Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED B7 (OLED55B7V) Test modelu 2017 z Ultra HD i HDR

Rekomendowane odpowiedzi

2 minuty temu, tracer10 napisał:

Mój router to sprzęt od operatora więc nawet nie wiem czy da się tak zrobić. Muszę sporo poczytać o tym bo w  aspekcie grzebania w ustawieniach routerów jestem laikiem i to dużym.

Na 99% powinno się dać. Większość użytkowników zostawia ustawienia swojego routera WIFI na domyślnych ustawieniach, nie wiedząc, że inne w pobliżu działają na identycznych ustawieniach - w tym przypadku na identycznym kanale. Musisz szukać opcji "channel" i tam do wyboru będziesz miał pewnie "Auto" i numery od 1 do 11. Najlepiej sprawdzić kanały skrajne. 

3 minuty temu, zyga000 napisał:

Kolego, a A1 jaki ma port LAN? Też 100?

Jeśli pytasz się o Sony A1, to tam też masz port FastEthernet, czyli wyciągniesz maksimum 100Mbit/sek.

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.03.2018 o 02:41, ilidan napisał:

Dziś czyszcząc telewizor dostrzegłem coś niepokojącego czego wcześniej w ogóle nie zauwazyłem.

Mianowicie dwie malutenkie wgniotki na grzbiecie matrycy. Szczerzę mówiąc nie widziałem ich wcześniej  a u mnie raczej nie miały możliwości powstać co ciekawe wspomniane wgniotki są zarówno przy leweym górnym rogu jak i prawym , mniej wiecej w tych samych miejscach (tam  gdzię się kończy ramka a zaczyna już ekran)

Wygląda to troche jak wada fabryczna.

Czy to może świadczyć o wymianie matrycy w moim egzemplarzu ? Nie wiem, ale jest zastanawiające. Przesyłam zdjęcia w dużym powiększeniu wspomnianego defektu troszkę słabo widoczne bo ciężko uchwycić to na zdjeciach, widoczne bardziej pod odpowiednim kątem. Co o tym myślicie ? A może też macie "podobnie" ?

29830032_1640226326064319_1792562998_o.jpg

29831548_1640226346064317_327667875_o.jpg

Dodatkowo mam wrażenie (Za dnia to dokładnie sprawdzę)  jakby ramka z lewej strony telewizora była o minimum 0,5cm szersza od ten  z prawej strony tv.

Aż się dziwię ze wczesniej nie zwracalem na to uwagi inna kwestia ze z tv korzystam głownie wieczorami przy zgaszonym swietle

 

W moim B7 są też takie wgniotki.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
28 minut temu, tracer10 napisał:

Wszedłem w ustawienia HUB 3.0 i widzę, że idzie po kanale 11 ale na auto jest ustawione więc chyba ok, aczkolwiek mam tam 13 kanałów. Na razie nic nie ruszam więcej bo już familia oblega neta więc jak coś mi się wyłączy niechcący to będą mieli stresa:D na tą chwilę świąteczną. Ale w nocy nie omieszkam sprawdzić.

To proponowałbym w pierwszej kolejności sprawdzić kanał 1, potem ewentualnie 6. Oczywiście w momencie zmiany zerwiesz wszystkim dołączonym urządzeniom połączenie, ale potem powinny automatycznie odszukać SSID na nowym kanale.

Co do HBO GO, to masz na LG dedykowaną aplikację, więc nie wiem czemu próbujesz włączyć streaming z przeglądarki.

Edytowane przez Subman
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To wejdź do sklepu LG Store i ją zainstaluj :)

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to chyba LG limituje wciąż dostęp do aplikacji w niektórych krajach.

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.03.2018 o 02:41, ilidan napisał:

Dziś czyszcząc telewizor dostrzegłem coś niepokojącego czego wcześniej w ogóle nie zauwazyłem.

Mianowicie dwie malutenkie wgniotki na grzbiecie matrycy. Szczerzę mówiąc nie widziałem ich wcześniej  a u mnie raczej nie miały możliwości powstać co ciekawe wspomniane wgniotki są zarówno przy leweym górnym rogu jak i prawym , mniej wiecej w tych samych miejscach (tam  gdzię się kończy ramka a zaczyna już ekran)

Wygląda to troche jak wada fabryczna.

Czy to może świadczyć o wymianie matrycy w moim egzemplarzu ? Nie wiem, ale jest zastanawiające. Przesyłam zdjęcia w dużym powiększeniu wspomnianego defektu troszkę słabo widoczne bo ciężko uchwycić to na zdjeciach, widoczne bardziej pod odpowiednim kątem. Co o tym myślicie ? A może też macie "podobnie" ?

