Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED B7 (OLED55B7V) Test modelu 2017 z Ultra HD i HDR

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w naszym TV sprawdzić prędkość połączenia sieciowego/internetowego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam przed chwilą się zastanawiałem jak to sprawdzić.

U mnie tv chodzi na wi-fi

Materiały w 4k na YouTube rwie niesamowicie ciężko się to ogląda.

Netflix chodzi bardzo Dobrze.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co kojarzę to Wi-Fi ma większą prędkość ale się zawiesza i coś tam coś tam. Ja mam drugi rok po kablu z routera i nie narzekam.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Na kablu u mnie wszystko działa płynnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiecie może czy jest możliwość zmienić kolor napisów w amazonprime?? Białe strasznie walą po oczach przy HDR :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Netflix dało się zmienić z poziomu zarządzania kontem z komputera. Może z Amazon prime jest tak samo?

Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co się dziej z tym TV, ale ostatnio coraz bardziej laguje WEB OS. Czasami, system tak się blokuje, że nie działa w ogóle sterowanie z pilota, pozostaje jedynie wyłączyć i włączyć TV. Problemy zaczęły się po jednej z ostatnich aktualizacji. Generalnie im dłużej się bawię w tym systemem i otwieram rożnych programów, tym bardziej staje się ociężały. Przez pierwsze półtora roku wszystko było idealnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie wiem co się dziej z tym TV, ale ostatnio coraz bardziej laguje WEB OS. Czasami, system tak się blokuje, że nie działa w ogóle sterowanie z pilota, pozostaje jedynie wyłączyć i włączyć TV. Problemy zaczęły się po jednej z ostatnich aktualizacji. Generalnie im dłużej się bawię w tym systemem i otwieram rożnych programów, tym bardziej staje się ociężały. Przez pierwsze półtora roku wszystko było idealnie.
1,5 roku i jesteś zdziwiony, że jakaś dystrybucja Linuxa troszkę przymula...? Serio?

Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ale tak jak pisałem, przez półtora roku wszystko działało super a teraz czasami jest wręcz tragicznie. I to stało się nagle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrób reset do fabryki i wróci pewnie wszystko do normy. Sprawdził bym też czy nie ma problemów z połączeniem internetowym.

Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No ale tak jak pisałem, przez półtora roku wszystko działało super a teraz czasami jest wręcz tragicznie. I to stało się nagle
Odpowiedź w stylu: panie ale te klocki jeszcze wczoraj hamowały i co dziś już do wymiany? Ale jak to? :)

Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.07.2019 o 21:17, klf napisał:

Jak w naszym TV sprawdzić prędkość połączenia sieciowego/internetowego?

Włącz przeglądarkę internetową i wejdź na stronę fast.com (netflixowa)

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, szybkie pytanie . Czy u was też ekran nie jest idealnie dopasowany? Mam wrażenie że  minimalnie pasek z prawej strony jest szerszy... może to ma związek z przesuwanie pikseli?

Edytowane przez Migot

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.07.2019 o 09:03, peyo111 napisał:

Wczoraj w godzinach popoludniowych umarl moj C 7 55cali. Proba wlaczenia tv skutkuje tylko rozblyskiem niebieskiej plamy na ekranie w jego dolnej czesci. Mam nadzieje, ze jest to nienaprawialne i bede mogl kupic nowszy model?.W poniedzialek zadzwonie do serwisu ,ciekawe co sie zepsulo...

Wczoraj wrocil tv z naprawy. Dostal nowa matryce i nowy panel sterowania. Ale cos jest jakby nie tak...

20190730_203707.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie, szybkie pytanie . Czy u was też ekran nie jest idealnie dopasowany? Mam wrażenie że  minimalnie pasek z prawej strony jest szerszy... może to ma związek z przesuwanie pikseli?
Geniuszu Ty, jak na to wpadłeś? :)

Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka

Wczoraj wrocil tv z naprawy. Dostal nowa matryce i nowy panel sterowania. Ale cos jest jakby nie tak...
20190730_203707.thumb.jpg.3d96323476cd839ae25ff9f9fa2c84e7.jpg
Masz na myśli dwa białe punkty?

Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, JohnnyCash napisał:



Masz na myśli dwa białe punkty?

Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka
 

Dokladnie, o to chodzi. W trakcie ogladania nagle zaczely swiecic na bialo.Przez caly prawie dzien.Pieknie , mysle sobie, znowu matryca do wymiany. Ale dzis rano wlaczam tv, a tu po swiecacych pikselach ani sladu. I teraz nie wiem czy zglaszac do serwisu czy nie, bo jak raz sie zaswiecily to pewnie moga to powtorzyc znowu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dokladnie, o to chodzi. W trakcie ogladania nagle zaczely swiecic na bialo.Przez caly prawie dzien.Pieknie , mysle sobie, znowu matryca do wymiany. Ale dzis rano wlaczam tv, a tu po swiecacych pikselach ani sladu. I teraz nie wiem czy zglaszac do serwisu czy nie, bo jak raz sie zaswiecily to pewnie moga to powtorzyc znowu...
A do C7 wsadził Ci matrycę od C9?

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a miałeś to na jakimś konkretnym filmie czy po uruchomieniu tv? pytam bo jak mam coś podobnego ale tylko i wyłącznie na Daredevilu na Netflixie a dokładniej w dolnym prawym narożniku w ciemnych scenach, mruga mi jeden piksel.... tylko i wyłącznie na tym serialu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, STELVIO napisał:

A do C7 wsadził Ci matrycę od C9?

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
 

Jak to sprawdzic?

9 minut temu, marecki6 napisał:

a miałeś to na jakimś konkretnym filmie czy po uruchomieniu tv? pytam bo jak mam coś podobnego ale tylko i wyłącznie na Daredevilu na Netflixie a dokładniej w dolnym prawym narożniku w ciemnych scenach, mruga mi jeden piksel.... tylko i wyłącznie na tym serialu

Na kazdym zrodle to samo, tv sat, naziemna czy yt. Nawet po wygaszeniu ekranu sie swiecily. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mam zielonego pojęcia jak to sprawdzić. Myślałem że ty coś wiesz. Czy gdzieś na papierze pisze czy na gwarancji? Czy może serwis coś mówił?

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dowiedzialem sie tylko, ze zostala wymieniona matryca i nic wiecej. Fabrycznie nowa z folia z przodu i z tylu,ale rok produkcji nieznany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dowiedzialem sie tylko, ze zostala wymieniona matryca i nic wiecej. Fabrycznie nowa z folia z przodu i z tylu,ale rok produkcji nieznany.
Aha. Ciekawe jak to jest w praktyce? Może ktoś wie.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Czy C8 czy C9. Bo B/C7 już nie ma chyba?

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, peyo111 napisał:

Dokladnie, o to chodzi. W trakcie ogladania nagle zaczely swiecic na bialo.Przez caly prawie dzien.Pieknie , mysle sobie, znowu matryca do wymiany. Ale dzis rano wlaczam tv, a tu po swiecacych pikselach ani sladu. I teraz nie wiem czy zglaszac do serwisu czy nie, bo jak raz sie zaswiecily to pewnie moga to powtorzyc znowu...

Witam.

Jeśli było i nie jest to co zgłosisz ?

Przecież teraz jest dobrze.

Obserwuj, tylko nich ta obserwacja nie zepsuje Ci przyjemności z oglądania 🙂 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W kwietniu serwisant wymieniał u mnie w domu matrycę w B7 55"była z produkcji 2019r. Przyglądałem się całej operacji i tabliczka znamionowa matrycy w moim modelu jest za klapką od kabla sieciowego.

Odniosłem wrażenie razem z synem że ta nowa matryca jest całkiem inna  tzn jest na niej lepszy obraz.Ustawienia trochę inne bo z podświetlenia z 80 zszedłem 60 w trybie standart .Serwisant stwierdził że za mocno świeci.zalecił uczciwie przeprowadzać kompensację tą 10 minutowa co cztery godziny.Z wyliczanki mu wyszło że na poprzedniej matrycy była robiona co 6-8 godzin.

Edytowane przez Marcin Łuksza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...