Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED B7 (OLED55B7V) Test modelu 2017 z Ultra HD i HDR

Rekomendowane odpowiedzi

Dyskusja w sumie bez sensu, tak samo można powiedzieć, że płacenie auto Casco za samochód jest bez sensu bo jak przez 10 lat nic nie stanie to byś miał pewnie na połowę nowego samochodu. Wiadoma sprawa, że to jest biznes jak każdy inny i firma musi wyjść na swoje... 

Edytowane przez lukasz89

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę że forum ożyło z wątkiem ubezpieczenia TV za 1750zł :P  . Jeżeli kogoś stać to ubezpiecza i spokojnie używa tv bez ciągłych plansz testowych, narzekania itp. Ubezpieczenie w moim ocenie jak i radcy prawego jest OK. Nawet jak nie dojdzie do nieumyślnego uszkodzenia matrycy przez dziecko to przy wypaleniu powiedzmy w 4 roku  ten typ matrycy już będzie wycofany z produkcji to masz nowy model bez problemów. Schemat odszkodowania w formie nowego sprzętu mam wyjaśniony przez prawnika. 

PS. Dlaczego http://www.lg.com/pl  nie działa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Dlaczego ? Pytanie raczej nie do tego forum ;)

U mnie działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapis z umowy gwarancyjnej 5 letniej w media :

 

Umową Serwisową objęte są wyłącznie Artykuły używane zgodnie z ich przeznaczeniem i zaleceniami producenta wynikającymi z instrukcji obsługi przekazanych Klientowi wraz z Artykułem oraz tylko i wyłącznie w gospodarstwie domowym. W przypadku używania Artykułu do celów związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej lub zawodowej, Sprzedawca zwolniony jest z obowiązku świadczenia na rzecz Klienta na gruncie Umowy Serwisowej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, slavi77 napisał:

Kluczem jest tutaj definicja w OWU nieszczęśliwego wypadku:

Nagłe zdarzenie wywołane przyczyną zewnętrzną, wskutek którego uszkodzeniu uległ ubezpieczony sprzęt, który w chwili tegoż wypadku był użytkowany w sposób zgodny z instrukcją obsługi.

No i co wynika z tego zapisu poza tym że nie dostanę odszkodowania za oleda na którym zimą zjeżdżałem z górki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Może wrócimy do tematu ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, noiwkem napisał:

 

Tu moje pytanie czy ktos probowal przeprowadzic taka wstepna "amatorska" kalibracje waszego OLEDa przy pomocy i1 Display Pro i jezeli tak, to ktorym softem sie posilkowal?

 

Do i1 DisplayPro jest chyba tylko jeden spft - oryginalny.

ja ustawiałem Temp bieli i jasność ekranu. jestem zadowolony. Za to poziomy jasności, kontrastu i ostrości ustawiałem na oko na planszach . 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pojawił się nowy software dla wersji europejskiej: SW File(Version 04.70.65).

Ktoś instalował? Uwagi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziwna sprawa, u mnie ciagle z końcówka 30 i pokazuje ze nie znaleziono nowszej aktualizacji. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, kislawa napisał:

Dziwna sprawa, u mnie ciagle z końcówka 30 i pokazuje ze nie znaleziono nowszej aktualizacji. 

Pobierz sobie aktualizację ze strony wsparcia LG i wgraj z pena. U mnie poszło i jest, chociaż zmian nie zauważyłem. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, lukasz89 napisał:

Dyskusja w sumie bez sensu, tak samo można powiedzieć, że płacenie auto Casco za samochód jest bez sensu bo jak przez 10 lat nic nie stanie to byś miał pewnie na połowę nowego samochodu. Wiadoma sprawa, że to jest biznes jak każdy inny i firma musi wyjść na swoje... 

Hmm porównanie autocasco a dodatkową gwarancją TV jest nietrafione. Dlaczego? Oprócz oczywistości, czyli wartość nowego samochodu jest nieporównywalnie większa niż wartość TV to ubezpieczenie TV kupujesz z góry na prawie cały okres w którym będziesz go używał (5 lat), a autocasco kupujesz co roku, jego stawki się zmieniają wraz z utratą wartości samochodu itp. W każdej chwili możesz dojść do wniosku że już Ci autocasco jest niepotrzebne, bo samochód stracił na wartości tak dużo, a składka jest tak wysoka, że po prostu się nie opłaca tego brać. 

Kończąc temat ubezpieczeń i oledów. Zna ktoś jakiś przypadek, że ubezpieczyciel oddał kasę za wypalonego oleda po gwarancji? Jakoś ciężko mi uwierzyć w to, że to jest możliwe i ubezpieczalnia nie potraktuje wypaleń oledów jako normalne, przewidziane w specyfikacji zużycie wynikające z eksploatacji. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, efel napisał:

Kończąc temat ubezpieczeń i oledów. Zna ktoś jakiś przypadek, że ubezpieczyciel oddał kasę za wypalonego oleda po gwarancji? Jakoś ciężko mi uwierzyć w to, że to jest możliwe i ubezpieczalnia nie potraktuje wypaleń oledów jako normalne, przewidziane w specyfikacji zużycie wynikające z eksploatacji. 

