecież macie 4k hdr  60fps .to jak przejść z bluray do dvd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, andergo napisał:

Jaki sens ma obniżenie do 1080 żeby  mieć 120 fps ? przecież macie 4k hdr  60fps .to jak przejść z bluray do dvd

No taki, że jak masz dynamiczne gry online jak np CoD Warzone to lepiej mieć lepsze odświeżanie niż obraz.

Godzinę temu, raf7705 napisał:

Ale ostatnio wszędzie jest ciśnienie na 120hz.

żarcik nie wyszedł :]

Edytowane przez <*))))))><

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie żaden żarcik, tylko gorzka prawda.
Marketing napędza narodową zchize. Musi być 120hz i huhu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No jak ktoś kupuję sprzęt min pod oglądanie sportu to musi, ale widocznie też musi mieć schizę :D 

Edytowane przez <*))))))><

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, andergo napisał:

Jaki sens ma obniżenie do 1080 żeby  mieć 120 fps ? przecież macie 4k hdr  60fps .to jak przejść z bluray do dvd

Oczywiście, że nie zamierzam rezygnować z 4k. Po prostu chciałem zobaczyć jak to działa.  A tu się cała dyskusja toczy bez rozwiązania problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo każdy woli mędrkować zamykając się w pudełku własnych potrzeb.Mnie interesuje ta kwestia ze względu na gry battle royale, przecież normalne że w tytułach fabularnych 60 klatek w zupełności wystarczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem z oglądaniem na naszym sony aplikacji TVN Player.. aplikacja chodzi normalnie w menu, natomiast gdy włączę jakiś program, który mnie interesuje kręci się kółko niebieskie na czarnym tle i nic się nie ładuje... próbowałem przeinstalowac aplikacje, w ustawieniach programu zmienić że jeśli występuje problem z obrazem blablabla..nic nie daje.. Nie mam już pomysłów czy ktos miał podobnie i rozwiązał?

13 minut temu, betek napisał:

Witam, mam problem z oglądaniem na naszym sony aplikacji TVN Player.. aplikacja chodzi normalnie w menu, natomiast gdy włączę jakiś program, który mnie interesuje kręci się kółko niebieskie na czarnym tle i nic się nie ładuje... próbowałem przeinstalowac aplikacje, w ustawieniach programu zmienić że jeśli występuje problem z obrazem blablabla..nic nie daje.. Nie mam już pomysłów czy ktos miał podobnie i rozwiązał?

EDIT.

Zauważyłem właśnie, że jak włączę coś na playerze i jest te kółko co sie kręci na czarnym tle po wybraniu programu, to jak wyjdę z aplikacji, Dam na pilocie przycisk wejścia i u góry przesyłanie strumieniowe kanałów, wejdę w to i dam ok to program który włączyłem z aplikacji tvn Player zaczyna się odtwarzac... I taka kombinacje muszę za każdym razem robić jak chce włączyć inny odcinek...

 

O co tu właściwie chodzi???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie Player działa perfekcyjnie, zrób sobie aktualizację Andrzeja albo factory reset.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, boywrc napisał:

U mnie Player działa perfekcyjnie, zrób sobie aktualizację Andrzeja albo factory reset.

Wszytko mam aktualne..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobacz kila postów wyżej. Miałem podobny problem po aktualizacji. Czyszczenie apki pamięci cache nic nie dało. Dopiero reset wjechał i zaczęło działać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy może ktoś sprawdzić czy po aktualizacji zmienił się tryb zmieniania głośności? Zauważyłem że nie wystarczy przytrzymać "+" na pilocie tylko trzeba klkac raz za razem zaby zwiększyć/zmniejszyć głośność. Nie wiem czy to po aktualizacji czy mój egzemplarz zarzucił focha:) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, kepa416 napisał:

Zobacz kila postów wyżej. Miałem podobny problem po aktualizacji. Czyszczenie apki pamięci cache nic nie dało. Dopiero reset wjechał i zaczęło działać

Pomogło dziękuję..  wy macie wyłączone aktualizacje czy robicie je jak jest? Daje ona w ogóle coś pozytywnego? Bo narazie to widzę tylko negatywne rzeczy.. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aktualizacje aplikacji czy TV?

Bo jeśli chodzi o TV to na pewno wpływ miała ta duża przed ostatnia. Bo obecnie ta z przed kilku dni nic nie złego nie zrobiła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy może ktoś sprawdzić czy po aktualizacji zmienił się tryb zmieniania głośności? Zauważyłem że nie wystarczy przytrzymać "+" na pilocie tylko trzeba klkac raz za razem zaby zwiększyć/zmniejszyć głośność. Nie wiem czy to po aktualizacji czy mój egzemplarz zarzucił focha:) 
U mnie niestety to samo. Mam xe90

Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nadal nie rozwiązałem problemu, o który już pytałem.  Może ktoś ma jakiś pomysł?  Tv kd55xf9005 ma matrycę 120hz. Mimo to na nowym xbox series x nie mogę włączyć trybu 120fps przy fullHD. Wyświetla się info, że tv nie obsługuje.  Wiem, że do 120hz przy 4k potrzebne jest hdmi 2.1. Ale przy 1080p hdmi 2.0 powinno działać w 120hz. Zwłaszcza, że na innych tv w testach to działa.  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...