Skocz do zawartości
pyp

Telewizor z dobrą matrycą + Dobry dźwięk 2500-2800 zł

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

Koledzy, Koleżanki biorąc po uwagę fakt że w przypadku telewizorów jestem totalnym laikiem bardzo was proszę o pomoc... 

Rozglądam się nad zakupem telewizora około 45-49" budżet jaki mam przeznaczony na telewizor to około 2500 - do 2800 zł 

Jeżeli chodzi o przekątną ekranu jeżeli będzie coś mniejszego a bardzo dobrego również mogę się tutaj zastanowić. 

A jakie są moje preferencje co do telewizora : 

- Dobra matryca ( ogólnie oglądam dużo tv programy, filmy, sport - zależy mi na dobrej jakości ekranu ) 

- Bardzo dużo słucham muzyki na telewizorze więc tutaj bym bardzo był usatysfakcjonowany dobrą jakością dźwięku

- Zależy mi również na rozbudowanym smart tv

- Ogólnie korzystam jak na razie ze smartfona LG więc czy gdybym zdecydował się na zakup TV te samej marki mógłbym bez problemów przesyłać obraz z smartfona na telewizor ? Wiem że zawsze można skorzystać z np. chromcasta ale bardzo mało portali wideo go obsługuje. 

Z góry bardzo wam dziękuję za pomoc. 

Pozdrawiam serdecznie :)

Piotr Skrzypek

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

grundig - wiem że jest to z lepszych modeli tylko jest problem z jego dostępnością. Dostępny jest tylko w Media Markt za około 2800 tylko też nie wiadomo czy nie jest to powystawowy. Piszą na forum również o Samsungu UE50J6240AW. Wygląda ciekawie i cena kusząca... co myślisz ? A powiedz mi w tym Panasonicu jak wygląda sytuacja z dźwiękiem ? jest ok czy warto pomyśleć o jakiś głośnikach lub kinie domowym ?  

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ten model Samsunga był w wersjach 50 i 100hz, jeżeli w menu będą dwa takie suwaki  a nie tylko jeden to jak najbardziej brać. Konkretnie chodzi o suwak ''redukcja rozmycia'' jeżeli będzie tylko jeden ''redukcja drgań'' to nie brać, tak to ma wyglądać :

20161124_161659.jpg

Edytowane przez mmpeg-4

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi