Skocz do zawartości
Bykovsky

Czy soundbar to dobre rozwiązanie?

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

Niebawem zakupię TV 4K i pomyślałem, że dwa głośniki 10 watowe fabrycznie wmontowane w telewizor nie będą wystarczające. Jednakże zakup kina domowego czy do tego nawet amplitunera (cena mnie przeraziła, a poza tym nie znam się tak na audio) odpada przy obecnych wydatkach.

W elektromarketach od dłuższego czasu jest wysyp soundbarów, jednakże nie mam pojęcia na jakiej zasadzie działają i jaką jakość dźwięku przekazują. Nie jestem znawcą audio, jednakże lubię gdy bass jest podkreślony - do oglądania filmów spokojnie starczały mi dotychczas głośniki 2+1 czy 5+1, ale to takie zwykłe komputerowe Creativa.

Podsumowując - nie mam dużych wymagań, ale czy soundbary robią robotę? Dają chociażby złudzenie dźwięku przestrzennego podbitego bassem?

Zapraszam do dyskusji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem przez tydzień Panasonica nie pamiętam dokładnie modelu ale nie był z dolnej półki cenowej , ale pamiętam że szybko zrozumiałem że to nie dla mnie. Dzwięk jaki się wydobywał z tej ; belki ; był jakiś płaski , sztuczny bez wigoru i po pewnym czasie jak dla mnie prawie się nie różniący od dzwięku z głośników TV.  Jak masz możliwość wypożycz ze sklepu na parę dni i się przekonaj czy dla Ciebie takie rozwiązanie będzie dobre. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny dylemat. Myślę nad zestawem Philips Fidelio E5 lub B5. Nie wiem jednak czy to rozwiązanie jest warte swojej ceny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poczytałem trochę o soundbarach i ogólnie ludzie nie polecają, a nawet twierdzą że to jedno wielkie [beeep]. Oczywiście zastąpi dźwięk z głośników TV i będzie on lepszy, ale w tej cenie już lepiej zainwestować w stereo, kino domowe itp.

Teraz tylko nie wiem czego szukać, bo serio na audio się nie znam...