Taką sytuację ciężko będzie obecnie sprawdzić bo oledy są póki co za krótko ogólnie dostępne, a dodatkowo niewiele osób wykupuje dodatkowe ubezpieczenie. Ubezpieczyciel nie jest instytucją charytatywną i z całą pewnością zrzuci winę na użytkownika, że oglądał statyczne obrazy i nie stosował się do ostrzeżeń w instrukcji obsługi.

 

15 godzin temu, Mierzwiak napisał:

No i co wynika z tego zapisu poza tym że nie dostanę odszkodowania za oleda na którym zimą zjeżdżałem z górki?

A na przykład to, że nie dostaniesz odszkodowania za wypalenia ekranu. Może nie być to również takie oczywiste jeśli telewizor spadnie Ci na ziemię podczas zdejmowania ze ściany podczas remontu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 godziny temu, slavi77 napisał:

Taką sytuację ciężko będzie obecnie sprawdzić bo oledy są póki co za krótko ogólnie dostępne, a dodatkowo niewiele osób wykupuje dodatkowe ubezpieczenie. Ubezpieczyciel nie jest instytucją charytatywną i z całą pewnością zrzuci winę na użytkownika, że oglądał statyczne obrazy i nie stosował się do ostrzeżeń w instrukcji obsługi.

Oledy są na rynku już ponad 5 lat, pierwsze serie były bardziej podatne na wypalenia, dlatego pytam. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cena szokuje.

Tyle w temacie.

  • Haha 1
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie  wypalił sie OLED55C7V po 3 miesiacach pracy  załączam zdjęcie  , przyjechał serwis RAZG z Łodzi i stwierdziła że wypalenie nastapiło ze względu na brak kompensacji z winy klienta ponieważ napisali że telewizor na noc wyłączam z sieci , co czasami jak mnie nie ma dłużej sie dzieje, ale generalnie tak nie jest. Kompensacja jak gra nie jest robiona.Serwis sie wypina , media markt sie wypina i co teraz zrobić pomórzcie.  Bo co 8000 zł w błoto.

TV1.jpg

  • Smutny 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, grotek napisał:

u mnie  wypalił sie OLED55C7V po 3 miesiacach pracy  załączam zdjęcie  , przyjechał serwis RAZG z Łodzi i stwierdziła że wypalenie nastapiło ze względu na brak kompensacji z winy klienta ponieważ napisali że telewizor na noc wyłączam z sieci , co czasami jak mnie nie ma dłużej sie dzieje, ale generalnie tak nie jest. Kompensacja jak gra nie jest robiona.Serwis sie wypina , media markt sie wypina i co teraz zrobić pomórzcie.  Bo co 8000 zł w błoto.

TV1.jpg

Telewizor możesz odłączyć na noc od prądu, trzeba mu jedynie dać ok 10 min czasu - po wyłączeniu z pilota - na ewentualną kompensacje. Jeśli serwis stwierdził brak kompensacji, to już raczej nic nie zdziałasz... 

  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przez te 3 miesiące użytkowania telewizora nie było wykonanej ani jednej kompensacji?

Czy serwis porównał liczbę załączeń i kompensacji i na tej podstawie wydał opinię?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

serwis stwierdził 1288 godzin pracy nie wiem skąd tyle , 25 kompensacji  ja sam zrobiłem 9 razy czyszczenie oleda , czyli za niski wskażnik i uważają że to wina użytkownika , tylko ja nie wiem skąd te godziny pracy czy mam telewizor po wystawie i potem spakowany i sprzedany . Nie wiem mam jeszcze dodatkowa gwarancję media markt ale oni też mnie olewają.

 

a czy można kupić nową matrycę gdzieś i ile kosztuje tak z ciekawości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podany przez ciebie czas to tak jakby codziennie tv chodził 12 godzin. Teoretycznie możliwe, pytanie jak udowodnić, że tak nie było. A wówczas masz punkt zaczepienia, że niekoniecznie wszystko było dobrze przed zakupem. Może faktycznie gdzieś sobie chodził wcześniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czy można kupić nową matrycę gdzieś i ile kosztuje tak z ciekawości.

A jak telewizor gra 24 h non stop to nie robi kompensacji  np. w sklepie ja go kupuje nie wiem ile grał potem u mnie pada i jestem w czarnej ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Matryca jest pewnie droższa niż w tej chwili można znaleźć serię 7 na promocjach...

Nieciekawa sytuacja. Co ja bym zrobił? Hmm. Wlazł w menu serwisowe i zresetował liczbę godzin pracy (nie pytaj mnie jak, ale wiem że można). Przez następne parę miesięcy uruchamiałbym TV na 4h, po czym wyłączał z pilota żeby się zrobiła kompensacja. W ten sposób nabijesz licznik godzin i cyklów kompensacji. Następnie reklamowałbym jeszcze raz. Wiem że to cebula, ale skoro piszesz że nie z Twojej winy tak się stało to kombinuj....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, MaciekZywiec napisał:

Wystarczy jak kompensacja będzie robiona samoczynnie po wyłączeniu tv czy trzeba robić samemu przez menu?

Wystarczy samoczynnie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...