Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED B7 (OLED55B7V) Test modelu 2017 z Ultra HD i HDR

Rekomendowane odpowiedzi

[mention=154273]chmiel2k[/mention]
B7 zostały na rynku same sztuki z jakąś historią. A to poekspozycja, a to ze zwrotów. Nowego raczej nikt nie znajdzie. Jeżeli chcesz oszczędzić trochę kasy i chcesz kupić B8 a masz czas to wstrzymaj się jeszcze miesiąc, dwa. Zaczął się spadek cen tej serii. 
Bzdury. Sam kupiłem miesiąc temu nówkę z euro rtv.
  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
43 minuty temu, Somebody101 napisał:

 

Nie musi. Dziwne że pracownik media expertu tego nie wie i w błąd wprowadza. Dziwne tam macie szkolenia albo może ich brak po prostu. 

Pilota nie musi kupować nowego, bo oprócz gwarancji producenta istnieje w Polsce rękojmia, a na nią już mamy 2 lata. Obowiązuje również na wszelkie akcesoria do tv. Tak więc również na pilot jest 2 lata gwarancji z tytułu rękojmi realizowanej przez sprzedawcę.

Nie bądź taki pewien tej rękojmi na pilota (i co do twojego wytykania ME to serwisem nie zajmują się sprzedawcy to raz, prywatną wycieczką pozostawię ogólnie bez komentarza bo była bardzo kiepska z twojej strony, to dwa). Czasem jest tak ze producent daje gwarancje 12 lub nawet 24 miesiące na akcesoria ale zdarza się to bardzo rzadko i jak jest na prawdę trzeba szukać w zapisie gwarancyjnym. Jeśli chodzi o rękojmie to niestety w przypadku akcesoriów z tego co mi wiadomo klientowi jest bardzo ciężko wyegzekwować coś z tego tytułu ze względu na to że taki pilot to rzecz która jest fizycznie eksploatowana i najczęściej "przegrywamy" bo pilot nosi ślady uderzenia zarysowania itd. itd.. Można walczyć i nawet ciągać się po sądach ale nikt normalny nie będzie sobie szarpał nerwów z powodu pilota, tak to wygląda w praktyce. Dodam jeszcze ze jeśli faktycznie okaże się ze pilot "umarł" to klient może się po prostu dogadać ze sklepem, ale zapewniam ze jak wpadniemy  i zaczniemy drzeć ryja co to nam się nie należy i że prawo i porządek jest po naszej stronie to nic nie załatwimy.
Podsumowując może wziąć tego pilota i dać na serwis, jeśli odrzuca może iść do sklepu i żądać rękojmi może się spróbować dogadać, tak czy siak zostanie bez pilota co najmniej miesiąc czasu. Pozdrawiam.

Edytowane przez kKadajo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, kKadajo napisał:

Jeśli chodzi o rękojmie to niestety w przypadku akcesoriów z tego co mi wiadomo klientowi jest bardzo ciężko wyegzekwować coś z tego tytułu ze względu na to że taki pilot to rzecz która jest fizycznie eksploatowana i najczęściej "przegrywamy" bo pilot nosi ślady uderzenia zarysowania itd. itd.. Można walczyć i nawet ciągać się po sądach ale nikt normalny nie będzie sobie szarpał nerwów z powodu pilota, tak to wygląda w praktyce. Dodam jeszcze ze jeśli faktycznie okaże się ze pilot "umarł" to klient może się po prostu dogadać ze sklepem, ale zapewniam ze jak wpadniemy  i zaczniemy drzeć ryja co to nam się nie należy i że prawo i porządek jest po naszej stronie to nic nie załatwimy.

Nie wypowiadaj się na temat rzeczy o których nie masz pojęcia. Ślady użytkowania nie mają NIC do pozytywnego rozpatrzenia wniosku reklamacyjnego. Klientowi przysługuje 2 lata gwarancji z tytulu rękojmi na każdy nowy sprzęt zakupiony w naszym kraju. I tyle na temat. Takie jest w Polsce prawo i nie ustalaj nowego. Nikt sie nie musi ze sklepem dogadywac i prosić ich o łaskę co ty za brednie wypisujesz. Obojetnie czy klient przyjdzie i grzecznie poprosi czy przyjdzie i bedzie żądał przyjecia go na reklamacje MUSISZ  to zrobic bo takie jest w polsce prawo, a nie dobra wola sklepu. Poproś swojego kierownika z Media Expertu żeby cie na jakieś szkolenie jednak wysłał bo to aż wstyd żeby pracownik tak dużej sieci w Polsce takie bzdury na forum wypisywal.

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to idź i reklamuj pilota i daj znać jak ci poszło. W jakiejkolwiek sieci sklepów. Według ciebie to można roztrzaskać pilota o ziemię, zanieść do sklepu i żądać wymiany z tytułu rękojmi, co za gość ?

Edytowane przez kKadajo
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Każdy telefon to również produkt który jest fizycznie eksploatowany, również ma ślady użytkowania zarysowania itd, czy to oznacza że taki produkt już na starcie nie ma gwarancji? 

Nie myl uszkodzenia mechanicznego towaru z normalnymi śladami eksploatacji. Bo to 2 totalnie inne rzeczy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Telefon to nie akcesorium, jego bateria już tak i tez na nią producent daje tylko 6 miesięcy gwarancji, jak myślisz dlaczego ? Tak samo na dołączone do niego słuchawki.

Zdefiniuj normalne ślady eksploatacji ;)

I tak BTW to jest temat o OLED B7 a nie reklamacjach.

Edytowane przez kKadajo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, kKadajo napisał:

Wedlug ciebie to mozna roztrzaskac pilota o ziemie zaniesc do sklepu i zadac  wymiany z tytulu rekojmi, co za gosc ?

 

Czy mógłbyś wkleić MÓJ cytat w którym coś takiego napisałem? Bo się lekko żałosny robisz wkładając mi w usta coś czego nigdy nie powiedziałem.

3 minuty temu, kKadajo napisał:

Telefon to nie akcesorium, jego bateria już tak i tez na nią producent daje tylko 6 miesięcy gwarancji, jak myślisz dlaczego ? Tak samo na dołączone do niego słuchawki.

Zdefiniuj normalne ślady eksploatacji ;)

I tak BTW to jest temat o OLED B7 a nie reklamacjach.

 

Pogrążasz się nadal. Nie ma znaczenia czy towar to główny produkt czy akcesorium. Na reklamowany towar przysługuje ci prawo 2 lat gwarancji z tytułu rękojmi i o ile nie jest on uszkodzony mechanicznie MUSI  sprzęt być naprawiony. Tyle w temacie. Takie jest w Polsce prawo i nie wymyślaj nowego swoimi dziwnymi teoriami z sufitu.

  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, mxmxm napisał:

Wiecie może jak wygląda wymiana pilota na gwarancji? muszę go odesłać i czekać na nowy ? czy może pilot nie podlega gwarancji :(

Jakie masz problemy z pilotem jeżeli można spytać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, PiPoL napisał:

Bzdury. Sam kupiłem miesiąc temu nówkę z euro rtv.

Miesiąc temu. Ja kupiłem rok temu nówkę i co? Rozmawiamy o tu i teraz, a nie co było miesiąc temu. Teraz kupić nówkę B7 to problem, poczytaj w dziale 'Co kupić'. Parę osób próbowało i zostały same z ekspozycji albo niby nowe, ale z zafarbami (podejrzewam że ze zwrotów). 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z innej beczki: dobre wieści. Oledowy troll @fuze kupił sobie w końcu Samsunga Q9FN. Miał go dostać wczoraj. Na razie w wątku o Q9FN cisza przed burzą, pewnie sprawdza czy jego postać równo odbija się w TV...

  • Haha 5
  • Zmieszany 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Biedak, będzie miał problem z dostrzeżeniem Sandry Bullock na tle gwiazd w Grawitacji ;)

  • Haha 3
  • Zmieszany 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, efel napisał:

Z innej beczki: dobre wieści. Oledowy troll @fuze kupił sobie w końcu Samsunga Q9FN. Miał go dostać wczoraj. Na razie w wątku o Q9FN cisza przed burzą, pewnie sprawdza czy jego postać równo odbija się w TV...

Hehe może tak potrolować go w tym temacie:)

Choć nie, musiałbym go odblokować , anie wiem czy tego chcę. 

Edytowane przez ksiadzDOBRODZIEJ
  • Dzięki 1
  • Zmieszany 2
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, efel napisał:

Z innej beczki: dobre wieści. Oledowy troll @fuze kupił sobie w końcu Samsunga Q9FN. Miał go dostać wczoraj. Na razie w wątku o Q9FN cisza przed burzą, pewnie sprawdza czy jego postać równo odbija się w TV...

O w mordę i tyle siana za tv bez DTS-a.

  • Zmieszany 2
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czepiacie się chłopaka. Teraz będzie mógł oglądać nawet na tarasie, nie tylko w jasnym salonie. Nie wiem tylko, co z robi z wolnym czasem, który poświęcał na oglądanie plansz testowych. Jakieś pomysły??

  • Zmieszany 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, Pablo Dziekan napisał:

Czepiacie się chłopaka. Teraz będzie mógł oglądać nawet na tarasie, nie tylko w jasnym salonie. Nie wiem tylko, co z robi z wolnym czasem, który poświęcał na oglądanie plansz testowych. Jakieś pomysły??

No weź,  dalej będzie je oglądał, taka natura ?

  • Zmieszany 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i [beeep]a ....Panowie załatwiłem sobie chyba Matrycę przy wyciąganiu TV z pudełka:(  rozpakowywałem go z kumplem w domu i któryś z nas złapał tv z boku i został ślad jakby odciśniętej reki który widać tylko na czarnych lub mocno szarych planszach... zauważyłem niby od razu ale ponieważ mam ubezpieczenie to stwierdziłem że zobaczę czy bardzo mi to będzie przeszkadzać i o dziwo da się wytrzymać bo jak się na tym nie skupiam to nie widzę:) 

Ale do rzeczy ...czy jest jakaś magiczna sztuczka która pomoże to widmo zdjąć lub zmniejszyć  czy warto to zgłaszać do servisu jeśli aż tak bardzo nie rzuca mi się w oczy i nie przeszkadza?? 

 

  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 godziny temu, efel napisał:

Z innej beczki: dobre wieści. Oledowy troll @fuze kupił sobie w końcu Samsunga Q9FN. Miał go dostać wczoraj. Na razie w wątku o Q9FN cisza przed burzą, pewnie sprawdza czy jego postać równo odbija się w TV...

Tak na poważnie to Q9FN to bardzo dobry tv (jeden z najlepszych albo nawet najlepszy LCD obecnie). Mam nadzieję, że będzie zadowolony i tutaj już nie będzie zaglądał.

3 godziny temu, janek123 napisał:

Ale do rzeczy ...czy jest jakaś magiczna sztuczka która pomoże to widmo zdjąć lub zmniejszyć  czy warto to zgłaszać do servisu jeśli aż tak bardzo nie rzuca mi się w oczy i nie przeszkadza?? 

Ja bym zgłosił. Jak się nie uda to wtedy możesz się zastanawiać, czy z tym wytrzymasz.

  • Plusik 2
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, fio2 napisał:

Tak na poważnie to Q9FN to bardzo dobry tv (jeden z najlepszych albo nawet najlepszy LCD obecnie). Mam nadzieję, że będzie zadowolony i tutaj już nie będzie zaglądał.

Ja bym zgłosił. Jak się nie uda to wtedy możesz się zastanawiać, czy z tym wytrzymasz.

To prawda, to dobry sprzęt ale nie pozbawiony wad wynikających z takiej a nie innej konstrukcji. Dobry wybór dla tych co non stop grają i oglądają TVN na zmianę ;)

Kolegi fuze lepiej nie prowokować, bo jeśli okaże się, że Q9FN odbija równo wszystkie przedmioty w salonie to troll wróci do tego wątku uzbrojony w kolejny argument ;)

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć, rozważam zakup TV i w sumie do wczoraj brałem pod uwagę tylko zakup xf9005, ale znalazłem tego LG w tej samej cenie, a na moj poscik nikt nie odpowiada to was pomęcze tutaj (Klik). Zdaję sobie sprawę że na każde z tych pytań mógłbym znaleźć odpowiedź ale 255 stron to dla mnie za dużo

1 Pilot jest taki jak w teście czy jak na załączonym obrazku: Link do obrazka
2. Pilot obsługuje sterowanie głosowe?
3. Czy TV współpacuje albo będzie wspołpracować z alexa, czy raczej będę musiał dokupić firestick? Jak działa z asystentem googla, mogę włączyć wyłączyć przez np. home mini?
4. Na androida w xf9005 sporo osob narzeka, tutaj tylko gadka o wypalaniu się webos 3.5 daje rade?
5. W modelach lg z 2008 jest chyba nauka maszynowa (AI) czy 2k17 bedzie ma albo bedzie miec te funkcje, czy z powodu innego hardware'u nie ma na co liczyć?
6. Ostatnie pytanie o ile w lcd za bardzo bym się nie bał nie mam pojęcia jak w oledach czy matryce jest bardzo łatwo uszkodzić i jak duża szansa ze popsuje ja kot który pewnie kiedyś dotknie?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
37 minut temu, Adrian Ciciora napisał:

1 Pilot jest taki jak w teście czy jak na załączonym obrazku: Link do obrazka

Taki jak w teście

37 minut temu, Adrian Ciciora napisał:

2. Pilot obsługuje sterowanie głosowe?

Tak

37 minut temu, Adrian Ciciora napisał:

3. Czy TV współpacuje albo będzie wspołpracować z alexa, czy raczej będę musiał dokupić firestick? Jak działa z asystentem googla, mogę włączyć wyłączyć przez np. home mini?

B7 nie ma żadnych asystentów i nie będzie mieć. B8 ma mieć asystenta google w przyszłości, ale na razie ma jakieś badziewie made by LG

38 minut temu, Adrian Ciciora napisał:

4. Na androida w xf9005 sporo osob narzeka, tutaj tylko gadka o wypalaniu się webos 3.5 daje rade?

Ja się przesiadłem z Androida na webos 3.5. Dla mnie webos to rewelacja. Wszystko czego oczekuję od TV działa płynnie i bezproblemowo. Na Androidzie miałem ciągle problemy z apkami (głównie z Kodim którego chciałem zmusić do bezproblemowego działania z dźwiękiem DTS 5.1). Webos ma mniej aplikacji i sam nic nie wgrasz, ale to co jest działa dobrze i spełnia zadania jakie oczekuję od telewizora. 

41 minut temu, Adrian Ciciora napisał:

5. W modelach lg z 2008 jest chyba nauka maszynowa (AI) czy 2k17 bedzie ma albo bedzie miec te funkcje, czy z powodu innego hardware'u nie ma na co liczyć?

B7 nie dostanie żadnych nowych funkcji z tym związanych. Taka polityka LG.

42 minuty temu, Adrian Ciciora napisał:

Ostatnie pytanie o ile w lcd za bardzo bym się nie bał nie mam pojęcia jak w oledach czy matryce jest bardzo łatwo uszkodzić i jak duża szansa ze popsuje ja kot który pewnie kiedyś dotknie?

O wypaleniach na tym forum napisano już nie jedną księgę. W skrócie - jeżeli normalnie korzystasz z TV to nie masz się czym martwić. Jeżeli jesteś nałogowym oglądaczem kanałów informacyjnych, albo grasz non stop w jedną grę to oleda odpuść. Co do kota to nie kumam. Jeżeli kot wskoczy na TV i go przewróci na ziemię, to oled zachowa się tak samo jak każdy inny TV...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedzi, bardziej chodzi że "zaatakuje" łapą. 
btw na allegro w za 5700 jest b8pla to chyba najlepsza opcja z 3 b7v xf9005 i wlasnie b8pla?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, Adrian Ciciora napisał:

Dziękuję za odpowiedzi, bardziej chodzi że "zaatakuje" łapą. 
btw na allegro w za 5700 jest b8pla to chyba najlepsza opcja z 3 b7v xf9005 i wlasnie b8pla?

Tak, B8 obecnie się opłaca kupić z tych 3 najbardziej. Uważaj tylko od jakiego sprzedawcy kupujesz. Część sprzedawców oferuje TV nie z polskiej dystrybucji i później będziesz miał problem z gwarancją. Ja kupowałem B7 rok temu na allegro od Zuk_Wawa i żadnych problemów nie było, co więcej korzystałem z gwarancji LG i też żadnych problemów (a weryfikowali czy TV pochodzi z polskiej dystrybucji bo musiałem fotkę tabliczki znamionowej wysłać od razu po zgłoszeniu usterki).

  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.09.2018 o 09:19, PiPoL napisał:

Kurde, oglądam od kilku dni Ozark na netflix i zauważyłem, że obraz mi się ściemnia sam z siebie jak dłuższy czas są ciemne sceny. Rozjaśnia się dopiero jak scena robi się jasna. Wszystkie ustawienia eco są wyłączone. Zaczyna mnie to mocno irytować ?

Faktycznie,  pierwsze kilka odcinków 2 sezonu było ok ale chyba jakoś od 4-go w ciemnych scenach rzeczywiscie obraz notorycznie się przyciemnia i jak tylko pojawi się jasna scena , rozjaśnia  się. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oglądam Ozark od kilku dni bo mnie wciągnął. Jestem już na 7 odcinku i nie ma żadnego sciemniania i rozjasniania. A zauwazylbym napewno bo oglądam ten serial tylko wieczorem przy zgaszonym swietle. Też mam tv z hdr tak jak nagrany jest ten serial. Tylko mój tv to nie oled. Byc moze wasz tv ma problem z prawidłowym działaniem hdr-a? Bo teoretycznie właśnie hdr odpowiada za rozjasnianie i sciemnianie ekranu przy niektórych specyficznych scenach.

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, Somebody101 napisał:

Oglądam Ozark od kilku dni bo mnie wciągnął. Jestem już na 7 odcinku i nie ma żadnego sciemniania i rozjasniania. A zauwazylbym napewno bo oglądam ten serial tylko wieczorem przy zgaszonym swietle. Też mam tv z hdr tak jak nagrany jest ten serial. Tylko mój tv to nie oled. Byc moze wasz tv ma problem z prawidłowym działaniem hdr-a? Bo teoretycznie właśnie hdr odpowiada za rozjasnianie i sciemnianie ekranu przy niektórych specyficznych scenach.

Ale,  który sezon bo na pierwszym nie ma tego problemu ponieważ nie jest w Dolby Vision tylko samo 4k , natomiast 2 sezon już jest w Dolby Vision i tam jakoś od 4 odcinka zauważyłem ten problem . Nie wiem wydaje mi się,  że to musi być coś skopane z filmem ponieważ oglądałem już wiele filmów na netflixie  w DV i  nigdzie się nic takiego nie działo. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...