29830032_1640226326064319_1792562998_o.jpg

29831548_1640226346064317_327667875_o.jpg

Dodatkowo mam wrażenie (Za dnia to dokładnie sprawdzę)  jakby ramka z lewej strony telewizora była o minimum 0,5cm szersza od ten  z prawej strony tv.

Aż się dziwię ze wczesniej nie zwracalem na to uwagi inna kwestia ze z tv korzystam głownie wieczorami przy zgaszonym swietle

 

Jeśli opisane wgniecenia ramki są po obu stronach ekranu i w identycznych odstępach to nie jest to żadna wada. Zostało to już zresztą potwierdzone przez @lwp.

W moim odczuciu jesteś przewrażliwiony. Ciesz się nowym telewizorem zamiast wciąż wynajdować sobie wciąż nowe problemy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 
Az tak mi nie zalezy na niej bo jakosc nawet na lapku to tragedia.
Ale jakis serwis z serialami by sie przydal.
Znacie cos co dziala na LG?
Seriale.co

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, lwp napisał:

W moim B7 są też takie wgniotki.

 

A jeśli mogę spytać gdzie kupowałeś swoj telewizor i czy jako nowy ?

Masz te wgniotki tylko na górze  po obu stronach czy po bokach u gory rowniez   w tych samych dostępach co na górze ?

4 godziny temu, slavi77 napisał:

Jeśli opisane wgniecenia ramki są po obu stronach ekranu i w identycznych odstępach to nie jest to żadna wada. Zostało to już zresztą potwierdzone przez @lwp.

W moim odczuciu jesteś przewrażliwiony. Ciesz się nowym telewizorem zamiast wciąż wynajdować sobie wciąż nowe problemy.

 

To żadne przewrażlwienie a ciekawość

Zaraz mi wmówisz że fabrycznie tak mają  :) ......

Masz B7 ?  Jeżeli tak to posiadasz coś takiego jak na zdjęciach wyżej ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
być może będę myślał o takim rozwiązaniu ale w tym temacie jestem zielony. Mógłbyś podesłać jakiegoś linka z wiedzą...? dziękuję

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

Jeśli to pomoże to ja korzystałem z tych dwóch:

https://downloads.plex.tv/plex-media-server/1.12.1.4885-1046ba85f/plexmediaserver_1.12.1.4885-1046ba85f_i386.deb

http://ubuntu.man.lodz.pl/ubuntu-releases/16.04.4/ubuntu-16.04.4-server-i386.iso

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dziękuję... na spokojnie poczytam :)

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 1.04.2018 o 10:13, tracer10 napisał:

Ja mam dwie sprawy.

Pierwsza to wi-fi, u mnie pokazuje download po wi-fi  22 Mbit/s  dużo to czy mało? bo można się pogubić z tymi miarami.

Hej

Ja mam 20 Mbit/s i do Netflixa w 4k wystarcza. Oczywiście wtedy 4k tylko na jednym urządzeniu naraz. 

Pzdr

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hej
Ja mam 20 Mbit/s i do Netflixa w 4k wystarcza. Oczywiście wtedy 4k tylko na jednym urządzeniu naraz. 
Pzdr
 
Odpowiedz sobie w takim razie jaki skromny bitrate ma netflixowe 4K :)

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

LG wysłało mi równo po 2 tygodniach informacje o zwrocie pieniędzy :D

Tradycyjnie poinformowali że mogę ich oczekiwać w ciągu 60 dni no nic, poczekamy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kto wie co to za ustawienia dostępne podczas podłączenia do media serwera na Plexie? Domyślnie wszystko było na Low, ktoś orientuje się czy mają one wpływ na odtwarzany na TV obraz? Warto coś zmieniać?4b777ec5383b820365d38cd56f3d8ada.jpg

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 1.04.2018 o 17:19, ilidan napisał:

 

A jeśli mogę spytać gdzie kupowałeś swoj telewizor i czy jako nowy ?

Masz te wgniotki tylko na górze  po obu stronach czy po bokach u gory rowniez   w tych samych dostępach co na górze ?

Telewizor wymieniony w trakcie gwarancyjnej przez serwis LG z B6 na B7.
Wgniotki są na górze w równych odstępach i na górnej części boków.
Te na bokach są ledwo zauważalne.
Gdybyś o tym nie napisał to nigdy bym na to nie zwrócił uwagi.
Jak to Cię denerwuje napisz pytanie na stronie LG.

 

Edytowane przez lwp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 1.04.2018 o 17:19, ilidan napisał:

To żadne przewrażlwienie a ciekawość

Zaraz mi wmówisz że fabrycznie tak mają  :) ......

Masz B7 ?  Jeżeli tak to posiadasz coś takiego jak na zdjęciach wyżej ?

Nie mam B7, ale skoro wgniecenia są praktycznie takie same i w równych odstępach to wyglądają rzeczywiście na fabryczne.

Czasem pomyśl logicznie, a połowy pytań w ogóle nie zadasz. W  moim odczuciu wynajdujesz sobie niepotrzebnie nowe problemy.

Największą obecnie bolączką telewizorów oled jest podatność ekranu na wypalenia. Trochę bez sensu pilnować co i ile się ogląda.

Zjawisko to zostało w panelach serii 7 podobno zminimalizowane, ale jak niektórzy podają nawet logo stacji potrafi na stałe wypalić ekran.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do HBO GO. Aplikacja dostępna w LG Store jest stara i nie pozwala na logowanie za pomocą subskrypcji bez udziału operatora telewizyjnego, stąd właśnie prośba o PIN. Dla przykładu aplikacja dostępna na konsole PS4 działa bez problemu. Jeśli ktoś nie widzi aplikacji w sklepie można spróbować z recznym ustawieniem lokalizacji na Polskę.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, slavi77 napisał:

Największą obecnie bolączką telewizorów oled jest podatność ekranu na wypalenia. Trochę bez sensu pilnować co i ile się ogląda.

Zjawisko to zostało w panelach serii 7 podobno zminimalizowane, ale jak niektórzy podają nawet logo stacji potrafi na stałe wypalić ekran.

Nie mieszajmy różnych serii OLEDów. Tu na forum zgłoszono jak do tej pory jeden przypadek wypalonego OLEDa 4k 7 serii i to wyglądało na przypadek sprzedaży OLEDa z wystawy, gdzie B7 nie był pewnie w ogóle wyłączany (bardzo mała potwierdzona liczba kompensacji przy stosunkowo dużym liczniku godzin). A7V to linia OLEDów FullHD ze starszym WebOSem produkowaną na innej linii produkcyjnej. Nie oznacza to oczywiście, że przypadków wypaleń 7 serii nie będzie - będą, ale wszystko wskazuje na to, że jest ona odporniejsza na wypalenia niż 6 seria z 2016 roku. 8 seria będzie jeszcze bardziej odporna na wypalenia dzięki kolejnemu zabezpieczeniu, które zmneijsza automatycznie luminancję statycznych elementów (loga/paski).

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 minut temu, pizza_the_hut napisał:

Co do HBO GO. Aplikacja dostępna w LG Store jest stara i nie pozwala na logowanie za pomocą subskrypcji bez udziału operatora telewizyjnego, stąd właśnie prośba o PIN.

Nie wiem jak w starej wersji aplikacji, ale w nowej PIN generowany jest tak czy inaczej i nie ma to nic wspólnego z tym jakie ma się konto.

Logujesz się w aplikacji na telefonie / na PC przez operatora lub na samodzielne konto, w opcjach wybierasz aktywację nowego urządzenia i wpisujesz PIN podawany przez aplikację. Voila.

Edytowane przez Mierzwiak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie wiem jak w starej wersji aplikacji, ale w nowej PIN generowany jest tak czy inaczej i nie ma to nic wspólnego z tym jakie ma się konto.
Logujesz się w aplikacji na telefonie / na PC przez operatora lub na samodzielne konto, w opcjach wybierasz aktywację nowego urządzenia i wpisujesz PIN podawany przez aplikację. Voila.
Masz racje, ale nie do końca. Piszesz o HBO GO dostepnym po wykupieniu pakietu HBO u operatora (pośrednika), a ja o nowej wersji HBO GO, którą można wykupić bezpośrednio od HBO (nowość). W tej wersji PIN generuje aplikacja w TV/konsoli i następnie wprowadza się go na stronie/aplikacji mobilnej. 494646b21433743ac0f325f995d36c7a.jpg

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piszę o obu.

Najpierw założyłem sobie konto o którym piszesz z subskrypcją za 29,90 i płatnością kartą kredytową. Logowałem się w aplikacji na TV (Samsung) wpisując na telefonie PIN wyświetlany na telewizorze.

Zrezygnowałem z tego bo przypomniało mi się że w PLAY mam HBO Go za 5 zł taniej (#cebula:) ) i założyłem drugie konto, tym razem przez PLAY właśnie. Na nowym koncie aktywowałem TV w dokładnie ten sam sposób.

Edytowane przez Mierzwiak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...